Vitutusketju

  • 10 539 101
  • 56 130

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Maaliskuu saapunut ja kevät sieltä pikkuhiljaa kurkkii ja pimeyskin hälvenee. Kaikki siis hyvin. Paitsi tämä iki-ihana kevään joukkue Jokerit. Ai että vituttaa tää jokakeväinen suoritustaso. Hohhoijaa. Katellaa ens kaudella taas...
Ymmärrän sinua. Kyllä minuakin vituttaisi, jos tietäisin joka vuosi etukäteen, ettei oma suosikkijoukkueeni pelaisi SM-liigan pudotuspeleissä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Ymmärrän sinua. Kyllä minuakin vituttaisi, jos tietäisin joka vuosi etukäteen, ettei oma suosikkijoukkueeni pelaisi SM-liigan pudotuspeleissä.

No itse asiassa tuo vituttaa vielä enemmän, että Jokerit ei pelaa SM-liigassa. Joten tuplavitutus tähän kohtaan.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
No itse asiassa tuo vituttaa vielä enemmän, että Jokerit ei pelaa SM-liigassa. Joten tuplavitutus tähän kohtaan.
Edellinen viesti oli piikittelyä, mutta tämä on ihan aitoa. Vaikka en ole joutunut kokemaan samaa kuin sinä, niin ymmärrän tuskasi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tullut taaskaan lotosta päävoittoa. Vituttaa kun en pääse vielä toteuttamaan haavettani olla vapahtaja vähävaraisille ihmisille ja perheille.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Vituttaa ettei ees paneta.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saatana, kun nuoriso on tyhmää. Miljuuna kertaa pojalle sanonut, että ei tötöile auton kanssa. Ja tänään sitten oikein kunnon sakot, kortti pois jne. On ottanut lehdenjakohommankin, että sais rahaa, koulua vielä hiukan jäljellä. Nyt menee sitten kaikki taas mietintämyssyn alle, että miten hoidetaan asiat. Perkele, että taas oikein ahistaa. Sakko on varmaan aika mukavan kokoinen, voihan vittu. Taidan riipasta taas huolella kännit...
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Otti ihan vitun lujaa oman joukkueen tämäniltainen sukellus. Yleensä ei vituta kuin paikallismatsit jne, mutta nyt masentaa. Kävin saunassa ja olen nyt istunut sohvalla tekemättä mitään 2h. Jos sitä avais pleikkarin ja pelais Änäriä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Saatana, kun nuoriso on tyhmää. Miljuuna kertaa pojalle sanonut, että ei tötöile auton kanssa. Ja tänään sitten oikein kunnon sakot, kortti pois jne. On ottanut lehdenjakohommankin, että sais rahaa, koulua vielä hiukan jäljellä. Nyt menee sitten kaikki taas mietintämyssyn alle, että miten hoidetaan asiat. Perkele, että taas oikein ahistaa. Sakko on varmaan aika mukavan kokoinen, voihan vittu. Taidan riipasta taas huolella kännit...
Tuo mennee minimillä ei pojallasi ole merkittävällä palkalla töitä. Poikasi voisi sen muuten varmaan maksaa ellei ole juonut kaikkia tulojaan. Sinällään vittumainen homma kun menee päiväsakoille aina tuollaiset ylitykset. Itse nappasin vahingossa aikoinaan ylinopeussakon ja pari parkkisakkoa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saatana, kun nuoriso on tyhmää. Miljuuna kertaa pojalle sanonut, että ei tötöile auton kanssa. Ja tänään sitten oikein kunnon sakot, kortti pois jne. On ottanut lehdenjakohommankin, että sais rahaa, koulua vielä hiukan jäljellä. Nyt menee sitten kaikki taas mietintämyssyn alle, että miten hoidetaan asiat. Perkele, että taas oikein ahistaa. Sakko on varmaan aika mukavan kokoinen, voihan vittu. Taidan riipasta taas huolella kännit...
Eikun vaan annat pojan itse hoitaa ja selvitä törttöilystään ja sen aiheuttamista ongelmista. Tuo autolla kaahailu on vieläpä semmonen homma, että siinä ei auta selitykset, eikä siinä oo lieventäviä asianhaaroja.Harvemmin ne oppii, jos joku pelastaa. Itse en ainakaan oppinut, vasta kun itse jouduin maksamaan teoistani. Kyllä se vetää nöyräksi lähteä 17 vuotiaana kyselemään ovelta ovelle, et oisko jotain duunia tarjota koulupäivän jälkeen, niin sais noita sakkoja sun muita maksettua, ettei menis perintään.
 
Viimeksi muokattu:

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Helvettiin joutaisivat nämä mestarit, jotka lentokoneessa/bussissa läväyttää istuimen taka-asentoon ja sitten nojaavat eteenpäin koko matkan koskematta selkänojaa. Vitun minä itte-tyypit.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Helvettiin joutaisivat nämä mestarit, jotka lentokoneessa/bussissa läväyttää istuimen taka-asentoon ja sitten nojaavat eteenpäin koko matkan koskematta selkänojaa. Vitun minä itte-tyypit.

Tuo on perseestä. Tosiasia on kuitenkin se että hekin ovat paikastaan maksaneet. Tee samoin?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Helvettiin joutaisivat nämä mestarit, jotka lentokoneessa/bussissa läväyttää istuimen taka-asentoon ja sitten nojaavat eteenpäin koko matkan koskematta selkänojaa. Vitun minä itte-tyypit.
Näissä pitää vain reagoida nopeasti. Pari kertaa on lennoilla ja bussissa sattunut nyt aikuisiällä tällainen makailuyritys, mutta olen mahtavalla reaktiokyvyllä varustettuna ehtinyt tuikata polvea sen verran eteenpäin, että mulkut ovat tajunneet, ettei pysty. Tai no, se pikkumuksu ei ehkä mulkku ollut ja äitinsä ihan järki-ihminen, kun totesi lapselleen, että ei valitettavasti mahdu penkki taaksepäin, kun on pitkä setä takana. En tosin ole kuin sen 187, mutta sen verran vakuuttavasti onnistuin röhnöttämään, että meni läpi.

Sen toki ymmärrän, että puolityhjässä bussissa jokainen voi tehdä olonsa mukavaksi, mutta en kyllä erityisen houkuttelevana pitäisi itsekään sitä, että päälakeni siinä heiluisi takana istuvan kostotoimenpiteille avoimena.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo on perseestä. Tosiasia on kuitenkin se että hekin ovat paikastaan maksaneet. Tee samoin?

Eihän tuota käytöstä voi tuolla perusteella hyväksyä? Kyllä pitäisi sen verran olla pelisilmää, että vilkaisee ensin taakse, onko penkin kallistamiseen edes mahdollisuus, ts. haittaako kallistaminen oleellisesti kanssamatkustajan hyvinvointia. Kysyy vaikka asiasta; perus suomalainen ei tällöin kehtaa antaa kieltävää vastausta ja sen jälkeen kiristelee vain hampaitaan koko loppumatkan, suattaapi jopa kirjoittaa asiasta jonkin nettisivuston vitutusketjuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös