Vitutusketju

  • 10 590 497
  • 56 164

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Se on totta, että tänne kulutetun ajan voisi käyttää tehokkaammin, varsinkin jos sillä rahaa tekisi. Päivätyö mulla jo toki on, mutta kun on tullut hölmöiltyä aiemmin noita taloudellisia vastuita sen verran, ettei tällä palkalla paljon juhlita. No, väliaikaista tämä on ja opinnot etenee, mutta välillä vähän kiristää.

Edit. Yhtä luottokorttia on maksettu vuosikausia pois ja toinen on tapissa. Enempää ei kiinnosta ottaa.
 
Suosikkijoukkue
NHL
Vituttaa kun olin kävelemässä jääkaapille hakemaan 2pv siellä ollutta avaamatonta limupulloa, mutta siskoni oli eilen illalla vienyt sen eikä ollut laittanut takaisin, joten nyt se on sitten lämmintä kuraa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Edit. Yhtä luottokorttia on maksettu vuosikausia pois ja toinen on tapissa. Enempää ei kiinnosta ottaa.

Jos tilanne on tämä, niin puhuminen Lidlin veloitusten viiveestä yms on kyllä ongelman kaunistelua. Vaikuttaa tämän perusteella että yli varojen on eletty jo pitempään. Yleisesti ottaen menojen pienentäminen on huomattavasti helpompaa kuin tulojen suurentaminen.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa kun olin kävelemässä jääkaapille hakemaan 2pv siellä ollutta avaamatonta limupulloa, mutta siskoni oli eilen illalla vienyt sen eikä ollut laittanut takaisin, joten nyt se on sitten lämmintä kuraa.

Olin tulossa purkamaan vitutustani tänne, mutta tämän vitutuksen aiheen luettuani ei oma vitutus kerta kaikkiaan tunnu enää missään. Voimia.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt vituttaa ja rankasti. Minun nimimerkkini on joutunut sellaisten tietoon, jotka eivät sillä hevonvittua tee. Pitänee anoa vaihtoa. Jumalauta, että keittää. Onneksi olen koulussa, niin ei tule tehtyä mitään tyhmää.
Ainiin, kannattaa myös vaihtaa naamaa, koska joku voi tämän naaman tunnistaa. Missä menee raja? Ei kai missään.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ainiin, kannattaa myös vaihtaa naamaa, koska joku voi tämän naaman tunnistaa. Missä menee raja? Ei kai missään.
Naamaa voisi kyllä vaihtaa. Ei siksi, että joku tämän naaman tunnistaisi, vaan koska se on ruma. Vitutusketjun kamaa, kun peilin näin tänäänkin.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Naamaa voisi kyllä vaihtaa. Ei siksi, että joku tämän naaman tunnistaisi, vaan koska se on ruma. Vitutusketjun kamaa, kun peilin näin tänäänkin.

Tämän työllistävän vaikutuksen takia Rofl Nordström se vain nauraa matkalla pankkiin. Kaikka meitä siis tarvitaan, susirumiakin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämän työllistävän vaikutuksen takia Rofl Nordström se vain nauraa matkalla pankkiin. Kaikka meitä siis tarvitaan, susirumiakin.
Rollen palvelut on liian tyyriitä mulle. Pitää tyytyä vain tekemään kuten äitini neuvoi, eli kasvattaa parta "koska silloin naamastasi näkyy vähemmän". Puoli päätä peittävät Anttilan kamalat aurinkolasit auttavat myös asiassa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Itseni joi äsken kahvia. Lusikan ulostörröttävä osa kykeni tökkäämään silmään, kun viimeistelin kupin pohjia. Nyt silmästä vuoskentelee kyynelainetta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täytyy sanoa, että ihmettelen miten sinä pystyt elämään kaiken tuon taakan alla...
Vähän samaa ajattelin. Ensin limupullogate ja nyt tämä. Pelottaa mitä seuraavaksi tapahtuu... Lippahattu vaihtuu sellaiseen, jonka lippa osoittaa eteenpäin?

Isot jaxuhalit!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Itseni joi äsken kahvia. Lusikan ulostörröttävä osa kykeni tökkäämään silmään, kun viimeistelin kupin pohjia. Nyt silmästä vuoskentelee kyynelainetta.
Olen huumoriin onnahtelevasti pyrkien toisinaan kertoillut, että enimmäkseen toimistoissa ja neukkareissa tapahtuvan työni suurin vammautumisriski piilee siinä, että tökkään kahvimukiin unohtuneen lusikan silmääni. Käytän tosin silmälaseja, joten saattaisi tuo lusikan tökkäisy kolahtaa linssiinkin.

Veli Uleåborgirin ikävä onnettomuus tuo tosielämän kaikupohjaa haaveripohdinnoilleni. Selvää vitutusketjun materiaalia ilman muuta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuosta tulee mieleen se mummeli, joka marmatti että kahvin juominen polttelee rintaa. Hoitaja neuvoi ottamaan tissin ylös kupista.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vituttaa kun huomenna pitäisi alkaa koulu klo 10.00 mutta itse on pakko mennä sinne klo 8.05 lääkärintarkastukseen...
Vittu joo. Koeta jaksaa. Elämä on kovaa, mutta onneksi kuolo armahtaa lopulta.

Miun pitää mennä parin viikon päästä hammaslääkäriin juurihoitoa ottamaan kahdeksalta, jonka jälkeen töihin. Ei siinä muuten mitään, käynhän joskus aamukuudelta uimassakin ennen töihinmenoa. Vaan tuona päivänä on palavereita iltakuuteen ja pitäisi kovasti puhuakin. Aavistelen että tulee riemukas duunipäivä, kun oletan että puudutusainetta tökitään taas leukaperiin kuin amputaatioon valmisteltaisiin. Viimeksi oli puoli päätä turtana vielä alkuillasta, kun puudukkeet survottiin jo aamupäivällä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen huumoriin onnahtelevasti pyrkien toisinaan kertoillut, että enimmäkseen toimistoissa ja neukkareissa tapahtuvan työni suurin vammautumisriski piilee siinä, että tökkään kahvimukiin unohtuneen lusikan silmääni. Käytän tosin silmälaseja, joten saattaisi tuo lusikan tökkäisy kolahtaa linssiinkin.

Veli Uleåborgirin ikävä onnettomuus tuo tosielämän kaikupohjaa haaveripohdinnoilleni. Selvää vitutusketjun materiaalia ilman muuta.

En halua peloitella, mutta minullakin oli lasit päässäni, ja siitä huolimatta melekutin tökkäytyi sarveiskalvoon. Pitäneekö lähteä ostamaan kirkolta visiiri vai pitäisikö ottaa lusikka pois kahvikupista seuraavalla kerralla?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aavistelen että tulee riemukas duunipäivä, kun oletan että puudutusainetta tökitään taas leukaperiin kuin amputaatioon valmisteltaisiin.
Tämän olen huomannut. Pari hammasta taannoin paikattiin, niin koko päivän oli olo kuin Mike Tysonia nakkijonossa etuilleella. Näytin ihan Timo Jutilalta viikon nuuska-annos kerralla huulessa. Kirjaimia puuttui kuin yksivuotiaan puheesta, kun kieli ei taipunut.

Toissa kesänä poistivat viisaudenhampaan. Hoito-ohje oli lepoa ja kylmää juotavaa. Tulkitsin tuon kolmeksi päiväksi riippumatossa, tauotta kylmää lonkeroa särpien.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Täytyy sanoa, että kun ei ole kohta pariin viikkoon nukkunut kuin vain muutaman tunnin yössä, niin nää teiän jutut naurattaa ihan sutena.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En halua peloitella, mutta minullakin oli lasit päässäni, ja siitä huolimatta melekutin tökkäytyi sarveiskalvoon. Pitäneekö lähteä ostamaan kirkolta visiiri vai pitäisikö ottaa lusikka pois kahvikupista seuraavalla kerralla?
Rupea juomaan mustana. Se sokerin käyttö on vaarallista, olen lukenut.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Valmistaakohan länsinaapurimme kuulu Gevalia kahvinjuontisuojuksia? Luulisi tuollaisten olevan säädetty pakollisiksi ainakin nuorille kahvistelijoille.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Rupea juomaan mustana. Se sokerin käyttö on vaarallista, olen lukenut.

Puhkon mieluummin silmäni.

Voisihan tuota myös ruveta ryystämään kahvetta lautaselta sokuripala hammasten välissä. Jäähtyisikin se kahvi siinä, eikä palaisi kieli niin helposti. Kahvittelusta tulisi näin melko turvallista. Toki olisi hankittava muoviset astiastot, sillä posliinisetit räiskähtelisivät alle viikossa säpäleiksi.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Valmistaakohan länsinaapurimme kuulu Gevalia kahvinjuontisuojuksia? Luulisi tuollaisten olevan säädetty pakollisiksi ainakin nuorille kahvistelijoille.

Eiköhän sieltä joku pehmustettu kahvinaamari lisävarustettuna mukin kaatonokalla ja lämpöanturilla löytyisi. Vai liekkö valmistelevat jo lainsäädäntöä jolla kielletään kahvittelut ilman asianmukaista ajokorttia.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eiköhän ne tule täälläkin pakolliseksi, yhdessä kävelykypärän kanssa.
Toivottavasti kyseeseen tulisi integroitu malli, ettei tarvitse kävelyn perästä käydä erikseen kaivamaan kahvistelusuojaimia. Sellainen yleisötapahtumista tuttu sumopainijan muhkea asu olisi muuten mainio yleissuojapuku. Torjuu varmaan pienet meteoriititkin.

Nyt vituttaa pienesti se, että kylmiöön jemmaamani avokadot ovat pilalla. Mitäs sviddua? Vasta viikko sitten ostin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös