Vitutusketju

  • 10 554 114
  • 56 140

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Ja mitä mä teen ees siel silloin, ku toi tyttö on duunis? Emmä dokata haluu tai jaksa ja nähtävyydet on jo kierretty.

Lepäilet päivällä ja tankkaaat vettä ja hyviä hiilareita, vähän brunaa jos mahdollista. Iltapäivällä sitten treenaat yläkropan pumppiin. Jaksat sitten panna pitkään ja näytät kuumalta kun Inge tulee duunista himaan.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vittu. Akkukone tippui tikkailta terassille ja meni paskaksi. Parin sadan euron tikki pelkkä runko. Pitänee ostaa sellainen jossa tulee akkuja mukana, kun akut saa siinä melkein kaupan päälle. Vittu mitä paskaa taas.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tuli sitten Facessa kutsu luokkakokoukseen. Vittu että osaakin vituttaa kaikki ne naamat jotka teki omasta elämästä helvettiä vuosikausiksi. Siellä ne hehkuttaa kuinka ihanaa olisi kaikkia nähdä.

Toki tiedän, että varmaan nyt ovat hyvoä tyyppejä ja kaikkea, mutta ei voi käsittää mikä olo tulikaan kun nuo pärstät näki ekaan kertaan n. 15 vuoteen. Jumalauta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuli sitten Facessa kutsu luokkakokoukseen. Vittu että osaakin vituttaa kaikki ne naamat jotka teki omasta elämästä helvettiä vuosikausiksi. Siellä ne hehkuttaa kuinka ihanaa olisi kaikkia nähdä.

Toki tiedän, että varmaan nyt ovat hyvoä tyyppejä ja kaikkea, mutta ei voi käsittää mikä olo tulikaan kun nuo pärstät näki ekaan kertaan n. 15 vuoteen. Jumalauta.

Tää on muuten aika raju juttu. Mulla pari tuttua tyyppiä, jotka ahdistuivat samasta asiasta. Ahdistua voi myös kiusaaja tai mun tapauksessa tyyppi, joka ei mennyt koskaan väliin vaan antoi kaiken tapahtua. Sellanen olin mä joskus yläasteella. Jälkeen päin olen pyytänyt anteeksi muutamalta ihmiseltä ja mieli on ollut paha sekä vitutus suuri juurikin itseäni kohtaan. Muuta ei ole tehtävissä kuin pahoitella mutta nämä kalvaa mua ajoittain ja varmasti loppu elämän. Muksut osaa olla kyllä julmia.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tää on muuten aika raju juttu. Mulla pari tuttua tyyppiä, jotka ahdistuivat samasta asiasta. Ahdistua voi myös kiusaaja tai mun tapauksessa tyyppi, joka ei mennyt koskaan väliin vaan antoi kaiken tapahtua. Sellanen olin mä joskus yläasteella. Jälkeen päin olen pyytänyt anteeksi muutamalta ihmiseltä ja mieli on ollut paha sekä vitutus suuri juurikin itseäni kohtaan. Muuta ei ole tehtävissä kuin pahoitella mutta nämä kalvaa mua ajoittain ja varmasti loppu elämän. Muksut osaa olla kyllä julmia.
Varmasti noinkin. Osa ei taida tiedostaa tehneensä mitään väärää, ainakin jos mitään voi päätellä yksittäisistä baarissa tapaamisista. Ihmiset jotka aikanaan käskivät hypätä sillalta alas tulevat baarissa halaamaan ja ihmettelemään mites mä nyt yhtäkkiä olenkin niin muuttunut. Ehkei ne vaan muista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vittu. Akkukone tippui tikkailta terassille ja meni paskaksi. Parin sadan euron tikki pelkkä runko. Pitänee ostaa sellainen jossa tulee akkuja mukana, kun akut saa siinä melkein kaupan päälle. Vittu mitä paskaa taas.
Kotivakuutus?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ihmiset jotka aikanaan käskivät hypätä sillalta alas tulevat baarissa halaamaan ja ihmettelemään mites mä nyt yhtäkkiä olenkin niin muuttunut. Ehkei ne vaan muista.

Ai saatana. Sanattomaksi vetää tuollainen. No, tsemiä sulle.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mertarannan jääkiekkotietämys veetuttaa, kuten yllä jo manittiin.
Kahdesta paskasta, Saukkonen jatkoon.
Mut ärsyttää nämä turhat pelit MM-kisoissa. Karsintojen kautta top 8 kisoihin, ei tule läpsyttelyjä noin paljoa.

En ole tänä keväänä kuullut Mertarannan selostavan kuin erän verran mutta Saukkosen "peliäly" vituttaa joka kerta. Monesti ei joko ymmärrä tapahtunutta ja höpöttää aivan järjenvastaista tapahtuvaksi tai sitten herää asiaan seuraavassa erässä. Tässä jossain pelissä oli tulossa päivänselvä pitkäkiekko mutta Anu kertoi vastustajalle olevan tulossa jäähy kuudella pelaamisesta, ilmeisesti sekosi tuomarin vihellyksestä ja kun hänellä ei ollut hajuakaan miksi vihellettiin, keksi ensimmäisen mielestään loogisen selityksen miksi peli vihellettiin poikki.

Voisivat hoitaa lähetyksen ennemmin vaikka Kekkosen vanhoilla puheilla selostettuna kuin Saukkosella.
 

infidel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Royals Up! #Pukkaparty
Juu, molemmat nuo ovat meteliä mun korville.
Mut jos on aivan pakko valita noista kahdesta (Mertaranta - Saukkonen), niin kallistun Saukkosen kannalle.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ai saatana. Sanattomaksi vetää tuollainen. No, tsemiä sulle.
No onneksi nyt asis vituttaa enää hetkellisesti :) Ei vaan ihan tiedä mitä sitä tekisi. Pitäskö ihan vittuillessa mennä paikan päälle vai mitäs :) Tosiaan varmaan ne ihmiset ihan fiksuja nykyään ovat - peruskoulussa on vain se ikävä "tapa tai tule tapetuksi"-meininki.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli sitten Facessa kutsu luokkakokoukseen. Vittu että osaakin vituttaa kaikki ne naamat jotka teki omasta elämästä helvettiä vuosikausiksi. Siellä ne hehkuttaa kuinka ihanaa olisi kaikkia nähdä.

Toki tiedän, että varmaan nyt ovat hyvoä tyyppejä ja kaikkea, mutta ei voi käsittää mikä olo tulikaan kun nuo pärstät näki ekaan kertaan n. 15 vuoteen. Jumalauta.


Harmi, kun meillä ei ole luokkakokousta, vissiin, voisin käydä siellä kehumassa itseäni. Lukiossa oli mukava luokka, mutta sitä ennen täyttä helvettiä, ja juuri näille jälkimmäisille kävisin todella mielelläni kertomassa kaikista niistä saavutuksista, joihin olen yltänyt. Voisin ihan vahingossa vilauttaa puhelimeni yhteystietoja. Eivät ne vaikeampia asioita ymmärrä. KUSIPÄÄT.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Harmi, kun meillä ei ole luokkakokousta, vissiin, voisin käydä siellä kehumassa itseäni. Lukiossa oli mukava luokka, mutta sitä ennen täyttä helvettiä, ja juuri näille jälkimmäisille kävisin todella mielelläni kertomassa kaikista niistä saavutuksista, joihin olen yltänyt. Voisin ihan vahingossa vilauttaa puhelimeni yhteystietoja. Eivät ne vaikeampia asioita ymmärrä. KUSIPÄÄT.
Mäkin mietin että pitäiskö mennä. Toisaalta ei mjlla ole enää mitään tarvetta niille mitään todistella :) Turhaa matkustaa monta sataa kilometriä ihan vaan näyttääkseen jotain. Silti vähän vituttaa, että edelleen saivat tällasen fiiliksen aikaseksi edes hetkeksi. Jotenkin vaan tulee mieleen ne paskat ajat, kub koulun tanssitunnilla piti tanssia opertajan kanssa kun kukaan ei muka minuun voinut koskea koska "hyi vittu". Naurettavaa toki nykyään, kun koen jo olevani ihan tasapainoinen hyvällä itsetunnolla varustettu hiukan outo tyyppi ;)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mäkin mietin että pitäiskö mennä. Toisaalta ei mjlla ole enää mitään tarvetta niille mitään todistella :) Turhaa matkustaa monta sataa kilometriä ihan vaan näyttääkseen jotain. Silti vähän vituttaa, että edelleen saivat tällasen fiiliksen aikaseksi edes hetkeksi. Jotenkin vaan tulee mieleen ne paskat ajat, kub koulun tanssitunnilla piti tanssia opertajan kanssa kun kukaan ei muka minuun voinut koskea koska "hyi vittu". Naurettavaa toki nykyään, kun koen jo olevani ihan tasapainoinen hyvällä itsetunnolla varustettu hiukan outo tyyppi ;)


Teillähän on ollut siellä kivan oloista porukkaa. NOT. Vittu mitä kusipäitä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Teillähän on ollut siellä kivan oloista porukkaa. NOT. Vittu mitä kusipäitä.
Nyt lähinnä miettii, että miten helvetin heikosti kyseinen opettajakin tulanteen hoiti. Ihan varmasti kuuli ne kommentit kun sitten itse mun kanssa tanssi, mutta asiaa ei käsitelty mitenkään kyseisen tanssitunnin jälkeen. Yleensähän kiusaaminen yms voi olla opettajalle vaikea huomata, mutta kai tuossa kohtaa vois jo jotkut kellot soida? Muiden tyttöjen kanssa kyllä mielellään tanssivat.

No, onneks nyt jo olo parempi taas :) hiukan vaan kylmäsi nähdä yhtäkkiä yhden pahimman tyypin naama facebookin feedillä.

Onneks aikuisena elämä on kivempaa ja ihmiset jopa arvostaa sitä ettei kiinnosta kulkea massan mukana :)
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Ötökkä ja muut koulukiusatut.
Rohkeasti mukaan kun kutsu käy, kerrotte sitten niille kiusaajille mitä ajattelette nytkin heistä. Minä olen sen tehnyt ja kääntänyt selkäni näille paskoille, myöhemmin kaverini kertoi tyrmistyneistä ilmeistä asianomaisten taholta. Ei kyllä ole sen jälkeen keskusteluyhteyttä ollut em. "ystäviin", enkä ole kyllä kaivannutkaan paskoja.
Yhdelle hiukan leuhkalle kostin armeijassa aliupseerikoulun ampumaleirillä ollessani päivystäjänä, määräämällä kaverin illaksi perunateatteriin. Arvatkaa sitä valituksen määrää, "miksi sinä minut sinne määräsit". Vittu, myöhemmin sama valittaja oli yhden kauden jopa eduskunnassa, en kyllä ymmärrä millä taidoilla.
Voi vittu, kaiken muisteleminen alkoi taas vituttaa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Heitin ärrällä juopuneelle veikkaajalle Suomi 9 Unkari 1, jonka pelasi. No esittelihän se omiakin lukuja siihen. Hitto oli vielä entinen rauhanturvaaja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noista koulukiusaamisjutuista tuli mieleen että oonkohan mäkin kiusannut. Joskus pari vuotta sitten jo tuota mietin. Siis jos nynnyistä puhuu nynnyinä niin onko se kiusaamista? Aikuiset nynnyt tuntuu joskus suuttuvan jos niille mainitsee asiasta, ainakin tällä palstalla. Oliko ne sitten jo lapsenakin suutuksissaan, mutta eivät vaan näyttäneet sitä? Ja miksi ne edes suuttuisi kun kyllä kait itsekin tietävät mitä on. Vai miksikä niitä sitten pitäisi sanoa, "ei niin suosiossa oleva tyyppi eikä muutenkaan ihan niin hyvä, paitsi sellaisissa yleisesti ottaen nynnyilyksi luokiteltavissa asioissa". Suuttuuko kova jätkä jos sille sanoo että se on kova jätkä? No ei. Tai lippispää jos sitä sanoo lippispääksi. Tai huono lätkänpelaaja jos sitä sanoo huonoksi lätkänpelaajaksi. Hymy varmaan tulisi huulille ja sanoisitte että niinpä. Seuraavassa vaihdossa koittaisitte pelata paremmin tai menisitte farmiin. Tosielämässä vaan ei ole farmia. Monesti ne on sitä koko elämän ja usein se vielä periytyykin. Ei geeneissä vaan tavoissa ja asenteissa. Hitto tää yhteiskunta on kahtiajakautunut. Kumpikaan ei ymmärrä toista, vaikka pitäisi.

Miksikään tyhmäksi mä en koskaan viitsinyt ketään sanoa kun se monestikin on hieman suhteellinen käsite, vaikka olikin peruskoulussa melko yleinen "haukkumasana". Esimerkiksi "Tappara on paras." - "Hitto sä oot tyhmä. Ilves on paras." Tohon mä en lähtenyt.

Nörtit oli kans toinen juttu, mutta se on vähän eri asia kun ne jutut on nykyään mainstreamia ja nörtit jopa ylpeitä siitä. Tai no ehkä nynnytkin ovat nynnyydestään. Nyt vasta hoksasin. Ei hitto tässä on joku kuilu välissä.

Mä oon muistaakseni kaksikin kertaa maininnut täällä Jatkoajassa että ihmeellisin asia mitä mä olen koskaan kuullut on se, kun yhden kaverin koulukiusattu luokkakaveri oli kerrankin saanut suunsa auki ja sanonut että 20v päästä mä näytän teille mikä mä oon. Ja se vielä tarkoitti jotain hikarointijuttuja...
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Koulukiusaaminen on vaan osa ihmisyyttä. Ihminen on eläin. Tosin muista eläimistä poiketen sillä on kyky analysoida tekemisiään. Niin kauan kun ihmisiä ei kouluteta ymmärtämään käyttäytymistään, on turha odottaa ihmisten ymmärtävän käyttäytymistään. Myös niin kauan kuin arvot, joihin yhteiskunta perustuu eivät ole ehkä niitä parhaita, turha odottaa ihmisten käyttäytyvän parhaimpien arvojen mukaan.

Ei kannata syyttää niinkään yksilöitä, vaan yhteiskuntaa. Eikä välttämättä kannata syytellä kauheasti sitäkään vaan pyrkiä parantamaan sitä jos haluaa muutoksia. Good luck with that.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ötökkä ja muut koulukiusatut.
Rohkeasti mukaan kun kutsu käy, kerrotte sitten niille kiusaajille mitä ajattelette nytkin heistä. Minä olen sen tehnyt ja kääntänyt selkäni näille paskoille, myöhemmin kaverini kertoi tyrmistyneistä ilmeistä asianomaisten taholta. Ei kyllä ole sen jälkeen keskusteluyhteyttä ollut em. "ystäviin", enkä ole kyllä kaivannutkaan paskoja.
Yhdelle hiukan leuhkalle kostin armeijassa aliupseerikoulun ampumaleirillä ollessani päivystäjänä, määräämällä kaverin illaksi perunateatteriin. Arvatkaa sitä valituksen määrää, "miksi sinä minut sinne määräsit". Vittu, myöhemmin sama valittaja oli yhden kauden jopa eduskunnassa, en kyllä ymmärrä millä taidoilla.
Voi vittu, kaiken muisteleminen alkoi taas vituttaa.

Jos koulukiusaaminen aiheuttaa vielä aikuisenakin oireita, koston hautominen ei auta vaan kannattaisi hakea ulkopuolista apua tunteisiin. Kiusaaminen traumatisoi ja hyvin harvoin traumat häviävät itsestään. Kosto imee energiaa, anteeksianto taas vapauttaa sitä.

Pidän @pettter iä parodia nimimerkkinä, jota joku tai jotkut ylläpitävät. Muussa tapauksessa kyseessä on harvinaisen tyhmä kaveri.
 
Viimeksi muokattu:

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Juuri tällä hetkellä vituttaa tuo oikean alaleuan takana oleva kaulan ja niskan pullotus joka johtuu tästä kirotusta viisaudenhampaasta ja aiheuttaa myös sen ettei oikea olkapääni suostu rentoutumaan. Vanhemmatkin saatana lässyttävät "et takuulla mene mihinkään yksityiseen hammassairaalaan poistattamaan sitä, anna sen kasvaa ja hammaslääkäri poistaa sen". Vittu mitä ihmisiä, tahtovat ilmeisesti että niskani jumittuu loppuiäkseni. No, se on heidän ongelmansa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Juuri tällä hetkellä vituttaa tuo oikean alaleuan takana oleva kaulan ja niskan pullotus joka johtuu tästä kirotusta viisaudenhampaasta ja aiheuttaa myös sen ettei oikea olkapääni suostu rentoutumaan. Vanhemmatkin saatana lässyttävät "et takuulla mene mihinkään yksityiseen hammassairaalaan poistattamaan sitä, anna sen kasvaa ja hammaslääkäri poistaa sen". Vittu mitä ihmisiä, tahtovat ilmeisesti että niskani jumittuu loppuiäkseni. No, se on heidän ongelmansa.


Tuonne: espoo.fi > Kiireellinen hammashoito kaikille samasta numerosta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös