Mie teen kuten ennenkin, eli katson lottonumerot jälkikäteen teksti-tv:stä. Ylen teksti-tv:stä.
Jo pelkkä intuitio maikkarin lottoarvonnasta aiheutti pahoja fiboja, joten en ole ikinä katsonut, enkä aio sitä tehdä tulevaisuudessakaan. Maikkari on perkele yhtä paska vitsi, kuin Mika Salo. Se on tehnyt kaiken muun nolouden huipentuman, paitsi antanut Kyllöselle kesken kisan haastattelun, selittänyt ja syyttänyt kaikkea muuta, paitsi itseään. Sehän on vittu täydellinen.
Vituttaa ilmat ja se, että ilmojen viilentyessä ihmiset siirtyy sisätiloihin, kuten uimahalleihin ja samalla nämä wannabe-uimarit vie tilaa minulta. Kaiken maailman kana-aivot kun ei osaa edes välttävästi käyttäytymissääntöjä, vaan kuvittelevat omistavansa kaiken. Kahlais saatana navetoissaan paskassa, eikä tulis häiritsemään.
Edit: Ja ennenkuin joku puiden halaaja tulee kertomaan, että kuinka itsekäs olen ja en siedä mitään, niin voinen kertoa, että minulla on todella pitkä pinna. En vaan ymmärrä, että miksi pitää uida melkein käsikädessä tukkien uimaratoja niin, ettei pääse ohitse ja miksi uimarataa pidetään jonain vitun sosiaalisena keskuksena ja sinne voi pysähtyä juttelemaan ja pitään jotain helvetin kokouksia. Ja sauna ei ole mikään venyttelykeskus. Minua ei huvita katsella sellaista, joten olen helvetin rajoittunutkin yksilö vielä.