Vitutusketju

  • 10 548 263
  • 56 138

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Olen koittanut itseäni varjella tuolta Samppa Linnan feat. Jutin kisabiisiltä, mutta nyt piti tuo video avata. Meni kyllä kiinnikin ensimmäisen kertsin kohdalla...kuka ihme tällaisen tuottamisen on maksanut ja ennen kaikkea kuka ihme tällaisen soittamisesta maksaa kenellekään yhtään mitään? Ois taas kirveelle töitä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Nyt kun tulee kultaa, niin sitä saadaan kuulla sitten seuraavat 20-vuotta joka karaokessa ja kissanristiäissä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vituttaa tuo "Ketjun otsikko ynnä viimeisin postaaja - hauskoja yhdistelmiä "-ketju. Muutaman kerran sen avannut, että joko siellä olisi niitä HAUSKOJA yhdistelmiä. Mitä vittua? Kuinka puupäistä porukkaa täällä on, jos nuo ovat hauskoja. Perkele.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen koittanut itseäni varjella tuolta Samppa Linnan feat. Jutin kisabiisiltä, mutta nyt piti tuo video avata. Meni kyllä kiinnikin ensimmäisen kertsin kohdalla...kuka ihme tällaisen tuottamisen on maksanut ja ennen kaikkea kuka ihme tällaisen soittamisesta maksaa kenellekään yhtään mitään? Ois taas kirveelle töitä.

Tämä biisi on kosto juurikin niille ihmisille, jotka ovat jo vuosia pitäneet aivan vitun hyvänä läppänä Jutin "rillaamista" ja tuoneet tuota ärsyttävää termiä esille. Sama ärsyttävyysaste on myös termillä "ylämummo".

Siitäs saavat saatana.
 

Pub_Winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No huh huh. En pystynyt kuuntelemaan loppuun asti, mutta sanokse oikeesti tossa kertosäkeessä että "kohta ronssi riippuu mun kaulassain" tjsp.??? Kertokaa joku, että kuulin väärin.

Et kuullut väärin, tsekistä ja ronssista laulaa ekassa kertosäteessä.

Tokassa sitten canadasta ja hopeesta.

Kolmannessa ruattista ja kullasta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Helvetin sekunnit!
 
Täysin päin vittua mennyt viikko ylipäätänsä kaikkine hautajaisineen ja huonoine uutisineen kruunautui kyllä tuohon viimeisen sekunnin paskamaaliin, joka sitten pilasi vedotkin vielä. Vittu mitään rahaa tarvitsekaan saatana, kaada lisää paskaa vaan niskaan. Vittu.
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Porilaisten sukujuurien vuoksi vituttaa Ässien puolesta. On tällainen aika kurjaa, ei hitto.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Morjensta pöytään.

Eilen saapui tilinauha ja sitä hieman silmäiltyäni tulin siihen lopputulokseen, että mulle on maksettu palkkoja heti alusta saakka väärin. Tilanne on se, että irtisanouduin loppuvuodesta omasta tahdostani, mutta palasin kuukausi sitten takaisin vanhan työantanajani palvelukseen taloudellisen tilanteen mentyä turhankin tiukoille. Yksi paluuni ehdoista oli se, että saan vanhaa palkkaa ilman, että se tippuu yhtään. Eihän se ihan niin mennyt. Saan kyllä TES:n mukaista täyttä palkkaa, joka maksetaan harjaantumisajan tultua täyteen, mutta kokemuslisä on pudonnut pois.

Kokemuslisä ei sinänsä ole kovin iso, mutta vuositasolla sekin näkyy merkittävästi kokonaisansioissa varsinkin, kun ylitöitä olen tehnyt paluuni jälkeen ihan riittävästi. Ennen palkkojen maksussa ei ollut mitään ongelmia, mutta sitten kun palkanmaksu siirtyi ulkoistetusta firman sisälle ja palkanmaksujärjestelmääkin vaihdettiin, ongelmia on alkanut ilmaantua. Talyja on monelta kadonnut mystisesti, ylitöitä ei ole aina maksettu kunnolla jne.

Turhauttavaa, kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään puulaaki vaan suht iso työnantaja ja ennen pystyi luottamaan ettei ainakaan palkoissa ole virheitä. Kaikkien isojen uudistusten jälkeen ei näköjään enää voi. Onneksi tämäkin asia on selvitettävissä, eikä tarvitse olla tekemisissä kenenkään kusipään kanssa tekemisissä ja neuvottelut voi hoitaa ihan asiallisesti. Melkoinen setviminen tässä kuitenkin on, kun kuukaudenkin aikana olen tehnyt tunteja ylitöineen paljon. Eipä kai muuta kuin nokka kohti työmaata, eihän tässä vapaapäivinä parempaakaan tekemistä tällä erää ole.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Varsin ärsyttävää... Google Chrome on alkanut temppuilemaan. Se on nimittäin käynyt "syömään" muistia aivan jumalattomasti. Pieni tutkiminen kertoi, että jokainen välilehti toimii kuten itsenäinen selain (näin pitääkin olla), mutta välilehden sulkemisen jälkeen se ei lähdekään resurssienhallinnan prosessilistasta mihinkään vaan jatkaa muistin käyttämistä. Tästä seuraa se, että kohta Wintoosa ilmoittaa muistin loppuvan kesken. Chromeen olen kuitenkin jo tottunut ja kaikenlaisia sivusuosikkeja on jo kirjainmerkkeihin laitettu... Ei huvittaisi lähteä poistamaan koko selainta ja asentamaan uudestaan, mutta kai se on kohta pakko ellei keksi jotain korjausta tilanteeseen. Tämä muutos on ihan hiljattain tullut.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Varsin ärsyttävää... Google Chrome on alkanut temppuilemaan. Se on nimittäin käynyt "syömään" muistia aivan jumalattomasti. Pieni tutkiminen kertoi, että jokainen välilehti toimii kuten itsenäinen selain (näin pitääkin olla), mutta välilehden sulkemisen jälkeen se ei lähdekään resurssienhallinnan prosessilistasta mihinkään vaan jatkaa muistin käyttämistä. Tästä seuraa se, että kohta Wintoosa ilmoittaa muistin loppuvan kesken. Chromeen olen kuitenkin jo tottunut ja kaikenlaisia sivusuosikkeja on jo kirjainmerkkeihin laitettu... Ei huvittaisi lähteä poistamaan koko selainta ja asentamaan uudestaan, mutta kai se on kohta pakko ellei keksi jotain korjausta tilanteeseen. Tämä muutos on ihan hiljattain tullut.
Ei ainakaan täällä ole tullut "hiljattain" vaan noin Chrome on toiminut mun nähdäkseni alusta asti. Joskin tässä toki pitää ottaa huomioon, että voihan tuo riippua järjestelmästä missä se pyörii. Eli jos mulla se onkin toiminut noin aina niin ei se välttämättä tarkoita, että muilla.

Oma ratkaisu oli ennen Linuxiin siirtymistä, että silloin tällöin pitää sulkea Chrome ja tappaa prosessit.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ei pitäis olla asiaa tänne ketjuun, koskapa kotiasiat on paremmin kuin hyvällä mallilla, mutta jumalaare että töissä nyrhii ihan huolella paviaanit, jotka eivät vastaile ikinä tärkeisiin sähköposteihin sekä paviaanit, jotka eivät ilmoita tekemisistään ja suunnitelmistaan vaan sitten tulee nenän eteen ikäviä yllätyksiä. Amatöörit.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Hehe. Ostin tuossa tammikuussa auton käytettynä eräästä liikkeestä, ei jobbari, ei iso ketju.

Autossa on kuitenkin kokoajan tullut jotain pientä ongelmaa ja värkki olikin korjattavana kyseisessä liikkeessä, jossa on myös mm. korjaamo, kuukauden. Silti johonkin korjaamoon on jäänyt ilmastointia pyörittävä moniurahihna?

Autoa ostaessa tehtiin sopimus, jossa lukee selvästi, että mulle on luvattu UUDET kesärenkaat autoon. No, renkaat tuli, muttei ole uudet ja olen noita rikkinäisiä (myös heidän toimestaan todettu) osia tivannut jo kohta kaksi kuukautta ja aina myyjät heittelevät palloa toisilleen, että soita sille ja kysy siltä, se tietää. Tai sitten tavarat on luvattu pian lähetettäviksi.

Huomenna ajattelin ottaa jo kuluttajaneuvontaan yhteyttä mm. noiden renkaiden takia, jotka ei siis uudet ole, kuten sopimuksessa mustaa valkoisella on. Vituttaa vaan, kun tuo liike on noin 500km päässä olinpaikasta ja yhden keikan sinne olen jo tehnyt, kun auton vein huoltoon lähestulkoon samointein. Sijaisauton kyllä sain ja en ole maksanut itse pennin pyörylää korjauksista, autossahan on siis kirjallinen 6kk takuu.

Alkaa vaan vituttaa tuo noiden jatkuva venkoilu ja vastuun pakoilu, perkele. Kaikenlisäks bemarit on paskoja, näköjään.

Mitähän tästä nyt oikeesti tulee, toi renkaiden kans vehtailu kai on jo selvä jonkinsortin sopimuksen laiminlyöminen. Ja kyseessä siis alle 7000e auto.

Mitähän nuo tuolta kuluttajaneuvonnasta sanovat ja mikä saa yrityksen sitten toimimaan, niinkuin he ehdottavat?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei jumalauta. Noin munatonta Barcelonaa ei ole nähty miesmuistiin. Toki Bayern on vireessä, mutta joku raja!
Se tässä sentään ilahduttaa, että ei tuollaista joukkuetta vastaan ole Realillakaan mitään jakoa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Hehe. Ostin tuossa tammikuussa auton käytettynä eräästä liikkeestä, ei jobbari, ei iso ketju.
Mitähän nuo tuolta kuluttajaneuvonnasta sanovat ja mikä saa yrityksen sitten toimimaan, niinkuin he ehdottavat?

Jos muu ei toimi, laita myyjälle sähköpostia ja kopio kenttään hänen isoimman esimiehen sähköposti. Isoja pomoja vituttaa selvitellä tällaisia ja paska yleensä valuu tämän jälkeen aika tehokkaasti alaspäin.
Kirjoita selkeä reklamaatio asiasta, kaikki yksityiskohdat koska olet pyytänyt asioita, mitä on luvattu, mitä on tapahtunut ja mitä ei...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ei ainakaan täällä ole tullut "hiljattain" vaan noin Chrome on toiminut mun nähdäkseni alusta asti. Joskin tässä toki pitää ottaa huomioon, että voihan tuo riippua järjestelmästä missä se pyörii. Eli jos mulla se onkin toiminut noin aina niin ei se välttämättä tarkoita, että muilla.

Oma ratkaisu oli ennen Linuxiin siirtymistä, että silloin tällöin pitää sulkea Chrome ja tappaa prosessit.

Hiljattain on koneessani alkanut tulemaan tuo "muisti loppuu! Perkele, tee jotain!" -virheilmoitus kun vähänkin yrittää normaaliin tapaan multitaskata.
shitf + ESC komennolla pääsee chromen omaan tehtävienhallintaan josta voi katsoa mikä siellä oikeasti vie sitä muistia.

Jos haluaa alkaa säätämään enemmän niin tässä olisi pieni ohje miten vähentää chromen muistin käyttöä.

Free up memory in Chromium with a single click

-Tinke
Mulle tuo nappula vain kaatoi koko selainen. Sen sijaan "memory-model=low" käsky pikakuvakkeessa tuntuu auttavan. Vituttaahan se silti, että kone on niinkin vanha ja tehoton mutta sentään on joku kone joka edes jotenkin toimii.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Shaatana!

Vitutuksen syyn salapoliisi pystynee paattelemaan suosikkijoukkueestani.

Joukkueen tarkeimmista pelaajista Luis Fabiano pelikiellossa Libertadoresin ratkaisumatseissa, Ganso pelaa "tasollaan" enintaan joka kymmenennessa pelissa ja maajoukkue-Cortez tekee vaaria ratkaisuja enemman kuin Lootin vaimo ja troijalaiset puuhevosfanaatikot yhteensa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vitutusta aiheuttanut pitkin viikkoa kevään opinnot päättävä tenttirypistys, etenkin koska muutama noista tenteistä on aiheista joita ei ko. aineen opettaja ole pystynyt mitenkään mieleenjäävästi opettamaan ja opin onkin joutunut hankkimaan omatoimisesti muista lähteistä (eikä mitään varmuutta, kelpaako tämä ulkopuolelta hankittu tieto, vai onko tädillä mielestään ainoa oikea totuus hallussa).

Tänä aamuna sen lisäksi vituttaa jälleen tällaiset uutiset:
TS: Altia vaatii pistettä suomalaisten viinarallille - tuontirajoitukset takaisin! | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Kaveri ilmeisesti jopa tiedostaa, että vapaa liikkuvuus (tavarat, palvelut, ihmiset) on EU:n perimmäisiä oikeuksia, ja että koko unioni perustuu sille, mutta on silti sitä mieltä että kyllähän ne Suomelle antaisi erivapauden pistää tuontikiellot pystyyn, kun "naapurissa on liian halvat hinnat". Pitäiskö sittenkin lyyä vaikka Pohjois-Korean malliin rajat kiinni ja erota EU:sta kun täkäläiset saattavat päästä muutenkin kaikkeen paheelliseen globaaliin toimintaan mukaan (tai ainakin kuulla sellaisesta). Tatuoidaan siniristiliput vielä jokaisen täkäläisen otsaan etteivät karkuun päässeetkään saa ostetuksi ulkomailla kiellettyjä substansseja.

Stnan mulukut...
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
"Sopivaksi tuontimääräksi hän arvioi laatikollisen olutta, neljä pulloa viinejä ja litran väkeviä".

Taitaa kaverilla olla vähän suhteellisuudentaju kadonnut. Tuo laatikollinenhan on normaalin suomalaisen miehen annos perjantaina.

Jos jollain on laatikollinen normaali annos perjantaina niin olisi kenties syytä miettiä onkohan toi juominen enää ihan kontrollissa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Jos jollain on laatikollinen normaali annos perjantaina niin olisi kenties syytä miettiä onkohan toi juominen enää ihan kontrollissa.

Juuri meinasin samaa tulla kirjoittelemaan. Normaalin suomalaisen miehen perjantaiannos on noin yksi olutta. Lauantaina sitten ehkä 1-2 lisää. Muuten mennään 1-2 satunnaisella oluella joinakin päivinä, eikä joka viikko. Siitä voi olla tietysti montaa mieltä, mutta minulla laatikollinen kestäisi ehkä 4-5 kuukautta, koska todennäköisesti siitä noin puolet menisivät muiden kitaan ja itse keskittyisin nauttimaan parempia oluita toisinaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri meinasin samaa tulla kirjoittelemaan. Normaalin suomalaisen miehen perjantaiannos on noin yksi olutta. Lauantaina sitten ehkä 1-2 lisää. Muuten mennään 1-2 satunnaisella oluella joinakin päivinä, eikä joka viikko. Siitä voi olla tietysti montaa mieltä, mutta minulla laatikollinen kestäisi ehkä 4-5 kuukautta, koska todennäköisesti siitä noin puolet menisivät muiden kitaan ja itse keskittyisin nauttimaan parempia oluita toisinaan.
Eikös tilastojen mukaan keskiverto suomalainen juo sen 12-päkillisen kaljaa per viikko. Siitä kun miettii vauvat, vanhukset ja nynnyt pois, niin kyl kait se laatikollinen menee normimiehellä työviikon jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös