Vitutusketju

  • 10 529 597
  • 56 126
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ensin yön NHL kierroksella Vegas nollaa Nashvillen ja puolilta päivin Salmelainen hommaa HIFK:n pakistoon Kankaanperän. Mukava alku duuniviikolle not!!
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onko tuota vagifem vai mikä lie onkaan mainosta pakko luukuttaa joka helvetin kanavalla? Ihan sama minkä kanavan laitat niin eiköhän vagifem rakastaa. Alkaa jo vituttamaan pikkuhiljaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Onko tuota vagifem vai mikä lie onkaan mainosta pakko luukuttaa joka helvetin kanavalla? Ihan sama minkä kanavan laitat niin eiköhän vagifem rakastaa. Alkaa jo vituttamaan pikkuhiljaa.
Vaan eipähän kuiva ja kutia!
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin puurohiutaleita tarkoituksenani tehdä jotain helppoa parin minuutin iltapalaa ja vasta himassa tajusin ettei mulla ole mikroa. No, onnistuihan se kattilallakin, Mutta vituttaahan sitä hämmentää ja käytön jälkeen pestä kattila, kauha jne.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tappara vm.2018. Ja jo etukäteen tämäniltainen 1-0, 0-1 tai 2-1, 1-2 JA/VL matsi KooKoo:a vastaan. Kirjoitan tämä vain siksi että koska hyvin usein ennustelut menevät perseelleen niin josko tämäkin sitten menisi. Tokihan nyt käy niin että karma kaikessa humoristisuudessaan potkiin KooKoon kuus muna voittoon.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kuiva yskä vituttaa
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Vituttaa noiden softatalojen ansaintakikkailut.

Uusin pari lisenssiä.

Toinen kioski antaa jonkun saatanan upean supertarjouksen, mutta tilauksessa pitääkin yllättäen maksaa täysi summa, jonka jälkeen alennusta varten tarvitsee täyttää erillinen rahojen palautushakemus. Sieltä tuli toki heti vastaus, että hakemus hyväksytty ja rahat maksetaan tilille, mutta ideahan tuossa on se, että jotkut eivät viitsikään täyttää hakemusta kaikkine vitun tarjouskoodeineen ja skannattuine kuitteineen, jolloin näiltä saadaankin enemmän rahaa.

Toinen pulju teki mahdollisimman hankalaksi sen, että lisenssiä olisi voinut uusia vain vuodeksi. Sen sijaan, joka helvetin nurkassa oli painikkeita "uudista tilaus automaattisesti". Automaattisen tilauksen myötä tarjotaan upeaa palkintoa: "ota käyttöön automaattinen uudistaminen ja käytä kuukausi ilmaiseksi". Voi vitun huoh! Hyväksyessä automaattisen tilauksen uudistamisen, laskutus tapahtuu ilmaisen kuukauden jälkeen, jonka takia tilauksen automaattista uudistamista ei voi ottaa heti pois päältä, koska silloin tilaus ei käynnisty kuukauden päästä. Ideana tietysti se, että suuri osa ihmisistä unohtaa käydä kuukauden päästä klikkaamassa automaattisen uudistamisen pois päältä, jolloin vuoden päästä huomaakin uudistaneensa tilausken automaattisesti, vaikkei enää tarvitsekaan koko softaa. Itse toki laitoin kaikki mahdolliset kalenterimuistutukset päälle, jotta kusipäät eivät saa kusetettua ylimääräistä.

Mainittakoon, että molemmat firmat ovat merkittäviä, globaaleja toimijoita.
 

sinikettu

Jäsen
Vituttaa vähän tämä Suomen talvi ja sää. Olis mukava olla jossain muualla. Vielä tulee kuitenkin täällä oleleskella joko 2,5 tai 5,5-6,5 vuotta, riippuen tulevaisuuden suunnitelmista.

Sitten olen vapaa ja onnellinen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vituttaa vähän tämä Suomen talvi ja sää. Olis mukava olla jossain muualla. Vielä tulee kuitenkin täällä oleleskella joko 2,5 tai 5,5-6,5 vuotta, riippuen tulevaisuuden suunnitelmista.

