Vitutusketju

  • 10 541 892
  • 56 130

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Tuli vähän otettua kuppia lauantaina ja meni aamun tunneille. Nyt on menny taas kaksi päivää aivan koomassa. Työkaveritkin kyselee, että onko kaikki kunnossa. On on kun saisi vain nukuttua ja tämän henkisen krapulan pois. Nykyään tämä palautuminen on mitä on.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vitunsaatanan vittu kun täytyy jättää kaikki kouluhommat aina ihan viime tippaan. Tässä pitäisi nyt lukea perjantaiaamuun mennessä 250-sivuinen, englanninkielinen kirja toiminnallisesta yrittäjyydestä, ja tehdä siitä viiden sivun pituinen essee. Ei toki olisi mahdoton, ellei a) lähes koko huominen päivä olisi jo täyteen buukattu muita menoja ja b) olisi yhtä toista koulutehtävää tässä muutenkin jo tehtävänä.

Kai mä luen tuon 20 sivun tiivistelmän ko. aiheesta ja nappaan sen ykkösen sieltä pois kuleksimasta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pistin tämän toiseen ketjuun, mutta jotenkin kuuluu sittenkin tähän.

Toinen vanhemmistani on ainoa lapsi, minä hänen vanhin lapsensa. Nyt joudun olemaan mukana tuon vanhempani vanhempien kotisäädössä. He ovat hankala tapaus. Vasta olen saanut oman sairauteni hoitoon, saisin elää terveemmin, mutta...
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mua vituttaa tämä ainainen alakulo, jossa on nyt eletty jo ties kuinka kauan. Tarkoitan siis seuraavaa:

Yle-tekstitv kolme ylintä otsikkoa:

"Valio aloittaa uudet yt-neuvottelut"
"TIETO YT-NEUVOTTELEE - SATOJA ULOS"
"HKSCAN IRTISANOO YLI 50"

Palkataanko ihmisiä enää töihin?
 

Meeps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Frölunda
Vituttaa, että olen antanut saksan kielitaidon rapautua täysin ja nyt joulukuussa joutuukin yhtäkkiä käyttämään saksaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kävin kaupassa ja kun ostoksia pakkasin, niin viereisellä kassalla asioivalla mummolla tippui kolkoita lattialle. Oli sen verta ruuhkaa siinä, että omat kamat oli pakko saada pakattua ennen kun menin auttamaan. Tuon mummon takana oli kuitenkin sellainen max. 16 tyttö (irtoripset, pandameikit, tuhahti "voi vittu"), eikä se tehnyt elettäkään auttakseen tuota rollaattorilla kulkevaa mummoa. Mikä vittu teinejä vaivaa? Tai tätä kyseistä pelleä...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Alkaa olla jo suhteellisen tuskallista tämä elämä tämän jatkuvan selkäkivun tähden - tänään ollut paikoin niin voimakasta ja jatkuvaa ettei oikein ole saanut mitään aikaan. Istuminen on tuskallista, seisominen on pidemmän päälle tuskallista, särkylääkkeiden vaikutuksen jälkeen koittaa herääminen hyvin pian - jaksaisinpa odottaa ensi viikon loppuun jolloin on aika keskussairaalaan kirurgianpoliklinikalle.

Vittujen vittu!

vlad.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Alkaa olla jo suhteellisen tuskallista tämä elämä tämän jatkuvan selkäkivun tähden - tänään ollut paikoin niin voimakasta ja jatkuvaa ettei oikein ole saanut mitään aikaan. Istuminen on tuskallista, seisominen on pidemmän päälle tuskallista, särkylääkkeiden vaikutuksen jälkeen koittaa herääminen hyvin pian - jaksaisinpa odottaa ensi viikon loppuun jolloin on aika keskussairaalaan kirurgianpoliklinikalle.

Vittujen vittu!

vlad.

Onko sulla välilevyn pullistumaa tai muuta kroonista selkäkipua vai mistä johtuu? Selkäkivut olivat mulle aiemmin epätoivottu vieras. Itsellä ne johtuivat skolioosista ja korjautuivat, kun aloin oikeasti keskittyä vatsalihaksiin ja lenkkeilyyn, tietty sinun kohdalla nämä eivät ole ratkaisu viestiesi perusteella.

Haluan toivottaa tsemppiä ja parempia olotiloja tulevaan. Toivottavasti pääset vielä tilanteeseen, jossa tuosta ei tarvitsisi kärsiä päivittäin. Mulla oli kuitenkin silloin nuorempana todella kovat nuo selkäkivut ja tiedän millaista se on kun mikään asento ei tunnu hyvältä ja välillä piti jäädä kotiin, kun ei päässyt edes kipulääkkeiden avulla sellaiseen olotilaan, jotta olisi voinut toimia normaalisti.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Itseä vituttaa miten vähän joillakin ihmisillä on pelisilmää sen kanssa mitä kaikkea somessa pitää jakaa. Etenkin kun kyseessä on johonkin muuhun ihmiseen liittyvät asiat.

Serkkuni on tällä hetkellä raskaana, eikä ole asiasta kertonut kuin lähipiirille. Ei ole päivittänyt facebookiin yhtään mitään aiheeseen liittyen. Tällä viikolla sitten joku puolituttu kyläläinen oli käynyt kirjoittamassa serkkuni seinälle (tätäkään viestiä ei tietenkään voinut laittaa vaikka yksityiseen chatiin): "kuulin kylältä juoruja että teille tulee lapsi, onneksi olkoon". Eli nyt sen tietää sitten kaikki. Olisi varmaan onnitellut pojasta/tytöstäkin jos tietäisi sukupuolen. Asiaa vielä vähän rankentaakseen, pari vuotta sitten kun samainen serkkuni oli myös raskaana, sattui pieni some-moka. Kun lapsi putkahti maailmaan, ensimmäisenä facebookissa oli päivittämässä synnyttäjän sisko, joka laittoi että sisko sai tyttären ja tässä kriittiset mitat. Synnyttäjän fb-sivu alkoi täyttyä onnitteluista ja sydämistä ja ties mistä. Onnelliselle some-hetkelle meinasi käydä silti surullisesti, kun serkku sai kuitenkin synnytyksen yhteydessä jonkinsortin raskausmyrkytyksen ja joutui teho-osastolle hoitoon. Ei ollut vissiin kaukana ettei olisi henki lähtenyt. Lapsen kanssa pääsivät vasta noin kolmen viikon päästä pois sairaalasta ja silloin vasta tämä teki oman päivityksen.

Onpa äitini kertonut kuulleensa työkaveriltaan tarinan jossa jonkun naisen synnytys oli epäonnistunut ja lapsi menehtynyt. Harmi vain että someen kiiri vain tieto synnytyksestä ja taas alkoi synnyttäjän seinä täyttymään onnittelut vauvasta-viesteistä.

Samoin en ymmärrä mikä ihmeen hinku, etenkin vanhemmalla ikäpolvella, on jakaa koko koneen kuvatiedostot jossain facebookissa tai google plussassa. Liekö siinä säästellään vain oman koneen muistia? Kerran isäni oli kavereidensa nimiä googletellessaan löytänyt jostain heidän 10v vanhasta luokkakokouksestaan kuvia about 50kpl. Albumeihin pääsi käsiksi jopa ilman rekisteröitymistä palveluun (eli yksityisyysasetukset vissiin nollissa). Sieltä sitten löytyi jotain epäonnistuneitakin (lue=kauheita) otoksia, joissa vain sattui olemaan olut-pullo pöydällä ja silmät kuin oltaisiin sammumispisteessä. Vaikka todellisuudessa oltiin vissiin vain salamavalon takia laitettu silmiä kiinni. Ja tosiaan 90% luokkakokoukseen osallistuneista tuskin edes tietää kuviensa olevan julkisesti netissä.

Itselläni on fb-kavereissa eräs eläkeläinen vanha opettajani (pyysin itse kaveriksi koska olimme läheisiä monet vuodet vielä koulun jälkeenkin), ja hänkin syyllistyy jatkuvasti tuohon muista otettujen kuvien jakamiseen Facebookissa. Tällä rouvalla on Facebookissa kevyet 93 valokuva-albumia, tyyliin yhtä järjestelmällisesti kuvia kuin itselläni on oman koneeni kovalevyllä. Siellä on jokaiselle lapsenlapselle omat albumit. Lapsenlapsia on ainakin neljä, ja jokaisesta on ainakin sata erilaista kuvaa, pelkästään näiden nimikko-albumeissa. Eli siis tyyliin "pääsiäinen 2012"-kansiossa voi olla vielä parikymmentä kuvaa lisää lapsenlapsista. Vanhin lapsista on about 15v teinityttö. Albumeista löytyy kaikenlaiset kuvat, jopa uima-asuisia kuviakin on mummu laittanut tästä teinilikasta.

Kyllä suorastaan raivostuttaa kun jotkut tuntuvat tuonne someen päivittävän julkisesti muista kuin itsestään. Se on varmaan mukavaa tulla facebookiin jäseneksi ja huomata että sinustahan on ollut täällä jo pari sataa kuvaa pari vuotta.

Aina kun sanotaan että nuoret eivät tajua ja kokemus tulee vanhuuden mukana. Noh somessa tämä ei pidä paikkansa. Teinit sentään tajuavat sen, että jos lataat kaverista "paskan" kuvan ilman lupaa jakoon, luultavasti se kostetaan myöhemmin.

Olipas setämäinen avautuminen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onko sulla välilevyn pullistumaa tai muuta kroonista selkäkipua vai mistä johtuu? Selkäkivut olivat mulle aiemmin epätoivottu vieras. Itsellä ne johtuivat skolioosista ja korjautuivat, kun aloin oikeasti keskittyä vatsalihaksiin ja lenkkeilyyn, tietty sinun kohdalla nämä eivät ole ratkaisu viestiesi perusteella.

Haluan toivottaa tsemppiä ja parempia olotiloja tulevaan. Toivottavasti pääset vielä tilanteeseen, jossa tuosta ei tarvitsisi kärsiä päivittäin. Mulla oli kuitenkin silloin nuorempana todella kovat nuo selkäkivut ja tiedän millaista se on kun mikään asento ei tunnu hyvältä ja välillä piti jäädä kotiin, kun ei päässyt edes kipulääkkeiden avulla sellaiseen olotilaan, jotta olisi voinut toimia normaalisti.

Kiitokset viestistä!

Toistaiseksi ei ole tiedossa mikä selässäni on vialla. Viikon kuluttua perjantaina on aika keskussairaalan kirurgianpoliklinikalle ja toivottasti siellä sitten vihdoin ja viimein vedetään kunnon suuntaviivat selkäni tarvitseman hoidon suhteen eli toivon että magneettikuvat otetaan, jotta saadaan selvyys siitä onko välilevynpullistumaa vaiko ei. Tällä hetkellä on vain epäilys, ei muuta. Olen käynyt työterveyshuollossa useamman kerran, mutta se on käytännössä kädetön, koska työnantajani sopimus on - lääkärin sanojen mukaan - kehno eli työterveyshuolto ei ole voinut tehdä muuta kuin kirjoitella sairauslomaa, reseptejä kipulääkkeille tms. kunnes tuossa jokin aika sitten kohdalle osui lääkäri, joka oli hetimmiten sitä mieltä, että on pistettävä lähete eteenpäin ja saatava mies tarkempiin tutkimuksiin.

Olen saanut jumppaohjeita tms. mutta tilanne on näiden viikkojen myötä edennyt siihen pisteeseen, että suurinta osaa jumppaliikkeistäkään en voi edes tehdä jatkuvien kipujen tähden. Hiukankaan kovempi rasitus, huonot liikeradat, huono asento tms. tarkoittaa sitä, että kivut lisääntyvät entisestään ja olo alkaa olla hyvin tukala. (Ja särkylääkkeitä kuluu kiitettävällä tavalla).

Töissä olen käynyt useamman kerran "kääntymässä" ja joutunut jokaisen kerran jälkeen palaamaan sairauslomalle olotilan muututtua todella tukalaksi. Ja tästä olen saanut osakseni noottia työnantajan taholta, mikä tietty harmittaa, koska tunne on se, että minua syytetään siitä, että olen sairauslomalla selkäni tähden. No teepä vaan tässä tilassa töitä pitkäaikaisdementikkojen parissa, joista huomattava osa tarvitsee hoitajan täysipainoista tukea. Alan vaihto on kyllä käynyt jo mielessä.

Onhan minulla historiaa selkäongelmieni tähden - vuosikymmen sitten olin toista kuukautta sairauslomalla ja tuolloin selkärangastani löydettiin rakenteellisia ongelmia. Henkisesti olen hiljalleen alkanut varautua siihen, että tulevaisuudessa on kenties etsittävä uusi työ.

vlad.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Vlad: Sulla on täsmälleen sama selkäkeissi kuin minulla. Edellinen kipuhuippu ( sairaala keikka ) oli kolmisen viikkoa sitten. Helvetillisen kivun ja turhien panacod, Tramal ja Norflex kuurin jälkeen helpotti sen verran, että pääsin liikkumaan suht kivuttomasti ja käymään duunissa. Nyt meillä oli nuo FinnBuild messut eli 9-10h jaloillaan per päivä. Selkä alkoi oireilla välittömästi. Hammasta purren vedin tuon rupeaman, mutta tänään sitten tuo selkä meni taas "kunnolla". Kävelin aivan mutkalla raitiovaunuun ( en voinut istua autooni ) ja pääsin juuri ja juuri pyörtymättä kotiin. Vituttaa niin paljon ettei voi sanoiksi pukea. Pari viikkoa sai viettää suht normaalia elämää ja sekin kokoajan kipulääkkeitä syöden. En aio enää kuunnella väittämiä ettei "sille nyt oiken voi mitään". Pakko lyödä nyrkki pöytään ja vaatia magneettikuvausta ja muutenkin täyttä tutkimuista mikä tämän aiheuttaa. Sen verran paljon tuota myrkkyä on syötetty, että maksa hajoaa ellei kipu tapa sitä ennen.

Mielelläni kuuntelisin mitä sinun tutkimuksissa tapahtuu josko siitä olisi jotain apua toiselle selkävammaiselle. Kiitokset jo etukäteen.

Edit: 10v sitten otetussa magneetissa löydettiin välilevyjen alta nestettä Lääkäri ei tiennyt mitä se on ja koska kipupiikki oli ohi ja selkä oireeton ei asialle tehty mitään...
 
Viimeksi muokattu:

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Pienet ovat minun vitutuksen aiheeni noihin edellä mainittuihin nähden, mutta juuri nyt vituttaa KHL-invaasio NHL-osiossa. Sille idän ihme liigalle on ihan oma osionsakin, niin onko liikaa pyydetty, että keskustelu KHL:n loistavuudesta käytäisiin siellä. Vittu!
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Olin baarissa illalla. En juonut mitään alkoholipitoista, mutta kahvia, vettä jä kolaa meni. Koko yön hyppäsin kusella. Aamulla oli kello herättämässä, että näen formulat. Ekaan tuntiin ei tapahtunut mitään. Japanissa sataa vettä. Bottasin pulkka ei ole vesikelkka. Takaisin nukkumaan? Kuselle?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Iltalehdessä Aarniosta kertoo hänet tuntevat ihmiset ja tästä syystä syytteisiin tulisi lisätä rikos ihmisyyttä vastaan:

- Hän on loistava laulaja. Karaokessa suosikkeja ovat erityisesti Mamban biisit, perheystävä paljastaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pienet ovat minun vitutuksen aiheeni noihin edellä mainittuihin nähden, mutta juuri nyt vituttaa KHL-invaasio NHL-osiossa. Sille idän ihme liigalle on ihan oma osionsakin, niin onko liikaa pyydetty, että keskustelu KHL:n loistavuudesta käytäisiin siellä. Vittu!
Kato kun ehtivät jo saada jopa modet vähän huomauttelemaan tuolla Liiga osiossa, niin nyt on pitänyt keksiä uusi leikkikenttä missä voi KHL:n autuutta toitottaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Sitä pojat kuulkaa tuntee elävänsä, kun saa nikkeli-/kuparirikastetta silmät täyteen, ei nää mitään ja kukaan ei ole lähistöllä auttamassa. Kuolemaa uhmaten sai ajaa junakiskojen yli lähimmälle vesipisteelle huuhtelemaan ja toivoa ettei työkoneita tule vastaan automatkalla. Kosketusnäytöllistä kännykkääkin on aika vaikea käyttää jossei näe mitään. Radiokin on hieman turha, kun ei ole työkaveria jolle olisi voinut kuikuilla.

