Vitutusketju

  • 10 582 257
  • 56 150

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietysti kun pitäisi olla yhteydessä tonne poliisiin ja kaivaa sivuilta puhelinnumeroita, niin siellä on jotkut uudistukset menossa ja koko ajan tulee "404 sivua ei löytynyt".

Ei täällä sattuisi olemaan kenellekään tietoa, että pystyykö tollasen rikosilmoitus jäljennöksen/todistuksen noutamaan ihan vaan suoraan poliisilaitokselta, kun kävelee sisään? Mä olen tässä nyt yli kolmisen viikkoa odotellut, että sellanen tulisi postissa, kun se on sähköpostilla kahteen kertaankin jo tilattu, mutta ei vittu näy eikä kuulu. Ja mistään SP osoitteesta ei myöskään vastata kysymyksiin. Ja nyt en saa poimittua mitään puhelinnumeroitakaan tuolta, kun sivut ei toimi.
 

Durable

Jäsen
Tietysti kun pitäisi olla yhteydessä tonne poliisiin ja kaivaa sivuilta puhelinnumeroita, niin siellä on jotkut uudistukset menossa ja koko ajan tulee "404 sivua ei löytynyt".

Ei täällä sattuisi olemaan kenellekään tietoa, että pystyykö tollasen rikosilmoitus jäljennöksen/todistuksen noutamaan ihan vaan suoraan poliisilaitokselta, kun kävelee sisään? Mä olen tässä nyt yli kolmisen viikkoa odotellut, että sellanen tulisi postissa, kun se on sähköpostilla kahteen kertaankin jo tilattu, mutta ei vittu näy eikä kuulu. Ja mistään SP osoitteesta ei myöskään vastata kysymyksiin. Ja nyt en saa poimittua mitään puhelinnumeroitakaan tuolta, kun sivut ei toimi.
Kyllä mulla aikakin toimii poliisin sivut. Tässä vielä numero jos haluat soittaa sinne: 0295 470 011
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Hammaskipu. On muuten hammas, joka on juurihoidettu viitisen vuotta sitten. Ymmärtääkseni sen ei edes pitänyt olla mahdollista ellei hermot ole sitten ole jostain syystä kasvaneet takaisin...
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Nyt on käytetty MTV Total tarjoukset ja tästä johtuen kanavamäärä on kasvanut suureksi, kun on Nelosen kanavapakettia, on Viasatia ja on Maikkari totalia. Kanavien läpiselaamiseen menee aikaa ikuisuus ja patterit ovat kovassa kulutuksessa, kun soneran lagisen digiboxin kanssa pistelen NHL pelejä päälle. Niin... jos ne näkyvät.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Jaa... meni sähköt, vaikka tuulta ei ole nimeksikään.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pikkuhiljaa rupee vituttaa toi vetojen osumattomuus. Tänäänkin oli Kärpät-JYP pelin lopussa tilanne, että kärppien maalilla ois tullu 125€ ja jypin maalilla 60€, ni yllättäen kumpikaan ei tehny vaikka kärpät pelas yli 2min ilman maalivahtia. Koko vitun kevään ollu tommosta samanlaista, ois ihan kiva ku joskus kääntyis osumaks lopussa.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiasman uuden johtajan Haapalan ääni Ylen haastattelussa. Yleensäkin nariseva ääni on erittäin rasittava, mutta kun se yhdistetään vielä homonuottiin ja laiskaan hesalaiseen artikulaatioon, on lopputulos vituttava. Opetelkaa ihmiset puhumaan reilusti ilman äänen kuristamista. Menkää puheterapeutille.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kiasman uuden johtajan Haapalan ääni Ylen haastattelussa. Yleensäkin nariseva ääni on erittäin rasittava, mutta kun se yhdistetään vielä homonuottiin ja laiskaan hesalaiseen artikulaatioon, on lopputulos vituttava. Opetelkaa ihmiset puhumaan reilusti ilman äänen kuristamista. Menkää puheterapeutille.

Enpä voisi olla enempää samaa mieltä. Vitun raivostuttavan oloinen hinttari. Mutta sopii Kiasmaan kuin kulli peräreikään.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Koskahan oppis huolehtimaan kaikista pikkuosista mitä tulee kaikenlaisten asennustarvikkeiden mukana. Nyt taas jotain pientä ruuvia hukassa. Hip vitun hei, taas saa patentoida.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Koskahan oppis huolehtimaan kaikista pikkuosista mitä tulee kaikenlaisten asennustarvikkeiden mukana. Nyt taas jotain pientä ruuvia hukassa. Hip vitun hei, taas saa patentoida.

Tähän erittäin vahva sama! Mutta jos on yhtään optimistin vikaa, niin kevyt ongelmanratkaisukyky ja kädentaidot kohenevat mukavasti kun hukkailee tilpehöörejä. Mutta jos taas käy niin että setistä puuttuu jo valmiiksi osia, niin vitutus vie kyllä voiton eikä mistään tule mitään. Yhden nippelin takia ei viitsisi lähteä reklamoimaankaan, toisaalta vituttaa ruveta sooloilemaankaan kun ei kerta ole itse hukattukan, kele.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tähän erittäin vahva sama! Mutta jos on yhtään optimistin vikaa, niin kevyt ongelmanratkaisukyky ja kädentaidot kohenevat mukavasti kun hukkailee tilpehöörejä. .
Hankalaa myös se että kun hukkaa pienen ruuvin itse, niin saa sitten miettiä että mistä uusi tilalle. Nyt siis hukassa ruuvi joka ilmeisesti pitää sulakepesässä jollain tavalla sulaketta ja auton virtajohtoa paikallaan. (Autohifiä siis rassaan)

Vaihtoehtona ilmeisesti ettiä joko uusi ruuvi taikka sitten ottaa kolvi käteen ja pistää umpeen. Jälkimmäinen aiheuttaa toki kivoja kirosanoja ja kiertoilmauksia sulakkeen palaessa ja sen vaihdon eteen tullessa.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Perkele. Miks mun stadis kasvaneilla frendeillä ei kellään oo ajokorttii tai sit ne ei uskalla ajaa? Joutuu taas sunnuntaina ajamaan muuttoautoo. Ajamisessa ei sinänsä mitään, mutta se meinaa ettei huomenna voi törpötellä ja tajusin just etten myöskään pysty juomaan muuttokaljoi vasta kun oon palauttanu pakun. Vituttaa
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tänä iltana lähti kortti kuivumaan, voi vitun vitun vittu. Kotkasta otin vauhtia, ja tuli Porvoon motarin talvirajoituksilla niin mehevä ylitys, että käräjillekin pääsee, jos ihmeitä ei tapahdu. Poliisit kirjasivat kyllä lieventäviä asianhaaroja, kuten hyvä keli ja vähäinen liikenne, mutta saas nähdä, mitä syyttäjä tuumaa. Poliisit jo varoittivat, että Porvoon syyttäjällä on vahva oma tahto, eikä tämä aina ole kovin vakuuttunut heidän raporteistaan. Sakot ovat mallia "I've got four digits hanging at the end of my name", ja siitä selviää maksamalla, mutta eniten vituttaa ajokielto. Ajan autoa seuraavan kerran aikaisintaan silloin, kun uimavedet ovat lämpimät ja ihmiset ovat lomalla. Jos huonompi tuuri käy, ajan autoa seuraavan kerran silloin, kun lehdet ovat jo tippuneet puusta. Ja kuten poliisit sanoivat, niin yritä nyt ihan oikeasti välttää ajamista, koska jos narahdat, niin et aja ainakaan vuoteen ja tulee muutakin shittiä. Pisteet hienoille poliiseille, vaikka vituttikin.

Tästä tuleekin mieleen ne miljonäärit, jotka vinkuvat paskalehdissä sakoista. Äskettäinkin joku nevahöörd-tissiposki-miljonääri itki, kuinka kauheaa on, kun tulee kymmenien tuhansien sakot. Vittuako niistä sakoista! Minäkin ne hoitelen. Tuo ajokielto on kaikkein pahin, ja se on kaikille sama. Miljonäärillä on varaa ajella taksilla, mutta itse joudun nyt vaivaamaan parempaa puoliskoani kuskin hommilla monta kuukautta. On onni, että emäntä on reipas autonainen ja hyvä kuski, joka uskaltaa ajaa Stadissa missä vain, mutta vituttaahan se silti. Ainakin kuukausien kuittailu on tiedossa, jos ei muuta.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@nummenkallio hölmöydestä rangaistaan.

Itse opin kerrasta, kun tuli 12 päiväsakkoa.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio hölmöydestä rankaistaan.

Itse opin kerrasta, kun tuli 12 päiväsakkoa.

Kiitoksia lohduttavista sanoista. Itse en vielä pikkusakoista oppinut, koska ne olivat kuin kärpäsen paska Itämeressä. Toki jos niitäkin kerää tarpeeksi tietyn ajan sisällä, tulee ajokieltoa. Sain minäkin niitä kirjeitä, joissa tästä varoiteltiin, mutta isommat rangaistukset pystyin sentään vielä välttämään.

Mutta hölmöyttähän tämä kaikki on, olet siinä aivan oikeassa. Päiväsakoille en ollut tätä ennen vuosiin mennyt, mutta nyt tuli kova opetus. Olen jo vuosia päästellyt motarilla kovaa ylinopeutta ja naureskellut, että koskaan ei tule tutkaa vastaan. No, nyt tuli, eikä enää naurata. Ja vaikka sakot kuitataan rahalla, niin ajokielto puree meikäläiseenkin. Vituttaa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@nummenkallio
Tarkoitus ei ollut vittuilla. Varmasti tämä asia vituttaa sinua ja niin pitääkin, ei se muuten oikeasti rangaistukselta tuntuisi.

Itse en mikään ammattikuski ole, mutta noin 40 000 kilometriä tulee ajettua vuodessa, joten jotain on liikenteessä tullut vuosien mittaan tullut nähtyä. On se moottoritie, hiekkatie tai mikä vain, niin kyllä ne rajoitukset siellä syystä on. Näin aurinkoisina päivinä ne voi kyseenalaistaa, mutta siitä huolimatta niitä rajoituksia pitää arvostaa. Tässä maassa menee ihan liikaa henkiä ja peltiä sen vuoksi, että rajoituksia ei noudateta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio
Tarkoitus ei ollut vittuilla. Varmasti tämä asia vituttaa sinua ja niin pitääkin, ei se muuten oikeasti rangaistukselta tuntuisi.

Itse en mikään ammattikuski ole, mutta noin 40 000 kilometriä tulee ajettua vuodessa, joten jotain on liikenteessä tullut vuosien mittaan tullut nähtyä. On se moottoritie, hiekkatie tai mikä vain, niin kyllä ne rajoitukset siellä syystä on. Näin aurinkoisina päivinä ne voi kyseenalaistaa, mutta siitä huolimatta niitä rajoituksia pitää arvostaa. Tässä maassa menee ihan liikaa henkiä ja peltiä sen vuoksi, että rajoituksia ei noudateta.

Ei mitään, en minä nyt sitä niin kovaksi vittuiluksi luullut. Ja olihan tämä niin tyhmää, että siitä saisikin vittuilla. Olen kyllä kyseenalaistanut rajoituksia, mutta noin 60 km/h ylityksiä minäkään en pysty enää järjellä perustelemaan, vain silkalla kusipäisyydellä ja piittaamattomuudella.

Minäkin ajan tuon saman verran vuodessa. Tämä antoi nyt vahvan vihjeen siitä, että rajoitusten mukaankin voisi ajaa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei mitään, en minä nyt sitä niin kovaksi vittuiluksi luullut. Ja olihan tämä niin tyhmää, että siitä saisikin vittuilla. Olen kyllä kyseenalaistanut rajoituksia, mutta noin 60 km/h ylityksiä minäkään en pysty enää järjellä perustelemaan, vain silkalla kusipäisyydellä ja piittaamattomuudella.

Minäkin ajan tuon saman verran vuodessa. Tämä antoi nyt vahvan vihjeen siitä, että rajoitusten mukaankin voisi ajaa.
No joo, jos tosiaan napautat 160 km/h tutkaan motarilla talvirajoituksilla, niin eipä siinä voi kuin itseään syyttää.

Luultavasti olen joidenkin mielestä jeesustelija, mutta pari kertaa kun joutuu toisten idioottimaisten ohituksien vuoksi itse ajamaan ojaan, niin voi kai jotain mainita.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minäkin ajan tuon saman verran vuodessa. Tämä antoi nyt vahvan vihjeen siitä, että rajoitusten mukaankin voisi ajaa.

Itsellä oli kortti pois syksyllä 2013 neljä kuukautta, eli tapahtuneesta törkeästä liikenteen vaarantamisesta käräjille saakka. Syyttäjä vaati joko ehdollista vankeustuomiota tai vähintään 6 kuukauden ajokieltoa ja tuntuvaa sakkorangaistusta. Oikeus kohtuullisti ajokiellon tuohon neljään kuukauteen ja päiväsakkoja tuli 60 kpl. Tuon tapahtuman jälkeen olen kyllä pitänyt navigaattorin päällä kotikulmillakin ja ajanut vakionopeudensäätimen kanssa varsinkin noita pitkiä 40 Km/h ja 60 Km/h alueita. Kun ajaa vuodessa noin 120 000 km, niin siinä kyllä näkee vauhdikkaitakin suorituksia. Poliisin valvontaan tuo kohinaa aiheuttanut LP:n nimikkeen poisto ei sinänsä ole vaikuttanut, Viimeisen 15 vuoden aikana on pysäytetty keskimäärin 3 kertaa vuodessa ja edellinen sakotus ennen syksyä 2013 oli 2005 keväällä. Vituttaa tuossa omassa tapahtumassa se, että vastaavasta ei ole muilta otettu korttia pois ja kaikkia kuljettajia ei ole edes sakotettu. Sattui vaan se keskimääräistä kusipäisempi komisario jutun tutkinnanjohtajaksi. Teki kyllä heti selväksi, että hänen kylällään sattuneesta onnettomuudesta rangotaan kunnolla ja hartaasti. Viivytti esitutkintaa ja jätti käyttämättä oman lieventävän harkintansa. Sanoi, että voisi käyttää lievempiä rankaisukeinoja, mutta ei halua, koska ei vaan halua. Tapahtumassa ei käynyt henkilövahinkoja eikä ulkopuolisille myöskään aiheutunut kalustovahinkoa. Nopeus kuudenkympin alueella oli alle 20 Km/h ja vauriot tulivat kuljetusliikkeen perävaunuun. Syyttäjälle riitti, että poliisin tulkinnan mukaan olin vaarantanut muiden ja oman turvallisuuden ja hengen, kun siirtokontin lukko petti peräkärrystä ja lava kaatui tien reunaan, kärry siis pysyi pystyssä. Asia ollut ja mennyt, mutta vituttaa se komisario silti.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Kyllä vitutti, ettei saanut Viaplayssa vaihtaa selostusta muulle kielelle, kun El Clasicoa katseli. Ville Kuusisen ja Martti Kuuselan puheesta ei tahtonut saada selvää, kun imivät vuorotellen Messin penistä. Vähemmän fanipoikia selostuskoppiin ja ei-koskaan Martti Kuuselaa mihinkään kommentoimaan. Hyi saatana.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Voisin kirjoittaa tämän junteinta mitä tiedät-ketjuun, mutta menkööt nyt tänne. Elikkäs roskaaminen ja etenkin sen tekeminen oman taloyhtiön pihassa. Sen mä vielä ymmärrän että johonkin ABC:n parkkipaikalle jätetään kaikki roskat, koska sitä apsin asvalttia ei tarvitse välttämättä enää toiseen kertaan nähdä, mutta vittu oma piha jossa kävelet yleensä ainakin sen kaksi kertaa päivässä.

Olen monesti avautunut jo tänne naapurin aikuisiän amiksista (ikää +25v ja edelleen subbarit ja ralliputket on jees) joita itse lähinnä säälin. Taloyhtiön vieraspaikat ovat parikyt metriä lähempänä ja nämä bensalenkkari-ääliöt pitävät autojaan jatkuvasti niissä parkissa, vaikka ei saisi koska omatkin paikat löytyy. Vieraspaikat sijaitsevat taloyhtiön päädyssä aivan seinän takana siitä missä minä nukun öisin. Ymmärrätte varmaan miten jees on yrittää nukkua "normaalissa rytmissä" kun joku työtön viiksinaama tulee subbarit huutaen yölliseltä toriringin ajelulta kotiin klo 1:30 yöllä. Ja tietenkin aivan siihen seinän taakse luukuttamaan subbaria ja ehkä vielä lisäksi vähän poljettamaan sitä autoa että onko kaikki hevosvoimat edelleen tallessa.

No ei siinä, yksi amiksista oli tehnyt vissiin remonttia tuossa vieraspaikalla menneellä viikolla ja jättänyt siihen seinän varteen sitten tyhjän jäähdytinnestepytyn. Pytty seisoi siinä koko viikon vaikka tämä kävi autollaan useasti päivässä ja aina matkalla kulki roskakatoksen ohi, johon on vieraspaikalta ehkä 20m. Eilen sitten kun tulin illalla pimeässä kotiin ja kävelin omalle ovelleni vieraspaikan läpi, potkaisin vahingossa sitä ämpäriä kun en pimeässä huomannut. Tästä vittuuntuneena otin sitten kyseisen kanisterin käteen, asattelin sen amisauton etupuskurin eteen, ja potkaisin sen kyseisen auton alle. Koska kyseessä oli madallettu auto, niin se pönttö upposi oikein nätisti sinne niin että se jäi ihan jumiin sinne. Ajattelin että jospa se nyt siitä siirtyisi sitten roskikseen asti kun seuraavan kerran lähtee ajamaan korttelirallia.

Äsken kävin sitten nopeasti autollani ja näemmä jekkuni oli huomattu. Murjottu pytty oli heitetty läheiseen ojaan. Harmi vain että jos pyttyä olisi heitetty yhtä kauas mutta täysin päinvastaiseen suuntaan, niin se olisi silloin lentänyt taloyhtiön roskakatokseen, tai vähintään sen oveen. Mutta kai se ois nyt vaan niin ylivoimasta viedä omat roskat pois. Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös