Vittu taas iski se aika vuodesta. Saatanan saatana, joka vitun vuasi parikertaa per anno. Kesto vaihtelee. Eli siis tuli flunssa ja lähti haju- ja makuaisti. Tuun aina aivan saatanan kiukkuseks kun tää aika iskee. Siis en tarkota mitään aistien heikentymistä, vaan että ne katoo sataprosenttisesti. Voisin uida ripulpaskasammiossa enkä haistasi mitään. Ei tee mieli ees syädä vaikka olis nälkä kun ei maista mitään vaikka söis ydinjätettä. Poltteen tuntee jos syö chiliä, pienen imelän tunteen jos syö sokeria. Mutta mitään ei maista. Jos nuuhkasee vaikka stydistä happoliuospullosta niin pistää ottaan mutta mitään ei haista. Ja tämä kaikki vaikka henki kulkee normisti eikä oo nokka tukossa. Mulla on ollu eloni aikana kättä paketissa, jalkaa paketissa, selkä jumissa jne. Jos sais valita että oisko joku raaja poissa pelistä kaks viikkoo tai ettei ois maku- eikä hajuaistia saman ajan, niin valittisin sata kertaa sadasta ekan vaihtoehdon. Hyvä tauti jos laihduttaa, huano jos on taipuvainen ottaan viunaa vitutukseen. Itellä jälkimmäinen. En ryypiskele maun takia saatana. Onneks on seuraavat velvotteet vasta maanantai-iltapäivästä eteenpäin. Pelkään jos nää kestot rupee pitkittyyn niin en tiä... Tosin nyt sen verran pakkopositiivisuutta että ne on itseasiassa lyhentyneet. Pahimmillaan angstisena teininä kesti jopa 2-3vk. Ei mua voinu laskee valvomatta luantoon sillon. Toisaalta tuntuu tyhmältä raivota tämmösestä kun tua painaa kavereita pysyvästi ilman käsiä ja koipia eikä valita. Mutta tää on kiärrätyskeskus ja vitutusketju. Elkää loukkaantuko. Tiän että täällä on ihmisillä isompiakin ongelmia. Mutta tää on yks niistä muutamasta asiasta mikkä saa mut ihan raivon partaalle. Siis ei yksin, mutta jos samaan aikaan tulee viälä muutama muu vitutusketjun asia päälle. Ja mä en aina pysty kontrolloimaan kunnolla itteeni kun oon tosi pahalla päällä.
Huhhuh, tulipa pahan kuulonen teksti... No ehkä tää eruptoituminen autto vähän. Mä otan ny vähän Jelziniä jäillä. Voi vetää raakana kun ei maistu miltään eikä oo kun nelikyöstistä.