Mä niin nautin tästä nykyisestä yksintyöskentelystä viikonloppuisin. Ihan supervitunkivaa sunnuntaita kaikille....
Tuo on nykyään paskamaista, kun vedetään porukka minimiin, niin alkaa monessa työssä olemaan työturvallisuuden kanssa vähän niin ja näin. Tiedän yhdenkin tapauksen, kun viikonloppuaamuna seuraavan vuoron kaveri tuli töihin, niin yövuoron kaveria kärrättiin juuri ambulanssiin. Oli joku sydänkohtaus tms. tullut, mutta oli vielä viime hetkellä pystynyt soittamaan hätänumeroon. Ei ollut paljosta paitsi, että aamuvuoroon tullut olisi löytänyt työkaverin kuolleena.
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Vituttaa nämä pääkaupunkiseudun "mamujengit". Sosiaaliset ongelmat mukamas syypää kaikkeen, ja paskat. Päästään mielenvikaisia yksilöitä. Ja ei, en ole rasisti, samaa olisin sanonut jos perisuomalaisilla olisi samanlaista meininkiä menossa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kuset housussa vituttaa. Ihan erityisen paljon silloin, kun on jonkun muun kuset housussa. Note to self: Älä ikinä istu spårassa ennen kuin olet tutkinut tuolin,
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
A2-koulukiusaamiskeskustelu. Liikaa porukkaa studiossa, Hilden ja joku kiusaamiseen puuttunut varajeesus ratkaisivat yhteishalilla koko ongelman. Opettajien vikahan koko homma olikin jo alunperin, joten sen suhteen mikään ei muuttunut.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Korvien tinnitys. Onhan se perkele oma syy kun on korvansa mennyt pilaamaan, mutta eipä se fakta vitutuksessa helpota. Päinvastoin.
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
http://www.helsinginuutiset.fi/arti...kaava-jengi-toi-rajun-villityksen-pk-seudulle

Tämä vituttaa tällähetkellä enemmän, kuin mikään muu hetkeen. Saatanan idiootit!

Tämä juttu taisi minunkin osalta katkaista kamelin selän. Minulla ei edelleenkään ole maahanmuuttoa ja -muuttajia vastaan, mutta näitä saatanan yliymmärtäjiä, hyssyttelijöitä, hesarin toimittajia ja kaikenmaailman tommilaitioita joka nuorisotoimenjohtajna tienaa enemmän kuin tehtaanjohtaja ja vaatii samalla "ymmärtämään" näiden mamuhakkaajien rankkaa elämää. Voi kilin vittu sanon minä! Aina nämä mamujen rikokset ovat "yksittäistapauksia". Jumakauta, 70 yksittäistapausta saman jengin toimesta, ja jopa poliisin vuodetussa muistiossakin todetaan että kantasuomalaisiin kohdistuu. Ja julkisuudessa joku poliisipäällikkö koettaa kiistää tuota oman laitoksensa lausuntoa ja hyssytellä. Eikö näitä voisi lähettää sinne Syyriaan? Voi v..n v..u sentään.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Suuri kunnioitus Jere Lehtistä kohtaan pelaajana, mutta noi vierailut asiantuntijan roolissa eri kanavien sporttivarteissa voisi jättää väliin. MTV Sport Uut... Tulosruudussa oli illalla NHL-ennakkoa. Eipä näiltä koskaan mitään suuria odotakaan, lässyn lässyn läti lää paskaa ne on aina, mutta sitten kun mukaan ynnätään Lehtinen puhelemaan jees jees kaikki suomalaiset on Crosbeja paskaa niin oikeasti alkaa kiehumaan päässä. Eletään vuotta 2014 ja Suomessa NHL-tietämys ja seuraaminen ovat kasvaneet vuosi vuodelta. Silti nää isot mediat onnistuu vielä tekemään tälläistä ison yleisön huttua niin kuin Tulosruutu nyt.

Mikko Koivu on MInnesotan kapteeni, suomalaiset maalivahdit ovat NHL:n parhaimmistoa, mukana on runsaasti nuoria potentiaalisia suomalaispelaajia ja kyllähän hallitseva mestari on kova varmasti tälläkin kaudella.

Siinä lyhykäisyydessään "ennakon" anti. Ja sama taas lokakuussa 2015, katsokaa vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös