Vitutusketju

  • 10 539 460
  • 56 130

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuo mennee minimillä ei pojallasi ole merkittävällä palkalla töitä. Poikasi voisi sen muuten varmaan maksaa ellei ole juonut kaikkia tulojaan. Sinällään vittumainen homma kun menee päiväsakoille aina tuollaiset ylitykset. Itse nappasin vahingossa aikoinaan ylinopeussakon ja pari parkkisakkoa.
Toivotaan, että menee pienillä. Eipä poika oikein viinaksia käytä, sikäli fiksumpi kuin faijansa. Kysyin, että näkikö tutkatulosta, kertoi, ettei hälle mitään lukemia näytetty. Mites tuo oikein menee? Olen ymmärtänyt, että lukemat pitäisi näyttää, kortin veivät kuitenkin heti.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Kysyin, että näkikö tutkatulosta, kertoi, ettei hälle mitään lukemia näytetty. Mites tuo oikein menee? Olen ymmärtänyt, että lukemat pitäisi näyttää, kortin veivät kuitenkin heti.

Ei pidä näyttää mutta toki pyydettäessä näytetään. Jos kuitenkin tietäisin ajaneensa selvää ylinopeutta niin en tiedä miksi lukemaa edes haluaisin nähdä.

Sellaisessa tilanteessa voisi kyllä lukema kiinnostaa, jos tietäisi varmaksi ajaneen mittarin mukaan esim 120 mutta poliisi väittäisi nopeudeksi 140.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa noi vaimon etäpäivät, joita se saa nykyään pitää 10/kk. Häiritsee mun ja koirien rauhaisaa eloa, kun se tossa touhuaa yöpaidassaa, Tekis vittu edes niitä töitänsä. Ja kyllä, yöpaita on läpinäkyvä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa jo valmiiksi etten torstain peliin pääse paikan päälle. Panokset ovat kotijoukkueella HPK:lla kai silloin kovat ja olisi ollut mielenkiintoinen peli Tapparaa vastaan. Mielelläni olisin tuonne peliin mennyt mutta äsken jouduin perumaan kausikorttivarauksenikin tuohon peliin.

Niin oudolta kuin se kuullostaakin niin tuli tärkeämpää ohjelmaa tilalle. Nimittäin keskustelutilaisuus peliongelmaisille, jollainen minäkin olen. Uskon tuolta kuitenkin saavani asiantuntevaa apua ongelmaani ja tuonnehan se on pakko päästä. En edes tiedä kuinka usein tällaisia tilaisuuksia täällä järjestetään. Harvoin kai.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Häikäisevä esitys mun joukkueelta tänään.

Edit. Lisäksi pitkäveto kusi SaiPan häviöön.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuumetta 39.... Ei mulla muuta...

Ja vielä vaan nousee... Nyt ei oo pläyoff kuumetta....
 
Viimeksi muokattu:

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Niin oudolta kuin se kuullostaakin niin tuli tärkeämpää ohjelmaa tilalle. Nimittäin keskustelutilaisuus peliongelmaisille, jollainen minäkin olen.

Toivottavasti entisen peliongelmaisen läheisenä sanoisin, että kaikki saatavissa oleva apu on kaikissa tilanteissa lätkää tärkeämpi. Lätkän kannalta tärkeän matsin missaamisen näen huomattavasti parempana, kuin sen tilanteen, mihin oma läheiseni vajosi ongelmapelaamisen kautta. Eikä tämä läheinen edes päätynyt siihen lopulliseen ratkaisuun.

Tsemppiä Vilperi. Uskon vahvasti, että tuo päätöksesi on paras sekä itsesi että läheistesi kannalta.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Välillä vituttaa yliliikkuvat nivelet - niin monessa arkiasiassa täytyy asia ottaa huomioon. Ihan "luontainen" juoksutapa minulle oli sellainen että polvet hiukan yliojentuivat, siitä piti opetella pois. Salilla myös kiellettiin osa laitteista, koska voisin tehdä niillä itselleni enemmän haittaa kuin hyötyä. Ihan esim perus vatsalihasliikkeet fyssari kielsi, koska selässä on yliliikkuva kohta taaksepäin.

Sormet ja käsien nivelet on varmaan ne "pahimmat". Oli kerran esim jousiammuntaa töissä ja siinä etenkin huomasi vaikeudet.

Eipä tuo kai paljoa elämään vaikuta. Vituttaa vaan välillä.

