Voisin kirjoittaa tämän junteinta mitä tiedät-ketjuun, mutta menkööt nyt tänne. Elikkäs roskaaminen ja etenkin sen tekeminen oman taloyhtiön pihassa. Sen mä vielä ymmärrän että johonkin ABC:n parkkipaikalle jätetään kaikki roskat, koska sitä apsin asvalttia ei tarvitse välttämättä enää toiseen kertaan nähdä, mutta vittu oma piha jossa kävelet yleensä ainakin sen kaksi kertaa päivässä.
Olen monesti avautunut jo tänne naapurin aikuisiän amiksista (ikää +25v ja edelleen subbarit ja ralliputket on jees) joita itse lähinnä säälin. Taloyhtiön vieraspaikat ovat parikyt metriä lähempänä ja nämä bensalenkkari-ääliöt pitävät autojaan jatkuvasti niissä parkissa, vaikka ei saisi koska omatkin paikat löytyy. Vieraspaikat sijaitsevat taloyhtiön päädyssä aivan seinän takana siitä missä minä nukun öisin. Ymmärrätte varmaan miten jees on yrittää nukkua "normaalissa rytmissä" kun joku työtön viiksinaama tulee subbarit huutaen yölliseltä toriringin ajelulta kotiin klo 1:30 yöllä. Ja tietenkin aivan siihen seinän taakse luukuttamaan subbaria ja ehkä vielä lisäksi vähän poljettamaan sitä autoa että onko kaikki hevosvoimat edelleen tallessa.
No ei siinä, yksi amiksista oli tehnyt vissiin remonttia tuossa vieraspaikalla menneellä viikolla ja jättänyt siihen seinän varteen sitten tyhjän jäähdytinnestepytyn. Pytty seisoi siinä koko viikon vaikka tämä kävi autollaan useasti päivässä ja aina matkalla kulki roskakatoksen ohi, johon on vieraspaikalta ehkä 20m. Eilen sitten kun tulin illalla pimeässä kotiin ja kävelin omalle ovelleni vieraspaikan läpi, potkaisin vahingossa sitä ämpäriä kun en pimeässä huomannut. Tästä vittuuntuneena otin sitten kyseisen kanisterin käteen, asattelin sen amisauton etupuskurin eteen, ja potkaisin sen kyseisen auton alle. Koska kyseessä oli madallettu auto, niin se pönttö upposi oikein nätisti sinne niin että se jäi ihan jumiin sinne. Ajattelin että jospa se nyt siitä siirtyisi sitten roskikseen asti kun seuraavan kerran lähtee ajamaan korttelirallia.
Äsken kävin sitten nopeasti autollani ja näemmä jekkuni oli huomattu. Murjottu pytty oli heitetty läheiseen ojaan. Harmi vain että jos pyttyä olisi heitetty yhtä kauas mutta täysin päinvastaiseen suuntaan, niin se olisi silloin lentänyt taloyhtiön roskakatokseen, tai vähintään sen oveen. Mutta kai se ois nyt vaan niin ylivoimasta viedä omat roskat pois. Vittu.