Ei ihmekkään että tällaisia laiminlyöntejä tapahtuu kun työntekijöiden asenne on tällainen.Ja joo, tosi huono asia tämä tottakai, mutta pitoisuudet joessa ovat jo laimentuneet lähemmäs normaalitasoa. Suurimmat tappiot taitavat olla imagollinen ja jokeen menneen nikkelin arvo.
On muuten yksi asia mikä vituttaa se että kaikkialla on haukuttu työntekijöitä ja syytelty nukkumisesta, television katselemisesta ynnämuuta. Mutta helvetin helppohan se on jälkikäteen huudella.Ei ihmekkään että tällaisia laiminlyöntejä tapahtuu kun työntekijöiden asenne on tällainen.
On muuten yksi asia mikä vituttaa se että kaikkialla on haukuttu työntekijöitä ja syytelty nukkumisesta, television katselemisesta ynnämuuta. Mutta helvetin helppohan se on jälkikäteen huudella...
On muuten yksi asia mikä vituttaa se että kaikkialla on haukuttu työntekijöitä ja syytelty nukkumisesta, television katselemisesta ynnämuuta. Mutta helvetin helppohan se on jälkikäteen huudella.
Jos työntekijöiden asenne olisi "tälläinen" niin varmasti jokeen olisi päässyt enemmän, useammin ja varmaan myös jätteitä. Ja yrityskään ei varmaan olisi panostanut ympäristöasioihin niin paljon kuin nykyään. Laiterikkoja on aika hankala ennustaa, kuitenkin lupien puitteissa toimittiin. Se ei taas ole yrityksen vika jos ELY antaa luvan toimintatapaan joka jälkeenpäin osoittautuu huonosti arvioiduksi.
Eli kumpi on mielestäsi se uskottavampi lähde? Paikallinen vai valtakunnallinen? Vai se, joka sattuu sopimaan agendaasi? Rianovost, Russia Today ja "kyllä se saastuttaminenkin työllistää" -ammattiyhdistyksen sähköpostilista?Asian uutisointi nyt on varsinkin Yle Satakunnan suunnalta ollut taattua seiskapäivää laatua. Satakunnan Kansassa kokeneemmat toimittajat ovat kirjoittaneet ihan asiallisesti mutta sitten kun juttuja on tullut nuoremmilta nekin ovat lähennelleet vähintään Iltalehtitasoa.
Eli sinua vieläkin vituttaa vain kaikki muut, paitsi päin vittua vetävä työyhteisösi? Mukavia lomia vaan sinne.Ja itse olin vielä tuona viikonloppuna kesälomalla ja olen eri osastollakin, joten ei tämä minua siinä mielessä koske.
Alkaa jo vituttamaan hiukan enemmän tämä jo reilusti yli viikon jatkunut selkäkipu (pääasiallinen alue alaselässä lannerangan alueella ja siitä lähtee hermostollista särkyä molempiin jalkoihin), johon hetkellisen helpotuksen tuovat särkylääkkeet ja lihasrelaksantit, mutta niiden vaikutus kestää vain jonkun tunnin eikä niitäkään saa olla lappaamassa suuhun jatkuvalla syötöllä.
Näin maallikon silmään tuo vaikuttaa jonkinlaiselta iskiasvaivalta. Varmaankin olet jo lääkärillä käynyt vaivan vuoksi, jos kerran lihasrelaksantteja olet saanut (vai saako niitä ilman reseptiäkin?)...
Vitutti ja vituttaa edelleen noiden tyyppien puolesta.
Pakastimen perkele heitti pakastamasta. Avasin vehkeen oven, ja laatikkojen reunoista tipahteli jäätelöä lattialle nimittäin nesteenä. Pakastin on täynnä hilettä, hyhmää ja ahtojäätä niin ja vettä. Saatana vittu perkele vittu.
Hä? Sähän asut Oulussa, niin ei tarvitse kuin heittää safkat ulos pakkaseen?
Pakastimen perkele heitti pakastamasta. Avasin vehkeen oven, ja laatikkojen reunoista tipahteli jäätelöä lattialle nimittäin nesteenä. Pakastin on täynnä hilettä, hyhmää ja ahtojäätä niin ja vettä. Saatana vittu perkele vittu.
Toivottavasti sulla on kunnollinen kotivakuutus. Siis jos tuolla meni isostakin arvosta myös eväitä pilalle.
Vain 50 kiloa lammasta, jonka kanssa olin naimisissa.
Vituttaa lämmöstä valittajat. Kesää on Suomessa pari viikkoa ja ensimmäisen lämpimän päivän jälkeen alkaa se kitinä...
Niin no ei kaikki pidä kesästä. Suomessa valitetaan joka ristuksen asiasta, mut viikkoja jatkuva hellesää on joku pyhä neitsyt maria.
Tulis jo joulu :) helle hyi yök, kuumaa ällöö, yyyh äääh ahistaa, helle on perseestä HYIYÖK.
Siinähän se tuli. Joka asiasta valitetaan, jos on kuuma niin olisi turpa kiinni varjossa ja jos on kylmä niin turpa kiinni ja lisää vaatetta.
Joka asiasta tosiaan valitetaan.