Pic or it didn't happen.Vituttaa olla näin komea.
Aika usein se ei ole vanhemmista tai kasvatuksesta kiinni. Kyllä lapset ja nuoret hölmöyksiä tekevät, vaikka kasvatus ja kotiolot ihan kunnossa olisivatkin. Toki todennäköisyys hölmöilylle kasvaa, jos vanhemmat eivät osaa lapsiaan kasvattaa.Mitähän tällaisten vanhempien päässä liikkuu. Toisaalta, ehken halua tietää.
Jep. Itsellänikin oli hyvä kasvatus ja hyvät kotiolot, mutta silti olin täysi idiootti penskana. Kerran tuntemattomalta aikuiselta saatu turpalöyly herätti tähän maailmaan ja siihen loppui idiootteilu. Sitä voisi kokeilla näihinkin nuoriin.Aika usein se ei ole vanhemmista tai kasvatuksesta kiinni. Kyllä lapset ja nuoret hölmöyksiä tekevät, vaikka kasvatus ja kotiolot ihan kunnossa olisivatkin.
Vituttaa kun Iltalehti ja Youtube spoilaa GoTin uutta jaksoo, kun katon sen vasta torstaina.
Iltalehti kertoo kuolemista surutta otsikoissaan ja kuvissaan. YTn algorytmi puskee kohtauksia uusista jaksoista tasaiseen tahtiin, vaikka kuinka ilmoitan sille että EN OLE KIINNOSTUNUT!
Odota parikymmentä vuotta, kyllä se ohi menee.Vituttaa olla näin komea.
Elääkö kukaan enää kuuskybäsenä?Odota parikymmentä vuotta, kyllä se ohi menee.
Elää. Ja joku voi olla silloin komeakin. Sean Connery oli. Useimmat kuitenkaan ei.Elääkö kukaan enää kuuskybäsenä?
Jotain asioita sentään sai tänään eteenpäin. Lähipäivät ratkaisee aika paljon.
Aina välillä koettava tuollaista niin saa kontrastia omaan, luonnollisesti täydelliseen, elämään.On se yksi perkele, ettei voi muistaa omia hyviä päätöksiään. Joista yksi oli: ÄLÄ IKINÄ MATKUSTA BUSSILLA.
Nyt oon matkalla Turkuun täpötäydessä Onnibussissa. Kesäpäivä, aurinko paistaa ja tässä vitun purkissa on ilmastointi paskana. Ihan saatanan kuuma ja hiki virtaa.
Ja.mä vielä maksoin tästä. Voi luoja oon idiootti.
Näin on. Jos olonsa tuntisi bussissa jotenkin iloiseksi tai rentoutuneeksi se olisi luultavasti vain merkki ongelmista bussin ulkopuolella. Se että tuntee olonsa tukalaksi jollain bussimatkalla on merkki siitä, että asiat ovat sen verran hyvin, että juurikin joku bussimatka saattaa olla vuoden kamalin kokemus, josta voi vihansa purkaa.Aina välillä koettava tuollaista niin saa kontrastia omaan, luonnollisesti täydelliseen, elämään.
On se yksi perkele, ettei voi muistaa omia hyviä päätöksiään. Joista yksi oli: ÄLÄ IKINÄ MATKUSTA BUSSILLA.
Nyt oon matkalla Turkuun täpötäydessä Onnibussissa. Kesäpäivä, aurinko paistaa ja tässä vitun purkissa on ilmastointi paskana. Ihan saatanan kuuma ja hiki virtaa.
Ja.mä vielä maksoin tästä. Voi luoja oon idiootti.
Olisit mennyt jonkun muun firman bussilla. Paunulla ja Vainiolla on ainakin hyviä yhteyksiä lähelle Turkua.
Niin itse asiassa luulin tehneeni. Ostin lipun Matkahuollosta ja vasta tänään hoksasin, että "linjaa liikennöi Onnibus Oy". Otin lipun lähtöajan perusteella.Olisit mennyt jonkun muun firman bussilla. Paunulla ja Vainiolla on ainakin hyviä yhteyksiä lähelle Turkua.
Ymmärrän täysin vitutuksesi. Muistuu mieleen junamatkustelu ja VR:n toimimaton ilmastointi (jos sellaista oikeasti edes on). Talvella VR on myös mukava, varsinkin, jos joutuu patterin viereiselle ikkunapaikalle. Patterit olivat joskus niin kuumia, että niihin pystyi polttamaan kätensä ihan kunnolla. Kiva, kun hiki lentää ja sitten pitäisi vielä mennä ulos pakkaseen.Niin itse asiassa luulin tehneeni. Ostin lipun Matkahuollosta ja vasta tänään hoksasin, että "linjaa liikennöi Onnibus Oy". Otin lipun lähtöajan perusteella.
Ja se halvatun dösä oli siis täynnä, aurinko helotti ja bussin yläkerrassa oli ihan oikeasti varsin kuuma ja tunkkainen ilma.
Ihan aiheellinen soitto, jos siellä on pieniä lapsiakin kyydissä. Noilla +25 keleilä tollainen kasvihuone lämpenee varmaan lähemmäs 50 asteeseen ilman ilmastointia. Siitä vaan ajelemaan täydellä henkilöautolla helteesssä ikkunat kiinni ja ilmastointi pois päältä, jos houkuttaa niin paljon.Onnibussin matkustajat jumissa tulikuumassa liikkuvassa linja-autossa – Matkustaja: Kuljettaja ei suostu päästämään meitä ulos, lopulta poliisi pysäytti bussin
Vitutti sit niin paljon että piti poliisit soittaa...
Juu ihan varmasti on tuskallista. Lähinnä hymistelin mielessäni kun @Blöö :n vitutus eskaloitui valtakunnan uutiseksi...Ihan aiheellinen soitto, jos siellä on pieniä lapsiakin kyydissä...
Ihan aiheellinen soitto, jos siellä on pieniä lapsiakin kyydissä. Noilla +25 keleilä tollainen kasvihuone lämpenee varmaan lähemmäs 50 asteeseen ilman ilmastointia. Siitä vaan ajelemaan täydellä henkilöautolla helteesssä ikkunat kiinni ja ilmastointi pois päältä, jos houkuttaa niin paljon.