Btw, saan mun peukalon kämmenen päälle taitettua
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@Ötökkä Kiva kuulla että on muitakin joilla on yliliikkuvat nivelet. Tai ei nyt tietenkään sillä tavalla ole kiva kuulla kun asia on negatiivinen mutta tiedänpähän nyt ainakin etten ole ainoa jolla on vastaavia ongelmia kuin minulla.

Jos siis ymmärsin nyt oikein. Minulla nyt ei vain ole koskaan ollut onneksi varsinainen ongelma mutta jo pienestä pitäen esimerkiksi sormeni ovat olleet melko vääriä ja peukalotkin taittuvat niin yliluonnolisiin asentoihin että voisi luulla ettei niissä ole niveliä ollenkaan.

Se onkin ollut aina ihmettelyn ja numeron aihe näytellä ihmisille kuinka peukaloni vääntyvät näin ihmeellisiin asentoihin. Haittaa tuosta ei kyllä minulla koskaan ole onneksi ollut.

Enemmän sitten häiritsee kyllä pakkoliikkeet joita minulla myös on. Monia eri lihaksia pitää sellain nykiä ja liikutella. Se ei ole kiva juttu se ja joskus siitä on tullut kuittailuakin vaikka sairaushan tuokin on. Onneksi kuittailua on tullut sittenkin harvakseltaan. Pakkoliikkeitä minulla on ollut teini-iästä asti. Sydämen rytmihäiriöihinkin määrätty lääke vei nämä pakkoliikkeet pariksi vuodeksi pois mutta nyt ne ovat taas palanneet.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
@Ötökkä Kiva kuulla että on muitakin joilla on yliliikkuvat nivelet. Tai ei nyt tietenkään sillä tavalla ole kiva kuulla kun asia on negatiivinen mutta tiedänpähän nyt ainakin etten ole ainoa jolla on vastaavia ongelmia kuin minulla.

Jos siis ymmärsin nyt oikein. Minulla nyt ei vain ole koskaan ollut onneksi varsinainen ongelma mutta jo pienestä pitäen esimerkiksi sormeni ovat olleet melko vääriä ja peukalotkin taittuvat niin yliluonnolisiin asentoihin että voisi luulla ettei niissä ole niveliä ollenkaan.

Se onkin ollut aina ihmettelyn ja numeron aihe näytellä ihmisille kuinka peukaloni vääntyvät näin ihmeellisiin asentoihin. Haittaa tuosta ei kyllä minulla koskaan ole onneksi ollut.

Enemmän sitten häiritsee kyllä pakkoliikkeet joita minulla myös on. Monia eri lihaksia pitää sellain nykiä ja liikutella. Se ei ole kiva juttu se ja joskus siitä on tullut kuittailuakin vaikka sairaushan tuokin on. Onneksi kuittailua on tullut sittenkin harvakseltaan. Pakkoliikkeitä minulla on ollut teini-iästä asti. Sydämen rytmihäiriöihinkin määrätty lääke vei nämä pakkoliikkeet pariksi vuodeksi pois mutta nyt ne ovat taas palanneet.
Joo, haittaa lähinnä siinä että välillä voimaa vaativiin asioihin ei vain kykene. Se voima joskus vaikea nähdä kohdistaa "oikeaan suuntaan" ja lihasten hallinta esim. vaikeaa. Ihmiset ei aina myöskään ihan ymmärrä, että itse en pysty hallitsemaan että sormien ylimmät nivelet taittuvat myös taakse. Tai että esim. Hoitotyössä oikeasti vaikuttaa, että olkanivelet pyörii joka suuntaan. Joutuu useita tilanteissa asiaa miettimään ettei vaivoja tulisi.

Moni tuntuu kuvittelevan, että ympäröivien lihasten vahvistaminen auttaisi. Ei auta. Lisäksi se lihaksen kehittäminen on vaikeampaa tehdä, kun esim salilla joutuisi liikeratoja miettimään ihan eri lailla kun useimmat. Kai se jotain kertoo, että pt ei edes suostunut yrittämään minulle saliohjelmaa tekemään - haki suoraan fyssarin paikalle.

Sitten se, kun pitäisi asiakkaille vetää venyttelyä... Todella kauan meni, että ymmärsi ns normi-ihmisen liikeradat ja rajoitteet. Nyt voi sitten loppukevennyksenä "ohjata" ihmisiä asentoon johon oletettavasti eivät pääse.

Pakkoliikkeet on kyllä vittumaisia: mulla saattaa pahan migreenikohtauksen jälkeen kuuksitolkulla toinen puoli kasvoista nykiä. Eihän sekään elämään vaikuta, mutta vituttaa isosti. Voin vain kuvitella jos ne on jotain isompia lihasryhmiä joissa tuota nykimistä on.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt neljä yötä kuume huidellut välillä 38-40... Alkais jo oikeasti riittää...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
On tietty taas näitä ensimmäisen maailman vitutuksia, mutta silti. Olin seurannut U20-mestarien pelipaitojen nettihuutokauppaa koko viikon ja kisailun kohteena oli kaksi tiettyä peluria, jotka tunnen henkilökohtaisesti. Eilen illalla vielä tsekkasin tilanteen molempien kohdalla olin kärkisijalla. Huomasin myös, että huutokauppa oli sulkeutumassa klo 16:00.

En sen kummemmin miettinyt tänään koko asiaa ennen kuin kauppaan ajaessa muistin huutokaupan ja sen sulkeutumisen. Nopea vilkaisu puhelimeen ja kello näytti 15:58. Auto sivuun ja nakkisormilla kirjautumaan sisään Leijonat-storeen. Loggautuminen onnistui tasan ajassa 16:00 ja huutokauppa oli ohi. Molemmat paidat menivät muualle ja varsinkin toinen harmittaa aivan helvetisti, koska hyvästä tyypisti on kyse. Toinen paita nousi sitten hinnaltaan lopulta sellaiseksi, että olisi mennyt jo melkolailla kipurajoille mitä noista viitsii maksaa.

Voi vittu.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Etsittiin vähän valmiimpaa työntekijää tähän työhön." Haistakaa nyt vittu, entry level -hommasta kyse ja koko vitun 6-portaisen haun ajan toisteltu että nimenomaan ei etsitä valmista työntekijää vaan hyvää potentiaalia yms. paskaa. Sanoisi edes suoraan mikä mättää, ei tuosta ota työnhakijana mitään irti, että "olit ihan loistava hakija kaikin puolin".

Vitun ylipitkät rekryprosessit.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
"Etsittiin vähän valmiimpaa työntekijää tähän työhön." Haistakaa nyt vittu, entry level -hommasta kyse ja koko vitun 6-portaisen haun ajan toisteltu että nimenomaan ei etsitä valmista työntekijää vaan hyvää potentiaalia yms. paskaa. Sanoisi edes suoraan mikä mättää, ei tuosta ota työnhakijana mitään irti, että "olit ihan loistava hakija kaikin puolin".

Vitun ylipitkät rekryprosessit.
Sen siitä saa kun entrylevelillekin hakee satoja henkilöitä. Rekryäjällä voinut olla hakujen alussa ihan oikeasti mielessä että otetaan uusi kaveri alalle mutta kun siellä tulee sitten hakijoissa paikanvaihtajia 10v kokemuksella niin kyllähän ne alkavat houkuttaa.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen siitä saa kun entrylevelillekin hakee satoja henkilöitä. Rekryäjällä voinut olla hakujen alussa ihan oikeasti mielessä että otetaan uusi kaveri alalle mutta kun siellä tulee sitten hakijoissa paikanvaihtajia 10v kokemuksella niin kyllähän ne alkavat houkuttaa.
Tässähän tämä, on jo pariin otteeseen jäänyt toiseksi työnhaussa kun päädytään valitsemaan "turvallisempi" hakija. Pitäisi varmaan alkaa valehtelemaan CV:ssä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa nämä ainaiset ilmoitukset joita tietokoneeni suoltaa ruudulle tämän tästä. Tietäisi vaan voiko näille tehdä mitään? Ja vituttaa kun en osaa edes tietokonetta laittaa sellaiseksi ettei mene näytönsäästäjälle silloin kun kone on koskemattomana vaikka kyllä sitä silloinkin katselen.

Siis katselen vaikka Teliaa, en koske koneeseen ja kone tulkitsee ettei sitä silloin käytetä ja laittaa päälle vähän ajan kuluttua näytönsäästäjän.

Näihin olisi tärkeää saada parannusta sillä lauantaina katsellaan toivottavasti porukalla lätkää ja olisi kiva ettei silloin katselu keskeytyisi näiden edellä mainittujen seikkojen takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös