...
Just wait till the shit hits the fan... without lights.
Ei kai ässäfaniin sentään kakka osunut vaikka valotta joutuikin pyyhkimään?
...
Just wait till the shit hits the fan... without lights.
Ei kai ässäfaniin sentään kakka osunut vaikka valotta joutuikin pyyhkimään?
Vittu, kyllä kaikilta naisilta ja kaikilta yli viisikymppisiltä ja etenkin kaikilta yli viisikymppisiltä naisilta pitäisi ottaa ajokortti pois ja heti. Vittu.
Kyllä vituttaa kannustaa tällaista paskajoukkuetta jolle tulee yksi suonenvetokausi kerran 15-vuoteen, mutta muuten se tarjoaa joka vuosi samaa paskaa eri paketissa. Vittu, vitun vitun vittu!
Toisaalta, onhan meillä asiat sinäänsä aika hyvin. Tuntuis varmaan aika ikävältä kannustaa jotain Lukkoa, jolle ei tule suonenvetoa edes 50-vuoden välein.
Kyllä vituttaa kannustaa tällaista paskajoukkuetta jolle tulee yksi suonenvetokausi kerran 15-vuoteen, mutta muuten se tarjoaa joka vuosi samaa paskaa eri paketissa. Vittu, vitun vitun vittu!
Lukolle suonenveto on 15 vuoden välein tuleva pronssimitali. Mestaruudesta on tosiaan tänä keväänä 50 vuotta ja edellisestä hopeastakin jo 25 vuotta.Toisaalta, onhan meillä asiat sinäänsä aika hyvin. Tuntuis varmaan aika ikävältä kannustaa jotain Lukkoa, jolle ei tule suonenvetoa edes 50-vuoden välein.
TosiJani. Vittu mikä jankuttaja. Edes ignore ei auta kun kansankynttilä tunkee läpi lainausten kautta.
Ainakin suosittelisin käyttämään työhakemuksissa rohkeasti sanaa minä, ja luopumaan tuosta itsestä. Antaa ihmisestä huomattavasti sivistyneemmän kuvan.Hiljalleen alkaa riepomaan tämä työttömänä oleminen. Ja töitä haen koko ajan, mutta ei tärppää. Kyllähän tämä vähän aikaa on ihan jees-hommaa, mutta tätäkin on jatkunut jo syyskuusta asti.
Itse valmistuin viime keväänä insinööriksi ja olen vailla insinöörin työkokemusta ja jokaisessa työpaikassa vaaditaan vähintään "muutaman vuoden työkokemus", joten miten se vaadittava työkokemus hankitaan?
Ainakin suosittelisin käyttämään työhakemuksissa rohkeasti sanaa minä, ja luopumaan tuosta itsestä. Antaa ihmisestä huomattavasti sivistyneemmän kuvan.