Vitutusketju

• 10 694 908
  • 56 245

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Alkaa ns. Siperian pakkanen hiljalleen vituttamaan, kun ei uskalla ulos mennä kuin mitä minimissään joutuu menemään esim. töihin tai kauppaan. Pakkanen ja tuuli ovat myrkkyä.

Pakkasvaroituskin annettiin, kova pakkanen on vaarallista lapsille, vanhuksille, sydänsairauksista kärsiville, keuhkosairauksista kärsiville ja diabeetikoillekin. En ole enää lapsi enkä ihan vielä vanhus (paitsi henkisesti), mutta lopuista kolmesta kohdasta täytän 3/3, joten en huvikseni vittuunnu kovasta pakkasesta ja tuulenpuuskista. On haitallista heilua ulkona pidempään. Ja kuin vittuillakseen aurinko paistaa kauniisti ja kirkkaasti. Silti huomisaamuksikin on luvattu taas -22 astetta pakkasta plus 6m/s tuulta. Vittu!

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos vitutukseen voisi kuolla niin mun elinajan ennuste ei näyttäisi kovin hyvältä juuri nyt. Joo olen laiska ja huolimaton ja kaikkea, kun unohtui sähkölasku maksamatta kolmeksi kuukaudeksi, mutta se että sähkön takaisinkytkennästä joutuu maksamaan 280 euroa (+ luonnollisesti itse lasku) on aivan käsittämätöntä paskaa. Ei jumalauta. Tai jos haluaa sähköt samalle päivälle, 340€.
Tuosta 100€ on vakuutta jonka ymmärrän, mutta itse katkaisu/kytkentämaksu on silti aivan järjettömän suuri. No ei se auta kuin maksaa, ja huomenna on parempi olla ne sähköt...

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...kun unohtui sähkölasku maksamatta kolmeksi kuukaudeksi...

Mulla kävi sama entisessä elämässäni. Tai no, en niinkään unohtanut maksaa lasku(j)a, vaan luotin silloiseen tyttöystävääni kun hän sanoi, että maksaa sähkölaskun. Yllätys oli melkoinen, kun sähköt eräänä päivänä katkesivat, onneksi sentään olin silloin jo heittänyt exän pihalle kämpästäni ja elämästäni. Selvisi sitten sekin, että sähkölasku(j)a ei ollut maksettu melkein puoleen vuoteen. Silloin kyllä vitutti. Maksoin laskun saman tien pois, mutta tosiaan tuo uudelleenkytkentä maksoi hunajaa, en nyt tarkkaa summaa enää muista, mutta useamman satasen kuitenkin ja siihen vielä joku satasen verran päälle siitä, että sain sähköt saman päivän aikana takaisin.

Tosiaan melkomoista paskaa tuo takaisinkytkentämaksu, tai millä nimellä se sitten kulkeekaan. Vaan eipä siinä maksamisen lisäksi ollut muita varteenotettavia vaihtoehtoja, joten pakko mikä pakko. Ja itseänihän siitä loppujen lopuksi syyttää sain, kun naiivisti luotin siihen naisen muodon ottaneeseen käärmeeseen.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos vitutukseen voisi kuolla niin mun elinajan ennuste ei näyttäisi kovin hyvältä juuri nyt..
Kävin 23022018 kardiologisen keskusksen tutkimuksessa. Rajuja rytmihäiriöitä. Jään silti kuulemma henkiin. Parahin @Warrington, säästetään rahaa yhteisellä ruumisarkulla? Haittaako sinua siellä yhteisessä paikassa rouskuvat shipsit, otsalamppu ja sudokut?

Kyseinen sydänlihastulehdus havaittiin jo kaksi vuotta sitten.
"Life is shit and then you die."

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi vittu että oon kännissä. Tää nyt oli eka ketju ja siksi tämä viesti tänne. Mutta vittu että oon kännissä. Huonmennna loppuu tää juominen. Tää ei o0o enää ees kivaa kun on paha olo. Miten vitu jotkut voi juoda joka päivä, kun itse en kestä edes viikkoa. Tänää jo oksensin verta ja siksi lopetan huomenna. Huomatkaa oikeinkirjoitus. Tein sen koska kunnioitan teitä. Sama englanniksi. Respect.

godspeed

Jäsen
Voi vittu että oon kännissä. Tää nyt oli eka ketju ja siksi tämä viesti tänne. Mutta vittu että oon kännissä. Huonmennna loppuu tää juominen. Tää ei o0o enää ees kivaa kun on paha olo. Miten vitu jotkut voi juoda joka päivä, kun itse en kestä edes viikkoa. Tänää jo oksensin verta ja siksi lopetan huomenna. Huomatkaa oikeinkirjoitus. Tein sen koska kunnioitan teitä. Sama englanniksi. Respect.

Älä juo viinaa. Miedot ovat järkevän valinta.

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Eikö muka perkele junissa enää kulje konnarit tarkastamassa lippuja ja heittämässä näitä spurguja pihalle. Vituttaa kuunnella tuota paskanjauhamista.. Eikä oo lähijuna.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Älä juo viinaa. Miedot ovat järkevän valinta.
Niistä tule pahempi krapula. Niissä on enemmän epäpuhtauksia ja se pahentaa krapulaa. Toisaalta kaljaa ei ehkä pysty kittaamaan siihen tahtiin kun viinaa joten päivän annos jää pienemmäksi. Tiedä häntä ja ehkä ns. tiedekään tiedä kaikkea.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö muka perkele junissa enää kulje konnarit tarkastamassa lippuja ja heittämässä näitä spurguja pihalle. Vituttaa kuunnella tuota paskanjauhamista.. Eikä oo lähijuna.

No vittu anteeksi että häiritään sun matkaa. Toisaalta miksei konnarit heitä näitä paskantärkeitä jeesustelijoita pihalle, että junissa ois rennompi tunnelma. Huomatkaa edelleen oikeinkirjoitus. Respect. Kunnioitus.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Paloautoissa oli ennen vanhaan Esteri niminen vesipumppu joka oli asennettu auton perään, tästä sanonta "vettä tulee kuin Esterin perseestä"

Selityksiähän sanonnan alkuperälle on monia, mutta itse pidän tätä oikeana, ihan vaan siksi että on hauskin:

Ester oli siipirataslaiva (joka liikennöi aikoinaan jossain Kallavedellä tai Saimaalla).

godspeed

Jäsen
Niistä tule pahempi krapula. Niissä on enemmän epäpuhtauksia ja se pahentaa krapulaa. Toisaalta kaljaa ei ehkä pysty kittaamaan siihen tahtiin kun viinaa joten päivän annos jää pienemmäksi. Tiedä häntä ja ehkä ns. tiedekään tiedä kaikkea.

Krapula tulee vain nautitusta alkoholin määrästä suhteessa omaan kestävyyteen, ei muusta.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Krapula tulee vain nautitusta alkoholin määrästä suhteessa omaan kestävyyteen, ei muusta.
Tuo nyt ei pidä paikkaansa millään tasolla. Asiaa on tutkittu ainakin jollain tasolla ja jokainen viskikrapulan hankkinut tietää, että sillä on todella väliä, millä sen krapulansa hankki. Tässä linkki johonkin puolitieteelliseen tukimukseen ihan vain väitteeni ohueksi tueksi.

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosiaan melkomoista paskaa tuo takaisinkytkentämaksu, tai millä nimellä se sitten kulkeekaan. Vaan eipä siinä maksamisen lisäksi ollut muita varteenotettavia vaihtoehtoja, joten pakko mikä pakko. Ja itseänihän siitä loppujen lopuksi syyttää sain, kun naiivisti luotin siihen naisen muodon ottaneeseen käärmeeseen.

