Vitutusketju

  • 10 538 986
  • 56 130

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mie teen kuten ennenkin, eli katson lottonumerot jälkikäteen teksti-tv:stä. Ylen teksti-tv:stä.

Jo pelkkä intuitio maikkarin lottoarvonnasta aiheutti pahoja fiboja, joten en ole ikinä katsonut, enkä aio sitä tehdä tulevaisuudessakaan. Maikkari on perkele yhtä paska vitsi, kuin Mika Salo. Se on tehnyt kaiken muun nolouden huipentuman, paitsi antanut Kyllöselle kesken kisan haastattelun, selittänyt ja syyttänyt kaikkea muuta, paitsi itseään. Sehän on vittu täydellinen.

Vituttaa ilmat ja se, että ilmojen viilentyessä ihmiset siirtyy sisätiloihin, kuten uimahalleihin ja samalla nämä wannabe-uimarit vie tilaa minulta. Kaiken maailman kana-aivot kun ei osaa edes välttävästi käyttäytymissääntöjä, vaan kuvittelevat omistavansa kaiken. Kahlais saatana navetoissaan paskassa, eikä tulis häiritsemään.

Edit: Ja ennenkuin joku puiden halaaja tulee kertomaan, että kuinka itsekäs olen ja en siedä mitään, niin voinen kertoa, että minulla on todella pitkä pinna. En vaan ymmärrä, että miksi pitää uida melkein käsikädessä tukkien uimaratoja niin, ettei pääse ohitse ja miksi uimarataa pidetään jonain vitun sosiaalisena keskuksena ja sinne voi pysähtyä juttelemaan ja pitään jotain helvetin kokouksia. Ja sauna ei ole mikään venyttelykeskus. Minua ei huvita katsella sellaista, joten olen helvetin rajoittunutkin yksilö vielä.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No mutta, lottotyttönä on saatanasti lisäarvoa tuova Salkkari-Katariina a.k.a. Puuma. Ihanaa honotusta ja kirpeitä ilmeitä, tihihi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Miksi lottoarvontaa pitäisi katsoa teeveestä, vaikka joskus harrastaisi lottopeliä? Ei kukaan voi olla niin sekaisin, että olisi riippuvainen pallojen pyörittämisen mukamas tuomasta jännityksestä. Tai sitten voi. Numerot sopii tsekata kun ehtii, vaikka seuraavalla viikolla. Ja jos pelaa netin kautta, niin niin omat tulokset saa jälkeenpäin selville parissa sekunnissa.

Lakkasi pimenevä vuodenaika hetkellisesti vituttamasta, kun maistoin oman pihan marjoista uutettua mehua. Kosolti maukasta. Likööriversiota en taida jaksaa tehdä tänä vuonna, vanhaa vuosikertaa on vielä maturoitumassa. Tai ei tuo miksikään tuosta maturoidu, mutta sopiihan sitä uskotella.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuli katsottua leffa nimeltään White House Down ja vitutus alkoi välittömästi leffan alettua. Alex Stubbia lainaten: "Vittu mitä paskaa!"
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Siinä missä Suomen jalkapallomaajoukkue on yhtä kuin HJK, Ruotsin jääkiekkomaajoukkue on Detroit Red Wings - ja äärimmäisen kuvottavia nykyisellään kaikki neljä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tässä vielä YouTube-pätkä todisteeksi siitä, että joku on joskus tuossa voittanut: Takeshi's Castle: We Have A Winner! Tuo taitaa tosin olla joltain uudemmalta tuotantokaudelta, koska tuossa on laserpyssyjä, eikä niitä vesipyssyjä, joilla yritettiin räiskiä jotain paperikiekkoa mäsäksi.

Lopetit vuosien piinani! Joku on siis todella joskus tuossa voittanut. Sain siis tämän ansiosta vielä tietää mikä tuon sarjan nimi on, koska se oli jo päässyt unohtumaan.

Paskat naapurikaunasta. Tämähän sai mut vielä vahvemmin uskomaan, että voin joskus jopa kannustaa Lukkoakin tietyissä tilanteissa! Heidän fani auttoi minua, kiitos!
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Ratkaistu.

Vittu, että pistää vihaksi toisten ihmisten myöhästely ja vielä tahallinen sellainen. Vitutusta ei myöskään vähennä se, että ei viitsitä ilmoittaa olevansa myöhässä! Ymmärrän jos joskus myöhästyy, mutta tämä toistuva odottaminen tekee mut hulluksi. Ei oo sellasta Liiga peliä tällä kaudella ollu, jossa en ois saanu kokee tätä fiilistä ennen matsia. Vittu mitä paskaa!!!!! Kuinkakohan kauan mä oon tässä elämäni aikana odottanu jotain epätietoisuudessa?? Vittu! Ite jos myöhästyn edes 5minuuttia, on mulla tapana siitä ilmoittaa. Toisilla ei oo... Tv. Mäkkärin kulmalla puolituntia seissyt.

Ratkaisin itse tuon seuraavalla tavalla: Lähdin/lähden nykyään AINA pois paikalta kun kello lyö 2 minuuttia yli sovitun ajan. Enkä ilmoittele. Kun myöhässä (ilmoittamatta) tulleet aina soittelivat että "missäs menet, kun et ole paikalla" kerroin lähteneeni kun ei näkynyt sovitussa paikassa sovittuun aikaan. Ensikerralla paremmin. Alkoi ajankanssa tuottamaan tulosta ja nykyään ovat aina ajoissa paikalla..

Vituttaa kaikki!
 

Feiksei

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hoki Klupi Hyvinkää
Muutin parin kaverin kanssa kimppakämppään perjantaina, nyt kissa kusi koulukirjat ja kaverit tyhjensi juomavaraston mun ollessa poissa. Vittu.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tuli viime yö "nukuttua" uniapnean testauslaitteen kanssa. Varmaan kolme tuntia tuli viime nukuttua. Pahimmassa tapauksessa joudun nukkumaan uudestaan yön näitten piuhojen kanssa, shaatana!

-Tinke
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Muutin parin kaverin kanssa kimppakämppään perjantaina, nyt kissa kusi koulukirjat ja kaverit tyhjensi juomavaraston mun ollessa poissa. Vittu.

Kissa? Niinhän ne kaverisi sanovat, kun et ollut näkemässä kuka siellä kuseskeli.

Kimppakämpät vituttavat kaikkien kimppakämpissä asuvien puolesta, joten olen heidän vitutuksensa valmiiksi sovittanut.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kapeaharteisen Jorma Ollilan himoitsema Isoveli valvoo -kyttäysyhteiskunta vituttaa. Iltalehdessä Ollila totesi tänään näin: "Satelliittipaikannus autoihin väistämättä"

Väistämättä siis kansalaisten kyttäys satelliitilla, vaihtoehtoja ei ole. Aina kun Ollilan kaltaiset mulkerot laukovat tämäntapaisia, niin mulkerot tulisi laukaista satelliitilla maata kiertävälle radalle. Valvokoon siellä.

Kaipa perustelut ovat samanlaisia olleet DDR:ssä, Pohjois-Koreassa tai Neuvostoliitossa. Valvonta on väistämätöntä, ei auta, vaihtoehtoja ei ole. Se lisää turvallisuutta, sillä eihän lainkuuliaisella kansalaisella ole väliä, vaikka hänen sijaintiaan kytätäänkin jatkuvasti ja hänen nopeuksiaan tarkkaillaan pikkutarkasti.

Vitun autoverot, vitun jormaollilat ja heidän vitun Electric Eye -masturbointifantasiansa kansalaisten äärimmäisestä tarkkailusta ja rahastamisesta. Suomen autoverouudistus pitäisi tehdä siten, että autovero pudotettaisiin minimiin, jotta ihmisillä olisi varaa ostaa uusia autoja 15-20 vuotta vanhojen rotiskojensa tilalle. Moottoriteille Saksan mallinen nopeusrajoitus eli ei rajoituksia ollenkaan, jos keli sen sallii.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Pelican sitten tasoitti 2 sekunttia ennen lopua. Sinne meni about 5 lappua ja n 700-800 euroa. Voi vittu että osaa vituttaa.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lunta näyttäisi satavan ihan huolella täällä Seinäjoella. Ei siinä mitään muuten, mutta kesärenkaat vielä alla ja vaasaan pitäisi töiden jälkeen ajaa. Pikkusen mietityttää miten tässä toimisi. Omaa tyhmyyttäni näin pääsi käymään...
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lunta näyttäisi satavan ihan huolella täällä Seinäjoella. Ei siinä mitään muuten, mutta kesärenkaat vielä alla ja vaasaan pitäisi töiden jälkeen ajaa. Pikkusen mietityttää miten tässä toimisi. Omaa tyhmyyttäni näin pääsi käymään...

Urpo. Minä sen sijaan aion ajaa väliä Pori-Joensuu ihan vain hakeakseni nastat autoon. Autokaupat tehtiin kesällä ja nastat jätettiin samalla reissulla mökille. Eipä tullut enää mökkireissua, joten tulee yksi päivä vietettyä auton ratissa vain renkaiden hakemiseksi. Ei ihan ole enää mökkikelejä nämä.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilen vääntelin talvirenkaat alle ja tyytyväisenä hakemaan tyttöystävän autoa, että laitan samalla siihen. En päässyt kuin about 5 kilometriä, niin 18-vuotias juuri kortin saanut tööttäsi perään ja puskuri päreiksi. Ei lämmittänyt paljoa talvirenkaat omassa pulkassa siinä vaiheessa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Eilen vääntelin talvirenkaat alle ja tyytyväisenä hakemaan tyttöystävän autoa, että laitan samalla siihen. En päässyt kuin about 5 kilometriä, niin 18-vuotias juuri kortin saanut tööttäsi perään ja puskuri päreiksi. Ei lämmittänyt paljoa talvirenkaat omassa pulkassa siinä vaiheessa.

Käsittämätöntä, että liukkaan ajosta ei tunnu olevan mitään hyötyä. Ihmiset teinistä yllättävän isoihin ikäluokkiin eivät välitä selkeästi muuttuneista olosuhteista ja lähtevät tien päälle kesärenkailla. Aivan uskomatonta skeidaa.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Käsittämätöntä, että liukkaan ajosta ei tunnu olevan mitään hyötyä. Ihmiset teinistä yllättävän isoihin ikäluokkiin eivät välitä selkeästi muuttuneista olosuhteista ja lähtevät tien päälle kesärenkailla. Aivan uskomatonta skeidaa.

Eikä siinä mitään, jos ne kesätassut on alla, mutta eihän sitä nyt voi muuttaa ajotapaansa jos tie on jäässä / lumessa. Samalla tapaa ajetaan, kuin kesällä niin kauan, että rysähtää tai ollaan melkein / kokonaan ojassa.

Ihan saatanan vaikeeta ihmisluonnolle käsittää, että pito ei ole lumisella / jäisellä tiellä niin hyvä mitä se on kesällä kuivalla tiellä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Eikä siinä mitään, jos ne kesätassut on alla, mutta eihän sitä nyt voi muuttaa ajotapaansa jos tie on jäässä / lumessa. Samalla tapaa ajetaan, kuin kesällä niin kauan, että rysähtää tai ollaan melkein / kokonaan ojassa.

Ihan saatanan vaikeeta ihmisluonnolle käsittää, että pito ei ole lumisella / jäisellä tiellä niin hyvä mitä se on kesällä kuivalla tiellä.

Sitäpä minä tarkoitinkin sillä, ettei liene liukkaan ajosta autokoulussa mitään hyötyä, jos sitä ei osaa siirtää liikenteeseen.

Jaa, jäi näemmä autokoulu mainitsematta ekassa, vaikka sitä hainkin.. Noo, näitä sattuu.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Sitäpä minä tarkoitinkin sillä, ettei liene liukkaan ajosta autokoulussa mitään hyötyä, jos sitä ei osaa siirtää liikenteeseen.

Jaa, jäi näemmä autokoulu mainitsematta ekassa, vaikka sitä hainkin.. Noo, näitä sattuu.

Juu siis ymmärsin kyllä viestin. Siitä ei tosiaan mitään hyötyä ole vaikka autokoulussa liukkaalla radalla ajellaan, koska suuri osa noista kuskeista luulee olevansa valmiita kuskeja talven oloihin, kun se siellä radallakin niin mukavasti onnistui.

Sitten ajellaan tosiaan reippaasti, joskus hyvällä tuurilla jopa useita vuosia nuo talvet ihan kuin kesät. Isolla osalla varsinkin poikalapsista nuo liukkaat on vielä tosi siistiä, kun saa auton kunnon luisuun ja kyllähän viiden kuukauden ajamisella nyt sen auton jo täysin hallitsee. Valitettavan tuttu näky varsinkin alkutalvesta tuo tahallinen luistelu muun liikenteen seassa. Sinänsä tietysti onni, että useimmiten se on auton nokka tai perä joka jonkun lyhtypylvään jyrää, eikä se toinen auto ole kohteena tai jalankulkija.

Asennetta on kovin vaikea ainakin nuorilla muuttaa, kun sen kortin saa vihdoinkin ja alkaa tulla tunne, että auto on täysin hanskassa. Muilla se on vain usein välinpitämättömyyttä tai ajellaan nollat taulussa vuoden ympäri. Joka vuotinen ihmetys tämä silti on, että eikö tosiaan lamput syty jos lämpömittari näyttää miinusmerkkistä lukemaa, kun autoilemaan lähtee?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa taas kerran nämä Stadin paikallispelleilyt, joista media kohisee koko loppukauden ja Jatkoajan pippelinvenyttäjät jankkaavat ensi kesään asti. Vituttaa jääkiekon puolesta, että tuollainen Gillisin kaltainen apina piti raahata Suomeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös