Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Mua ei vituta nyt oikein mikään ja sekös vituttaa.
Kyllä tää tästä vielä synkkenee.
Kyllä tää tästä vielä synkkenee.
Nenäpäivä "suuri meininki" kestää yhden illan, Hyvä Joulumieli tapahtumia on kuukauden ajan. Ymmärrän, että joitain mielensäpahoittajia eilinen show harmittaa...
...*e* Käsittääkseni @Kyynikko kritisoi juuri sitä, että Nenäpäivän tapaisilla massiivisilla show-meiningeillä ei kerätä rahaa kotimaan apua tarvitseville. Se ei tietenkään millään lailla poista Hyvä Joulumieli -keräyksen arvoa tai hyvää tarkoitusta, mutta millään lailla samanlaisia tapahtumia nuo eivät ole. Käsitämme Kyynikon kritiikin eri lailla, tai sitten ymmärsit tahallasi väärin, kun tarjosit Kyynikon kysymykseen vastauksena Hyvä Joulumieli-keräystä.
Jos mietitään vaikutuskeinoja, niin pitäisin Hyvä Joulumieli keräyksen kuukauden kestävää toistoa jopa parempana kuin Nenäpäivän yhden illan rysäystä...
Jos mietitään vaikutuskeinoja, niin pitäisin Hyvä Joulumieli keräyksen kuukauden kestävää toistoa jopa parempana kuin Nenäpäivän yhden illan rysäystä. Yle paukkuttaa aamutv:ssä Hyvä Joulumieli keräystä yli kuukauden ajan, vaatii sitoutumista ja työt Yleltä.
omien kansalaisten auttaminen ei ole niin "seksikästä" kuin hottentottien.
kaikilla lapsilla on katto pään päällä ja ruokaa sekä aikuisten hoivaa jne. jne.
En ole oikein koskaan ymmärtänyt näitä "first world problem"-kitinöitä. Helvetti Suomessa on loppupeleissä asiat maailman tasolla aivan helvetin hyvin. Kukaan ei kuole nälkään, luonnonkatastrofit joihin yksilö ei voi vaikuttaa eivät riivaa, kaikilla lapsilla on katto pään päällä ja ruokaa sekä aikuisten hoivaa jne. jne..
Mites muuten noi hottentotit, onko ne samaa roskasakkia kuin neekerit ja muut mutakuonot sekä ählämit vai mihinkä laariin ne teidän "Suomi suomalaisille" -jengin kaavailuissa asetetaan?
Ihan vaan että vastaisuudessa tietää mihin ei ainakaan kannata lähettää fyffeä.
Vai onko tässä nyt joku moraalikysymys ettei länsimaiset avustusjärjestöt voi hankkia kierukoita näille ihmisille. Onhan niitä kondomeja jaettu HIV:n varjolla, mutta itse ehkäisyyn olisi parempiakin keinoja tarjolla.
sinun luulisi tietävän millaisissa oloissa Suomessakin hyvin pieni osa lapsista joutuu elämään.
Minulle riittää se, että verovaroistani kustannetaan näiden "hottentottien" elämää, ei tulisi mieleeni lahjoittaa senttiä yhdellekään "hottentotille" - mielummin vaikka dokaan nekin rahat.
Yhden kaikkitietävän kirjoittajan takia ei huvita käydä Jatkoajan HIFK osiossa enää lainkaan.
Monia ihmisiä ei kiinnosta käydä siellä suurimman osan sinne kirjoittavien takia.Yhden kaikkitietävän kirjoittajan takia ei huvita käydä Jatkoajan HIFK osiossa enää lainkaan.
Mua vituttaa se tänään just nyt, että täällä palstalla on ilmeisesti tapana lainata tekstejä niin että asiakokonaisuus muuttuu. Olen ollut palstan jäsenenä vajaan viikon ja tekstejä on lainattu muutaman kerran ja kahtena kertana näistä lainauksista on tekstiäni lainattu vain tietty osa mutta jätetty olennainen osa pois, niin että tekstin varsinainen sisältö muuttuu mikäli lukija lukee vain lainatun osan eikä koko tekstiä.
Minusta on parempi, että tekstiä lainataan kuin että vain viitataan edelliseen kirjoitukseen omassa tekstissä.Mua vituttaa se tänään just nyt, että täällä palstalla on ilmeisesti tapana lainata tekstejä
Minusta on parempi, että tekstiä lainataan kuin että vain viitataan edelliseen kirjoitukseen omassa tekstissä.