Menikö munatkin?Kaikki asiat mitkä voi mennä päin vittua on tänä aamuna mennyt juuri päin vittua. Sen oikein huomaa kun alkaa päätä kiristää ja VITUTTAMAAN
Menikö munatkin?
Juma-vitun-lauta että vihaan Sanoma Mediaa. On todennäköisempää saada ISIS-terroristit palvomaan tähtilippua kuin saada Sanoma lopettamaan omien ohjelmien mainostaminen omissa ohjelmissa. Miksi juuri tänään tämä vituttaa? Koska Nelosen toimesta jokaisesta reiästä raiskattu Haluatko Miljonääriksi jatkuu tänään uusin jaksoin. Ensimmäisen jakson vieraat ovat yllätysvieraita... TADAA! Kimmo Vehviläinen (Radio Aalto), Tinni Wikström & Sami Kuronen (Radio Suomipop), Harri Moisio & Jone Nikula (Radio Rock), Jekku Berglund (Loop).
Haluatko Miljonääriksi vuosituhannen vaihteessa: Lasse Lehtisen juontama tietokilpailu.
Haluatko Miljonääriksi 2016 eteenpäin: Jaajon alapäävitsejä ja KATSOKAA HEI NELOSEN OHJELMIA JA KUUNNELKAA SANOMA MEDIAN RADIOKANAVIA! TILAA MYÖS HESARI JA SUPLA!
Tällaista kirjoittelin jokin aika sitten. Epäröin kovasti Kummelin uutta Kontio & Parmas -ohjelmaa, etenkin sillä, että se tulee Neloselta.
Kuinka ollakaan, kun ensimmäistä jaksoa on takana (alun mainosten kanssa) alta 10 minuuttia, niin eiköhän sieltä rävähdä ruutuun Radio Rockin huppariin sonnustautunut Kim Sainio sekä lukuisia Nelosen ohjelmia juontava Heikki Paasonen (kuva liitteenä). Kauaa pidemmäksi ei tarvitse katsoa, kun kun dialogissa mainitaan äärimmäisen kökön aasinsillan kautta Suomen Huutokauppakeisari, ja kaiken muun hyvän lisäksi Gaala-ohjelman mainos heiluu ylänurkassa puoli minuuttia kerrallaan, kymmenen minuutin välein.
Jos (kun) syksyllä Nelosen kanavilla jatkuva Syke-sarja sisältää tällaista piilomainontaa, niin kaappaan Helsinki-Vantaalta lentokoneen ja lennän sillä päin Sanomataloa.
Käyn naistenjumpassa jossa täksi vuodeksi vaihtui vetäjä. Edellinen vetäjä oli ollut mukana vuosia ja häneen oli totuttu. Itse ehdin olla pari kautta hänen opissaan. Uusi vetäjä on nuori ja vastavalmistunut liikunnanohjaaja. Hän vetää hyvin erilaisia jumppia kuin edeltäjänsä. Kun hän kyselee palautetta niin naiset kuorossa kehuu häntä ja uusia jumppia. Minua ketuttaa se että selän takana pukuhuoneessa porukka dissaa tätä uutta vetäjää liian rankoista jumpista vaikka naaman edessä kehuu. Ei kai se olisi liian vaikeaa sanoa että höllää vähän, ei me jakseta. Itse tykkään näistä uusista vähän vauhdikkaammista ja haastavimmista jumpista. Ketuttaa vetäjän puolesta joka yrittää parhaansa ja saa vaan hymistelyä palautteeksi ja selän takana haukut.
Nelosen kanavilla pyörii ohjelma "Et sä tiedä kuka mä oon" tms jossa siis idea on, että kilpailijat kilpailevat johonkin random julkkikseen liittyvissä knoppitiedoissa. Eli eivät siis tiedä etukäteen kuka se julkkis on. Ensimmäisessä jaksossa Aku Hirviniemi, toisessa Anni Hautala, ja kolmannessa tietysti huutokauppakeisari. Tämä ei ole vitsi.Jos (kun) syksyllä Nelosen kanavilla jatkuva Syke-sarja sisältää tällaista piilomainontaa, niin kaappaan Helsinki-Vantaalta lentokoneen ja lennän sillä päin Sanomataloa.
Vituttaa selkärangattomat kitisijät. Mikä siinä on niin vaikeaa? Miksi ei voi ravintolassa sanoa, että pihvi oli omaan makuun liian raaka, jos se sitä oli?
Siksi, että ei jaksa odottaa sitä uutta annosta, kun ravintolassa käynnin tarkoitus on kuitenkin saada bensaa koneeseen.
Minusta se on jo lähellä vittuilua tulla kyselemään aterioinnin jälkeen että josko se maistui.HYVIN harvoin kukaan vastaa ajatuksella ja asiallisesti, jos (kun) tarjoilija tulee kysymään, maistuiko ruoka
No oliko joku pätevä syy? Toki tuollainen on vittumaista, mutta ilmoitti sentään useamman päivän aiemmin, ettei onnistu, eikä vasta samana tai edellisenä päivänä.Oltiin sovittu kaverin kanssa kalareissu lauantaiksi, mutta nyt hän sitten päättääkin perua koko jutun. On tuo nyt perkele että sovittuja asioita ei pidetä. Olenko ehkä vähän itsekäs? No olen joo. Mutta sanoisi nyt suoraan ennen kuin sovitaan että ei tule onnistumaan. Tulee paska olo vaan tämmöisistä. Kaikki aikataulujen ja muiden menojen sovittamiset yleensä mukana näissä ja sitten oletkin suunnitellut sen päivän ihan turhan vuoksi kokonaan vapaaksi muusta.
On yhden yhteisen kaverin syntymäpäiväjuhlat. Aiemmin sanoi että ei ole menossa, mutta nyt sitten päättikin lähteä. Ovat sen verran kaukana että jää minulta ne nyt väliin.No oliko joku pätevä syy? Toki tuollainen on vittumaista, mutta ilmoitti sentään useamman päivän aiemmin, ettei onnistu, eikä vasta samana tai edellisenä päivänä.
Olenko mä nyt ihan itsekäs idiootti enkä toisen kulmaa asiaan osaa ottaa ollenkaan huomioon?
Erinäisiä opiskelujärjestöjen jäsenyyksiä voi todistaa tuolla apilla. Tai opiskelijastatuksen ylipäätään. Aika monella tuo on kaiketi käytössä.Frank-sovelluksesta ei ole mitään tietoa, kuulostaa Wilmalta.
Erinäisiä opiskelujärjestöjen jäsenyyksiä voi todistaa tuolla apilla. Tai opiskelijastatuksen ylipäätään. Aika monella tuo on kaiketi käytössä.
Juu itse kun olen taas muutaman vuoden tauon jälkeen opiskelijastatuksella ja ensimmäistä kertaa eläissäni käytän Frankia (aiemmin ollut ihan muovinen kortti) niin alkaa nyt parin viikon jälkeen muistamaan että käynnistä aina sovellus jo ennen lounasjonoon menemistä ja varmista ettei sovellus ole potkaissut pihalle. Mukava ruveta siinä maksutapahtuman yhteydessä tuskailemaan että eipäs tää nyt taas oikein käynnisty ja jaa että kirjautumistakin vaatii.Ei helvetti kun vituttaa tuo Frank sovellus. Sen tarkoituksena on siis toimia digitaalisena opiskelijakorttina. Edellisenä vuonna palvelu pelasi ilmaisella vuosimaksulla eikä yhtään mainoksia pakotettu katsomaan. Kas kummaa, kun tänä vuonna tuli vuosimaksu sovellukselle (ihan oikeutettua itsessään) niin Frank alkoi puskea mainosta joka kerta kun avaat sovelluksen. Lisäksi on jo parikin kertaa heittänyt ulos kirjautumissessiosta kun sovellusta ei ole avattu vähään aikaan. Taitaa lähteä muovinen kortti tilaukseen.
Mulla on kyllä ihan muovinen kortti, koska en halua käyttää Frankiä. Kiva kortti kyllä.Juu itse kun olen taas muutaman vuoden tauon jälkeen opiskelijastatuksella ja ensimmäistä kertaa eläissäni käytän Frankia (aiemmin ollut ihan muovinen kortti) niin alkaa nyt parin viikon jälkeen muistamaan että käynnistä aina sovellus jo ennen lounasjonoon menemistä ja varmista ettei sovellus ole potkaissut pihalle. Mukava ruveta siinä maksutapahtuman yhteydessä tuskailemaan että eipäs tää nyt taas oikein käynnisty ja jaa että kirjautumistakin vaatii.