Sitten olen vapaa ja onnellinen.
Et oo yksin ajatuksinesi. En itekää aatellu tääl loppuikää asuu, jos vaan ikinä tulee mahollisuus muuttaa toisaalle. Ihmisetkin kun on tässä maassa luonnostaan jotenki nii jäykkii ja sulkeutuneita (miehet varsinki). Tunteitaan ei sais näyttää julkisesti.

Ja sit just nää talvet... Kylmyyden vielä itessään kestän mut koko talvi on tääl nii väritön ja harmaa. Olisin kaikin puolin onnellisempi jossain muualla, vaikka synnyinmaatani itsessään rakastankin ja tulen aina rakastamaan.

Ei mulla onneks mikää akuutti kiire täältä oo kuitenkaa pois, kärsivällinen luonne kun olen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
IS: 7-vuotias tyttö sai isäpuoleltaan ladatun aseen – luoti osui 5-vuotiasta rintaan

IS kirjoitti:
Vuonna 2015 sama mies sai runsaasti huomiota Facebookissa julkaistulla videolla, jolla hän opetti omaa 1–2-vuotiasta lastaan lyömään pakolaista. Pakolaisena videolla esitti pehmoleluapina.

Kukapa olisi uskonut, että rajakki oli myös helvetinmoinen vajakki. Surullisinta tuossa jutussa lienee se, että

IS kirjoitti:
Lapset on sittemmin otettu huostaan.

on sen positiivisin lause.

"Melkoinen" tuomio myös rapsahti kuitenkin aika hurjista teoista lapsia kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pieni asia mutta vituttaa. Nimittäin tämä mun ipad. Koitahan kopioida jokin tietty osa tekstistä "maalaamalla" se näillä nakkisormilla. No vittu, yksi kerta tuhannesta onnistuu. Ei uskoisi, että sitä on aivan loppu tällaisen asia vuoksi mutta nyt taitaa olla vaan paska päivä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Täälläkin jo monen tapa jättää linkkaamatta/pistämättä kuvaa jne. kuvailut jostain. Esimerkki: ”Höh, HIFK-osiossa kova meno päällä”. Ei saatana ole vaikeaa pistää vaikka linkkiä ko. ketjuun. Toinen esimerkki: ”Nauran Huhtasaaren twiitille”. No, pistä linkki. Perkele. Tai nyt viimeisin mihin puutuin tuolla jääkiekkomuseotms.-ketjussa. Kuvaa kehiin.

Olkaa siis huomaavaisia, ajatelkaa muita palstalaisia, jeesatkaa hiukan, olkaa kohteliaita toisille, mukavampi olisi käyttää palstaa näin... Jos taas jatkatte samalla lailla niin tämmöiseltä kaikesta kiinnostuneelta urpolta: haistakaa paska.
 

A Siente

Jäsen
Pari viikkoa ollut räkänen olo. Jatkuvasti polttaa nenää eikä saa kunnolla happea. Alkaa pikkase kyrsimään. Nostattaa jatkuvasti pientä lämpöäkin. Tulis edes kunnon tauti eikä tälläistä vitun kidutusta.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pari viikkoa ollut räkänen olo. Jatkuvasti polttaa nenää eikä saa kunnolla happea. Alkaa pikkase kyrsimään. Nostattaa jatkuvasti pientä lämpöäkin. Tulis edes kunnon tauti eikä tälläistä vitun kidutusta.
Tämä on aivan perseestä. Mulla oli tällainen samanlainen olotila ainakin neljä viikkoa päällä tuossa marras-joulukuussa ja menee kyllä tunteisiin ihan huolella. Juuri tuo, että mielummin kärsisi sen kunnon taudin kerralla alta pois, mutta ei, viikkotolkulla sellaista tukkoisuutta ja voimattomuutta. Ja tämä on minulla jokavuotinen(/syksyinen) ongelma; äärimmäisen harvoin olen kunnolla kuumeessa, vaan se on aina tuollaista hidasta kituuttamista.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vähän kyllä vituttaa ihmiset, jotka eivät äänestä. Suomessakin aika paljon sodittu ja rakennettu oikeaa demokratiaa pitkän aikaa, mutta eihän sitä sitten ymmärretä.

