Voi suojautua mutta se Michelin-miehen leikkiminen on ihan perseestä ja rajoittaa elämää. Pakkaset on perseestä, talvi on perseestä, helteet rocks!
Annan siis neuvon että sijoita laadukkaisiin takkeihin niin ei tarvitse pukea montaa kerrosta päällekkäin.
Voi pojat, lähtisin alta aikayksikön jos Leelia vaan suostuis <3
En nyt muuhun keskusteluun ota kantaa, mutta minkälainen paikka tuo Salmijärvi on lasten kanssa käydä? Ootteko käyny Saarijärvellä, mukavan kirkasvetinen järvi, mutta kunnon hiekkaranta puuttuu.Mä käyn lasten kaa Siikajärvellä tai Salmessa (kalajärveltä Vihtiin päin). Voin laittaa sulle voileivän kylmikseen enskerralla. Tunnistat mut punaisesta neilikasta vaikka tissien välissä ja muutenkin kyllä, olenhan se rantsun viehkein valas ;);)
Isäni on kertonut kärsineensä kahdesti iskiaksesta, ja parantaneensa sen molemmilla kerroilla kävelemällä paljain jaloin karkean soran (pihasora) päällä. Molemmilla kerroilla kipu ja jumitus on yhtäkkiä kadonnut, ja selässä on tuntunut lähes lämmin "humahdus" jumituksen lauetessa. Joku väittää, että tuo johtuisi vyöhyketerapiasta. Itse en sellaiseen näennäistieteeseen usko (kuten ei ymmärtääkseni isänikään), joten oma veikkaukseni on, että tuossa tilanteessa ihminen jännittää alaselän lihaksia tavallisesta poikkeavalla tavalla, mikä voi saada aikaan selässä olevan jännityksen laukeamisen.
Uskokaa tai älkää, tämä toimii! En eilen vielä itsekkään uskonut, mutta aamulla koin kaksinkertaisen herätyksen.
-clip-
Julistankin näin Sistiksen Jatkoajan viralliseksi maalikkoparantajaksi - ellen jopa palstan Niilo Ylivainioksi!
Kiitos Sistis, tulet nauttimaan varauksetonta ihailuani Jatkoajassa ja sen ulkopuolella - halusit tai et!
Älä perkele, joku meni oikeasti kokeilemaan? Kai se on pakko uskoa, koska nyt jo kaksi henkilöä on tuon maininnut toimivan. Tai sitten teillä molemmilla (sinulla ja isäukollani) on monta pykälää rajumpi huumorintaju, kuin mihin normaalisti on totuttu...
Kannattaisi varmaan käydä tuolla aiheeseen liittyvässä tapahtumassa.Usko pois, toimii se. Sepäs vasta olisikin lystikästä, jos faijasi olisi heittänyt tuon tsöykkinä ja joku urpo menee kokeilemaan ja kokee ihmeparantumisen.
Leon...[/QUOTE kirjoitti:No katos, kaveri verrytteli etänä iskiakseni kuntoon. Halleluja!
Tämä on muuten nyt hieno juttu. Voin käyskennellä rannalla, tuijotellen naisten rintavarustuksia. Ja jos joku hermostuu ja kysyy että mitä helvettiä saatanan pervo niin voin vastata että hei, minä vaan etsin punaista neilikkaa.Mä käyn lasten kaa Siikajärvellä tai Salmessa (kalajärveltä Vihtiin päin). Voin laittaa sulle voileivän kylmikseen enskerralla. Tunnistat mut punaisesta neilikasta vaikka tissien välissä ja muutenkin kyllä, olenhan se rantsun viehkein valas ;);)
Ai jaa. Minkähän niminen onkaan tuo "käsityölehti"? Minun nuoruudessani Ratto, Jallu ja Kalle olivat näitä miehille suunnattuja käsityölehtiä...Nyt rupeaa vituttamaan oikeasti vanhaa kun lähettävät koko ajan sähköpostissa tuota mainosta " TILAA SUURI SUOMALAINEN KÄSITYÖLEHTI" voi perkele!
Ai jaa. Minkähän niminen onkaan tuo "käsityölehti"? Minun nuoruudessani Ratto, Jallu ja Kalle olivat näitä miehille suunnattuja käsityölehtiä...
Ihan vaan SUURI SUOMALAINEN KÄSITYÖLEHTI on tämä nimeltään, mikälie Kallen erillisnumero, ota näistä nyt selvä tässä iässä. Ainoa mitä voisi vielä vilasta olisi ne ukin penthouse- lehdet vm 1939 mutta ne on siellä venäjän puolella viipurissa viipurintie 38 ssa e- rapussa huoneiston oliko se nyt 54 makuuhuoneen piirongin salaluukun välipohjan alla, mutta putin ja KGB pääsevät nyt niistä naattimaan.
--Karjala takasin! x ( )
Tässä tänään (?) näin lööpin, jonka mukaan Putin opiskelee yökaudet kaikkea uutta, joten taidanpa nyt tietää mitä se Putin yökaudet oikein "opiskeleepi". Siellä se sivuja hipelöiden ja pläräten "lueskelee" ukkisi penthouse -lehtiä vm 1939. Mahtaa olla jo moneen kertaan luettu ne lehdet mutta "meidän" Putin se vaan jaksaa.
vlad.