Niin pitäis. Tässä alkaa tulla liian seesteiseksi. Onko se tää kevät vai mikä . Akkakin vaihtaa kohta ukkoa, kun alkaa olemaan jo kaks akkaa talossa.Hei, hei, hei! Nyt ryhdistäydyt heti!
Niin pitäis. Tässä alkaa tulla liian seesteiseksi. Onko se tää kevät vai mikä . Akkakin vaihtaa kohta ukkoa, kun alkaa olemaan jo kaks akkaa talossa.Hei, hei, hei! Nyt ryhdistäydyt heti!
Vapaapäivä. Saisi nukkua pitkää, mutta ei. Silmät aukeaa automaattisesti klo 06.00 eikä väsytä enää. Voi perkeleen perkele
Liukastuin eilen, seurauksena fibulan eli pohjeluun Weber-b - tyyppinen murtuma. 6vk saikulla, joista kipsi ainakin sen 4vk jalassa. Vituttaa kun on riippuvainen tällä hetkellä muiden (vaimokkeen) avusta arkisissakin asioissa eikä pääse liikkumaan, ulkoilukelit olis aika makosat. Pitänee hiljalleen salille yrittää ja tehdä penkkiä ja yläkroppaa. Onneksi ei tarvinnut (ainakaan vielä) leikkaushoitoa sillä hyväasentoinen on.
Pitkät viikot edessä.
Mulla kävi talvella sama käden kanssa ja hyväasentoisesti jäi, mistä sai olla kiitollinen. Alussa tuntui, että voi vittu tää kotelo on viikkokausia handussa mutta kyllä siihen tottui. Ei kuitenkaan ikävä tullut, kun erosimme.
Eli tahdon kertoa, että kyllä se siitä. Sähän pääset hyvään rantakuntoon kun keskityt näyttölihaksiin.
Vituttaa hukatut mahdollisuudet. Aina kotona miettii että tapahtuispa asia X. Kun se tapahtuu, niin ei osaa reagoida ja antaa sen vaan mennä,
Jehovan todistajat kävi taas ennen peliä! Hämeenlinnasta pakko olla....
Mä olen luullut/kuullut, että ne on lopettanut ovella käymiset.
Entisenä lapsuuden epilepsian sairastaneena tiedän vallan hyvin miltä tuntuu saada kouristuskohtauksia ja sympatiani ovat täysin puolellasi. Toivottavasti saavat selville mistä kiikastaa. Mikäänhän ei ole yhtä vituttavaa kuin epätietoisuus.Nyt vituttaa. Vajaaseen vuoteen kolme kouristuskohtausta, kaadun siis aina suorilta ja seuraavan kerran herään ambulanssissa / sairaalassa. Tätä on nyt tutkittu ihan kiitettävästi mistä saattaisi johtua. Kolme kertaa kuvattu pää, kaiken pitäisi olla kunnossa. Viimeksi vielä sähkökäyrät, sielläkin kaikki kunnossa mikäli uskomme tänään asian kertonutta neurologia.
Verenkuvassa on jotain outoa, labrat taas jälleen. Sitten magneettikuvauksiin ja uudelleen neurologille.
Vittu, ois jo kiva tietää missä mennään.
Vitutti kun tilasin pizza onlinesta sapuskaa juotavan kera.