"mutta ku ei jaksa mennä eikä kiinnosta eikä koske mua eikä eikä en äänestä..." Jeps!
 
Viimeksi muokattu:
Vähän kyllä vituttaa ihmiset, jotka eivät äänestä. Suomessakin aika paljon sodittu ja rakennettu oikeaa demokratiaa pitkän aikaa, mutta eihän sitä sittenymmärretä.

"mutta ku ei jaksa mennä eikä kiinnosta eikä koske mua eikä eikä en äänestä..." Jeps!
Kaveri lähetti kuvan Aamulehden gallupista, jossa Bull Mentula kertoi ihan pettämättömästä vaalitaktikoinnistaan.
 

Liitteet

  • Äänestäjä_Mentula.jpg
    Äänestäjä_Mentula.jpg
    80,4 KB · kertaa luettu: 621

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kaveri lähetti kuvan Aamulehden gallupista, jossa Bull Mentula kertoi ihan pettämättömästä vaalitaktikoinnistaan.

Joo-o, ja itse piti tuota varmaan hirveän hauskana läppänä.

Jokaisen pitäisi mun mielestä kyllä antaa äänensä niin kunnallisvaaleissa, eduskuntavaaleissa kuin presidenttivaaleissakin. Oikeassa demokratiassa sinun ja minun äänelläni on ihan sama painoarvo kuin esimerkiksi jonkun poliittisesti merkittävässä asemassa olevan.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Vähän kyllä vituttaa ihmiset, jotka eivät äänestä. Suomessakin aika paljon sodittu ja rakennettu oikeaa demokratiaa pitkän aikaa, mutta eihän sitä sitten ymmärretä.

"mutta ku ei jaksa mennä eikä kiinnosta eikä koske mua eikä eikä en äänestä..." Jeps!
Todenäköisesti kyseessä on vielä sama porukka, joka valittaa miten vituillaan Suomessa asiat on.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Todenäköisesti kyseessä on vielä sama porukka, joka valittaa miten vituillaan Suomessa asiat on.

Niinpä! Ei politiikasta tarvitse kaikkien olla äärikiinnostuneita, mutta äänestäminen on kliseisesti sanottuna jokaisen kansalaisvelvollisuus, joka tulee täyttää (mikäli mahdollista). Pitää olla ymmärrys siitä, että niiden äänien avulla tapahtuu ne valinnat, ja jokaisen ääni on yhtä tärkeä. Eivät esimerkiksi kansanedustajia sinne kaninhatusta vedellä, vaan meidän kaikkien äänillä. Ja ketkä niistä naruista siellä vetävätkään lopulta, kun eri asioista päätetään.

On tehty tutkimuksia, jossa monesti ns. huono-osaiset ja ulkopuoliseksi itsensä tuntevat on huomattu olevan tosi iso joukko, jotka eivät käytä ääntänsä. Ymmärrän tavallaan sen, mutta kyllä tuohonkin pitäisi saada muutos jotenkin, eli että käytännössä ihan kaikki lopulta menisivät äänestämään.
 
Viimeksi muokattu:

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
On tehty tutkimuksia, jossa monesti ns. huono-osaiset ja ulkopuoliseksi itsensä tuntevat on huomattu olevan iso joukko, jotka eivät käytä ääntänsä. Ymmärrän tavallaan sen, mutta kyllä tuohonkin pitäisi saada muutos jotenkin, eli että kaikki lopulta käytännössä ihan kaikki menisivät lopulta sinne uurnalle.
Olen lukenut aivan samoja tutkimuksia ja onhan nyt aika huolestuttavaa kun presidentivaaleissa (äänestys% 69,9) , kuntavaaleissa (58,9%) ja jopa eduskuntavaaleissa (70,1%) 1/3 äänioikeutetuista ei käytä äänioikeuttaan. Peruskouluun varmaan pitäisi ottaa ohjelmaan takoa oppilaille tieto siitä miten tärkeää tuo oikeasti on.

Korjattu tuo äänestys%. kiitos @Kari Runk
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös