Vitutusketju

  • 10 589 914
  • 56 164

Nick Neim

Jäsen
No eiks sun puhelimessä toimi herätys, vaikka se olisikin äänettömällä? Mulla on käytännössä joka yö joko puhelin äänettömällä, tai kiinni ja se sitten aamulla herättää kivasti.

Toimii ja pidänkin puhelinta äänettömällä aina nukkuessani, mutta mä herään silti tohon värinään. Okei, 11.13 en ollut herännyt, mutta 13.04 heräsin. Ja värinän pidän siksi päällä, koska tällä hetkellä on aika odottava fiilis, ts. odottelen puhelua jossa voi oikeasti ollakkin tärkeätä asiaa.

Kokeilin muuten nyt toimiiko tuossa Galaxy S2:ssa herätys jos puhelin on kiinni, eipä ole ainakaan vielä pirissyt.

Mutta kuten sanoin, eniten vituttaa se kun en ole sitä herätyskelloa ostanut, vaikka monesti on se jo pitänyt ostaa. Eli oma vika sinänsä.

E: Heh, toi ensimmäisen viestin "puhelin pirissyt" on muuten varmasti aika hämäävä. :) Sillä siis tarkoitin sitä, että se soi. Tai siis ei soinut kun oli äänettömällä. Mutta hälyytti. Äänettömästi. Onpas vittu vaikeeta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
E: Heh, toi ensimmäisen viestin "puhelin pirissyt" on muuten varmasti aika hämäävä. :) Sillä siis tarkoitin sitä, että se soi. Tai siis ei soinut kun oli äänettömällä. Mutta hälyytti. Äänettömästi. Onpas vittu vaikeeta.

Kai tuo vähemmän hämäävä, kuin esim. teknisesti tässä tapauksessa oikeampi "puhelin pärissyt".
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Vituttaa kun ihmiset eivät ilmoita ajoissa tekstiviestillä tms. päivän aikatauluista. Tänäänkin tuli aivan liian myöhään viesti, että eräs juttu on siirretty myöhempään ajankohtaan ja vielä eri paikkaan. No meninpä vittu tietenkin siihen alkuperäiseen sovittuun paikkaan, istuskelin siellä aikani ja lopulta läksin vittuun, kun oivalsin ettei sinne ketään ollut tulossa. Mulla ei ole tapana ottaa kaikkialle mukaani puhelinta, kun en tule tarvitsemaan sitä tietyissä paikoissa. Enkä minä tarkista joka viides minuutti, onko minulle mahdollisesti tullut uusi viesti.

Piti kävellä muutama kilometri kotiin tämän takia. Vituttaa tällaiset. Enkä varmasti mene sinne siirrettyyn paikkaan ja siihen ajankohtaan, ihan vain koska vituttaa ja se olkoon hyvä kosto siitä, etteivät ihmiset hoida juttujaan ajoissa. Saatana.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kokeilin muuten nyt toimiiko tuossa Galaxy S2:ssa herätys jos puhelin on kiinni, eipä ole ainakaan vielä pirissyt.

Joo eipä toimi. Tämän minäkin kerran huomasin, vanhaan Nokian kännykkään tottuneena. Ja siitä sitten vittuunnuin, koska nukuin miehekkäästi pommiin tentistä. No, eipä se läpi ois varmaan kumminkaan mennyt.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas vituttaa, etten uskonut varoituksia Peab Oy:n laadusta vaan ostin tämän uudisasunnon. Pitäisi varmaan ottaa johonkin asiansa osaavaan lakifirmaan yhteyttä ja lähteä purkamaan kauppaa.

Ja vertailun vuoksi: tämä on kolmas uudiskohde meidän taloudelle. Aikaisemmat NCC:n ja erityisesti YIT:n rakennelmat ovat olleet ihan eri luokkaa ja virheet lähinnä kosmeettisia.
 

Hiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jalkapallo, jääkiekko, yleisurheilu
Tietokone- ja internetriippuvuus pistää harmittamaan. Joka vuorokausi tulee heitettyä varmaan joku pari kolme tuntia hukkaan apaattisesti muutamalla internetsaitilla surfaten.

Eniten tästä kärsivät yleinen vireystilani ja muut vapaa-ajan aktiviteettini, kuten liikkuminen, lukeminen ja varsin vaatimaton sosiaalinen elämäni.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tietokone- ja internetriippuvuus pistävät harmittamaan. Joka vuorokausi tulee heitettyä varmaan joku pari kolme tuntia hukkaan apaattisesti muutamalla internetsaitilla surfaten.

Eniten tästä kärsivät yleinen vireystilani ja muut vapaa-ajan aktiviteettini, kuten liikkuminen, lukeminen ja varsin vaatimaton sosiaalinen elämäni.

No tervetuloa kerhoon. En ole edes facebookissa, mutta hyvin nämä päivät koneella tuhraantuvat.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu. Jätän ehkä 5 kertaa kauden aikana tekemättä neljän tasurin trio-järjestelmä pitkänvedon, ja yllättäen tänään jostain syystä jätin tekemättä. Eihän sillä ois tullukkaan ku 680€. Ois ollu opiskelijan budjettiin ihan kiva lisä.

Eli olisit saanut vähän omiasi takaisin?? Muistaakseni tuo säännöllinen tasapelirivin pelaaminen on jossain todettu kannattamattomaksi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mitähän helvettiä nyt taas? Viimeisten viikkojen aikana on ilmestynyt sähköiskumainen oire minulle. Saattaa siis tulla milloin vain, missä vain ja mihin vain. Yhtäkkiä vain tuntuu kuin saisi pienen sähköiskun. On muuten vittumainen vaiva, kun näiden sähäreiden aikana sätkii kuin pieni kala. Perkele. Kai sitä pitää lääkäriin taas kerran mennä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu että vituttaa tämän saatanan paniikkihäiriö, se että pitää hotkia väsyneenä ja sitten melkeen tukehtua, saamarin vaasa kun ei osaa tehdä aina tuoretta ja pehmeänä pysyvää leipää.
 

Sirius

Jäsen
Hienoa että kevät tulossa, auringonpaiste ja linnunlaulu piristää mieltä. Mutta kävelykelvoton kevytväylä on syvältä. Keskusta niin peilijäässä ettei edes vaunujen nojalla meinaa pysyä pystyssä, saati päästä kunnolla kävelemään. Ja reunoilla metrin kerros paskaa. Itsekin kahden koiran omistajana vituttaa suuresti se 95% koiran omistajista jotka eivät meidän alueella vaivaudu keräämään mussukoidensa paskoja. Kiva sitten kotona pestä vaununpyöriä/koirien tassuja/muksun vaatteita jätöksistä. Ehkä jotku nauttivat paskassa kahlaamisesta, meidän perhe ei.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Itsekin kahden koiran omistajana vituttaa suuresti se 95% koiran omistajista jotka eivät meidän alueella vaivaudu keräämään mussukoidensa paskoja. Kiva sitten kotona pestä vaununpyöriä/koirien tassuja/muksun vaatteita jätöksistä. Ehkä jotku nauttivat paskassa kahlaamisesta, meidän perhe ei.

So... It begins.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Juu tuolta lumen alta kyllä ilmestyy sitten vaikka mitä!
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitähän helvettiä nyt taas? Viimeisten viikkojen aikana on ilmestynyt sähköiskumainen oire minulle. Saattaa siis tulla milloin vain, missä vain ja mihin vain. Yhtäkkiä vain tuntuu kuin saisi pienen sähköiskun. On muuten vittumainen vaiva, kun näiden sähäreiden aikana sätkii kuin pieni kala. Perkele. Kai sitä pitää lääkäriin taas kerran mennä.

Tämä on erittäin vittumaista, itse uskoisin kokevani täysin samanlaisia sähköiskuja, joiden syy on vieroitusoire lääkkeestä. Esiintyy esim. iltapäivällä, jos olen unohtanut ottaa lääkkeet aamulla.. Sitä on kiva olla päivän asioita hoitamassa, tai töissä tietäen, että taas on tulossa helvetilliset pari tuntia ennen kuin pääsee kotiin ottamaan lääkkeet.

Voisiko johtua samanlaisista syistä?

E: Ja nyt kun kirjoitin asian, niin heti välähti, että laitanpa varaliuskan takin taskuun, niin voi unohduksen kuitata heti huomatessaan sen. Jälleen kerran kiitokset palstalle.
 
Viimeksi muokattu:

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Puolikuuta yläpesän suvivirrestä.

Ja viikko onelinereista?

Vituttaa alkava flunssa. Johan tässä kerkesi kuukauden terveenä olemaankin. Sitä ennen meni pari kuukautta yskässä ja nuhassa. Kai se on pakko oikeasti laittaa elämäntavat remonttiin. Se vituttaa myös.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Alppihiihdon MM-kisojen järjestäjien piti sitten päästää naiset kilpailemaan naisten syöksylaskussa laskijoiden turvallisuudesta välittämättä, siinä meni sitten Speed queenin kisat ja loppukausi pilalle, toivottavasti kuntoutuisi ainakin ensi vuodeksi Sotsiin.
 

Laha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, TPS
Kokeilin muuten nyt toimiiko tuossa Galaxy S2:ssa herätys jos puhelin on kiinni, eipä ole ainakaan vielä pirissyt.

Tiedätkö numeron josta odotettava puhelu tulee? Nyt on galaxy s2:eenkin tullut
jelly bean päivitys joka tuo mukanaan estotila ominaisuuden. Voit määrittää numerot mitkä pääsee läpi, muuten on luuri hiljaa.

Ajastamaa pystyy toiminnon, erittäin jees!
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa ihmiset jotka vihaa jotain asiaa niin fanaattisesti, että se on pakko tuoda esille joka helvetin paikassa. Applevihaajat ovat tässä ykkösiä, joka paikkaan on pakko tunkea mainostamaan kuinka paska Apple on ja homokin vielä. Helvetti, eikö kuka tahansa saa käyttää mitä tahansa haluaa? En minäkään juoksentele huutamassa, että Nokia on paskaa tai HTC on paskaa tai Samsung on vaan kopiokone.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Vituttaa ihmiset jotka vihaa jotain asiaa niin fanaattisesti, että se on pakko tuoda esille joka helvetin paikassa. Applevihaajat ovat tässä ykkösiä, joka paikkaan on pakko tunkea mainostamaan kuinka paska Apple on ja homokin vielä. Helvetti, eikö kuka tahansa saa käyttää mitä tahansa haluaa? En minäkään juoksentele huutamassa, että Nokia on paskaa tai HTC on paskaa tai Samsung on vaan kopiokone.

Se juontaa juurensa siihen joutavanpäiväiseen Apple-hypetykseen. Keskinkertaisia tuotteita pidetään jotenkin ylivertaisina. Ja sen on hintaisiakin. Yhteen IPhoneen sorruin, joka sitten vaihdettiin kahdesti takuuhuollossa uuteen. Ikinä en enää koske. MacBookin voisin joskus kyllä hankkia. Ei sillä, minä en kyllä huutele ilman provokaatiota sen paskuutta ympäriinsä, joten en sinällään kuulu siihen porukkaan jota kiroat. Tunnen kyllä heitäkin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tämä on erittäin vittumaista, itse uskoisin kokevani täysin samanlaisia sähköiskuja, joiden syy on vieroitusoire lääkkeestä. Esiintyy esim. iltapäivällä, jos olen unohtanut ottaa lääkkeet aamulla.. Sitä on kiva olla päivän asioita hoitamassa, tai töissä tietäen, että taas on tulossa helvetilliset pari tuntia ennen kuin pääsee kotiin ottamaan lääkkeet.
Voisiko johtua samanlaisista syistä?

Voisi ja varmaan johtuukin. Masennuslääkkeistä luultavasti johtuu, mutta nykyään näitä sähköiskuja tulee jo illalla, jos olen unohtanut aamulla ottaa lääkkeet. Pikkusen vituttaa lähteä päivän askareisiin ja huomaa unohtaneensa lääkkeen. Tietää mitä on odotettavissa viimeistään alkuillasta. Pitänee laittaa ulko-oveen lappu:"LÄÄKKEET!!!"

E. Tätä esiintyy myös silloin, kun olen juonut kahvia liian monta kupillista eli jonkinlainen kofeiinin yliannostuskin voi tulla kyseeseen. Tai en mä tiedä.
 

Nick Neim

Jäsen
Tiedätkö numeron josta odotettava puhelu tulee? Nyt on galaxy s2:eenkin tullut
jelly bean päivitys joka tuo mukanaan estotila ominaisuuden. Voit määrittää numerot mitkä pääsee läpi, muuten on luuri hiljaa.

Ajastamaa pystyy toiminnon, erittäin jees!

Toihan vaikuttaa sen verta kätevältä, että pitääkin kokeilla. Tiedossa on numero josta odottelen puhelua, eli juurikin passeli tähän tilanteeseen.

Kiitoksia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös