Vitutusketju

  • 10 557 923
  • 56 140

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kotona porukat jaksaa nalkuttaa siitä, että ilman laudaturia susta ei voi tulla mitään ja plaplaplaplapla, vittu mitä paskaa!!!!!!!!!!

Sanoppa porukoille kotona, että päivittävät itsensä tälle vuosituhannelle.

Ylioppilastodistuksella voi sen saamisen jälkeen pyyhkiä perseensä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Itsellä mennyt myös luotto Itellaan. Meininki tuntuu olevan sitä luokkaa, että menee hukkaan jos menee, mutta me emme ota siitä vastuuta. Viimeksi olin huolissani toimintavarmuudesta, kun laitoin todistuksenpyyntölomakkeen yliopistolle. Oli pakko yliopistolta varmistaa, että kirje on tullut perille. Kyllähän se siellä oli, mutta luottoa ei oikein toimintaan ole. Onko se Itellan maine pelkästään vai onko toimintavarmuus oikeasti huonontunut?

Yksityiset kuriirifirmat ovat myös toisaalta sellaista paskaa, että oksat pois. Lupaavat kyllä tuoda tavarat kotiovelle, jos siis olet kotona työaikaan. Ja jos et ole, niin saat hakea lähetyksesi jostain viiden kilometrin päässä olevasta logistiikkakeskuksesta, jos saavat puhelimella kiinni. Ja jos eivät saa, niin paketti lähtee takaisin lähetyspaikkaan.

Tuhansien kuorien otannalla ja siellä joukossa ehkä noin satakunta kirjattua kirjettä. Kymmenkunta kirjattua ei ole mennyt oikeaan paikkaan oikeana aikana. Liian iso hukkaprosentti. Yksityisellä kirjeellä harvemmin on päivän väliä mutta kun puhutaan kertaluokkaa satoja tuhansia euroja arvoisesta tarjouksesta, ei naurata kun Itella kertoo että kirjettä ei ole toimitettu ja jättöaika umpeutuu...
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
the vuodatus

Kuten ylläkirjoittavat palstaveljetkin osoittavat, älä lähde tuolle linjalle ollenkaan. Ensinnäkin M on pirun kova osoitus siitä että sulla on kirjoittaminen hallussa, YO-kokeessa muistan itse historiassa kysymysten olleen niin helvetin detaljipitoisia ja pilkkuaviilaavia. Hyvä suoritus, ja tosiaan niillä lukion arvosanoilla voi aika pitkälti sivellä perberiä. Tietysti kirjoitusten arvosanat ovat vähän tärkeämpiä kuin norminumerot mutta silti ei noistakaan kannata liikaa stressata. Toveri Jawsille pyrin samansuuntaista jo viestittämään. Voin kertoa että korkeakoulujen pääsykokeiden jälkeen (jos sellaisiin menet) vitutuskäyrä on luokkaa jyrkempi mikäli pistesuoritus on yhden tai kahden yksikön verran liian alhainen.

Huoli siis pois, ja katse eteenpäin. Mun täytyy ketjun aiheeseen liittyen kertoa sulle että mä olen aivan helvetin kateellinen siitä että pääset vuodenvaihteen jälkeen abi-risteilylle. Tuo on itsessään opiskelijalle maailman huikein konsepti ja sitä todellakin kannattaa odottaa. Muutenkin kannattaa tässä vaiheessa vielä ottaa ilo irti paljon tärkeämmistä asioista. Esim. nykyisistä opiskelukavereistasi osa mitä todennäköisimmin lähtevät eri teille ja yhteydenpito muuttuu haastavammaksi.

Keskity siis lukion viimeisen vuoden hyviin puoliin ja ota huumaa siitä. Vanhempien "kannustuksille" voi myös tosiaan viitata kintaalla, helvetin ylpeitä ovat susta sinä päivänä kun yo-dokumentit käteesi saat.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tuhansien kuorien otannalla ja siellä joukossa ehkä noin satakunta kirjattua kirjettä. Kymmenkunta kirjattua ei ole mennyt oikeaan paikkaan oikeana aikana. Liian iso hukkaprosentti. Yksityisellä kirjeellä harvemmin on päivän väliä mutta kun puhutaan kertaluokkaa satoja tuhansia euroja arvoisesta tarjouksesta, ei naurata kun Itella kertoo että kirjettä ei ole toimitettu ja jättöaika umpeutuu...

Kirjatuissa kirjeissä kannatta muistaa se, että niitähän ei kannetta perille määräosoitteeseen, ellei vastaanottajalla (käytännössä aina yritys) ole siitä sopimusta, vaan ne menevät toimipaikkaan noudettavaksi. Sopimuksen olemassa ollessakin sen ulkopuolelle jäävät sellaiset kirjatut kirjeet joissa on ruksattu vain vastaanottajalle laatikko, samoin ulkopuolelle jäävät sellaiset jossa henkilön nimi on ennen yrityksen nimeä. Kirjattu kirje on myös ykkösluokan normikirjeeseen verrattuna hidaskulkuisempi tuote.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Naapuri hiisaa siihen malliin taas että meikäläisenkin kämppä dunkkaa. Vituttaa kun en vieläkään ole saanut selville että kuka se on. Jos tuota pitää haistella niin voisi edes käydä kyselemässä pääsiskö mukaan.

Vituttaa kun kerkesin hetken ihmettelemään rosban viestiä, oudon näkymänkin kuvittelemaan tilanteesta ja vain yhden kirjaimen heiton takia.
Pitäis varmaan mennä goisiin...
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Vituttaa Jatkoajan otteluseurantaketjujen paska taso. Yksittäiset tuomareista valittamiset kestäisin, mutta nykyään noista tuntuu kehittyvän loputon vittuilun ja vastavittuilun kierre sen sijaan että jätettäisiin provoamatta/provosoitumatta. Vituttavan usein jommallakummalla puolella on myös oman suosikkijoukkueeni kannattajia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vitun koirat ja koiranpaskat ja koirien omistajat. Haistakaa paska, koska minäkin jouduin jälleen kerran haistamaan. Kintaiksi joka vitun rekku kun ette osaa pönttöihin tehdä.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Mika Saukkonen, MTVSporturheilumitälie ja Riku Raski. Riku Raski??!!??

Jos olis ollut keltanokkatoimittaja, niin olis mennyt tuonne "Huonot toimittajat" -ketjuun. Mutta ei ollut, kaverilla on vitutusketjuun oikeuttava karriääri.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Vitun koirat

Kiitos! Alustit jo valmiiksi vitutukseni aihetta.

Kaverillani on iso koira. Se vihaa ihmisiä. Tänäänkin menin tämän kaverin luokse katsomaan peliä, ja siellä se saatanan valtava belgianpaimenkoira murisi minulle heti ovelta ja haukkui vihaisesti. Kaveri sitten piteli sitä koiraa, niin kuin aina, toisessa huoneessa kiinni jotta pääsen turvallisesti siihen huoneeseen, jossa on telkkari. Koko tämän ajan se tuijottaa sieltä vihamielisesti ja murisee ja räyhää. "Ei se sua vihaa, ei se vihaa ketään, miten voit muka pelätä tätä?"

Mentiin vielä pelin jälkeen käyttämään se ulkona, ja annoin tälle rakille vielä mahdollisuuden. Oletin, että se olisi rauhoittunut kun olin kuitenkin hetkisen siellä talossa viettänyt (ja tavannut sen aiemminkin useita kertoja). Paskapensaan hallanpaskomat paskanmarjat. Käveltiin noin 500m lenkki ja _koko ajan_ se kääntyili vihamielisesti minua kohti ja murisi uhkaavasti ja olisi käynyt päälle jos kaveri ei olisi pidellyt sitä koko matkan ajan kahdella kädellä hihnasta.

Miksi tuollaisia raivopäisiä ihmisvihaajahirviöitä täytyy pitää? Joka kerta vituttaa kun tajuan, että se koira on talossa kun olen jo luvannut mennä tämän kaverin luokse. Vituttaa olla siellä talossa, kun koko ajan saa miettiä, missä se koira vaanii tällä kertaa. Ja aina hän jaksaa vakuutella, että ei se mitään tee, ei se sua vihaa.

Enkä todellakaan pelkää turhaan, sillä joku vuosi sitten se hyökkäsi kimppuun kun kaveri leikitti sitä hirviötä siinä takapihallaan ja tulin takaovelle katselemaan. Tietenkin se tuli heti ihan raivona päälle, mutta kaikeksi onneksi muistin toisen koiranomistajakaverini isän "polvi eteen jos se hyppii" -neuvon. Ei käynyt mitään, mutta entä jos tilallani olisi ollut ihminen joka ei osaa suojautua?

En edes pelkää koiria noin yleisesti, vaikka toisaalta en niistä erityisemmin vouhotakaan. Tuollaiset tapaukset saisi vaan murhata jollain lähimmällä teräaseella.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ylipainoisten miehien tussumainen vinkuminen siitä miten ei voi saada tiettyä naista, koska on vain sellainen rungoltaan. Keskikasetista puhutaan kuin jonakin parantumattomana sairautena ja sitä kautta romantisoidaan se omassa kurjuudessa eläminen. Tässä tullut useampi kuukausi kuunneltua erään kaverin mussutusta miten eräs nainen ei oikein lämpeä hänelle eikä hän uskalla merkittävää aloitetta tehdä. Ystävyys menisi kuulemma pilalle eikä uskalla riskiä ottaa, mutta kuulemma ihan in lööv silti. Sanoin sitten aina kauniilla tyylilläni että treenaa läskit pois ja hankkii sen kadonneen itseluottamuksensa takaisin. Tästä sitten kovin loukkaantuneena riehui sitä miten en tiedä miltä läskistä voi tuntua ja miten vaikeaa ko. asia on elää. Unohti vain sen että itse olen ollut vastaavassa tilanteessa.

Vittu mitä skeidaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tästä sitten kovin loukkaantuneena riehui sitä miten en tiedä miltä läskistä voi tuntua ja miten vaikeaa ko. asia on elää. Unohti vain sen että itse olen ollut vastaavassa tilanteessa.
Toisaalta olen täysin samalla kannalla, että läskit aika paljon vinkuu turhia, kun eivät kykene pitämään mitään kontrollia. Jokainen kalori työnnetään itse suuhun ja siinä on ihan turha tilittää, että "meidän suvussa kaikilla..." Itse elintavoillasi ja valinnoillasi olet tilanteesi aiheuttanut, korjaa se tai STFU.

En ajatellut tuolla lailla kuitenkaan silloin muutama vuosi ja noin 35 kiloa sitten. Olin lannistunut siihen läskin osaan, johon olin huomaamattani valunut. Ainoastaan radikaali ja ei-niin-toivottava elämänmuutos sai aikaan sen, että kilot alkoivat karisemaan. Ei musta, kuten ei varmaan monesta muustakaan läskistä olisi ollut laihduttamaan, jos siihen ei todella olisi tullut jotain alkusysäystä. Ekat viisi kiloa kun tippuvat pelkällä murehtimisella, niin onhan siinä jo motivaatiota.

Jotain järisyttävää pitää tapahtua sille läskille, että se ymmärtää muuttaa elintapansa ja tajuaa, että itsestähän se tämäkin on kiinni.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mahtavaa paskaa on odottaa ykkösluokan kirjettä, jonka piti saapua tänään - ja jonka olisi pakko olla allekirjoittaneen käsissä huomenna - ja huomata, että eipä tullut postia tällä päivämäärällä ollenkaan, kiitos PAU:n mulkk... Nyt jännitetään, tuleeko huomennakaan, koska Itellan asiakaspalvelukin osasi sanoa vain, että "ei sitä [jakelutilannetta] nää postinumeroalueen tarkkuudella, voi mennä parikin päivää ilman, että jaetaan."

Vitunvitunvittu.

Minullekin piti saapua syyskuussa 1. luokan kirje, mutta Itella onnistui hävittämään sen. Ja vaikuttaa tosiaan siltä, että Itella voi hukata 1. luokan kirjeitä, eikä heillä ole mitään vastuuta niistä. Tämähän tarkoittaa, että postin työntekijät voivat nussia rahakirjeet, ja Itella vastaa, että heillä ei ole korvausvelvollisuutta, kun kirjettä ei kuulemma voi mitenkään etsiä esimerkiksi jakelukeskuksesta. Kirje on hukassa ja sillä sipuli.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Itsellä ei ole kuin hyviä kokemuksia Itellasta. Isänpäiväkortti (1. luokan) torstaina ennen klo 16 luukkuun ja seuraavana päivänä kortti olikin jo Kuopiossa, ~400 kilometrin päässä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun koirat
Joo todellakin. Ei voi kuin ihmetellä mikä saa ihmisen hankkimaan sellaisen ison, ruman ja ällöttävän koiran. Niiden otusten silmistäkin oikein näkee sen tyhmyyden ja muutenkin se koko naamavärkki on niin kuvottava. Sitten vielä haisevat pahalta. Ja koko ajan saa ruokaakin syytää kuppiin plus että monesti niitä joutuu vielä ulkoiluttamaankin. Ja onko satavarma ettei ne koskaan hauku tai kuseskele ympäriinsä. Jotkut metsästyskoirat mä vielä ymmärrän. Ja sellaiset pienemmän koirat voivat ehkä olla söpöjä tai jotain, mutta eikö silloin kannattaisi hommata suoraan se kissa. Kissankorvikkeitahan ne tavallaan ovat, vaikka eivät niin söpöjä tai fiksuja. Ja isoja koiria on ihan turha puolustella että toimivat myös huume- tai poliisikoirina, Uuno Turhapurokin oli parempi niissä hommissa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Koirat ovat ihan kivoja toisinaan ja todennäköisesti meillekin sellainen joskus tulee. Tai sitten ei. Mutta koiranpaskat saisi syöttää niiden omistajille.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Koirat ovat ihan kivoja toisinaan ja todennäköisesti meillekin sellainen joskus tulee. Tai sitten ei. Mutta koiranpaskat saisi syöttää niiden omistajille.
Olen pitänyt kesäisin portin pielessä maahan kiinnitettynä keraamista figuuria, joka esittää sontivaa koiraa. Sen yli on vedetty henkselit, ja päällä on teksti "No!". Ehkä tuo on hiukan vähentänyt koiranpaskojen ilmestymistä ihan härskeimmälle paikalle.

Ajattelin vielä värkätä isomman kyltin tekstillä "Hyvä koira, ethän anna isäntäsi paskantaa tähän. Kiitos yhteistyöstä!". Oheen karikatyyri porsliinilla istuvasta Kummolasta.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Ei helvetti. Pyörällä ilman hanskoja kauppaan ja kädet oli luonnollisesti täysin jäässä. Liikennevaloissa venailin siihen nappivekottimeen nojaavan vanhemman herrasmiehen kanssa valojen vaihtumista. Kummallisen kauan siinä odoteltiin ja käsissä ei ollut enää tuntoa tässä vaiheessa. Sitten huomasin että tää saatanan apina ei ollut edes painanut sitä nappia. Menin punaisia päin autojen välistä vitutuksissani ja tien toisella puolella pääsin todistamaan kuinka tämän herrasmiehen vaimo tuli vihdoin jostakin paikalle ja tässä vaiheessa mies painoi nappia.

Kauppareissun pituus on noin 2 minuuttia pyörällä + tuo viimeinen liikennevalo kaupan edessä. Eli aika huomattavan prosentuaalisen osuuden lisäsi tuskaa tuo noin 5 minuutin liikennevalo-odotus.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
En edes pelkää koiria noin yleisesti, vaikka toisaalta en niistä erityisemmin vouhotakaan. Tuollaiset tapaukset saisi vaan murhata jollain lähimmällä teräaseella.

Ei se ole koiran vika, vaan sen joka sen on kasvattanut. Toki ymmärrän vitutuksen, jos kyse on rumasta koirasta. Silti, kaikki koirat saa kuriin oikealla kasvatuksella/toiminnalla.

Kissat toisaalta on arvaamattomia. Niistä ei koskaan tiedä mitä ne tekee.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Kissat toisaalta on arvaamattomia. Niistä ei koskaan tiedä mitä ne tekee.

Mikä on pahinta mitä normaali kolmekiloinen pikku söpöliini voi tehdä? Raapaista sormeen valkoisen viillon?
 

Selostaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei se ole koiran vika, vaan sen joka sen on kasvattanut. Toki ymmärrän vitutuksen, jos kyse on rumasta koirasta. Silti, kaikki koirat saa kuriin oikealla kasvatuksella/toiminnalla.

Kissat toisaalta on arvaamattomia. Niistä ei koskaan tiedä mitä ne tekee.

Nyt on pakko kysyä koska en asiasta mitään tiedä, mitä ihminen voi koiralleen tehdä, jos koira aina vaan vihaa henkilöä, jonka se on monta kertaa tavannut ja tälle vihalle ei ole syytä?

Ja muokataan viestiä sen verran, että minua vituttaa ihmiset, jotka syyttävät aina koirien omistajia koirien huonosta käytöksestä.
 
Viimeksi muokattu:

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Nyt on pakko kysyä koska en asiasta mitään tiedä, mitä ihminen voi koiralleen tehdä, jos koira aina vaan vihaa henkilöä, jonka se on monta kertaa tavannut ja tälle vihalle ei ole syytä?

Meillä oli vastaavasti käyttäytyvä sekarotuinen koira. Se oli 3/4 lapinkoiraa ja loput labradorinnoutajaa. Pennusta alkaen muutama perheenjäsen ei saanut koiraan kuria ja sitä kautta auktoriteettia. Faija ja siskoni olivat ainoat joita koira totteli, eikä heitäkään aina hyvällä. Koiralle tehtiin kastraatio, mutta sekään ei auttanut. Sille oli annettu liikaa siimaa pentuna, eikä käytöstä saatu kuntoon. Toki jotain synnynnäistä luonnevikaakin sillä on voinut olla.

Pari vuotta sitä touhua katseltiin ja annettiin koira toiseen perheeseen. Sielläkin se aloitti ryttyilemisen ja johtajan paikan hakemisen, mutta uusi isäntä heitti koiran ensimmäisten murinoiden jälkeen seinille, jolloin koira vähän rauhoittui. Varmaan vuosi siitä ja koira jouduttiin lopettamaan kun käytös ei muuttunut rauhallisemmaksi.

Nyt vanhemmillani on ollut narttu kultainen noutaja melkein kymmenen vuotta ja kyseessä on kiltein koira koko maailmassa. Vaikka meillä on kotona käynyt monia vieraita, myös ulkomaalaisia, niin koira ei ole ikinä osoittanut pienintäkään vihamielisyyttä, päin vastoin. Seurakoiran tapaan se menee aina iloisena tekemään tuttavuutta kaikille ja pyytämään rapsutusta.

Se ei ollut pentuna kovinkaan aggressiivinen, joten kasvatuksessa ei ollut läheskään niin isoja haasteita kuin edellisen koiran kanssa. Oikeastaan kasvatus oli melko vaivatonta, kun koiralle tehtiin heti selväksi, mikä sen paikka tässä laumassa on.

Siinä jos epäonnistuu, niin käytöshäiriöt on todella vaikea korjata myöhemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös