Vitutusketju

  • 10 542 278
  • 56 130

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Vituttaa kanssapyöräilijät, jotka eivät viitsi näyttää kädellään suuntamerkkiä kääntyessään ajoradalla ajaessaan. Aiemmin päivällä sain todistaa tilannetta, kun ajoin kahden hitaamman pyöräilijän perässä ja sitten yhtäkkiä äkkijarrutus ja kääntyminen oikealle. Ja pää ei kääntynyt heillä sitten astettakaan mihinkään suuntaan. Vituttaa varmaan vielä enemmän olla autoilija, kun ei tiedä minkä äkkiliikkeen se edessä oleva fillaristi aikoo seuraavaksi tehdä.

Toisaalta ärsyttää myös autoilijat, jotka kiilaavat eteen 50m ennen risteystä. Siksi ajankin kapeimmilla teillä keskellä tietä etteivät pääse kiilaamaan. Jos tarvitsee ohittaa kapeahkoilla teillä, niin ohitetaan sitten kokonaan vastaantulijoiden kaistan kautta.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ihmiset mitkä pitävät autoa jonain muuna kuin käyttöesineenä. Toisin sanoen siis tyhmyys vituttaa.

No on minulle esim. kännykkä, televisio tai kellokin pelkkiä käyttöesineitä, mutta vituttaa se yleensä silti jos esim. mainittujen vempainten pintoihin tulee huomattavia naarmuja tai vaikka halkeamia. Tai väliäkö sillä jos muksu piirtää olohuoneen seinään kolmemetrisen suttukuvion, käyttöön tämä kämppä on ostettu mutta ikävästi pistää silmään jos tuollainen tuherrus ilmestyy.

Autoon moni laittaa vielä vähän enemmän rahaa kiinni kuin noihin tavaroihin asuntoa lukuunottamatta, joten harmittaahan se jos turhanpäiten menee kulkupelin pintaa naarmuttamaan ja jälleenmyyntiarvoa alentamaan.

Mutta Jatkoajassa nyt ei voi vituttaa mikään niin etteikö se vituttaisi jotain muuta, kai se kuuluu vaan elämään että ainakin vähän väärin tässä kaikki eletään. Minä en kuulu hysteerisiin autonpuunaajiin ja niiden perään itkijöihin, mutta ymmärrän että näkyvä naarmu Bemarin kyljessä vituttaa, vaikka olisi autonsa ihan vaan kulku- ja käyttövälineeksi ostanutkin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pari kertaa olen käynytkin. Sitä vain perjantaina työviikon päätteeksi on vain mieluiten kotona ja ottaa rennosti. Työviikko + edellispäivän sähly väsyttää ja laiskottaa niin makiasti :D

Suoraan töistä salille? Vaikeampaa se on persettä nostaa, jos se jo kerran on sohvalle isketty :)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pendolino-junat hyytyvät onneksi vain niinä viikonpäivinä, jotka alkavat kirjaimella.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jepa. En onneksi kuin melkein myöhästynyt kokouksesta tänään, kun Pendolino oli 40 min myöhässä. Nyt on tosin perus IC saman verran.

VR - kaksi kirjainta jotka vituttavat.

VR: Vitun Romut

Pelottaa taas ajatellakin, että joudun su 8.6. turvautumaan VR:n kyyditykseen Tampereelta takaisin Turkuun. Montakohan ylimääräistä hetkeä tuohonkin menee?

Heinäkuussa joudun lähtemään Helsingin kautta kun menen lomareissulleni, onneksi lentokentälle sentään pääsee bussilla.

Suomessa on jumalauta surkeampi ja epävakaampi junaliikenne kuin valtaosassa itäblokin maista. Ei ole ollut junaongelmia Puolassa, ei Slovakiassa, Unkariin astikin on päästy. Täällä saa polvillaan kiittää Hermes-jumalaa, matkalaisten suojelijaa ja jumalten sanansaattajaa siitä, että pääsee joskus harvoin VR:n junalla, erityisesti Pendolinolla mihinkään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei tarvita enää kuin muutama varvaskuva FB:ssä niin meikä on kiikussa. Ei saatana, ei näin.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa ihmiset mitkä pitävät autoa jonain muuna kuin käyttöesineenä. Toisin sanoen siis tyhmyys vituttaa.

Taidat olla niitä ihmisiä joiden ei ole koskaan tarvinnut omistaa autoa. Ratikka tai mikä vitun spårapysäkki on etuovella. Täällä päin tuo oma auto nyt vaan on välttämättömyys. Ei muakaan huvittais autoa omistaa kun on pelkkä rahareikä. Toisin sanoen vituttaa ylimieliset stadilaiset.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tiedä sitten voidaanko puhua varsinaisesta laiskuudesta tai saamattomuudesta jos näiden liikuntojen kerta jää viikossa kolmeen, kun neljä olisi omissa kuvitelmissa optimi ja siihen olisi täydet mahdollisuudet. Esim. lauantaina olisi reilusti aikaa mennä salille, mutta ei voi koska pyhitän jokaisen lauantain juomiselle ja sehän tuhoaa palautumisen.

En tiedä toki elämäntilanteestasi muuta kuin tässä kertomasi, mutta noilla spekseillä kyse on nimenomaan laiskuudesta ja saamattomuudesta. Aikaa on kaikilla saman verran, jotkut siinä ajassa jostain syystä ehtivät tekemään enemmän kuin toiset. Enkä nyt ihannoi mitään pää punaisena pinnistelyä, mutta jos aikoo saavuttaa jotain, on sen eteen useimmiten tehtävä myös duunia. Sohvan pohjalle jääminen väsyttää eniten.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Toivottavasti ei ollut siellä Berliinin matkallasi ripulia. Sellainen lisää vitutusta entisestään.

Ei onneksi, currywurstit ja Mustafan kebabit sain nauttia ilman väänteitä. Olisikin ollut hieno homma myöhästyä lennolta ja kiirehtiä sitten omalla rahalla Berliiniin ripuloimaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Taidat olla niitä ihmisiä joiden ei ole koskaan tarvinnut omistaa autoa. Ratikka tai mikä vitun spårapysäkki on etuovella. Täällä päin tuo oma auto nyt vaan on välttämättömyys. Ei muakaan huvittais autoa omistaa kun on pelkkä rahareikä. Toisin sanoen vituttaa ylimieliset stadilaiset.

Kyllä täälläkin päin auto on välttämätön, mutta emmä siitä kaarasta liiemmin stressaa. Sillä kuljetaan milloin mihinkin, eikä sillä ole mitään omaa itsetuntoa nostattavaa arvoa. Se on vain kulkupeli, joka helpottaa liikkumista.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä täälläkin päin auto on välttämätön, mutta emmä siitä kaarasta liiemmin stressaa. Sillä kuljetaan milloin mihinkin, eikä sillä ole mitään omaa itsetuntoa nostattavaa arvoa. Se on vain kulkupeli, joka helpottaa liikkumista.

Kulkupeli jonka toivoisi pysyvän hyvänä, ehjänä ja turvallisena mahdollisimman pitkään. Bonuksena omaa silmää miellyttävä ulkonäkö ja ajomukavuus. Meidän perheellä tulee ajokilometrejä joku vähän vajaa 20000km/ vuodessa. Annatteko kesämökin ja veneen rapistua ja ränsistyä, kun ne on vaan vapaa-aikaa piristäviä pikku juttuja? Tai uuden iPhonen voi heittää puolivahingossa mäjelle kun eihän se oo ku puhelin.
 

Nick Neim

Jäsen
Kulkupeli jonka toivoisi pysyvän hyvänä, ehjänä ja turvallisena mahdollisimman pitkään. Bonuksena omaa silmää miellyttävä ulkonäkö ja ajomukavuus. Meidän perheellä tulee ajokilometrejä joku vähän vajaa 20000km/ vuodessa. Annatteko kesämökin ja veneen rapistua ja ränsistyä, kun ne on vaan vapaa-aikaa piristäviä pikku juttuja? Tai uuden iPhonen voi heittää puolivahingossa mäjelle kun eihän se oo ku puhelin.

En, mutta en mä ala itkemäänkään jos kesämökistä maalipinta kärsii. Tai puhelimen näyttöön tulee naarmu. Sille asialle tehdään sitten jotain.

Kaikki on suhteellista ja jokainen toki reagoi asioihin eri tavalla, mutta onhan tuo autojen rassaaminen ja sen pitäminen kuin perheenjäsenenä helvetin outoa ja typerää. Tiedän myös tapauksia, jotka häpeävät omaa autoaan. Miksi vitussa sitä pitää hävetä, jos se on kerta vähän vanhempi kuin se naapurin uusi Audi?

P.S. Toi iPhone esimerkkihän olikin loistava. Koska se on vain puhelin, se tarkoittaa sitä, että sen voi hajoittaa? Mun mielestä liiallinen stressaaminen materiasta ja sen tarkoituksellinen vahingoittaminen ovat hiukkasen eri asioita.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
.Kaikki on suhteellista ja jokainen toki reagoi asioihin eri tavalla, mutta onhan tuo autojen rassaaminen ja sen pitäminen kuin perheenjäsenenä helvetin outoa ja typerää. Tiedän myös tapauksia, jotka häpeävät omaa autoaan. Miksi vitussa sitä pitää hävetä, jos se on kerta vähän vanhempi kuin se naapurin uusi Audi?

Minkään rahanarvoisen esineen tai asian rassaaminen ja kunnossa pitäminen ei ole typerää.
 

Nick Neim

Jäsen
Minkään rahanarvoisen esineen tai asian rassaaminen ja kunnossa pitäminen ei ole typerää.

Vielä kun mä keksin syyn, millä tavalla se naarmusta itkeminen on kunnossapitoa ja millä tavoin se sitä naarmua parantaa, niin voin todeta olevani samaa mieltä.

Ja sä selvästi kuvittelet mun puhuvan jostain määräaikaishuolloista ja öljynvaihdoista, mistä ei todellakaan ole kyse.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tiedän myös tapauksia, jotka häpeävät omaa autoaan. Miksi vitussa sitä pitää hävetä, jos se on kerta vähän vanhempi kuin se naapurin uusi Audi?
Koska jotkut pitävät autoja statussymboleina, jolloin paska auto antaa kuvan paskasta statuksesta. Yhtä lailla ihminen voi hävetä vaatteitaan, työtään, ulkonäköään, asuntoaan, ystäviään ja jotkut varmaan puolisoaankin. En minä sitä ymmärrä, mutta toisaalta eipä mun tarvitsekaan.

Minä kuulun siihen ylimielisten stadilaisten joukkoon, jolla ei ole autoa eikä myöskään tule niin kauan kuin täällä asun. En ole vielä saanut selville pitääkö siitä olla ylpeä vai häpeissään. Onko huono auto nolompi asia kuin ei autoa ollenkaan? Nää on vaikeita juttuja tyhmälle kaupunkilaisjannulle.
 

Ligget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Facebookin eräs kirppisryhmä. Siellä joku tuore äityli kyseli, mites kun ollaan menossa puistoon pikkuvauvan kanssa että mitäs sille kuuluu laittaa päälle kun on kuuma..

Olen vissiin käsittänyt väärin osto/myyntiryhmän idean. Täytyykin kysellä sieltä seuraavaksi neuvoa öljynvaihtoon tai vastaavaan mukavaan hommaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eli tulit lainaamaan mun viestiä, etkä edes ymmärtänyt mihin sillä viittasin? Nice.

Ja sitä paitsi puhuinhan mä itkemisestä. Viesti 46536, ja kaiken lisäksi vielä ihan viestin alussa.

