Vitutusketju

• 10 694 140
  • 56 247

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Duuni. Kuinka sekaisin voi organisaatio olla.

Oon samaa miettinyt pian vuoden. Kauaa ei onneksi tarvii enää miettiä. Se on kesäkuussa joko kenkää tai uudelle työnantajalle, jos huolivat. Kumpikaan vaihtoehto ei ole mikään elämän loppu, ainoastaan stressin ainakin hetkellinen loppu.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ystävänpäivä-paska jota tuloo ulos joka tuutista.

1 pv ollaan vuodessa "Hyvää ystävänpäivää", ja loppuvuos tyyliin "evvk, kuolis tuokin pois"

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Ystävänpäivä-paska jota tuloo ulos joka tuutista.

1 pv ollaan vuodessa "Hyvää ystävänpäivää", ja loppuvuos tyyliin "evvk, kuolis tuokin pois"
Sama. Yritin välttyä tältä, mutta twitteristäkin pukkasi heti näytölle käsisydänmerkkejä. Olisi pitänyt varmaan nukkua koko päivä.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Näissä kisoissa Suomea on porattu perseeseen jo aivan tarpeeksi. Joko olisi viimein aika oikeasti katsella asennetta näihin hommiin uudestaan? Tärkeimmissä paikoissa perseillään, viimeisimpänä esimerkkinä naisten jääkiekkojoukkue, joka vätysteli täydellisesti ratkaisupaikoissa, he vetivät minun silmissäni jonkinlaisen bitch-asenteen Ruotsia vastaan. Oliko kysymys jostakin saatanan mielenosoituksesta?

Nyt on ripittäytymisen aika Suomen talviurheilussa. Muutama hyvä suoritus on saatu, olympiahopeaa slopestylessä, ja karvaita nelossijoja hiihdossa. Näissä suorituksissa oli kaikki pelissä. Harva on laittanut ainakaan näkyvästi kaikkeaan peliin näissä kisoissa. Nyt ollaan olympiakisoissa saatana perkele.

Kampeaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näissä kisoissa Suomea on porattu perseeseen jo aivan tarpeeksi. Joko olisi viimein aika oikeasti katsella asennetta näihin hommiin uudestaan? Tärkeimmissä paikoissa perseillään, viimeisimpänä esimerkkinä naisten jääkiekkojoukkue, joka vätysteli täydellisesti ratkaisupaikoissa, he vetivät minun silmissäni jonkinlaisen bitch-asenteen Ruotsia vastaan. Oliko kysymys jostakin saatanan mielenosoituksesta?

Nyt on ripittäytymisen aika Suomen talviurheilussa. Muutama hyvä suoritus on saatu, olympiahopeaa slopestylessä, ja karvaita nelossijoja hiihdossa. Näissä suorituksissa oli kaikki pelissä. Harva on laittanut ainakaan näkyvästi kaikkeaan peliin näissä kisoissa. Nyt ollaan olympiakisoissa saatana perkele.

Tosi on. Tavallisesti minulla vituttaa enemmän suomalainen selkäänpuukotusmentaliteetti, mutta nyt kyllä naisleijonat perseilivät niin totaalisesti, että ansaitsevat kyllä negaa niskaansa.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tosi on. Tavallisesti minulla vituttaa enemmän suomalainen selkäänpuukotusmentaliteetti, mutta nyt kyllä naisleijonat perseilivät niin totaalisesti, että ansaitsevat kyllä negaa niskaansa.

Olen myös yleensä mieluummin kannustaja kuin puukottaja, mutta nyt on ollut sellaisia paskasuorituksia, että on syytä nostaa ns. kissa pöydälle. Ei tällainen voi jatkua, mielestäni olympiaurheilijat ovat tavallaan vastuussa edustamaalleen maalle. Jos hävitään saappaat jalassa eli täyden yrityksen jälkeen, niin tappio on suvaittava eikä siinä mitään. Tämä on nähty Saarisen ja Niskasen suorituksissa. Mutta naisleijonien ja eräiden lumilautailijoiden hälläväliäasenne on ollut jopa räikeän läpinäkyvän vastenmielinen.

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset

Niin ja juuri tämä, että kustaan homma sen takia kun puppeloidaan itse. Naiset jääkiekkossa otti kolme jäähyä Ruotsin päädyssä. Näin Ruotsi teki kaksi ylivoimahäkkiä. Krista ei pitänyt sisäkurvaa kiinni ja Kalla tuli ohi, jos Kalla olisi Hermmannin ja Lähteenmäen ohittanut kiertämällä molemmat niin se olisi ollut ihan fine, mutta nyt jäi ärsyttävästi hampaankoloon. Ei siinä mitään jos kaveri on parempi ja tämän takia turpiin tulee, niin sitten tulee. Mutta vituttaa se kun itse vieläpä tietoisesti puppeloidaan. Ei se voinut Venla Hoville tulla yllätyksenä, että ruotsalaisten kamppaaminen johtaa jäähyihin, nämä kampit vielä tapahtui kymmeniä metrejä omasta maalista.

Vituttaa tälläinen paska. Selänne sanoi joskus ihan oikein, että Suomessa odotetaan epäonnistumisia, jotta päästään lällättelemään. Se on totta, mutta silloin kun kustaan homma sen takia kun itse ei laita peliin 100 %, niin silloin on lupa antaa paskaa niskaan. Esimerkiksi Iivo Niskaselle ei ole mitään syytä jakaa kritiikkiä kun hän sentään oikeasti laittoi kaiken peliin, it just wasn't ment to be. Ja siinä on vissi ero laittaako kaiken peliin vai laittaako oikeasti kaikki peliin.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kolme kisapäivää ja neljä tiukkaa tappiota... ruotsalaisille. Ruotsi on hieno maa, mutta kyllähän tämä kyrsii. Tein FASlapset ja ennustin koko homman eilen Facebookiin. Pitää kotona laittaa koko viesti esille, siitä ei puutu enää kuin illan osuminen kohdilleen. Laitoin muuten loton eilen.

Mutta joo, vituttaa joo. Olin sen verran julkisella paikalla äsken, etten viitsinyt edes meuhkata. Kai tähän alkaa tottua.

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Kolme kisapäivää ja neljä tiukkaa tappiota... ruotsalaisille. Ruotsi on hieno maa, mutta kyllähän tämä kyrsii. Tein FASlapset ja ennustin koko homman eilen Facebookiin. Pitää kotona laittaa koko viesti esille, siitä ei puutu enää kuin illan osuminen kohdilleen. Laitoin muuten loton eilen.

Mutta joo, vituttaa joo. Olin sen verran julkisella paikalla äsken, etten viitsinyt edes meuhkata. Kai tähän alkaa tottua.

Kaikki kunnia tosiaan Ruotsille, mutta kyllä osaa vituttaa. Hieno suoritus Suomelta tuossa viestissäkin, mutta silti ei nyt vaan pysty vielä iloitsemaan, kaikki mahdollisuudet kultaan oli. Perkele. Seuraako tätä urheilua jo liian vakavasti?

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruotsalaiset ovat hienoa porukkaa. Osaavat voittaa, toisin kuin suomalaiset.

Fiksuna tyyppinä tajunnet pysyä pois lällättelemästä. Kallalle häviäminen luisteluosuudella ei ole nöyryyttävä asia mutta näiden tappioiden kasaantuminen Ruotsia vastaan ottaa päähän. Ei tarvita mitään idioottimaista Suomi on paska maa -lässytystä enää. Pysy Saksassa jos siltä tuntuu ja hykertele itseksesi, mutta älä aiheuta pelikieltoja typerillä provoilla, kiitos.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vituttaa, että joka ikisessä paikassa saa vaan kuunnella ranteiden viiltelemistä. Ei kelpaa, ei pronssi, ei hopea eikä edes kulta. Ei kelpaa ja ikinä ei mikään ole missään hyvin. Ei koskaan olla mitään voitettu.

Jos ollaan sijalla neljä, niin itketään ku ei päästy edes pronssille. Jos ollaan pronssilla, niin voi vittu ei päästy edes hopealle. Jos voitetaan sitten vaikka kultaa, niin olipa sekin paska suoritus, kun ei voitettu ihan järkyttävällä erolla seuraavaan kilpailijaan.

Tämä kansa ei tosiaan ansaitse kultaa. Sen takia, että se on täynnä tällaisiä saatanan iniseviä pellejä, jotka eivät ikinä voi nähdä mitään hyvänä asiana.

Ei tällaiset ihmiset mitään ansaitsekaan. Ollaan vähän liian syvällä, jos edes olympiamitali ei kelpaa. Toivottavasti nämä jannut eivät sentään lisäänny, voi olla lapsilla vittumainen elämä, kun isä ei tyydy edes täydellisyyteen. Toisaalta kai tää ne ryyppäysillat selittääkin, mitä valtaosa kansasta harrastaa.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vituttaa, että joka ikisessä paikassa saa vaan kuunnella ranteiden viiltelemistä. Ei kelpaa, ei pronssi, ei hopea eikä edes kulta. Ei kelpaa ja ikinä ei mikään ole missään hyvin. Ei koskaan olla mitään voitettu.

Jos ollaan sijalla neljä, niin itketään ku ei päästy edes pronssille. Jos ollaan pronssilla, niin voi vittu ei päästy edes hopealle. Jos voitetaan sitten vaikka kultaa, niin olipa sekin paska suoritus, kun ei voitettu ihan järkyttävällä erolla seuraavaan kilpailijaan.

Tämä kansa ei tosiaan ansaitse kultaa. Sen takia, että se on täynnä tällaisiä saatanan iniseviä pellejä, jotka eivät ikinä voi nähdä mitään hyvänä asiana.

Ei tällaiset ihmiset mitään ansaitsekaan. Ollaan vähän liian syvällä, jos edes olympiamitali ei kelpaa. Toivottavasti nämä jannut eivät sentään lisäänny, voi olla lapsilla vittumainen elämä, kun isä ei tyydy edes täydellisyyteen. Toisaalta kai tää ne ryyppäysillat selittääkin, mitä valtaosa kansasta harrastaa.
Nyt on lainattava omaa viestiä tuolta olympiakisojen puolelta:

Minua taas vituttavat ne, jotka eivät osaa hahmottaa eri sävyjä keskusteluissa. Tai eivät ole osaavinaan. Hopea on hieno saavutus, mutta etenkin alussa se oli karvas hopea näin penkkiurheilijalle.

Kysymys on nimenomaan siitä, että on valmistauduttu todella iloitsemaan, ja suurin ilo viedään nenän edestä, kun kulta karkaa ja vielä Ruotsille. Tämä paha tunne oli luultavasti myös hiihtäjänaistemme ensimmänen täysin terve reaktio loppukiritappioon. Yhtä aikaa joukkueen mukana luultavasti alkoi hopeakin maistua. Oletko koskaan itse urheillut ja menettänyt voittoa jotenkin hankalasti? Jälkikäteen tappiostakin saatu menestys alkaa vaikuttaa hyvältä, mutta akuuttivaihe on tuskallinen, jos kirkkain palkinto jää saamatta.

Vittu kun joutuu rautalangasta vääntämään isoille miehille.

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Fiksuna tyyppinä tajunnet pysyä pois lällättelemästä. Kallalle häviäminen luisteluosuudella ei ole nöyryyttävä asia mutta näiden tappioiden kasaantuminen Ruotsia vastaan ottaa päähän. Ei tarvita mitään idioottimaista Suomi on paska maa -lässytystä enää. Pysy Saksassa jos siltä tuntuu ja hykertele itseksesi, mutta älä aiheuta pelikieltoja typerillä provoilla, kiitos.

Kyseessä ei ollut provo, vaan fakta. Enkä lällätellyt, vaan totesin asian oikean laidan. Porukka itkee täällä, että Suomi ei voita mitalleja, ja sitten kun voittaa, niin mitali tuli väärästä lökäpöksylajista, mikä ei merkitse mitään. Naurattaa suomalainen penkkiurheilukansa, itkevät menestyksen perään, vaikka mikään muu kuin kulta ei kelpaa. Hopea on häpeä, ja niin edelleen.

Kannattaa tarkastella asioita niin kuin ne oikeasti ovat. Ruotsi on urheilussa paljon Suomea edellä, eikä se ole Ruotsin vika, vaan Suomen. Väärää puuta haukutaan.

Kyllä itsekin toivon Suomelle mahdollisimman monta mitalia, ihan sama mistä lajista, mutta en rupea lapsellisesti syyttämään Ruotsia tai mitään muutakaan maata, jos Suomi häviää.

Mikäli toteamukseni aiheuttaa pelikiellon jollekin, niin se on omaa tyhmyyttä, ei minun vika.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on lainattava omaa viestiä tuolta olympiakisojen puolelta:

Kyllähän sitä tämän ymmärtää mitä tuossa omassa lainauksessasi kerroit. Tietyt nimimerkit ja ihmiset nyt vain edustavat hirveän suurta osaa "näkyvästä" mielipiteestä tässä maassa. Eli vedetään ranteet auki, kun ei saatu mitalia, sitten kun se saadaan, niin sekin oli kyllä ihan perseestä.

Vai onko muka ihmiset sitten niin lyhytmuistisia, ettei tajuta iloita mitaleista, kun katsotaan tuota taaperrusta mitä 90% Suomen urheilijat ovat tähän asti näissä kisoissa esittäneet? Ollut pelkkää kaatuilua, alisuoritusta ja median puolelta ylihehkutusta.

Kyllähän se sen ekan minuutin varmasti osaa ottaa päähän ja rajusti. Mä nyt vain koin tämän niin, että KERRANKIN Suomi onnistui mitalin ottamaan eikä oltu neljänsiä tai sijoilla ynnämuut!

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Ollaan erottu vaimon kanssa, mutta silti vituttaa. Nimittäin se, että tälläkin hetkellä hän on panemassa naapurinmiehen kanssa. Vittu. Vois jotenkin reilummin hoitaa tän eron. Vittu.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ymmärrän, jos purkauksesi viittaa johonkin alatyylisiin ilmaisuihin urheilijoita kohtaan, mutta muuten en itkemistäsi oikein tajua. Suomi menetti juuri kullan pienellä marginaalilla, vielä pienemmällä meni eilen mitali. Molemmat ovat hienoja suorituksia, mutta kun parempaa olisi ollut tarjolla, niin totta kai tällainen harmittaa. Ensimmäiset minuutit, tunnit ja ehkä päivät ottavat päähän. Niskasen eilinen suoritus kirkastui mulle aika nopeasti, kun venyminen oli niin hieno. Tätä viestikullan menetystä tulee märehdittyä varmasti pitempään, koska kulta oli niin tarjottimella ja edellisestä talvikullasta on se 12 vuotta. Torinon finaalitappiosta en ole toipunut täysin vieläkään, sen muistelu aiheuttaa katkeria fiiliksiä edelleen.

Kuten Uleåborgir kirjoitti edellä, on pettymys täysin ymmärrettävä reaktio. Ei tappiosta voi olla hyvillään, jos voitto olisi ollut täysin mahdollinen.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannattaa tarkastella asioita niin kuin ne oikeasti ovat. Ruotsi on urheilussa paljon Suomea edellä, eikä se ole Ruotsin vika, vaan Suomen. Väärää puuta haukutaan.
Kirjoitit, että ruotsalaiset osaavat voittaa, et mitään resursseista. Jälkimmäisestä olen samaa mieltä. Kallalle häviäminen ei ole itkun tai häpeän aihe sinänsä, mutta kyllähän nyt totta munassa vastustajaa saa syyttää väärin voittamisesta penkkiurheilijana niin paljon kuin sielu sietää. Aika moni kuitenkin tajuaa todellisuuden, tai ainakin itse sen tiedän, mutta ei se nyt jumankauta auta, vaikka kuinka tiedostaisi leijonien materiaalin heikkouden verrattuna tre kronoriin, jos pataan tulee finaalissa. Se on ihan vitun sama, mitkä realiteetit ovat, silloin hannuhanhet saavat kyytiä, ja niin kuuluukin olla, koska tunne tähän hommaan kuuluu. Jos siihen tilanteeseen joku tulee viisastelemaan, että olettepa tyhmiä ja suomalaiset eivät osaa voittaa, niin verta se kerjää nenästään.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Sepä suomalaisessa urheilussa onkin vikana, että tappio ei vituta riittävästi.
Tänään naisten viestissä Lähteenmäki tuuletti maaliviivalla, vaikka siinä vaiheessa olisi pitänyt vituttaa ankarasti.

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Sepä suomalaisessa urheilussa onkin vikana, että tappio ei vituta riittävästi.
Tänään naisten viestissä Lähteenmäki tuuletti maaliviivalla, vaikka siinä vaiheessa olisi pitänyt vituttaa ankarasti.

Samaa minäkin ihmettelin. Sillä neidolla oli johtotilanne ja kultamitali maistui jo suussa. Muija kossaa, hyytyy ja päästää svenskin ohi jostain puolen kilsan päästä. Kädet ylhäälle maalissa ja hirveä tuuletus. Mua olis ainakin vituttanut.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inhoan punapersepaviaaneja yli kaiken. Gibraltarin varastelevat kusipääapinat voisi työntää virtaan. Yleensäkin apinat tympäisevät; jos Avarassa luonnossa on aiheena apinat, niin lauantai-ilta on pilalla.

Korillat ovat asia erikseen, poikkeus vahvistaa tässäkin säännön.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy