Kaikki eivät kannata Leijonia. Onneksi tämä ei ole Venäjä - saa tehdä mitä lystää. Melkein. :D
Ymmärrät varmaan, mitä tarkoitin.
Kaikki eivät kannata Leijonia. Onneksi tämä ei ole Venäjä - saa tehdä mitä lystää. Melkein. :D
mutta näkyykö raudan pitoisuus myös verikokeessa? Tyhmä kysymys, sori
...hipsteri ...ulvoo hinttimäisellä äänellään
...vinolippaystävätärensä kanssa päiväsiiderille.
Vituttaa jääkiekon MM-kisat. Onko urheilumaailmassa typerämpää tapaa ratkaista maailmanmestaruus kuin jääkiekossa? No, nyrkkeily menee vielä edelle. Kyllä maailmanmestaruudesta pitäisi pelata parhailla pelaajilla, ei muuten mitään maailmanmestaruutta voiteta.
Vituttaa jääkiekon MM-kisat. Onko urheilumaailmassa typerämpää tapaa ratkaista maailmanmestaruus kuin jääkiekossa? No, nyrkkeily menee vielä edelle. Kyllä maailmanmestaruudesta pitäisi pelata parhailla pelaajilla, ei muuten mitään maailmanmestaruutta voiteta.
Erkka... VITTU! Ei kasetti kestä tuota oksennus kiekkoa, helvetti jotain Valko-Venäjää vastaan jääkiekon suurmaa Suomi peruuttelee, kiitos tästä. On jääkiekko mennyt yhden pellen aikana sen 40v takapakkia laakista. Jee! Tämä oli hieno taistelu, mun maku meni jo, ihan sama tuleeko mitali vai ei niin torille en lähde. En tällä paskalla, ymmärtäisin vielä jos oltaisiin altavastaajia, mutta että paskempia vastaan peruutellaan, niin no thanks! Ei ole mun Suomi tämä alkuunkaan.
Kiitos, eihän siinä jos mieltää että vain voitoilla on merkitystä. Pelistä niin paskat viis, noilla eväillä ne oikeat suurmaat harvemmin kaatuu kuitenkaan, kun tekee tiukkaa ees paskempiaan vastaan. Mutta väärin vitutettu, ihan hyvä suoritus kai sekin. Jotenkin vaan se hallitiin 60 minuuttia ja ei vaan saatu paikoista sisään, on allekirjoittaneen mielestä parempi kuin, otettiin tunti turpaan ja voitettiin säkällä ja hyvän maalivahdin takia. Mutta jokainen toki tyylillään, eihän pienen Suomen tarvitse pelillisesti mitään esittää sehän on hienoa kun vaan voitetaan, joku Valko-Venäjä. Suomi, viina, perkele, muistakaa Raattentie, talvisota, saatana!Vituttaa sinä.
Mitä himskatin maanpettureita täällä pyörii... Totta kai lähdetään kaikki torille, kun pronssi lävähtää laariin....ihan sama tuleeko mitali vai ei niin torille en lähde.
Sitten varmaan ovat jalkapallonkin MM-kisat täysin typerät, kun Ranskakaan ei sinne valinnut parhaita ranskalaisia pelaajia. No onhan se kyllä aika mänttikuulaa.
Että silleen...
Auttaisiko sitten, että muutetaan kisojen nimi? Vaikka "Mukava kevätkarnevaali jääkiekkoilun parissa".
Pointtina siis se, että pelataanhan maailmassa muutenkin eri lajeja hyvin eri tasoilla. Noissa MM-kisoissa on omanlaisensa keväinen tunnelma, eikä aina ole tarvetta verrata siihen ehdottomaan huippuun. En tarkoita, että kaikkien pitäisi olla kiinnostuneita, vaan puolustelen sitä, että kyllä noistakin voi oman viehätyksensä löytää aika helpostikin.
