Girardi #5
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NY Rangers ja Kalapa
Suomeen lisää vitutusta kun Mikkisofta potkii jengiä kortistoon! Linkki
Suomeen lisää vitutusta kun Mikkisofta potkii jengiä kortistoon! Linkki
Harakat ja niistä lähtevä ääni. Tänäänkin olen napsinut ilmakiväärillä kolme hengiltä, mutta tuntuu niitä riittävän. Mutta minulla on paljon panoksia, kiva kaupunkiharrastus.
Ehkä joku voi siitäkin kiksejä saada.
Harakat ja niistä lähtevä ääni. Tänäänkin olen napsinut ilmakiväärillä kolme hengiltä, mutta tuntuu niitä riittävän. Mutta minulla on paljon panoksia, kiva kaupunkiharrastus.
Helpostikin, jos ymmärtää, mistä on kyse.
Kyykyttykää, te hormittomat.
Mistä sen koneen saa? Alkaa kyrsimään oikein kunnolla yksi/kaksi heinäsirkkaa jotka sirittää jossain ilmastointihormissa jo toista päivää. Se helvetin sirinä kaikuu oikein kivasti ympäri taloa. Nuku tässä nyt sitten. Vituttaa sekin.
Ei ihmekkään että tällaisia laiminlyöntejä tapahtuu kun työntekijöiden asenne on tällainen.Ja joo, tosi huono asia tämä tottakai, mutta pitoisuudet joessa ovat jo laimentuneet lähemmäs normaalitasoa. Suurimmat tappiot taitavat olla imagollinen ja jokeen menneen nikkelin arvo.
On muuten yksi asia mikä vituttaa se että kaikkialla on haukuttu työntekijöitä ja syytelty nukkumisesta, television katselemisesta ynnämuuta. Mutta helvetin helppohan se on jälkikäteen huudella.Ei ihmekkään että tällaisia laiminlyöntejä tapahtuu kun työntekijöiden asenne on tällainen.
On muuten yksi asia mikä vituttaa se että kaikkialla on haukuttu työntekijöitä ja syytelty nukkumisesta, television katselemisesta ynnämuuta. Mutta helvetin helppohan se on jälkikäteen huudella...
On muuten yksi asia mikä vituttaa se että kaikkialla on haukuttu työntekijöitä ja syytelty nukkumisesta, television katselemisesta ynnämuuta. Mutta helvetin helppohan se on jälkikäteen huudella.
Jos työntekijöiden asenne olisi "tälläinen" niin varmasti jokeen olisi päässyt enemmän, useammin ja varmaan myös jätteitä. Ja yrityskään ei varmaan olisi panostanut ympäristöasioihin niin paljon kuin nykyään. Laiterikkoja on aika hankala ennustaa, kuitenkin lupien puitteissa toimittiin. Se ei taas ole yrityksen vika jos ELY antaa luvan toimintatapaan joka jälkeenpäin osoittautuu huonosti arvioiduksi.
Eli kumpi on mielestäsi se uskottavampi lähde? Paikallinen vai valtakunnallinen? Vai se, joka sattuu sopimaan agendaasi? Rianovost, Russia Today ja "kyllä se saastuttaminenkin työllistää" -ammattiyhdistyksen sähköpostilista?Asian uutisointi nyt on varsinkin Yle Satakunnan suunnalta ollut taattua seiskapäivää laatua. Satakunnan Kansassa kokeneemmat toimittajat ovat kirjoittaneet ihan asiallisesti mutta sitten kun juttuja on tullut nuoremmilta nekin ovat lähennelleet vähintään Iltalehtitasoa.
Eli sinua vieläkin vituttaa vain kaikki muut, paitsi päin vittua vetävä työyhteisösi? Mukavia lomia vaan sinne.Ja itse olin vielä tuona viikonloppuna kesälomalla ja olen eri osastollakin, joten ei tämä minua siinä mielessä koske.