Tämäpä juuri, kun sähköt katkeaa, ei asiakkaan auta kuin syödä paska ja maksaa, sähköyhtiöt tietää noissa tilanteissa että asiakas on polvillaan sun edessä, eikä niiden tarvi joustaa tippaakaan, vaikka tilanne olisi minkälainen. Eihän näin saisi koskaan käydä, että lasku jää maksamatta 3 kuukaudeksi, mutta olin maksanut tuon jälkeenkin erääntyneen laskun, ja olin sähkölaitokselle velkaa huikeat 63 euroa, ja tämän summan takia tuli ylimääräistä maksettavaa mukavat 280 euroa.

Laiskoja ja huolimattomia voi vähän rahastaa, mutta rajansa saatana kaikella. Sitten asiakaspalvelija vielä kehtaa sössöttää ''kyllä meilläkin menee kuluja tuosta katkaisusta ja kytkennästä''. VITTU 180 EUROA siitä että asentaja käy painamassa kaksi kertaa yhtä nappia, ja asun vielä keskustassa jossa asentajat pyörii joka tapauksessa virka-aikaisin.

Yritin alkuun olla asiallinen, ja kysyin että voiko edes sitä kytkentämaksua tai pelkkää vakuutta maksaa ensi viikolla kun saan lisää rahaa, ei onnistu. Voiko sähköjä kytkeä tälle päivälle jos maksan kaikki poislukien se 60 euroa jonka perivät pikakytkennästä samalle päivälle, ja lähetän heille maksukuitin maksusta. Ei onnistu. Selvä. Kiitti vitusti joustavasta palvelusta ja pitkään jatkuneesta asiakkuudestamme. Hauskinta tässä on se, että minun kaltaiset paskaläjä asiakkaat on tuollaisille firmoille rahallisesti kaikkein tuotteliampia.

Orastava valo raha-asioiden parantumisesta sammui kerta heitolla. Olen ruoskinut itseäni ihan helvetisti tämän vuoden puolella huonosti hoidettujen raha-asioiden takia, ja luulin että seuraavalla tilillä saan vihdoin pään pois pinnan alta, kun laskee tarkalleen pakolliset menot ja asettaa selvän budjetin tuleville viikoille. Ei auta. Onneks mää tykkään makaroonista ja jäi edes sen verran rahaa että voi viikonloppuna riipaista kännit. Tää vitutus ei kyllä yksillä känneillä poistu, eikä alkoholi ole muutenkaan ratkaisu yhtään mihinkään, eikä niitä kännejäkään ihan ilmaiseksi saa. Vedän mää ne kännit silti viikonloppuna. Mulla on nyrkkisääntö että jos epäilen pitäisikö juoda vai ei, juon sixpackin ja mietin uusiks. Hyvin on toiminut tähän asti. Lopputulos on tyydyttänyt joka kerta.

Viimeksi muokattu:

godspeed

Jäsen
Tuo nyt ei pidä paikkaansa millään tasolla. Asiaa on tutkittu ainakin jollain tasolla ja jokainen viskikrapulan hankkinut tietää, että sillä on todella väliä, millä sen krapulansa hankki. Tässä linkki johonkin puolitieteelliseen tukimukseen ihan vain väitteeni ohueksi tueksi.

No syystäkin puolitieteellinen linkki, koska promille on sellainen luku, että sen verran tai sen alle puhaltavat hylätään automaattisesti. Kahdessa promillessa aletaan olemaan vasta asian äärellä. Määrästä puhuessani en sinällään tarkoittanut juodun alkoholin määrää pelkästään, vain sen pitoisuutta ja paljonko sellaista on nautittu. Oletteko te ihan amatöörejä, jotka ette kestä pientä nenänkostutusta? Pöööh, nynnyt.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@godspeed On se ihan mahdollista. Itselläni jäi mökin sähkölasku viime vuonna huhtikuulta maksamatta. Heinäkuussa tulivat sitten mökille katkaisemaan sähköjä. Kaikki muut laskut oli maksettu ajallaan, myös siis huhtikuun jälkeiset maksut.

Omaa huolimattomuutta tietenkin, että jätin maksamatta ja karhu oli ilmeisesti mennyt edelliseen kotiosoitteeseen (jossa en ollut asunut kolmeen vuoteen). Onneksi satuin olemaan paikalla, ei pistetty sähköjä poikki ja lisäkuluja tuli karhukulujen verran.

Mutta jos kolme kuukautta jää maksamatta, niin ei sitä ihan huolimattomuudella selitetä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Näistä tulee aina kirje kotiin viimeistään kuten muistakin laskuista. Ei ymmärrä.
Kuten sanoin, karhu on ilmeisesti mennyt edelliseen osoitteeseeni. Sieltä se ei minulle asti ilmaantunut. Mutta, edelleen, omaa huolimattomuutta.

godspeed

Jäsen
En ole paras laskujen maksaja ollut koskaan, mutta kyllä se on jo itse asuessa ja kämppisten kanssa aina sovittu selvästi koska maksetaan ja mitä. Ei sen pitäisi olla ihmeempi tapaus myöskään kumppanin kanssa. Koskaan ei ole laskujen maksaminen eri tapauksissa ollut ongelma siksi, että joku vain puhuu tekevänsä jotain. Jos ei pysty tuon vertaa luottamaan samoja laskuja maksavaan tahoon, niin on se vika silloin itsessäkin.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika paljon on itelläkin tullut juotua elämässä, mutta ei kyllä kännissä ole tärisemistä tullut?

Ei mullakaan ennen, mutta asia selvis jo. Oksensin. Eli astiat olleet epäpuhtaita ja mulla lievä ruokamyrkytys. Hah! Vaimo yritti tappaa mut, mutta oikeudessa nähdään. Tärinä kyllä jatkuu.....Muakin hämää kyllä toi tärinä. Siis oikeasti. Vaimo haukku jo mun viinapään ja sano että mun pitäis syödä enemmän leipää. Totuus on jossain tossa välissä. Siis enemmän leipää ja puhtaampia astioita.

godspeed

Jäsen
Ei mullakaan ennen, mutta asia selvis jo. Oksensin. Eli astiat olleet epäpuhtaita ja mulla lievä ruokamyrkytys. Hah! Vaimo yritti tappaa mut, mutta oikeudessa nähdään. Tärinä kyllä jatkuu.....Muakin hämää kyllä toi tärinä. Siis oikeasti. Vaimo haukku jo mun viinapään ja sano että mun pitäis syödä enemmän leipää. Totuus on jossain tossa välissä. Siis enemmän leipää ja puhtaampia astioita.

Tämä on vähän kuin ensimmäisen känninsä vetäneen teinin tarina, paitsi että te olette jo aikuinen pariskunta.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En nyt ihan ymmärrä, että syy olisi vain huolimattomuudessa jos ei sähkölaskua muista maksaa.

Et ilmeisesti edes lukenut tilitystäni. Syy ei siis kohdallani ollut huolimattomuudessa tai muistamattomuudessa. Siitä olen ihan samaa mieltä, että sähkölasku kuuluu niihin "automaattisesti" maksettaviin laskuihin lainalyhennysten, vastikkeiden yms. kanssa.

Jos ei pysty tuon vertaa luottamaan samoja laskuja maksavaan tahoon, niin on se vika silloin itsessäkin.

Ehdottomasti näin. Kyllä mä nostin jo aiemmassa viestissäni käden pystyyn virheen merkiksi tuon suhteen. Tai no niin no, pystyin lapsellisesti luottamaan ihan liikaakin, luottamustani käytettiin hyväksi ja siitä jouduin sitten maksamaan. Oppia ikä kaikki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy