Tähän syntiin tulee välillä syyllistyttyä, mutta käytännössä ainoastaan jos joutuu naputtelemaan viestin kännykällä. Vituttaa siis JA:n sysipaska toiminta ainakin Lumialla, tekstit päivittyvät n puolen minuutin viiveellä näytölle (onpahan oppinut kirjoittelemaan aika näppärästi "sokkona") ja quottailu on todella tuskaista, kun niiden lainattujen tekstien pätkimisestä ei tule yhtään mitään (kun se tekstin pyyhkiminenkin tapahtuu helvetillisellä viiveellä ja siinä on hankalampi arvioida deletoidun tekstin määrää, etenkin jos kyseessä on pidempi pätkä jota leikellä).Minusta on parempi, että tekstiä lainataan kuin että vain viitataan edelliseen kirjoitukseen omassa tekstissä.
Huomaan, että ympärillä kaikki katselijat vanhuksia. No, tilanne kun alkoi olla ohi, niin joka hyllyvälissä kuulee mummojen spekuloivan asioita. Osa spekuloi myyjille. Alkoi itsellä tuossa kihahtaa ja hoidin ostokseni loppuun. Kassajonoissa olivatkin sitten nuoremmat, jotka eivät nähneet aihetta spekulointiin.
Okei, eräs selitys lienee se, että kannan itse sairautta, joka on eräs vaihtoehto tuohonkin tapahtumaan.
Taitavat mummot ja sinä itse olla aika herkillä, kun voisi koska tahansa tapahtua itselle? Näin viime viikolla jonkun sairaustapauksen liukuportaissa ja lääkintähenkilökuntaa oli paikalla. En jäänyt tuijottamaan, mutta joku vanhempi rouva siellä oli hoidon tarpeessa. Ei ole tietoa oliko kaatuminen tai sairauskohtaus, mutta tekniset portaat olivat tepposen tehneet.
nyt olisi edessä operaatio mistä minulla ei ole harmainta aavistustakaan. Eli edessä on joko huoltoon vieminen tai sitten pitää parilta kaverilta kysellä, jos he osaisivat asialle jotain tehdä.
Ollessani lomilla Pariisissa...
Myöskin huivi ja sen päällä ollut lippalakki olivat päässä.
No justihin. On siinäkin sankari.Ei tunnu ihan reilulta, että kun joku myttää autonsa ja ajaa pyöräilijän päälle, kuudesta osallisena olevasta kaksi kuolee, kolme loukkaantuu vakavasti ja se yksi joka säästyy ilmeisesti vammoitta on karkuun lähtenyt kuski.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201411120154959_uu.shtml
Se mua ihmetyttää tuossa että miten mahdollista on se että pyöräilijä selviää elossa siitä että auto tippuu 5m korkeudelta päälle. Uskomatonta.
Se mua ihmetyttää tuossa että miten mahdollista on se että pyöräilijä selviää elossa siitä että auto tippuu 5m korkeudelta päälle. Uskomatonta.
Nyt se sitten tapahtui. Kauan sitä iloa kestikin... Minun rakas salibandymailani meni varresta poikki. Excelin Snow Gepard kesti kovassa käytössä ainakin 17 vuotta ellei jopa 18. Kunniakkaasti se palveli loppuun asti. Uuden gripinkin se sai pari viikkoa sitten. Toki grippejä on ajan saatossa vaihdettua useampia. Loppu on koruton koska roskiin joutuu. Lapa talteen kuitenkin.
En. Ihan aktiivisesti olen pelannut. Vähintään kerran viikossa, joskus kaksikin kertaa viikossa on mailaa tullut käytettyä. Aikanaan vahvistin vartta ihan peruserkalla varmaan viidellä kerroksella. Pehmentää iskuja mukavasti ja siten mailakin kestää pidempään. Ihan harraste mielessä olen pelaillut ja yhtäkään virallista sarjapeliä ei tuo maila nähnyt.Hyllyssäkö oot säilyttäny? Ei voi muuten säilyä noin kauaa, itellä on menny varmaan 30 mailaa samalla aikajaksolla.
Hyllyssäkö oot säilyttäny? Ei voi muuten säilyä noin kauaa, itellä on menny varmaan 30 mailaa samalla aikajaksolla.