Vitutusketju

  • 10 545 049
  • 56 133

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Minulta on viety 4 vuoden sisään 3 lukittua pyörää lukitulta sisäpihalta.

Minultapa vietiinkin lukitusta pyörävarastosta lukittu 10-vuotias Tunturi Park Café tuossa keskikesällä. Palasin lomareissulta ja ihmetykseni oli töihinlähtiessä suuri, kun pyörä ei ollutkaan omalla paikallaan varastossa. Avaimia meidän taloomme ei ole kuin asukkailla, lehdenjakajalla, huoltoyhtiöllä ja isännöitsijällä. Ehkä joku oli sitten jättänyt oven auki tai jotain. Oli siellä varastossa kuitenkin paljon hienompiakin pyöriä.

Nyt sitten ajelen vähäiset ajeluni mutsin vanhalla Tunturilla. Vituttaa kyllä tuo oman fillarin lähteminen, olin juuri kuukautta aiemmin käyttänyt sen huollossa (60€) ja oli ihan toimiva peli kaiken kaikkiaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Joo mutta minulta nussittiin mummopyörä 15 vuotta sitten Oulun keskustassa pizzerian edestä kun olin kännissä hakemassa pizzaa (25 mk). Pahinta oli kertoa tästä vuosia myöhemmin serkkuni pienille lapsille, jotka käyvät hyvämaineista koulua pääkaupunkiseudulla. Yksi pienistä lapsosista sai bataatti-mangojälkiruokaa uudelle (250 €) Ralph Lauren -paitulilleen, kun mangoa lipsahti syömäpuikoista. Jopa pienoisten lapsosten pikkuinen chihuahua (ROP x 20, C.I.B. x 3, CACIB x 9) säikähti ja sen turkkiin joutui mangoa, ja koira jouduttiin viemään trimmaajalle (500 €).
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Fillarivarkauksia. Upea pyöräni anastettiin vuonna -79. Olin viidennellä. Pyörä oli mallia "chopper" eli siinä oli jappisatula sekä "ape hanger" sarvet. Muutama päivä pöllimisen jälkeen eräs asuntoalueemme pahiksista (muutaman vuoden vanhempi kovis) tuli kertomaan, että tietää fillarini sijainnin mutta tieto maksaa 5 markkaa. Maksoin summan ja suunnistin koordinaateille. Löysin pyöräni mutta se oli potkittu aivan paskaksi eikä sitä olisi saanut enää kuntoon. Runko vääntynyt jne.

Myöhemmin selvisi, että tämä asuntoalueemme pahis oli pyöräni varastanut ja tuhonnut. Sai meikäläiseltä vieläpä 5 markkaa. Kostaa en pystynyt/uskaltanut eli tuo piti vain niellä. No, jälkeenpäin tämä kaveri murhattiin erittäin ikävällä tavalla, johon meikäläisellä ei ollut osuutta. En surrut vaan hymyilin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Joo mutta minulta nussittiin mummopyörä 15 vuotta sitten Oulun keskustassa pizzerian edestä kun olin kännissä hakemassa pizzaa (25 mk). Pahinta oli kertoa tästä vuosia myöhemmin serkkuni pienille lapsille, jotka käyvät hyvämaineista koulua pääkaupunkiseudulla. Yksi pienistä lapsosista sai bataatti-mangojälkiruokaa uudelle (250 €) Ralph Lauren -paitulilleen, kun mangoa lipsahti syömäpuikoista. Jopa pienoisten lapsosten pikkuinen chihuahua (ROP x 20, C.I.B. x 3, CACIB x 9) säikähti ja sen turkkiin joutui mangoa, ja koira jouduttiin viemään trimmaajalle (500 €).
Johtuipa tästä tarinasta mieleeni kuuluisa kertomus hyperinflaation riivaamasta 30-luvun alun Saksasta, jossa leipä oli verrattain hintavaa (à n. 600 000 D-markkaa) olemattoman rahan arvon vuoksi. Nimittäin, näin kerrotaan: kun paikallinen Jürgen eräänkin kerran asioi leipuri-Horstin luona ja jätti hetkeksi leipomon ulkopuolelle 1,2 milj. D-markkaa kottikärryissä odottamaan, olivat kärryt hänen palattuaan tipotiessään - mutta jok'ikinen kolikko siistissä kasassa katukivetyksellä. Tarinan opetus: "markkaa ei devalvoida".
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Vittu! Excel, Access sekä AutoCad voi painua helvettiin mun elämästä! Kerran joku toiminto toimii ja sitten ei toimikkaan tuntiin ja yllättäen taas toimii ei helvetti mitä paskaa tää on!

