Vitutusketju

  • 10 534 032
  • 56 128

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ihan hyvin sujuu sulta suomenkieli kirjoitettunakin! Joko oot saunaan tutustunut? Hienoa että etelän ihmiset kotoutuu hyvin huolimatta kenkäongelmista!

Terveisin nimimerkki "Latuskajalka of Finland"
Mulle vaan aina sanotaan, että "Italiasta löytäisit kengät" :D Varmaan tosiaan eri puolilla maailmaa on keskimäärin erilaisia jalan rakenteita, ilmeisesti esim Keniassa nilkka ja sääri ovat kapeammat/kevyemmät ja se säästää kestävyysjuoksussa energiaa. Kenialaisten kestävyysjuoksijoiden ylivoiman syy on selvitetty — Esa-JussiSalminen

Mutta siis suomalaiseksi minulla on erittäin luiset jalat. Säären + jalkaterän rasvaprosentti oli varmaan myös lähellä nollaa myös silloin kun painoa oli enemmän kuin nyt. Lihas ei myöskään kasva paljoa, vaikka voimaa tulisikin. Ihme juttu. Mutta ihan jo jalkaterän luusto on sellainen, että saan sormet helposti jalkaterän ympäri jopa päkiän kohdalta (vaaksa taitaa mulla olla n. 16cm)

Pieni avautuminen :D hiukan vaan kyrsii kun juoksukenkiä ostaessa joutuu poistumaan tyhjin käsin kaupasta. Iloisena menin ostamaan sitä yhtä harvaa kenkämallia joka jalkaan on istunut (paljasjalkakengät) ja nekin on sitten perkele päivittäneet malliaan ja nyt ne on ainakin sentin leveämmät kuin ennen.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Vituttaa ihmiset, jotka käyttävät kännykkää ajaessaan. Kuinka vaikeaa oikein on pysähtyä vaikka jonkun koulun pihaan, jos sitä kännykkää täytyy räplätä? Tai käyttää handsfreetä?

En lyhyellä ajokokemuksellani osaa itseäni minään mestarina pitää (enkä koskaan aiokaan, koska omien kokemusteni mukaan juuri ne itseään "keskitasoa paremmiksi kuljettajiksi" itseään luonnehtivat ovat niitä vaarallisimpia), mutta kyllä urpouden tunnistan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa ihmiset, jotka käyttävät kännykkää ajaessaan.
Täällä ilmottautuu yks vittupää. Tosin keskustassa jos ajelen nii en kehtaa viestejä näpytellä. Puhelimeen puhun missä vaan, en nää sillä olevan mitään vaikutusta mun ajamiseen, oon siitä erikoinen mies et pystyn hoitamaan kaksi asiaa samaan aikaan mallikkaasti. Joskus myös syön samalla kun ajan. Oompahan helvetti saanu poskihoitookin samalla kun ajan ja silti oon koko elämäni ajanut näissä tilanteissa ilman vaaratilanteita.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täällä ilmottautuu yks vittupää. Tosin keskustassa jos ajelen nii en kehtaa viestejä näpytellä. Puhelimeen puhun missä vaan, en nää sillä olevan mitään vaikutusta mun ajamiseen, oon siitä erikoinen mies et pystyn hoitamaan kaksi asiaa samaan aikaan mallikkaasti. Joskus myös syön samalla kun ajan. Oompahan helvetti saanu poskihoitookin samalla kun ajan ja silti oon koko elämäni ajanut näissä tilanteissa ilman vaaratilanteita.

No eihän nyt tietenkään maailmassa ole kuin keskivertoa parempia kuskeja ainakaan omasta mielestään.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Täällä ilmottautuu yks vittupää. Tosin keskustassa jos ajelen nii en kehtaa viestejä näpytellä. Puhelimeen puhun missä vaan, en nää sillä olevan mitään vaikutusta mun ajamiseen, oon siitä erikoinen mies et pystyn hoitamaan kaksi asiaa samaan aikaan mallikkaasti. Joskus myös syön samalla kun ajan. Oompahan helvetti saanu poskihoitookin samalla kun ajan ja silti oon koko elämäni ajanut näissä tilanteissa ilman vaaratilanteita.

Tuota noin, niin ei niitä vaaratilanteita tarvitse kerryttää ensiksi joku tietty määrä ennen kuin osuu isosti ja satuttaa itseään sekä mahdollisesti muita. Ihan yksi kerta riittää.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuota noin, niin ei niitä vaaratilanteita tarvitse kerryttää ensiksi joku tietty määrä ennen kuin osuu isosti ja satuttaa itseään sekä mahdollisesti muita. Ihan yksi kerta riittää.
No ei ei senkin höpönassu. Sanoin vaan ku itellä on keskittyminen ajamiseen siltikkin vaikka puhun puhelimeen. Suollan vaan paskaa suustani sen enempää ajattelematta.
 
K

kiwipilot

No ei ei senkin höpönassu. Sanoin vaan ku itellä on keskittyminen ajamiseen siltikkin vaikka puhun puhelimeen. Suollan vaan paskaa suustani sen enempää ajattelematta.

Eli vähän samaa hommaa kuin täällä palstallakin harrastat?

Mulle on ihan vitun sama jos kaltaisesi mestarikuski ajaa itsensä hengiltä kallioleikkaukseen kännykkää räpeltäessään. Ongelma on vain se, että saatat vaaraan sivulliset siinä samalla.

Itseriittoiset bensalenkkarit, tuo loppumaton luonnonvara.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ongelma on vain se, että saatat vaaraan sivulliset siinä samalla.
Paitsi et sillon kun on sivullisia paikalla niin jättää sen puhelimen räpeltelyn pois. On mulla silmät päässä millä huomioin et mitä ympärillä tapahtuu.

Eli vähän samaa hommaa kuin täällä palstallakin harrastat?
Kyllähän sä tiedät mitä tehdä jos ei haluu jonkun juttuja lukee.
 
Viimeksi muokattu:

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa ihmiset, jotka käyttävät kännykkää ajaessaan. Kuinka vaikeaa oikein on pysähtyä vaikka jonkun koulun pihaan, jos sitä kännykkää täytyy räplätä? Tai käyttää handsfreetä?

Pätee tämä myös muilla tavoilla liikkuviin. Vituttaa pyöräillessä kun edessä kävelee sinne sun tänne joku zombi naama kiinni kännykässä, eikä mitään tietoa ympäröivästä maailmasta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pätee tämä myös muilla tavoilla liikkuviin. Vituttaa pyöräillessä kun edessä kävelee sinne sun tänne joku zombi naama kiinni kännykässä, eikä mitään tietoa ympäröivästä maailmasta.
Tää on totta, seurasin yhdesti jalankulkijaa joka käveli pitkän matkaa katsomatta minnekkään muualle kun puhelimeen, lopulta meinasi törmätä valotolppaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vituttaa faijan puolesta. Edellinen viikonloppu meni sairaalassa, kaatui himassa ja eihän mutsi pysty nostamaan sitä lattialta ylös niin ambulanssilla sairaalaan. Pe aamuna verenpaineet niin alhaalla et taas mentiin, kun ei meinaa pystyssä pysyä. Eniten ottaa päähän kun ihminen ei tajua, tai halua tajuta, pitää itsestään huolta syömällä ja juomalla tarpeeksi.

No, on miehellä ikää 89, mutta luulis tohon ikään mennessä oppineen. Ystävällisesti huomauttamalla tulee mutsille vain vittuilua. Vitut. Lopun viimeiset ajat taitaa olla. Olisi voinut ottaa sedästään mallia, hän sentään vielä putos omenapuusta 100vuotiaana.

No, ei se omppu kauaksi ole puusta pudonnut kun itseäni tsekkaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vituttaa faijan puolesta. Edellinen viikonloppu meni sairaalassa, kaatui himassa ja eihän mutsi pysty nostamaan sitä lattialta ylös niin ambulanssilla sairaalaan. Pe aamuna verenpaineet niin alhaalla et taas mentiin, kun ei meinaa pystyssä pysyä. Eniten ottaa päähän kun ihminen ei tajua, tai halua tajuta, pitää itsestään huolta syömällä ja juomalla tarpeeksi.

No, on miehellä ikää 89, mutta luulis tohon ikään mennessä oppineen. Ystävällisesti huomauttamalla tulee mutsille vain vittuilua. Vitut. Lopun viimeiset ajat taitaa olla. Olisi voinut ottaa sedästään mallia, hän sentään vielä putos omenapuusta 100vuotiaana.

No, ei se omppu kauaksi ole puusta pudonnut kun itseäni tsekkaan.

Vakava aihe ja tsemppiä sinne, mutta toi lihavoimani kohta on jotenkin hieno.

Just nyt ei vituta. Eilen illalla sain yhden hommankin hyvälle mallille.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mun anaalia ei penetroida porakoneeseen kiinnitetyllä kurkulla, vaan jotain paljon pahempaa. Minulla on hikka. Ollu kaksi tuntia, vitunvitunvitunvittu. Sit eilen kadotin pussin, jossa oli elintärkeitä asioita, eikä vain omiani. Ja sen lisäks olin viemäs kotiin hyvin kypsynyttä laatudaamia, kun tyttö, johon oon korviani myöten yhä ihastunu juoksi samaan junaan ja veti mut kirjaimellisesti kravatista, jota mulla ei ollut, toisaalle. Olin ratkennut ryyppäämään ja liian kännissä vastustelemaan. Sen sijaan olin voimakkaasti jutussa mukana. Vituttaa nää ihmiset. Tää tyttö on sanonu mulle ei, mutta ei kestä nähdä mun lähtevän toisen matkaan. Vitun lapsellista. Siis se, et mä menin kännipäissäni hänen juttuun mukaan.
Kannattaa hengittää muovipussiin, se auttaa hikkaan. Kaupan hedelmäpussit on tohon just hyviä, niin kauan että meinaa taju lähteä, niin lähtee hikkakin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävi auton "ostaja" tossa pyörähtämässä. Kyllä laitto vituttamaan. Puhelimessa sano et hän ottaa auton näillä tiedoilla. Noh, paikan päällä kaupan esteeksi nousi se kun autoon pitäis tehä jakopääremontti 30tuhannen påästä. Hän ei halua kuulemma heti ostamaansa autoon tehdä 400euron remonttia(auto maksaa 5tonnii) ja riski on ajaa valmistajan määrittämä vaihtoväli loppuun. Sanoin jo rehellisesti että haista jo vittu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kävi auton "ostaja" tossa pyörähtämässä. Kyllä laitto vituttamaan. Puhelimessa sano et hän ottaa auton näillä tiedoilla. Noh, paikan päällä kaupan esteeksi nousi se kun autoon pitäis tehä jakopääremontti 30tuhannen påästä. Hän ei halua kuulemma heti ostamaansa autoon tehdä 400euron remonttia(auto maksaa 5tonnii) ja riski on ajaa valmistajan määrittämä vaihtoväli loppuun. Sanoin jo rehellisesti että haista jo vittu.

En viittinyt sanoa takaisin, mitä itse mietin auton "myyjästä". En olis ostanut muutenkaan. Anna penalttia!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt täytyy kiittää ihan oikeasti. Vähän hymähdellen laitoin pussin suun eteen, mutta loppu kuin kanan lento siinä vaiheessa, ku tuntu, että happi loppuu. Siis miten tätä ei tiedä kukaan muu kuin sinä? Ja nyt siis myös minä. Aina lukenu lehdistäkin, että hikkaan ei ole toimivaa lopetuskonstia. Oikeasti hämmästelen.
Se kikka liittyy jotenkin siihen miten hiilidioksidin määrä sinä hengitysilmassa kasvaa. Sen tarkemmin en osaa sen toimintamallia kertoa. Enkä minä varmaan ainoa ole, kun jostainhan minäkin olen sen oppinut. Mutta hyvä jos helpotti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vakava aihe ja tsemppiä sinne, mutta toi lihavoimani kohta on jotenkin hieno.

Just nyt ei vituta. Eilen illalla sain yhden hommankin hyvälle mallille.
Kiitos. Jostain se huumori on revittävä. Oli kyllä huvittava näky. Kyllä se vielä tuon jälkeen muutaman vuoden sinnitteli.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vitun Britit. Häiritsevät sunnuntaina jollain hypoteettisilla kysymyksillään ens vuoden jutuista. Pääsisivät vittu edes ensin tulokseen Brexitistään, ehkä sitten voin vastata muuta kun ”en tiedä”.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vitun Britit. Häiritsevät sunnuntaina jollain hypoteettisilla kysymyksillään ens vuoden jutuista. Pääsisivät vittu edes ensin tulokseen Brexitistään, ehkä sitten voin vastata muuta kun ”en tiedä”.

Hanki sellaiset vehkeet missä et näe niiden viestejä pyhäpäivisin. Kaveri otti onkeensa viime kuun retkellä, kun annoin asiakaspalautetta aikaisemmasta miten ei ole mitään järkeä olla yhdessä lomamatkalla, jos meinaat vaan lukea tehdasmeilejä.

Kyllä se varmaan niitä salaa luki jossain kohtaa, mutta muuten saatiin rauhassa ryypätä, puhua urheilusta ja tytöistä ja mitä noita aktiviteetteja onkaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hanki sellaiset vehkeet missä et näe niiden viestejä pyhäpäivisin. Kaveri otti onkeensa viime kuun retkellä, kun annoin asiakaspalautetta aikaisemmasta miten ei ole mitään järkeä olla yhdessä lomamatkalla, jos meinaat vaan lukea tehdasmeilejä.

Kyllä se varmaan niitä salaa luki jossain kohtaa, mutta muuten saatiin rauhassa ryypätä, puhua urheilusta ja tytöistä ja mitä noita aktiviteetteja onkaan.
No kun ne soitti, en kehdannut olla vastaamatta. Jos ois ollu vain maili, niin en olis edes vilkaissut.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se kikka liittyy jotenkin siihen...

Muistan kanssa kuulleeni joskus joltain tuosta kikasta, siitä en sitten osaa sanoa että kuinka yleisessä tiedossa tuo on. Mulle joskus kakarana faija opetti, että jos hikka ei ota mennäkseen ohi, niin siihen auttaa kun juo huikan-pari vettä ja sen päälle pidättää hengitystä jonkin tovin ja tuo kyllä toimi(i) varsin tehokkaana hikan lopettajana. Tai itse asiassa ainakaan omalla kohdalla tuo veden juominen ei niinkään vaikuta asiaan, vaan se jonkin aikaa hengityksen pidättäminen tuntuu olevan ratkaiseva juttu. Vaikka jokseenkin yksilöllistä tuokin taitaa olla, olen vuosien varrella useammallekin sitkeästä hikasta kärsineelle kaverille tuota parannuskeinoksi ehdottanut ja toisilla se tuntuu toimivan, kun taas toisille siitä ei ole mitään hyötyä. Mutta omalla kohdalla toimii ja sehän se on pääasia. Sellaiset 20-30 sekuntia kun pidättää hengitystä, niin lähes aina jonnekin se hikka häviää.

Ja kun vitutusketjussa ollaan, niin pitäisi varmaan jotain vitutuksenaihettakin keksiä, mutta nyt ei tule mieleen oikein mitään. Tai no joo, vaimo kävi tänään ostoksilla Lidlissä ja pyysin tuomaan sieltä jonkin kahvipullan. Se oli joku omenatasku tjsp. nimeltään, aivan helvetin rasvainen eikä oikein minkään makuinen, että se miedosti harmitti. Mutta ei se niin pahaa ollut, että syömättä olisi jäänyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@abianos olen kahdesta ekasta täysin samaa mieltä, mutta tuo kolmas on jotenkin vastuuton ja sillä lailla ulkopuolella arvostelun. Touko ja Jussi sen sijaan puolueen puheenjohtajina ovat vastuussa jo virkansa puolesta. No niin, onhan se kolmaskin, mutta jotenkin liikuttavaa tuollainen hänen toimintansa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Paska päivä loppui vitutukseen. Makkarin TV sanoi sopimuksen irti. No, onneksi tuossa on vielä takuu voimassa. Saa hyvän syyn mennä nukkumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös