penkinlämmittäjä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Vatanen, Blackhawks
Koko elämä, saatana! Tämä on niitä hetkiä, kun katuu sitä että on antanut oman henkilöllisyytensä täällä ilmi. Ei voi edes tänne avautua.
Vittu ku näin vahingossa kuvan jostain rääkätystä sorsasta, niin alkoi vituttamaan. Mä en elämältä pyydä rahaa, en mainetta enkä kunniaa. Mutta jos vittu ennen kuolemaansa saisi olla 3min samassa huoneessa jonkun eläinrääkkääjän kanssa, niin oisin onnellinen.
Mikäli kyse oli ilmeisesti pullonkorkin pannan suuhunsa saanut sorsa, kyseessä taisi olla sorsan itse aiheuttama kuolema. Sorsa on löytänyt roskia, penkonut niitä ja tuo panta on jumittunut nokkaan ja eläin on kuollut nälkään. Eli ei roskia luontoon. Vastaavia tapauksia tulee välillä vastaan merellä, sorsa, lokki yms. on sotkeentunut kalastajan pois heittämän siimaan. Elänrääkkääjistä samaa mieltä.
Jos esimiehesi on samaa mieltä, eiköhän se vähennystarve löydy muualta. :)Ps. En ole saikkupommi tai vittupää.
Ei se varmaan hirveän yleistä ole, mutta mahdollista kyllä. Omasta kaveripiiristä löytyy tällainen tapaus parista, joka oli jo kihloissa asti ja häät puheissa -> ero, mutta yhä ovat ystäviä, vaikka se ero ottikin varsinkin toiselle osapuolelle aika kovasti.Olenko nyt vain kyyninen paska kun en tunne historiasta ihan hirveän paljon tapauksia jossa todella sen suhteen jälkeen oltaisiin oltu ne ylimmät tai edes hyvät ystävät jotka puuhaa kaikkea mitä kaverit nyt puuhaa?
Kyllä mulla ainakin lähes kaikki exät on, jos ei hyviä kavereita, niin hyviä tuttuja ainakin. Taitavat kaikki olla facebookissakin kavereina ihan ensimmäistä tyttöystävää lukuunottamatta, kun se ei siellä ole. No, mulla onkin itsetunto kunnossa ja kai mä oon aina ollu aika reilu jätkä naisille, enkä koe miehisyyteni saaneen kolausta, jos neiti on toisen miehen matkaan lähtenyt. Toki on vituttanut. Oonhan mäkin tosin pettänyt silloin 16-vuotiaana, vaikka "vain" suuteluksi jäi. Tuli heti kyllä kerrottua silloiselle kumppanille. Se on semmosesta ihmistuntemuksesta, itsensä kuuntelemisesta ja tunteittensa käsittelystä kiinni toimiiko toi kaveruus vai ei. Ei se tietenkään heti voi toimia, kun haavat ovat vielä auki, mutta jo pian kuitenkin.
Ai joo, olinhan mä hetken yhen nousukkaan kanssa, joka yritti myöhemmin sopimattomia asioita mun kanssa ja kun en suostunu, niin ei taida kehdata enää jutella mun kanssa. Toki moikataan ja vaihdetaan kuulumiset kun nähdään.
Lentokenttien turvatarkastuksissa pitää iPadit sun muut tabletit ottaa jatkossa ulos suojakuoristaan. Tavoitteena hidastaa noitakin hohdokkaita hetkiä entisestään.
Eikö ne oteta jo valmiiksi pois. Miten se siis hidastuu?
No voit olla varma, että suurin osa alkaa niiden kanssa siinä hihnalla vasta vekslaamaan. Varmaan useampi kuukausi menee ennen kuin tuo tietokaan kovin hyvin omaksutaan. Turhan usein porukka arpoo vielä niiden nesteittensäkin kanssa, joten kestänee ennen kuin tuo huikea lentoturvallisuutta lisäävä toiminto automatisoituu ihmisten päähän.
Siinä vaiheessa kun mimmi kutsuu naisia minkeiksi niin ehkä parempi muutenkin luovuttaa.
Kyllähän tuo minkiksi kutsuminen kertoo heidän "halveksumisesta", eli jonkinasteisesta mustasukkaisuudesta kuitenkin.