Sitä paitsi kisojen "turhuutta" korostetaan usein liikaa ja nimenomaan pohjoisamerikkalaisen kiekon näkövinkkelistä. Eurooppalaisittain ja jääkiekon leviämisen kannalta noilla kekkereillä on kiinnostusta ja potentiaalia. Samoja vanhoja argumenttejahan nää on, mutta niin olivat kyllä nuo kisoja dissaavatkin. :)
No sepä juuri, vieläpä oikeen maanpetturi :DMitä himskatin maanpettureita täällä pyörii... Totta kai lähdetään kaikki torille, kun pronssi lävähtää laariin.
Niin, toisaalta tuskinpa ihan heti tulee Suomella olemaan näin huono rosreri kisoissa. Loukkaantumisia paljon (mm. Filppula, Ruutu(?), Barkov, Bergenheim, Kiisikinen, Hartikainen, JMA, Kukkonen(?)...) Sitten Mikke ja Koivu jatkaneet pelejä (totuttiin liian hyvään, kun Mikke monet kisat pelasi - noilla otteilla Minnesota tulevaisuudessakin jatkopeleissä).Kiitos, eihän siinä jos mieltää että vain voitoilla on merkitystä. Pelistä niin paskat viis, noilla eväillä ne oikeat suurmaat harvemmin kaatuu kuitenkaan, kun tekee tiukkaa ees paskempiaan vastaan. Mutta väärin vitutettu, ihan hyvä suoritus kai sekin. Jotenkin vaan se hallitiin 60 minuuttia ja ei vaan saatu paikoista sisään, on allekirjoittaneen mielestä parempi kuin, otettiin tunti turpaan ja voitettiin säkällä ja hyvän maalivahdin takia. Mutta jokainen toki tyylillään, eihän pienen Suomen tarvitse pelillisesti mitään esittää sehän on hienoa kun vaan voitetaan, joku Valko-Venäjä. Suomi, viina, perkele, muistakaa Raattentie, talvisota, saatana!
Minä uskallan väittää että jos paskalla rosterilla voi pelata kiekonhallintaa (koko kiekonhallinta pelin idea kai on että paskemmalla materiaalilla voi voittaa paremman, kun ei anna niille kiekkoa?) niin voi myös Suomen A-Maajoukkueella vaikka olisi Ö luokan maajoukkue ja nyt ollaan vasta kuulemma E-Maajoukueessa. Että edelleen en usko että paskempia vastaan tarvii vetää kilpikonnaa. Mutta jee 2-0 ja toinen tyhjiin ja 60 minuuttia kusessa Valko-Venäjää vastaan, vittu mä oon ylpee!!Niin, toisaalta tuskinpa ihan heti tulee Suomella olemaan näin huono rosreri kisoissa. Loukkaantumisia paljon (mm. Filppula, Ruutu(?), Barkov, Bergenheim, Kiisikinen, Hartikainen, JMA, Kukkonen(?)...) Sitten Mikke ja Koivu jatkaneet pelejä (totuttiin liian hyvään, kun Mikke monet kisat pelasi - noilla otteilla Minnesota tulevaisuudessakin jatkopeleissä).
Kyllä tää tästä. Ens kaudella eri pelitavalla ehkä, mutta tällä joukkueella tuskin kannattaa ihan vaan höntyillä.
Yksin mä tuolla Sammontorilla pyörin kun junnut kultaa voitti, oli aika ankee meno.
Ihan hauskaa siellä Helsingissäkin aikanaan oli, että ei se nyt siitä ollut kiinni. Jostain syystä en silti jäänyt kaipaamaan, en edes yksin siellä Sammontorilla hilluessani, varmaan omaan erakkoluonteen tai jotain. Siellä sentään jokainen vastaantulija sentään tiesi kun sanoi junnujen voittaneen kultaa että mistä oli kyse, helsingissä oli ne kaikki Cocksit ja Diccenit ja sählyt yms. muut habatukset, eihän siellä ees 90% kadulla tiennyt mikä on HIFK, saati Jokerit tai Hjalliksen hallikaupat. Joka saamarin ituhippipuodin ne kyllä tiesi, samalla kun asuivat 20 neliön yksiöissään, joissa ei ollut edes vessaa. Mutta jokainen toki tyylillään ja Vantaallahan mä useaman vuoden asuin kuin siellä Kontulassa, tosin Kontulassa oli kyllä ihan hyvä räkälä, kun ei koskaan tarvinnu maksaa omia juomiaan, aina löyty maksaja ja joku joka olisi tarjonnut jatkotkin. Mutta vika oli kyllä siis varmaan siinä etten ollut oikee stadilainen tai ees stadiin muuttanut lande kun asuin vaan Pasilassa, Etelä-Haagassa ja Kontulassa ja siellähän ei oikeet stadilaiset asu. Niin ja siellä Vantaalla, tuli M-juna tutuksi. Väärin asuttu :(Sammontorista en tiedä, mutta eikö täällä Helsingissä kuitenkin ole isompi meno?
Tota mä oon aina miettinytkin, että meneekö ne myös jossain maalla johonkin torille. Tuo on oikeasti yksi syy miksi mä en halua asua missään muualla. Harmittaisihan se muutenkin varsinkin kesäisin kun lähes joka päivä on just se ja se juttu just siellä ja siellä ja itse sitten elelisi jossakin kaukana. Siis sitä kaipuuta ja harmitusta tässä tarkoitan. Maalaiset ei varmaankaan tajua. Ei maalta tänne Helsinkiin muuttaneetkaan usein tajua kun ovat tottuneet siihen ankeampaan vaihtoehtoon ja muutenkin siihen elämäntapaan siellä. Sitten jättävät hyödyntämättä Helsingin edut ja muuttaessa takaisin maalle valittelevat ettei siellä ollutkaan kivaa blaablaa vitun landepaukku. Joo sori menin hieman asiasta toiseen.
Penskanakin kun mentiin kesäisin mökille/mummolaan niin vitutti suuresti kun esimerkiksi Hesacup jäi usein väliin. Kyllä kesä on täällä Suomessa se tärkein juttu. Sitä ei kannata hukata esim. mihinkään työntekoon, varsinkin jos se häiritsee kesän menoja. Talvella on paljon vähemmän mitään missään, mistä saisit nautintoa elämään.
Niin ja se torilla tavataan tarkoittaa tietenkin sitä varsinaista iltaa, eikä mitään myöhempää juttua, missä lapsia hauskuuttaa ne jotkut Putouksesta tai Big Brotherista tutut hahmot jne.
Ihan hauskaa siellä Helsingissäkin aikanaan oli, että ei se nyt siitä ollut kiinni. Jostain syystä en silti jäänyt kaipaamaan, en edes yksin siellä Sammontorilla hilluessani, varmaan omaan erakkoluonteen tai jotain. Siellä sentään jokainen vastaantulija sentään tiesi kun sanoi junnujen voittaneen kultaa että mistä oli kyse, helsingissä oli ne kaikki Cocksit ja Diccenit ja sählyt yms. muut habatukset, eihän siellä ees 90% kadulla tiennyt mikä on HIFK, saati Jokerit tai Hjalliksen hallikaupat. Joka saamarin ituhippipuodin ne kyllä tiesi, samalla kun asuivat 20 neliön yksiöissään, joissa ei ollut edes vessaa. Mutta jokainen toki tyylillään ja Vantaallahan mä useaman vuoden asuin kuin siellä Kontulassa, tosin Kontulassa oli kyllä ihan hyvä räkälä, kun ei koskaan tarvinnu maksaa omia juomiaan, aina löyty maksaja ja joku joka olisi tarjonnut jatkotkin. Mutta vika oli kyllä siis varmaan siinä etten ollut oikee stadilainen tai ees stadiin muuttanut lande kun asuin vaan Pasilassa, Etelä-Haagassa ja Kontulassa ja siellähän ei oikeet stadilaiset asu. Niin ja siellä Vantaalla, tuli M-juna tutuksi. Väärin asuttu :(