vdx mua zorbas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Ostin Sm-liiga-karkkeja ja niissä oli vielä Jokereiden logo. Jos asiantila ei vuoden sisällä muutu, haastan kyseisen karkkifirman oikeuteen.
Jotkut vitun nistithän tuota harrastaa, eivätkä mitkään kunnon varkaat. Vuosia sitten minun autooni murtauduttiin, autossa ei ollut mitään soitinta ollenkaan ja soittimen paikan päälläkin oli sellainen tehtaan peitelevy. No se levy oli pitänyt kuitenkin ottaa varmuudeksi pois ja katsoa. Olisinpa ollut kärpäsenä katossa, kun se urpo tajusi, että siellä ei ole mitään. Saaliiksi lähti kuitenkin Nokian autolaturi (johon sopivaa puhelinta en enää omistanut), aurinkolasit, joissa linssi halki, niiden rikkinäisten alla oli Ray-Banin kotelossa ehjät Ray-Banit, eivät kelvanneet. Vitun paskasakkia.Kiesiin oli tultu kuskin ikkunan kautta sisään ja vielä kotipihassa. Saaliina huikeat muutama euro tuhkakupista ja n. 35 levyä ilman koteloa. Täytyy olla rosvolla timanttinen musiikkimaku, ei niillä ilman kansia mitään jälleenmyyntiarvoa ole.
Olin jossain torimarkkinoilla alkusyksystä ja tiskin takaa kauppias tuputti liigakarkkeja.Ostin Sm-liiga-karkkeja ja niissä oli vielä Jokereiden logo. Jos asiantila ei vuoden sisällä muutu, haastan kyseisen karkkifirman oikeuteen.
De facto ja defacto. Kyllä vituttaa lukea latinaa nykyään lähes jokaisesta viestistä vapaan puolella.
O tempora O mores.
Tuomiopäivän legioonakin oli joskus muinoin Philadelphiassa. LeClair-Lindros-Renberg.
O tempora O mores.
Jos joku puhuu defactosta, niin silloin lienee kyse SS Defacto -nimisestä vanhasta sota-aluksesta. Defactohan ei ole latinaa, de facto on.
En ole kyllä huomannut mitään latinan invaasiota palstalla vapaan puolella. Latinaa saisi näkyä enemmänkin, hieno kieli, josta on suomeenkin tullut monta kelpo sanaa. Ja jääkiekkoonkin. Tuomiopäivän legioonakin oli joskus muinoin Philadelphiassa. LeClair-Lindros-Renberg.
Miksihän minäkin tuollaisen tiedän, siis liki 20 vuotta vanhan Philadelphia Flyersin ketjun, vaikka NHL ei juuri edes kiinnosta? Ennen ehkä kiinnosti enemmän, mutta ennen asiat olivatkin jääkiekossa paremmin. Sitä paitsi ennen oli NHL 1995 -peli, pelisarjan ylivoimaisesti paras osa.
Vituttaa paskat ihmiset. Tädin 13v kehitysvammasen lapsenlapsen pahoinpiteli ja raiskasi mun entinen yläastetuttu, nykyään vetää junnuille nyrkkeilyä ja vikittelee siinä sivussa. Eli aikuinen nyrkkeilijä hakkasi ja raiskasi esiteinin jälkeenjääneen. Voi vitulla päähän. Onneksi on saamassa nyt linnatuomion.
Defactolla viittasin siihen, että se de factokin kirjoitetaan usein väärin. Sekin vituttaa. Eipä siinä, hieno sana. Ja legion of doom oli jo pc:llä NHL 92/93 versiossa, jota aikoinaak paljon pelasin. Oli kolmella disketillä arj. pakattuna.
The trio of Lindros, Recchi and Brent Fedyk formed the Crazy Eights line in Lindros' first two years in the league, the eights being the player's jersey numbers (88, 8 and 18 respectively).
Mjaa. Muistin siis väärin. Kova ketju se #88:n ketju siinä pelissä kuitenkin oli.Ei muuten ollut, koska John LeClair pelasi tuolloin Montrealissa niin oikeassa elämässä kuin pelissäkin. LeClair siirtyi Philadelphiaan vasta kauden 1994-1995 alkupuolella. Ja Mikael Renberg pelasi kauden 1992-1993 Ruotsissa, joten häntä ei koko pelissä edes ollut. Philadelphian ykkösketjussa tuossa 1992-1993:ssa pelasivat ainakin Eric Lindros ja Mark Recchi. Vasenta laitaa en enää muista. Itse olisin veikannut siihen Per-Erik 'Pelle' Eklundia, mutta Wikipedian perusteella siinä taisi pelata Brent Fedyk:
http://en.wikipedia.org/wiki/Philadelphia_Flyers
Ja Wikipedian perusteella Eklund olisi sentteri, joten en minäkään kaikkea näemmä muista.
Vitun Elisa.