Eiköhän tuomioksi tule taas 1kk yhdyskuntapalvelua tai korkeintaan vankeutta ja omaisille vittumainen virnistys. Ja vapautumisen jälkeen takaisin huumeiden pariin ja uusimaan tuokin teko... Kuten sanoit, hiljaiseksi vetää. Mistä näitä joelliloja sikiää?Onneksi tekijät sentään on saatu kiinni. Toivottavasti oikeusjärjestelmä ei tuomiota jaettaessa näytä persettä tuolla pahoinpidellylle. Hiljaiseksi vetää.
Mikäs noissa noin yleisesti ottaa kupoliin?
Kun yön yli nukkui, niin eivät nuo enää niin kamalilta tunnu. Ihan kelpo lohkot oikeastaan. Ranskan arpaonni tosin ottaa edelleen aivoon.
Ehkä tuossa vain pännii se tosiseikka, että varsinaisia yllättäjämaita ei kisoissa nähdä ja siksipä selkeitä altavastaajia ei päässyt jännittämään. Islanti muuten olisi avausottelussa, jos olisi onnistunut kampeamaan Kroatian. Mutta pelillisesti oikeat joukkueet ovat kisoissa. Pakko se on kai todeta.
Euroopan karsintapelien jatkokarsinnassa on mielestäni yksi räikeä vika, mikä aiheuttaa ihan oikeaa vitutusta eli se, että jatkokarsintaparit arvotaan sen sijaan, että joukkueet sijoitettaisiin FIFA-rankingin mukaisesti ottelupareihin. Onhan se nyt helvetin vääryys, että Ruotsi ja Portugali arvottiin vastakkain kun muina ottelupareina oli esim. Islanti-Kroatia.
FIFA-rankingin merkitystä saisi korostaa, jotta sillä olisi joku muukin merkitys kuin seremoniallinen merkitys. Tämä kannustaisi enemmän voittamaan ja korottamaan FIFA-rankingia, jos paremmalla rankkauksella saisi vähän helpomman vastustajan jatkokarsintapeleihin. Kyllä Ruotsikin olisi sellainen joukkue, joka olisi ollut MM-kisoihin kuulunut ihan Zlataninkin takia, mutta minkäs teet, kun kaksi huippumaata arvotaan vastakkain jatkokarsinnoissa.
Olen nainen ja olen viimeisen 15 vuoden aikana itkenyt kerran. Jotkut kaverit itkee kun maitolasi (tai kalja) kaatuu. Eli siis kaveri sulee maidon kaatumista enemmän kun minä isoäitini kuolemaa? Tuskin, mulla on vaan erilainen tapa surra. Musta tuntuu, että naisten itkemisellä ei usein edes ole mitään tekemistä surun kanssa... joku epätoivonen angstihetki usein kysessä. Silloin minä kirjoitan vitutusketjuun.Vittu tunneköyhä empatiakyvyttömyys blaa blaa. Ime mun sitä. Ei miehiä itketytä, eikä se tarkoita etteikö joskus olisi surullinen. Kyllä muakin on vituttanut ja ahdistanut varmaan enemmän kuin monia muita, mutta eikö ennemmin tuntuisi vaikka että pää räjähtäisi kuin että sitä alkaisi itkeä pillittämään kuin mikäkin pikkulapsi. Mä muistan jo penskana ihmetelleeni muiden poikien itkemisiä. Eikä miesten tarvitse sanoa toiselleen että otan osaa, jos siis joku on kuollut. Kyllä se toinen tietää sen. Ei sitä erikseen tarvitse mainita. Ei meidän suvussa ole tyhmiä. Ja ethän säkään haluaisi että sulle sanottaisiin silleen.
Siis luojan kiitos etten mä syntynyt naiseksi.
talvipyöräileminen alkaa olla aika epämukavaa kun pakkasta on se 25 astetta. Ei se muuten, mutta naama jäätyy....
Mulla on onneksi todella hyvä toppa-asu, jota tulee kyllä käytettyä joka päivä näin talvella - naama tosiaan se pahin kohta. Katselin urheiluliikkeessä noita "Naamasuojia" ja ehkä joudun sellasen hankkimaan. Onko kypärähuppu sama kuin kypärälakki?Hommaa kypärähuppu (jos käytät kypärää) alle. Suojaa naamaa ja kaulaa viimalta, mutta useimmat ovat sen verran ohuita, että mahtuvat vielä piponkin alle. Itsellä on talvella käytössä windstopper-fleece -pipo ja kovemmilla pakkasilla juurikin tämä kypärähuppu. Kaulaan joko kaulaliina tai sitten siihen tarkoitettu, erillinen lämpöpeite, jota tosin tulee itse käytettyä todella harvoin. Jalkoihin pitkät kalsarit sekä farkut/collegehousut. Näin siis omalla kohdalla lyhyillä matkoilla esim. kouluun.
Auto suistui tieltä, kukaan ei pysähtynyt auttamaan -IS-
Suomi alkaa olla sairas sairas maa. Kukaan ei välitä mistään mitään. Erityisesti pistää vihaksi, kun eilen itse näin auton ojassa työmatkalla ja pysähdyin katsomaan mikä oli tilanne.
Auto suistui tieltä, kukaan ei pysähtynyt auttamaan -IS-
Suomi alkaa olla sairas sairas maa. Kukaan ei välitä mistään mitään. Erityisesti pistää vihaksi, kun eilen itse näin auton ojassa työmatkalla ja pysähdyin katsomaan mikä oli tilanne.
Miksi se pistää vihaksi, että itse teit oikein? Tuntuuko siltä, että sinunkin olisi pitänyt jättää hädässä oleva pulaan? Urpoja maailmassa kyllä riittää, itse voi silti aina pyrkiä tekemään asiat oikein.
Ikävä kuulla tapauksesta.Ei se vituta. Vaan se että ajetaan ohi vaan eikä välitetä mistään tuon taivaallista. Toki jotain saattaa pelottaa huijarit ja ryöstäjät, mutta jos auto on katollaan ojassa niin sekään tuskin kamalan todennäköistä on. Kyllä itse ajattelin vastaisuudessakin toimia kuten ennenkin.
Ei se vituta. Vaan se että ajetaan ohi vaan eikä välitetä mistään tuon taivaallista. Toki jotain saattaa pelottaa huijarit ja ryöstäjät, mutta jos auto on katollaan ojassa niin sekään tuskin kamalan todennäköistä on. Kyllä itse ajattelin vastaisuudessakin toimia kuten ennenkin.
Meillä hajosi auto pari kesää sitten ykköstielle lähelle Nummelan risteystä ja jouduttiin pysähtymään penkalle ja laittamaan hätävilkut päälle. Meille toki oli apua tulossa, tiepalvelun kautta hinaus ja anopilta kyyti. Silti, sadekeli ja tunnin odotus - kukaan ei pysähtynyt kysymään, tarvitsemmeko apua. Olisihan autossamme voinut olla joku sairauskohtauksen saanut yksinäinen kuski.Kerran vuosia sitten tarvitsin apua pikatien varressa. Ei mennyt montaa minuuttia, kun joku pysähtyi kyselemään josko avulle olisi tarvetta. En edes vielä seissyt apua tarvitsevan näköisenä tien ohessa. Yksittäistapaus tämä tietysti oli, mutta avun nopea ilmestyminen toki lämmitti.
Sama, tosin jonotuslappusysteemiä ei tässä postissa ollut. Postissa oli kolme kassaa, joista yhdelle meni pariskunta, kun minun edelläni oli vielä n. 4 asiakasta. Pariskunnalla oli jotain säätämistä siinä pakettien kanssa ja samaten heistä viereisen kassan asiakas oli mallia "hidas", joten vain yksi kassa veti. Tämä "hidas" asiakas sai viimein asiansa päätökseen, niin mitä tekee kassaneiti? Lähtee pois, ilmeisesti tauolle. Niinpä jäi vain yksi kassa palvelemaan asiakkaita kun pariskunnan pakettiseikkailu jatkui ja jatkui. Pääsin kassalle ja oma asiani (postimerkkien osto) kesti sen puoli minuuttia. Joulukortteja oli kuitenkin paljon (vaimo varmasti keksii osan näistä nimistä!), joten mulla meni 5-10 minuuttia kaikkien merkkien ja priority-tarrojen liimaamisessa. Pakettipariskunta ei tässä ajassa mihinkään liikkunut tai hävinnyt kassa palannut. Arvata saattaa, että jo alkujaan pitkä jono kasvoi täysin mahdottomaksi.Asia 2: Postissa jonottaminen.
Asia 2: Postissa jonottaminen.