No ootas käyn lukee kaikki sun viestit niin tiedän sit ens kerralla paremmin mitä kantsii lainata ja mikä liittyy mihinkin. Nähään sunnuntaina.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jos asuisin Helsingissä, mulla ei missään tapauksessa olisi autoa. Nytkin ollaan siinä hilkulla näin pikkukaupungin asukkaina, mutta kun ei keskustassa asuta ja julkiset ovat heikohkot, on arjen kannalta helpompaa maksaa autosta. Tosin tuo nykyinen ritsa hävettää monessakin suhteessa. Mielelläni maksaisin uudehkosta autosta hiukan enemmän, vaikkei se mulle mikään statussymboli olekaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minulla olisi mielelläni auto, jos minulla olisi siihen varaa. Ei ole, koska en ole niin hyvin palkattu kuin vaikkapa sampio ja auton ostaminen sekä ennen kaikkea ylläpito maksaisi aivan liikaa suhteessa tuloihin (varsinkin yhden ihmisen tuloilla, pitäisi siis hankkia naaras talouteen maksamaan osansa autosta ja vuokrasta).

Julkisilla matkustaminen on monessa tapauksessa hankalaa, vittumaista ja ahdistavaa siitä huolimatta, että asuinalueestani Turun lähiöstä sentään pääsee kohtalaisen hyvin keskustaan ja arkipäivisin välttävästi lähialueen kauppakeskukseen, jonne on mm. postipalvelut ja muut siirretty.

Vituttaa trendi, jossa ihmisiä patistellaan julkisiin kulkuvälineisiin ja tehdään autoilusta entistä kalliimpaa ja hankalampaa, mutta samalla julkinen liikenne ei kuitenkaan toimi kovin kaksisesti kuin hyvin pienessä osassa Suomea ja vain tiettyjen reittien varrella. Etapit kaupungista toiseen taas on joko jyvitetty mafiahenkisten "sukusopimuksien" kautta bussifirmoille tai sitten matkanteko on VR:n sekundapendolinojen armoilla.

Muualla toteutetaan keppi ja porkkana -taktiikkaa, Suomessa pääsääntöisesti keppi ja keppi -taktiikkaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minulla olisi mielelläni auto, jos minulla olisi siihen varaa. Ei ole, koska en ole niin hyvin palkattu kuin vaikkapa sampio ja auton ostaminen sekä ennen kaikkea ylläpito maksaisi aivan liikaa suhteessa tuloihin (varsinkin yhden ihmisen tuloilla, pitäisi siis hankkia naaras talouteen maksamaan osansa autosta ja vuokrasta).

Vajaata viikkoa epäpätevänä työskentelevä ope ei aivan hirmuisia tienaa, joten melkeinpä veikkaisin sinun tienaavan enemmän. Harvalla alalla nykyään alle 2000 tienaa pätevä ja kokopäiväinen työntekijä. Toki meillä vaimo kantaakin kotiin yli 50% tuloista, mutta jos työpaikkana on päiväkoti, ei aivan käsittämättömistä summista puhuta tuolloinkaan.

Mutta nämä eivät sinänsä ole vitutusketjun kamaa, tulemme toimeen ja suunta on ensi vuoden jälkeen ylöspäin.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Helsingissähän auton omistaminen on aika turhaa, varsinkin kun parkkipaikat alkavat käymään vähiin. Ainoa käyttötarkoitus autolle pk-seudulla on, jos pitää käydä ulkopaikkakunnilla esim. perheen kanssa vaikka kerran kuukaudessa tai pitää kyyditä omia lapsia treeneihin (jos sattuu olemaan kaukana). Myös omien lasten kavereita voi kyyditä, jos heillä sattuisi olemaan vaikka joku jalkapalloturnaus jossain lähikunnassa. Ja onhan se kätevä, jos asuu Espoon tai Sipoon perukoilla, joista ei julkisilla pääse helposti minnekään. Ja jos tarvitsee painavia tavaroita kuljettaa. Muuten en keksi mitään syytä autoilla varsinkaan kantakaupungin alueella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös