Samaa minäkin ihmettelin. Sillä neidolla oli johtotilanne ja kultamitali maistui jo suussa. Muija kossaa, hyytyy ja päästää svenskin ohi jostain puolen kilsan päästä. Kädet ylhäälle maalissa ja hirveä tuuletus. Mua olis ainakin vituttanut.
Kyllähän tämä naisten viesti oli ennakkoon yksi niistä lajeista, josta mitalia voitiin täysin realistisesti odottaa. Ihan vedonlyöntikertoimienkin puolesta Suomen mitali oli erittäin todennäköinen (Veikkauksella oli kerroin 1,15 Suomen mitalille). Sitä en tiedä, odottivatko hiihtäjät kisasta itse mitään, mutta näiden valossa aika huolestuttavaa jos eivät.Kaipa siinä oli kysymys siitä että suomelta ei kukaan odottanu mitään, ei mitalin mitalia eli hiihtäjät ei itsekkään odottaneet mitään ja sitten kun mitalin tuommosella taistelulla lopulta kuitenkin saa niin ei sitä jaksa ruveta enää siinävaiheessa ensimmäiseksi vittuuntumaan mitalin väristä vaan ottaa irti kaiken siitä että ollaan ylipäätänsä palkintopallilla.
Tästä ei ole muistaakseni ollut puhetta, mutta minulla on samanlainen taipumus apinoita kohtaan. Apinat ovat vittumaista ja ärsyttävää sakkia. Vielä nihkeämpää sakkia ovat ihmiset, jotka taantuvat söpöilemään nähdessään simpansseja ja muuta apinaseurakuntaa töljöttimestä.Inhoan punapersepaviaaneja yli kaiken. Gibraltarin varastelevat kusipääapinat voisi työntää virtaan. Yleensäkin apinat tympäisevät; jos Avarassa luonnossa on aiheena apinat, niin lauantai-ilta on pilalla.
Korillat ovat asia erikseen, poikkeus vahvistaa tässäkin säännön.
Inhoan punapersepaviaaneja yli kaiken. Gibraltarin varastelevat kusipääapinat voisi työntää virtaan. Yleensäkin apinat tympäisevät; jos Avarassa luonnossa on aiheena apinat, niin lauantai-ilta on pilalla.
Korillat ovat asia erikseen, poikkeus vahvistaa tässäkin säännön.
Kappas! Huomasin kolme päivää sitten, että nimimerkki Käyttäjänimetön on kirjoitellut Suomi24-palstalle jo pidemmän aikaa. Itse en Suomi24-palstalle sillä nimimerkillä kirjoitellut kertaakaan, enkä kirjoita. Enkä kyllä muutenkaan ole sille palstalle kirjoittanut kuin kaksi viestiä koko elämäni aikana. No, semmoiseksihan se menee. Antaa sitten mennä. Ei vituta, koska idioottien tekemiset täytyy ottaa laskelmiin ikään kuin uponneina kustannuksena. Jos noihin vittuuntuu, niin saa vittuuntua asiasta, jolle ei voi mitään. Turhaa hommaa.Sain äskettäin vihjeen, että joku on ottanut Jatkoajan nimimerkkini käyttöön eräällä toisella palstalla.
Mulla vituttaa mun paska nimimerkki täällä palstalla. Olisi voinut jotain vähän omaperäisempää yrittää, mutta ei silloin tainnut olla kovin luova tila päällä. Plus että joku yrittämäni nimi taisi olla jo käytössä.
Aika urpo tää mun nimimerkki, mites sen voisi vaihtaa? Anyone?
Hahhah, sama juttu "valitsemasi nimimerkki on jo käytössä". Aika urpo tää mun nimimerkki, mites sen voisi vaihtaa? Anyone?
Missähän voi testata onko nimi käytössä?Kiva, kiitos. Nyt saa ehdottaa Minulle uutta nimimerkkiä. Parhaan ehdotuksen palkitsen Johanna Tukiainen- paljastuksia kulissien takaa- kirjalla.
Kiva, kiitos. Nyt saa ehdottaa Minulle uutta nimimerkkiä. Parhaan ehdotuksen palkitsen Johanna Tukiainen- paljastuksia kulissien takaa- kirjalla.
Kiva, kiitos. Nyt saa ehdottaa Minulle uutta nimimerkkiä. Parhaan ehdotuksen palkitsen Johanna Tukiainen- paljastuksia kulissien takaa- kirjalla.
.Hän kirjoitti:Tekstiä
Missähän voi testata onko nimi käytössä?
Eikö käyttäjälista ole ihan sama kuin lista rekisteröidyistä nimimerkeistä, vai onko listalta poistettu tai jätetty lisäämättä sinne nimimerkkejä, jotka on jo varattu?Ei käsittääkseni voikaan muuten kuin yrittämällä rekisteröidä haluamansa nimimerkin. Toki käyttäjälistaakin voi selata, sieltähän tuo aika nopeasti selviää.
"1988".
Lukko-osiossahan noita taitaa jo ollakin muutama. Kyllä sinne vielä numerosarjoja mahtuu hämmentämään.
Joo mä ajattelin et 1639 ois hyvä? :)
Käyttäjälistassa on niin peevelisti nimimerkkejä, tosin siellä oli kyllä tosi hyvin keksittyjä. Esim. Raparberg on ihan huippu.
Tuolla on tosiaan yli 12700 nimimerkkiä. On sitä siinäkin.
Suosittelen kyllä lämpimästi, ettet valitse mitään numeroyhdistelmää..
Eikö käyttäjälista ole ihan sama kuin lista rekisteröidyistä nimimerkeistä...