Vitutusketju

  • 10 541 950
  • 56 130

Tuamas

Jäsen
On muuten yksi asia mikä vituttaa se että kaikkialla on haukuttu työntekijöitä ja syytelty nukkumisesta, television katselemisesta ynnämuuta. Mutta helvetin helppohan se on jälkikäteen huudella.

Jos työntekijöiden asenne olisi "tälläinen" niin varmasti jokeen olisi päässyt enemmän, useammin ja varmaan myös jätteitä. Ja yrityskään ei varmaan olisi panostanut ympäristöasioihin niin paljon kuin nykyään. Laiterikkoja on aika hankala ennustaa, kuitenkin lupien puitteissa toimittiin. Se ei taas ole yrityksen vika jos ELY antaa luvan toimintatapaan joka jälkeenpäin osoittautuu huonosti arvioiduksi.

No vittu olisivat hoitaneet työnsä niin ei tarvitsisi itkeä kun vähän huudellaan.

Jos yli 30 tuntia on laiterikko päällä ja paskaa valuu jokeen, ennen kuin joku huomaa asian, niin jossain työntekijäpuolellakin on isosti vikaa.
Lisäksi uutisointi indikoi myös vahvasti että suorittavan puolen kämmejäkin taustalta paljastunee.

Ei tuollaista voi oikeasti tapahtua jos työvoima ja yhtiö hoitavat asiat edes lähelle pykälien ja järkevien toimintaohjeiden mukaan.

Jos nyt vertaa johonkin Talvivaaran uutisointiin, niin Norilskin väkeähän on jumalauta kohdeltu ihan silkkihansikkain. Ei pitäisi olla penninkään vertaa poraamisen varaa.

Kyseessä on kuitenkin Satakunnan alueen pahimpia ympäristörikoksia vuosikymmeniin ja vastuulliset tulisi nähdäkseni saattaa myös rikosoikeudelliseen vastuuseen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Asian uutisointi nyt on varsinkin Yle Satakunnan suunnalta ollut taattua seiskapäivää laatua. Satakunnan Kansassa kokeneemmat toimittajat ovat kirjoittaneet ihan asiallisesti mutta sitten kun juttuja on tullut nuoremmilta nekin ovat lähennelleet vähintään Iltalehtitasoa.

EDIT: Mutta en mä viitti puhua tästä enempää, parempi niin. Vituttaa vaan silti ihmisten tietämättömyys ja erityisesti se ettei asioista viitsitä ottaa selvää vaikka netti on pullollaan tietoa.

Ja itse olin vielä tuona viikonloppuna kesälomalla ja olen eri osastollakin, joten ei tämä minua siinä mielessä koske.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Asian uutisointi nyt on varsinkin Yle Satakunnan suunnalta ollut taattua seiskapäivää laatua. Satakunnan Kansassa kokeneemmat toimittajat ovat kirjoittaneet ihan asiallisesti mutta sitten kun juttuja on tullut nuoremmilta nekin ovat lähennelleet vähintään Iltalehtitasoa.
Eli kumpi on mielestäsi se uskottavampi lähde? Paikallinen vai valtakunnallinen? Vai se, joka sattuu sopimaan agendaasi? Rianovost, Russia Today ja "kyllä se saastuttaminenkin työllistää" -ammattiyhdistyksen sähköpostilista?

Mitään vahinkoahan ei mielestäsi tule siitä, jos duunari istuu hanskojensa päällä ja "vähän lorahtaa, koska luvat ovat niin väljät"?

Ja itse olin vielä tuona viikonloppuna kesälomalla ja olen eri osastollakin, joten ei tämä minua siinä mielessä koske.
Eli sinua vieläkin vituttaa vain kaikki muut, paitsi päin vittua vetävä työyhteisösi? Mukavia lomia vaan sinne.

Kertauksen vuoksi, vielä kerran tuo vitutuksesi tästä aiheesta alkuperäisenä versiona.

Minua vituttaa se, että TosiFani alkaa näyttämään enemmän ja enemmän järjen ääneltä Porin suunnalta.
 

Janne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Oletko hoitanut raha-asiasi mallikkaasti ja olet vastuuntuntoinen ihminen? En, ja en.

Voi jeesus mistä kuopasta pitää taas ponnistaa. Viinanläträyksen aiheuttama alavire vielä luultavasti ainakin puoleen viikkoon päällä niin avot.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Alkaa jo vituttamaan hiukan enemmän tämä jo reilusti yli viikon jatkunut selkäkipu (pääasiallinen alue alaselässä lannerangan alueella ja siitä lähtee hermostollista särkyä molempiin jalkoihin), johon hetkellisen helpotuksen tuovat särkylääkkeet ja lihasrelaksantit, mutta niiden vaikutus kestää vain jonkun tunnin eikä niitäkään saa olla lappaamassa suuhun jatkuvalla syötöllä. Vähemmän kivaa kun levollista ja kivutonta unta riittää muutamalle tunnille ja sitten alkaa jyskyttävä kipu ja aina varpaisiin saakka ulottuva hermostollinen särky. Vittu joo!

vlad.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Alkaa jo vituttamaan hiukan enemmän tämä jo reilusti yli viikon jatkunut selkäkipu (pääasiallinen alue alaselässä lannerangan alueella ja siitä lähtee hermostollista särkyä molempiin jalkoihin), johon hetkellisen helpotuksen tuovat särkylääkkeet ja lihasrelaksantit, mutta niiden vaikutus kestää vain jonkun tunnin eikä niitäkään saa olla lappaamassa suuhun jatkuvalla syötöllä.

Näin maallikon silmään tuo vaikuttaa jonkinlaiselta iskiasvaivalta. Varmaankin olet jo lääkärillä käynyt vaivan vuoksi, jos kerran lihasrelaksantteja olet saanut (vai saako niitä ilman reseptiäkin?)... Työkaverini sai lääkäriltä vastaavaan vaivaan ohjeen, että kannattaa jumppapalloa hyödyntäen tehdä sellaista liikettä, jossa makaat selälläsi, jalat pallon päällä, ja nostat takamusta maasta ilmaan. Tuo ainakin kaverini mukaan tehosi varsin nopeasti. Itse olen tuota tehnyt aina kun pientä jumia alkaa pukata, ja olen sen ihan hyväksi havainnut.

Isäni on kertonut kärsineensä kahdesti iskiaksesta, ja parantaneensa sen molemmilla kerroilla kävelemällä paljain jaloin karkean soran (pihasora) päällä. Molemmilla kerroilla kipu ja jumitus on yhtäkkiä kadonnut, ja selässä on tuntunut lähes lämmin "humahdus" jumituksen lauetessa. Joku väittää, että tuo johtuisi vyöhyketerapiasta. Itse en sellaiseen näennäistieteeseen usko (kuten ei ymmärtääkseni isänikään), joten oma veikkaukseni on, että tuossa tilanteessa ihminen jännittää alaselän lihaksia tavallisesta poikkeavalla tavalla, mikä voi saada aikaan selässä olevan jännityksen laukeamisen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Näin maallikon silmään tuo vaikuttaa jonkinlaiselta iskiasvaivalta. Varmaankin olet jo lääkärillä käynyt vaivan vuoksi, jos kerran lihasrelaksantteja olet saanut (vai saako niitä ilman reseptiäkin?)...

Olen käynyt kahdesti työterveyshuollossa. Ensimmäisellä kerralla lääkäri hiukan vähätellen suhtautui tilanteeseen (no eipäselkä tuolloin ollut niin kipeä mitä se nyt on) ja toisella kerralla lääkäri sitten kirjoitti reseptin lihasrelaksantteihin ja vahvempiin särkylääkkeisiin sekä passitti röntgeniin. Tuloksen kuulin tänään. Ainakaan mitään hälyttäviä nikamamuutoksia ei ole mutta normaali vanha vaiva eli pientä asentovirhettä lannerangassa. Sain myös tuolloin ohjeet tehdä muutamia jumppaliikkeitä aamuisin ennen vuoteesta nousua mutta toistaiseksi niiden tekeminen on ollut liki mahdotonta.

Tänään lääkärin soittaessa röntgenkuvien tuloksesta hän ohjeisti varaamaan uuden ajan mikäli oireet eivät helpotu tulevien päivien aikana tai mikäli ne muuttuvat pahemmiksi. Sitten määritellään millaisiin jatkotutkimuksiin laitetaan ja mitä tutkimuksia työnantajan vakuutusyhtiö kustantaa.

vlad.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Uskomatonta paskaa noiden vuokratyötä välittävien firmojen toiminta. Tarvittiin työmaalle lisää jengiä tekemään ns. paskahommat alta pois. Pari päivää ja rivissä seisoi kuusi nuorta jätkää valmiina töihin. Työ oli äärimmäisen vittumaista, likaista ja raskasta, mutta jätkät teki pirun hyvällä asenteella töitä.

Tänään päivän päätteeksi satuin kuulemaan, kun mestari pisti jätkät riviin ja totesi että kolmen miehen työt loppuu tähän, saatte keskenänne sopia ketkä jatkavat ja ketkä ei. Töitä oli luvattu alunperin noin kuukaudeksi, mutta nyt se jäi karvan yli viikon mittaiseksi. Samoin hommia piti olla useampi, mutta tuo yksi "kohde" oli ainoa johon lisämiehitystä tarvittiin.

Vitutti ja vituttaa edelleen noiden tyyppien puolesta. Tekevät hommat vitun hyvin ja kiitokseksi puolet saa kenkää päivän päätteeksi, ja puolet kuulee että hommia on tasan kahdeksi päiväksi eteenpäin.

Rupesinkin siitä miettimään, että voiko vuokrafirma kusettaa jo hakemuksessa noin, jotta saadaan halukkaita töihin? Kusetetaan että hommia on ainakin kuukaudeksi, vaikka tiedetään että oikeasti on kyse viikosta?
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Vitutti ja vituttaa edelleen noiden tyyppien puolesta.

Joskus aikoinaan noita vuokratöitä tuli raksalla tehtyä ja olihan se nyt täysin koiran virka. Perjantaina joku mestari saattoi kolmen aikaan ilmoitella, että ei tartte muuten enää maanantaina tulla, ei oo tässä mitään hommaa nyt. Sitten ilmotit kiireellä vuokratyöfirmaan, että hei täältä sanottiin ei tartte enää tulla ja sieltä vastattiin, että ei varmaan kerkee maanantaiks mitään uutta hommaamaan, mutta koitetaan mahdollisimman nopeasti löytää joku paikka. Sitten kun näitä välipäiviä kuukauteen saattoi tulla, niin yhtäkkiä tajusit, että kotona olevat työttömät nyt ei paljo vähempää jostain Kelasta revi. Itse teet firman vittumaisimmat hommat, joka päivä mietit töiden jatkumista huomenna, jos et ollut töissä, niin mitään ei viittinyt sopia, jos joku vaikka aamusta satutaisiinkin soittamaan että pääsetkö mahdollisimman nopeesti tänne tai tänne, siellä on hässäkkää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pakastimen perkele heitti pakastamasta. Avasin vehkeen oven, ja laatikkojen reunoista tipahteli jäätelöä lattialle nimittäin nesteenä. Pakastin on täynnä hilettä, hyhmää ja ahtojäätä niin ja vettä. Saatana vittu perkele vittu.
 

dorka

Jäsen
Pakastimen perkele heitti pakastamasta. Avasin vehkeen oven, ja laatikkojen reunoista tipahteli jäätelöä lattialle nimittäin nesteenä. Pakastin on täynnä hilettä, hyhmää ja ahtojäätä niin ja vettä. Saatana vittu perkele vittu.

Hä? Sähän asut Oulussa, niin ei tarvitse kuin heittää safkat ulos pakkaseen?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Pakastimen perkele heitti pakastamasta. Avasin vehkeen oven, ja laatikkojen reunoista tipahteli jäätelöä lattialle nimittäin nesteenä. Pakastin on täynnä hilettä, hyhmää ja ahtojäätä niin ja vettä. Saatana vittu perkele vittu.

Toivottavasti sulla on kunnollinen kotivakuutus. Siis jos tuolla meni isostakin arvosta myös eväitä pilalle.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vastaavanlainen tilanne kaverilla. Kesäloman aikana iso arkkupakastin räjähti ja tyypin himppeentyessä kaikki kerrostalon portaikkoa myöten haisi mädälle lihalle ja käyneille mansikoille. Puinen perusovi ei sentään pullistellut ulospäin, mutta sen avauduttua vapautunut ilmavirta suunnilleen humisi korvissa.

Koko mörskä haisi hedelmäiselle mädälle, jota ei edes viikkoja kestänyt tuulettaminen pelastanut. Rikkoontuneen pakastimen sisältö oli ollut puolikas hirvi (pari liftarityttöä?) ja muutama kilo vadelmia ja mansikoita. Käymisaika oli ollut arviolta kolmisen viikkoa.

Onneksi taloyhtiöllä oli ollut laajempi varustautuminen asian tiimoilta, koska sen vakuutuksen piikkiin iso sisäremppa meni. Ensin kannattaa näköjään mennä puukon ja puntarin kanssa riehumaan isännöitsijälle ja vasta sieltä lakki kourassa ja persaus valmiiksi rasvattuna vakuutusfirmaan.

Siirsimme nelimiehisesti rikkoontuneen pakastimen peräkärrylle, olimme teipanneet kannen reunat jesseteipillä. Päästyämme kaatopaikalle, niin pitihän sitä tietenkin kokeilla. Kiitos perisuomalaisesta kasvatuksesta ja äärimmäisen kovasta uhosta ja kilpailuhengestä: meidän piti poistaa teippaus ja kokeilla kuka pitää pisimpään päätä arkun sisällä! Kyllähän hengitystä pystyy pidättelemään minuuttitolkulla, mutta entäs sen jälkeen?
Ei kai se henkonen aromisoituja metaaneja ja mansikkaisia sulfhydriilejä, mutta tukka löyhkäsi pari viikkoa lukuisista pesuista huolimatta.
Ei olisi flaxahtanut yökerhon hitailla?

Mutta asiaan: ei vituta muu kuin lämpö: tulisi Talvi tuoden viimein mukanaan kaivatun kylmän ja kaamoksen...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vituttaa lämmöstä valittajat. Kesää on Suomessa pari viikkoa ja ensimmäisen lämpimän päivän jälkeen alkaa se kitinä...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa lämmöstä valittajat. Kesää on Suomessa pari viikkoa ja ensimmäisen lämpimän päivän jälkeen alkaa se kitinä...

Niin no ei kaikki pidä kesästä. Suomessa valitetaan joka ristuksen asiasta, mut viikkoja jatkuva hellesää on joku pyhä neitsyt maria.

Tulis jo joulu :) helle hyi yök, kuumaa ällöö, yyyh äääh ahistaa, helle on perseestä HYIYÖK.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Niin no ei kaikki pidä kesästä. Suomessa valitetaan joka ristuksen asiasta, mut viikkoja jatkuva hellesää on joku pyhä neitsyt maria.

Tulis jo joulu :) helle hyi yök, kuumaa ällöö, yyyh äääh ahistaa, helle on perseestä HYIYÖK.

Siinähän se tuli. Joka asiasta valitetaan, jos on kuuma niin olisi turpa kiinni varjossa ja jos on kylmä niin turpa kiinni ja lisää vaatetta.
Joka asiasta tosiaan valitetaan.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Onko jonkun mielestä esim. tänä kesänä ollut ulkona liian kuuma? Ei ainakaan minun mielestäni. Ihan mukavasti ulkosalla on pärjännyt. Eri asia sitten se, jos sisällä kotona tai työpaikalla hiostuttaa liikaa. Tästä toki voi vittuuntua, mutta turha silloin on säistä valittaa. Valittakaa siitä, että teillä ei ole kunnon ilmastointia kotona/työpaikalla/autossa.

Ei kai kukaan valita sateista, jos sade kastelee asunnon katon ollessa reikäjuustoa? Tai pakkasista, jos eristys on luokkaa nolla?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Aika epäkohteliasta käskeä pitää turpa kiinni.

Mut valita sinä nyt valittajista niin saadaan ympyrä suljettua.

En minä ketään käskenyt vaan yleistin noin yleisesti.
Edit: Tosiaan tarkoitin näin IRL olevia valittajia jotka valittavat milloin helteestä ja milloin mistäkin. Ketään ei kiinnosta. Täällä saa ja kuuluukin valittaa, varsinkin tässä ketjussa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa lämmöstä valittajat. Kesää on Suomessa pari viikkoa ja ensimmäisen lämpimän päivän jälkeen alkaa se kitinä...

Samuliina! Minua vituttaa tyypit, joilla ei ole muuta vitutettavaa kuin muiden vitutus. Mene ulos ja hanki oma täsmällinen vitutus. Hanki koira, jota voit potkia tarpeen tullen perseeseen ja hankkia uusia vitutuksia puremahaavojesi myötä. Kirjoita übervittumaisesta taksikuskista, joka viimein käski sinun sairaalareissun aikana pistämään oksennuspussin päähäsi ja joka viimein laittoi sinulle suukapulan loppumatkan ajaksi.
Vittuile sairaanhoitajalle, joka oli ruma, tyhmä ja vei sinun; sormiinluutuneen perunakiljupänikän, ai, niin mieluisan peppuneitsyytesi! Vittuile tympäntyneelle terveyskeskuslääkärille, joka tarjoutuu samalla käynnillä irroittamaan märkivän peniksesi ympäriltä sinne kuulumattoman pölynimurinkappaleen.

Osoita luovuutesi Samppa! Hanki oma yksilöllinen Vitutus! Älä lainaa muita!
Palattuasi pahvilaatikkokylääsi, sinne City-Marketin viereiseen metsikköön, niin syö lusikalla ne kuplivat hiivasösselöt roska-makuupussin pohjalta ja pääset viimein omiin vitutuskerroksiin!

Eli... vituttaa tyypit, jotka varastavat ja väärinkäyttävät meidän jo valmiita vitutuksia.

Hyvää Torstai-vitutusta kaikille!
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siinähän se tuli. Joka asiasta valitetaan, jos on kuuma niin olisi turpa kiinni varjossa ja jos on kylmä niin turpa kiinni ja lisää vaatetta.
Joka asiasta tosiaan valitetaan.
En minä valita joka asiasta. En esimerkiksi valita kylmästä talvesta tai sateisesta säästä. Minä pidän siitä kun on kylmää/viileää. Senpä vuoksi varaan oikeudekseni sanoa, että helle on ihan vitun perseestä!

Vituttaa helteestä valittamisesta valittajat.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En minä valita joka asiasta. En esimerkiksi valita kylmästä talvesta tai sateisesta säästä. Minä pidän siitä kun on kylmää/viileää. Senpä vuoksi varaan oikeudekseni sanoa, että helle on ihan vitun perseestä!

Vituttaa helteestä valittamisesta valittajat.

Lähtekää Leelian Lepotuolin kanssa uimarannalle, jos on liian kuuma. Nauttikaa kesästä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös