Kyllä mä nyt vaan vakaasti uskon, että ammattilaispohjainen laji nykyään, niin kyllä siinä urheilijalla on pyrkimyksenä luoda pitkä ja menestyksekäs ammattilaisura. Olympiakisa on yksi kilpailu, jossa sattumalla on suuri sija. Ja mun on edelleen vaikea uskoa, että esim. tennispelaaja arvostaa olympiakultaa enemmän kuin Grand Slamia tahi jonkun tenniksen arvoturneen voittoa, eihän siitä ole kanssa kuin reilut parikymmentä vuotta kun tennis palasi olympialajiksi sitten jonkun 30-luvun. Ehkä yleisurheilussa kanssa olympialaisia osataan arvostaa Kultaisista liigoista yms. huolimatta, sillä jostain syystä olympialaiset yleisurheilut keräävät katsojia lehtereille, mitä ne eivät todellakaan tee esim. läheskään kaikissa Kultaisen Liigan tjsp. kisoissa.
Eduard Uspenskin.Sotshin olympiakisat: 2. Hienoa hulluutta | Tv | Areena | yle.fi Kenen helvetin typeryksen idea tämä pehmoleluläppä on?
Kaulasuoja jo vastasikin, mutta lisätään vielä että Venäjällä kaikki tietävät nuo Krokodil Genan kanssa seikkailevat hahmot. Uspenskin luomukset ovat koko lailla erottamaton osa venäläisten nykysukupolvien kulttuurillista todellisuutta.Sotshin olympiakisat: 2. Hienoa hulluutta | Tv | Areena | yle.fi Kenen helvetin typeryksen idea tämä pehmoleluläppä on?
Sotshin olympiakisat: 2. Hienoa hulluutta | Tv | Areena | yle.fi Kenen helvetin typeryksen idea tämä pehmoleluläppä on?
Muksis ja kumppanit kuuluvat toki yleissivistykseen, mutta eiköhän uffomies tarkoittanut kysymyksellään, kenen idea oli laittaa pehmolelu samaan "dokkariin" talitintti-Juuselan ja Haapasalon kanssa. Asia ihmetyttää minuakin, mutta ei vituta, joten olen nyt hieman väärässä ketjussa.Kaulasuoja jo vastasikin, mutta lisätään vielä että Venäjällä kaikki tietävät nuo Krokodil Genan kanssa seikkailevat hahmot. Uspenskin luomukset ovat koko lailla erottamaton osa venäläisten nykysukupolvien kulttuurillista todellisuutta.
Ja aivan satavarmasti jokainen venäläinen tuntee Krokodil Genan synttärilaulun. Linkki vie YouTubeen.
Sotshin olympiakisat: 2. Hienoa hulluutta | Tv | Areena | yle.fi Kenen helvetin typeryksen idea tämä pehmoleluläppä on?
Parempi saada saikkua kuin burn out.- Saikuttaminen laiskuuden ja vastuunpakoilun vuoksi. Kevyet kolmen viikon sairaslomat väsymyksen vuoksi kun alkaa työmäärä kasvaa tai tulee tärkeitä projekteja. Kenkää antaisin samantien...
Irtisanominen on Suomessa helppoa ja halpaa | Yle Uutiset | yle.fi- ... josta jatkovitutuksena liian hyvä sosiaaliturva ja irtisanomissuoja. Mätäpaiseet voivat roikkua palkkalistoilla koko ajan ns. siinä kintaalla voisiko hänet irtisanoa ja samalla saastuttaa koko työpaikan ilmapiiriin kun kaikki kyllästyvät jatkuvaan sluibailuun ja toisten ihmisten poissaolojen paikkailuun.
Parempi niin, että lapset saavat viettää aikaa vanhempiensa kanssa kuin että minä juuri haluamaani aikaan rannalla.- Lomien jako perheellisille ensin, koska koulujen/päiväkotien lomat on silloin ja kaikki muut tanssivat sen mukaan. Sinkuille ja lapsettomille jää kesälomat kevääseen tai syksyyn. Ei vaihtoehtoja. Sama juttu työvuoroissa, viiden työntekijän lasten harrastukset säätelevät kymmenen ihmisen työvuorot.
Parempi niin, että lapset saavat viettää aikaa vanhempiensa kanssa kuin että minä juuri haluamaani aikaan rannalla.
Siinä tapauksessa näemme asian eritavalla, mutta se sallittakoon. Itse juonnan ajatuksen omasta lapsuudesta ja siitä, miten paljon kuivempi kokemus se olisi ollut ilman perheen kesken tehtyjä lomareissuja. Ne eivät olisi olleet mahdollisia ilman vanhempien lomien sovittamista koululomien yhteyteen. Näkökantani on siis subjektiivinen ja sitä kautta helposti sivuutettavissa.Kyllä minusta on oikeus ja kohtuus, että työpaikalla kaikkia työntekijöitä pyritään kohtelemaan tasa-arvoisesti riippumatta heidän perhestatuksesta.
Siinä tapauksessa näemme asian eritavalla, mutta se sallittakoon. Itse juonnan ajatuksen omasta lapsuudesta ja siitä, miten paljon kuivempi kokemus se olisi ollut ilman perheen kesken tehtyjä lomareissuja. Ne eivät olisi olleet mahdollisia ilman vanhempien lomien sovittamista koululomien yhteyteen. Näkökantani on siis subjektiivinen ja sitä kautta helposti sivuutettavissa.
Siinä tapauksessa näemme asian eritavalla, mutta se sallittakoon. Itse juonnan ajatuksen omasta lapsuudesta ja siitä, miten paljon kuivempi kokemus se olisi ollut ilman perheen kesken tehtyjä lomareissuja. Ne eivät olisi olleet mahdollisia ilman vanhempien lomien sovittamista koululomien yhteyteen. Näkökantani on siis subjektiivinen ja sitä kautta helposti sivuutettavissa.
Vituttaa äärettömästi tuo poliisien toiminta jälleen. Töllöstä noita juntteja taas seuraan ja aivan vitun pöljiä pitää olla.
Käy läpsimässä lakit pois päästä.