Eikö lasta voi vierottaa rintaruokinnasta omassa sängyssään?Onhan se tosi kivaa ja söpöä nukkua oman rakkaan vauvansa kanssa mutta hitto soikoon joka yö herään useasti siihen että minua potkitaan naamaan, revitään korvasta tai pukataan otsikkoon – mutta kaikista eniten vituttaa naamaan/kaulaan/niskaan hallitsematon aggressiivinen pureminen etenkin kun jätkällä on kokonaista neljä hammasta jotka ovat ihan helvetin terävät. Sattuu ihan saatanasti ja välillä jää todella törkeän näköisiä jälkiä eli todisteita tästä väkivallasta. Luonnottoman pieniä törkeitä fritsuja erityisesti.
Vituttaa lentopallo ja Tiikerit. Sanokaa nyt että Kokkolassa oleva lentisbuumi murenee kunhan finaalit ohi? Sammutin tv:n kun tajusin että oikeasti olen Hurrikaanien puolella.
Vituttaa lentopallo ja Tiikerit. Sanokaa nyt että Kokkolassa oleva lentisbuumi murenee kunhan finaalit ohi? Sammutin tv:n kun tajusin että oikeasti olen Hurrikaanien puolella.
Omasta mielestäni on helvetin hyvä, että on sentään joku buumi ja jotain missä kaupunki pärjää. Oli mukavaa katsoa Urheiluruudusta kuinka paljon siellä oli oikein väkee!
No nyt, Keskipohjanmaa-lehden verkkosivun tausta on Tiikerit-logoilla täytetty. Ei vittu voi olla todellista.
Asiaan liittyen vitutti Seurahuoneelta yli kadun vedetty plakaati jossa luki metrisillä kirjaimilla: LENTOPALLO FINAALI KOKKOLASSA.
Lähdin pois sieltä.
En tiiä, onko ollut muissa ketjuissa tätä Samppa Linnan ja Timo Jutilan esittämää Leijonien uutta kisabiisiä, mutta minua rupesi mykistymisen jälkeen lähinnä vituttamaan. Tätä varten voisi oikeastaan perustaa Veti sanattomaksi -ketjun.
Samppa Linna feat. Timo Jutila - Ny Rillataan Viimeiseen Asti - YouTube
Nyt rillataan viimeiseen asti!
Tämä jos mikä on tämän ketjun kamaa. Monen muunkin. Ensimmäisinä tulevat mieleen myötähäpeäketju, vitutusketju ja asioita jotka eivät avaudu -ketju.
"Ju(nt)timaisinta mitä tiedät" -ketjusta poimittua:
- -
"Suuri Katastrofi Ihmiskunnalle - Milloin napsahtaa?" -ketju ei myöskään olisi huono vaihtoehto kyseiselle romanialaiselle hormonihaitaristibroileriteurasjätteelle.
Asia kunnossa. Periaatteessa suollos sopisi myös Salaliittoteoria-ketjuun. Eihän tämä voi käydä hyvän eillä.
En tiiä, onko ollut muissa ketjuissa tätä Samppa Linnan ja Timo Jutilan esittämää Leijonien uutta kisabiisiä, mutta minua rupesi mykistymisen jälkeen lähinnä vituttamaan. Tätä varten voisi oikeastaan perustaa Veti sanattomaksi -ketjun.
Samppa Linna feat. Timo Jutila - Ny Rillataan Viimeiseen Asti - YouTube
Huomaisiko kukaan eroa?Tosin tässä piilee sellainen riski, että ne kaikista jurpoimmat luulevat nyt Samppa Linnan pelaavan kevään kisoissa Jarkko Immosen paikalla.