AutoCad on kyllä aivan vitun syvältä perseestä koko ohjelma. Ihan helvetin vaikea opetella käyttämään ja jos joskus oppiikin niin ei se silloin kuitenkaan pelitä. Hyi saatana.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mua vituttaa ihmiset, jotka paiskovat auton(i) ovia kiinni noustessaan autosta siitä pelkääjän puolelta, mutta empiiriset havainnot on tehty joka istuinpenkiltä. Tekee oikein pahaa, kun ko. henkilö nousee autosta ja virittää oven oikein ääriasentoon ja antaa palaa niin, että ikkunat värisevät ja sivulokerikossa olevat tavarat lentelevät. Mikä vittu siinä on, että sitä ovea ei voi vain saattaa kiinni hallitusti.

Ja ai perkele, jos tälle ihmiselle asiasta huomauttaa. Silloin nimittäin selitys on, että ihan hiljaahan minä sen laitan ja kuvittelet koko asian, joopa joo. Noilla ovilla on taipumus löystyä ja alkaa pitää ns. saranapuolelta ihmeellistä ääntä, mitä enemmän noita paiskotaan. Yleensä nämä paiskojat ovat vielä sellaisia, jotka eivät edes autoa omista. Pieni asia, mutta erittäin vittumainen. En mäkään paisko heidän kotiensa ovia lähtiessäni.
 
Mua vituttaa ihmiset, jotka paiskovat auton(i) ovia kiinni noustessaan autosta siitä pelkääjän puolelta, mutta empiiriset havainnot on tehty joka istuinpenkiltä. Tekee oikein pahaa, kun ko. henkilö nousee autosta ja virittää oven oikein ääriasentoon ja antaa palaa niin, että ikkunat värisevät ja sivulokerikossa olevat tavarat lentelevät. Mikä vittu siinä on, että sitä ovea ei voi vain saattaa kiinni hallitusti.

Täytyy tunnustaa, että harrastan tätä paiskomista ja siitä on joskus huomautettu. Mitä en ole ymmärtänyt. Kyllä suhteellisen kalliin tuotteen pitäisi kestää tollanen normaali oven paiskominen tai se on huono sellainen. Toimintatapa juontaa juurensa siihen kun joskus ovi on jäänyt auki. Ja eikös niitä käytetä kalliissa huolloissa vähän väliä, missä niitä saranoita ja ruuveja voi kiristää.

Kuten arvata saattaa, en todellakaan ole autoihminen enkä omista sellaista.

Vituttaa ihmiset, joille auto on melkein kuin inhimillinen esine/olento/ystävä.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Kyllä itse ainakin ymmärrän vitutuksen liittyen tuohon auton oven paiskomisiin. Ei niitä ole tarkoitettu paiskomaan edes takaisin täydellä voimalla vaikka tuote kallis onkin. Toisekseen se vituttaa vielä enemmän, koska se on kallis, niin huolto ja muu vastaavakin maksaa enemmän.

Ja liittyen tuohon, että monet pitävät autoaan jonakin inhimillisenä olentona tai vastaavana. Monet saattavat jopa keksiä autolleen nimen tai vastaavaa. Ja ymmärrän tämä täysin. Autoilla saattaa yleensä olla yllättävän suuri tunnearvo, jota ei autoilematon ihminen käsitä. Saattaa olla niin, että ympäristön vaihtuessa, kaveripiirin vaihtuessa tai joku vastaava elämää muuttavan asian tapahtuessa auto on ja pysyy. Autoon saattaa liittyä yllättän paljon muistoja, joita ei välttämättä edes olisi tapahtunut ilman autoa. Joten ymmärrän täysin, jos ihmiset eivät pidä siitä, että autoa kohdellaan kaltoin. Olipahan avautuminen.

Ja jos joku miettii, että olenko autoileva ihminen, niin vastaus on kyllä. Monia hyviä muistoja jo nyt auton takia tullut, vaikka ikää on vasta 18 eli ei ole edes vielä paljoa ole tultu autoiltua.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Fy saattan, iski räkätauti. Pahenee vaan. Sama homma joka syksy, ei näistä pääse eroon koskaan. Työasioitakin olisi ollut, mutta saavat pysyä konttorilla.

Ja jumaliste mihin maailma menee, kun asiakas ei tavoita myyjää. Nuohoojaa ei saa kiinni millään ilveellä, arvon herra piirinuohoojaa on tässä tavoiteltu jo neljättä viikkoa. Ihme nuhjake. Ja polttopuiden myyjälle toimitin tilauksen, eikä mitään kuulu. On tämä yhtä perkelettä, kun asiakas istuu rahapussi kourassa odottamassa, mutta ketään ei kiinnosta.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Täytyy tunnustaa, että harrastan tätä paiskomista ja siitä on joskus huomautettu. Mitä en ole ymmärtänyt. Kyllä suhteellisen kalliin tuotteen pitäisi kestää tollanen normaali oven paiskominen tai se on huono sellainen.

Sama. Miksi yleensäkään arvostaa jonkun toisen omaisuutta. Täysin yliarvostettua. Mä paiskon lisäksi myös kaikkia muitakin ovia, aina kun mahdollista.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ole olemassa ihmistä joka olisi paiskonut avoautoni ovea kahdesti. Yllättävän vahva muuten semmonen auton ikkunalasi ilman puitettakin, kop kop.
 
Suosikkijoukkue
scholl
Vituttaa ihmiset, joille auto on melkein kuin inhimillinen esine/olento/ystävä.

Vituttaa ihmiset, jotka eivät tajua mistään mitään eikä sitäkään. Haluaisin nähdä teikäläisen riemastuneen ilmeen kun tulisin hyppimään teille sohvalle ja paiskoisin tuoppia pöytään antaumuksella. Huussissa roiskisin vähän seinälle/lattialle, kaivaisin nenää ja losauttaisin löydökset peiliin. Vittu että vituttaa saatanan ituhipit, maailmanparantajat ja muut vitun muiden rahoilla ördääjäpaskanaamavisvavitut. Toisten tavaroita ei saatana kunnioiteta tipan märkää. Pääsiäisenä oli oma inhimillinen olentoni parkissa mutsin vuokraamalla paikalla neljä vrk. Paikka on noin 1,5 kertaa leveämpi kuin normaali paikka, koska toisella puolella nurmikkoa. Siitä huolimatta naapurin teinilortto oli kansanauto kolopallonsa oven onnistunut iskemään suoraan inhimillisen olentoni pelkääjän puolen oveen, jättäen muistoksi nätin punaisen kuopan. Eikä tietenkään ämmästä löytynyt sen vertaa pokkaa, että olisi lapun jättänyt tai millään tavalla asiaa pahoitellut. Voi olla että vahingossa viereisen työmaan reikätiili saa kimmokkeen ja lentää golfin takaikkunasta läpi. Ainahan sen paskaläjän voi viedä lasin vaihtoon, sitä vartenhan niitä lasipajoja no maailma pullollaan.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Hauska lause tuo kyllä siellä kalliissa huollossa kiristellään sitten jos löystyy. Aika hauska ajattelumalli, pisti vähän vituttamaan. Samallahan sen auton helmapeltiin voi hakata reikiä, koska 100% varmuudella se päivä tulee vielä joskus kun katsastusmies sieltä piikin lyö. Maalipinta kannattaa naarmuttaa koska kyllähän se auto joskus väkisinkin pitää uudelleen maalata. Lainaamaan jos pääsee jonkun toisen autoa kannattaa ne renkaat sutia ihan vituiksi, joskus ne kuitenkin pitää vaihtaa.

Tuosta auton lainaamisesta tulikin mieleen eräs legenda jonka mukaan mies tuli kysymään autoa lainaksi naapurilta. Tokaisi sitten lähtiessään "kyllä sekin päivä vielä tulee kun ei tähän lupaa tarvita, vaan se on ihmisen oikeus".
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Täytyy tunnustaa, että harrastan tätä paiskomista ja siitä on joskus huomautettu. Mitä en ole ymmärtänyt. Kyllä suhteellisen kalliin tuotteen pitäisi kestää tollanen normaali oven paiskominen tai se on huono sellainen. Toimintatapa juontaa juurensa siihen kun joskus ovi on jäänyt auki. Ja eikös niitä käytetä kalliissa huolloissa vähän väliä, missä niitä saranoita ja ruuveja voi kiristää.

Kuten arvata saattaa, en todellakaan ole autoihminen enkä omista sellaista.

Vituttaa ihmiset, joille auto on melkein kuin inhimillinen esine/olento/ystävä.

Paiskasin naapurin koiran talon seinään. Suuttui jumalauta!
Vähän väliä sitä käytetään kalliissa eläinlääkärissä, mutta kehtasi valittaa. Eihän sitä naapuria itseään sattunut. Mokoma rutjake.

Kuten arvata saattaa, en todellakaan ole koiraihminen enkä ihmissusi.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Kyllä itse ainakin ymmärrän vitutuksen liittyen tuohon auton oven paiskomisiin...

...monet pitävät autoaan jonakin inhimillisenä olentona tai vastaavana. Monet saattavat jopa keksiä autolleen nimen tai vastaavaa. Ja ymmärrän tämä täysin. Autoilla saattaa yleensä olla yllättävän suuri tunnearvo, jota ei autoilematon ihminen käsitä...

Tämä vastaus huvittaa (vaikka vitutusketjussa ollaankin) suuresti! En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, joille jokin esine, yleensä juurikin auto tai varsinkin nuoremmille kännykkä, voi merkitä niin paljon? Minulle nuo edustavat käyttöesineitä, ei sen enempää tai vähempää. Olen autoillut parikymmentä vuotta ja siitä huolimatta olen saanut kuulla muutaman kerran kommentteja auton oven paiskomisesta (jopa oman autoni oven, heh) tilanteessa jossa sana paiskominen vaatii hyvin vahvaa mielikuvistusta ja liioitteluun taipuvaa mielenlaatua.

En sano tämän olevan klassinen väärin vitutettu tapaus, mutta hyvin on pullat uunissa (tai sitten todella huonosti), jos auton ovien sulkemisesta saa kehitettyä aidon vitutuksen päälle! Mutta niinhän sitä sanotaan, että vitutuksen määrä on vakio.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vituttaa kaikenmaailman keijot, jotka eivät osaa lukea. Tori.fi ilmoituksissa sanotaan selvästi, millä paikkakunnalla kyseinen tuote on myynnissä. Siitä huolimatta vähintään kerran päivässä soittaa joku löyhäpää, joka vartin verran kyselee ummet ja lammet itse tuotteesta ja lopuksi "Missäspäin tää on? Ai se on niin kaukana, no en mä sit ole kiinnostunut."

Onko se nyt niin saatanan vaikeaa lukea se ilmoitus kunnolla, ennenkuin alkaa soittelemaan? Tä?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
En sano tämän olevan klassinen väärin vitutettu tapaus, mutta hyvin on pullat uunissa (tai sitten todella huonosti), jos auton ovien sulkemisesta saa kehitettyä aidon vitutuksen päälle! Mutta niinhän sitä sanotaan, että vitutuksen määrä on vakio.

Väärin tai ei, mutta kyllä se vituttaa, jos joku pölvästi yrittää rikkoa autossani autonovenkiinnilyöntikilpailun ennätyksen ja samalla auton oven/ikkunan.

Minulla oli tapana ystävällisesti kysyä tuollaisilta:
"Tulikohan se ovi varmasti kiinni?"
Noh, se tapa oli pakko muuttaa, kun lähes jokainen valmistautui uuteen, vieläkin hurjempaan yritykseen rikkoa tuo syytön ovi - tuohon pölvästien joukkoon lukeutui mm. ex-vaimoni.

Nykyisin repliikkini kuuluu erittäin selkeällä äänellä sanottuna:
"Älä, saatana, paisko sitä ovee, nuija!"
Sen hyviä puolia on selkeä informaatio, mitä mieltä olen suorituksesta, mutta huononpana puolena voi joskus pitää satunnaisten ihmissuhteiden harmonian järkkymistä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Nykyisin repliikkini kuuluu erittäin selkeällä äänellä sanottuna:
"Älä, saatana, paisko sitä ovee, nuija!"
Sen hyviä puolia on selkeä informaatio, mitä mieltä olen suorituksesta, mutta huononpana puolena voi joskus pitää satunnaisten ihmissuhteiden harmonian järkkymistä.

Totuudenpuhujia harvoin kiitellään... Mutta juurikin näin.
 
Taidan jättää jatkossa oven auki, jotta auton omistaja saa päättää ovenkiinnilaittovoimakkuuden. Toisaalta pelkääjän penkkiin voisi integroida nopeustutkan, joka ulvoo niin perkeleesti, jos ovenlyömisnopeus ylittää omistajan määrittämän rajan. Oppisivat olemaan suatana.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu tota Anneli Auerin naamaa ei saatana. Käyn iltalehden sivuilla nykään ehkä kerran-kaksi viikossa ja joka helvetin kerta se on siinä melkeen ylimpänä. Menis jo sinne saakelin linnaan, tai lähtis vaikka Kambodžaan ihan sama.

Toki kun menee paskalehden sivuille, voi olettaa siellä olevankin paskaa, mutta silti, samaa paskaa joka päivä jo monta vuotta. Ja kun tuo Auer-case on myös muissakin lehdissä vähän väliä niin helvetti sentään.

Autojen ovien paiskomisista sen verran, että itse ainakin kohtelisin kaverin autoa erityisen hyvin ovien paiskomisen suhteen, mikäli olen tosiaan kyydin siltä autolta saanut, kyllä siinä saa kaveri pyytää vaikka auton oven paijaamaan kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Unohdin maanantaina hansikkaani luokkaan. Noh, tänään kun mulla vihdoin oli tuossa samaisessa luokassa taas tunti niin yllätyksekseni siellä ne edelleen möllöttivät täsmälleen samassa paikassa mihin olin ne jättänyt. Ja nyt kun kerran mulla kävi tässä niin poikkeuksellisen hyvä tuuri niin enköhän saman tien unohda tällä kertaa kuulokkeeni samaisen luokan tietokoneeseen kiinni... Katotaan saanko vielä nekin sitte ensi viikolla takaisin. Voi Jeesus -__-
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vittuako ostatte jotain seuraavan vuoden malleja saatana. Ajakaa 23v vanhalla autolla kuten minä niin ovea on pakko paiskoa, jotta se menee kiinni.

Ihme kitinää, kun on liian hieno auto..
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Vituttaa tuommoinen huutelu, että ostakaa vanhempi auto sen takia ettei tykkää ku ovia paiskotaan. Opetelkaa ensin perhana kunnioittamaan toisten omaisuutta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saatana näitten älykääpiönaapureitten kanssa. Seinän takaa sai juoppo-raamatunhiplaaja häädön, mutta onneksi sentää toisen seinän takana kahden aivosolun ihmelapset saavat jatkaa mölyämistään. Vajakki on päivittänyt repertuaarinsa satunnaisesta "vittu... Vittu!"-hokemasta, muotoon: "VITTUVITTUVITTUVITTU" Onnekseni en asu tuon porukan alapuolella, ei ole kantapääastujia he, vaan tömistelijöitä. Rytmihäiriön biisi jos toinenkin tulee mieleen tätä porukkaa kuunnellessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös