Vitutusketju

  • 10 560 675
  • 56 142

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
YLE ei näköjään näytä enää muuta urheilua kuin ampumahiihdon Norjan mestaruuskilpailuja. Ja niitä tuleekin sitten joka vitun ilta.

Ei oo pakko kattoo. Kato vaikka lätkää. Mua ottaa aivoon Liverpoolin räpeltäminen. Turpaan tulee sekä brittikentillä että Venäjällä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Se hyvä tässä Liverpoolin kelkassa olemisessa on, että kausi on ohi yleensä ohi loka-marraskuussa. Toki Salon Vilpura on hyvin paikannut Poolin jättämän viikottaisen vitutuskiintiön.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
YLE ei näköjään näytä enää muuta urheilua kuin ampumahiihdon Norjan mestaruuskilpailuja. Ja niitä tuleekin sitten joka vitun ilta.

Äläs nyt. Vielähän tälle keväälle ehtii tulla useita lähetyksiä jostain päin suomalaista korpea, kun suomalaiset kansallisen tason hiihtäjät vetävät mäkiä ylös ja alas nenää räässä. Sitten tuleekin kesä ja YLEn valtaavat mm. viestijuoksujen SM-skabat (onhan se niin sympaattista katsoa lähes suorana lähetyksenä kun 14-16 vuotiaat hyppelee aitoja yli).
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
I feel you brother, noista menee koko ilta pilalle.

Mutta jos haluat lievittää tuntemuksiasi tämän asian suhteen, voit vilkaista tämän sivun yläosasta toisen viestini.. ;-)

Ettei mene onelineriksi, milloinkohan tämä paska tuuri loppuu? En usko karmaan, mutta voitaisko mun hyvät teot palkita muulla, kuin epäonnella!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mutta jos haluat lievittää tuntemuksiasi tämän asian suhteen, voit vilkaista tämän sivun yläosasta toisen viestini.. ;-)

Ettei mene onelineriksi, milloinkohan tämä paska tuuri loppuu? En usko karmaan, mutta voitaisko mun hyvät teot palkita muulla, kuin epäonnella!

Katos perkele, ei ole jätkän viikko... Ilon kautta voittoon vaan, kyä se siitä!!
 

motamoro

Jäsen
Kiitos Mikko!

Moniveto meni siihen sitten. Sitä mainosta lainatakseni, eihän tässä ole mitään järkeä!

En tahtoisi kääntää veistä nahassa, mutta ihan pakko. Kyseinen maali toi minulle moniveto-osuman, JYPille olin ovelasti laittanut 2 ja 4. Toisen epäonni on toisen onni vai miten se meni.

Edit.
Onko tämä sitä karmaa? Supermonivedossa tuli vain 3 oikein hiluja kun Bayern pilasi päävoiton tekemällä 90+1 minuutilla 0-2 maalin. Höhö, melkein vituttaa...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiitos Mikko!

Moniveto meni siihen sitten. Sitä mainosta lainatakseni, eihän tässä ole mitään järkeä!

Eihän tuo ole edes mitenkään erityisen lähellä? Hirveän usein monivedot menee nimenomaan yhden tai kahden maalin päähän. Ja loppuhetkillä on aina ne tyhjät maalit joihin jossain lapun pelissä yleensä ropisee. Jotkut 59.55 ja sen jälkeen kun osuu niin ehtii jo asennoitua voittoon varmana. Ja Bum!
 

Viuhula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Black Ops 2. Ihan uskomatonta paskaa! Että voikin yhden pelin kanssa mennä hermot ja joka vitun kerta. Pitkästä aikaa tuo paska koneeseen ja aattelin, että pelataan nyt taas vaihteeks ja pidetään kivaa. Losotat meneen saatana lippaallisen kaverin ottalohkoon ja sit se vilkasee ja ampuu ehkä sinnepäin niin henki lähtee. Niin vittu yhteydestä kiinni. Eikä sen pitäis mulla olla edes paska, mutta kun on Sonera...

Toinen paska, just Sonera saatana! Mitä vitun antipiratismia ne siellä harrastaa? Nytkin kaksi välilehteä auki, toisessa avautuu kaverin valokuvat naamakirjassa ja toisessa iltalehden sivusto, niin nettiyhteys katkeaa. Tapahtuu usein, jos lataa useampaa sivustoa auki samaan aikaan. Yleensä riittää, kun on Youtube ja joku toinen sivu auki. Liikaa bittiliikennettä niin kaikki kaistat poikki. Koneen kun käynnistää sen jälkeen uudelleen niin sitten kaikki toimii taas.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Vituttaa nainen. Huomenna vuosipäivä. Tarkoitus oli syömään ja katsomaan Django. Tässä kun on pikkuhiljaa naimisiinmenoa mietitty, niin onhan tuo sitten sormuksiinkin tutustunut. Ongelma on vain siinä, että menisi hintaluokkaan noin 4000 euroa. Puoli vuotta kihloissa ja ole ollut vielä varaa edes kihlasormuksiin, niin sitten pitäisi pieneen hääbudjettiin mahduttaa tuon hintainen rinkula. Erehdyin sitten sanomaan, ettei tule olemaan varaa. Ensin ilmoitti, että hän säästää ja huomenna ei vietetä vuosipäivää. Sitten paineli toiseen huoneeseen nukkumaan. Hienoa, kun kuukausittaisista 3500 tuloista vajaa kolme tonnia on minun, niin mistähän helvetistä meinasi säästää. Pistämällä loputkin kustannukset minulle. Vissiin.

Vituttaa!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siis neljä tonnia sormukseen? Meidän kuusihenkinen perhe syö puoli vuotta tuolla rahalla. Nyt joku suhteellisuudentaju tuolle muijalle tai kenkää perseeseen. Tässä maailmassa on ihmisiä joilla ei ole edes puhdasta juomavettä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lapset huutaa leipää vaikkei talossa ole viinan tippaa!
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Vituttaa nainen. Huomenna vuosipäivä. Tarkoitus oli syömään ja katsomaan Django. Tässä kun on pikkuhiljaa naimisiinmenoa mietitty, niin onhan tuo sitten sormuksiinkin tutustunut. Ongelma on vain siinä, että menisi hintaluokkaan noin 4000 euroa. Puoli vuotta kihloissa ja ole ollut vielä varaa edes kihlasormuksiin, niin sitten pitäisi pieneen hääbudjettiin mahduttaa tuon hintainen rinkula. Erehdyin sitten sanomaan, ettei tule olemaan varaa. Ensin ilmoitti, että hän säästää ja huomenna ei vietetä vuosipäivää. Sitten paineli toiseen huoneeseen nukkumaan. Hienoa, kun kuukausittaisista 3500 tuloista vajaa kolme tonnia on minun, niin mistähän helvetistä meinasi säästää. Pistämällä loputkin kustannukset minulle. Vissiin.

Vituttaa!

Näin aluksi kysyisin, että oletko tosissasi? Olet tuntenut muijan vasta vuoden??

En halua sanoa pahalla tätä, mutta unohda koko nainen. Jos nainen on sinusta oikeasti kiinnostunut ja haluaa kanssasi naimisiin, niin sormuksien hankkiminen ei ole ongelma.

Ehkä hän osoittaa mieltänsä ja haluaa osoittaa, että hän voi määrätä miten asiat tehdään. Ota rauhallisesti ja elä tee niin kuin hän haluaa. Jos sormus on tärkein asia hänelle, niin JÄTÄ SE!

Tsemppiä!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Näin aluksi kysyisin, että oletko tosissasi? Olet tuntenut muijan vasta vuoden??

Vuosipäivä se on kymmeneskin vuosipäivä. Tai vaikka viideskymmenes. Yhtään penkinlämmittäjän tapauksesta tietämättä, voihan se olla ensimmäinenkin, mutta epäilen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ei tässä mitään kiirettä naimisiin olekaan. Aikaisintaan parin vuoden päästä. Puoliso vaan tuppaa odottamaan sitä ja haluaa näemmä stressata asiaa jo nyt. Vituttaa se reaktio vaan, mikä syntyi kun ilmoitin olevan liian kallis sormus. Äitillään on hemmetin kallis sormus, mutta heillä siihen olikin varaa. Nyt olettaa sitten, että se 4000 on jotenkin pikkusumma. Minä se olen meillä ollut, joka tekee päätökset hankinnoista ja ylipäänsä melkein kaikesta. Tossuilemaan en siis siirry todellakaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En oikein osaa sanoa tarkkaa syytä, mutta jotenkin tämä case Pistorius vituttaa.

Nythän on paljastunut ainakin omasta mielestäni todella ahdistavia juttuja tästä murhasta, väitetään muun muassa, että naisystävän kallo olisi murskattu krikettimailalla ja että tämä tyttöystävä olisi joutunut pakenemaan vessaan, johon siis sittemmin ammuttiin.

Itselle tuli jotenkin tosi puistattava ja surullinen fiilis, kun ajattelin tämän nuoren ja kauniin naisen kohtaloa. Kaikesta päätellen tapahtumat ovat tulleet täytenä yllätyksenä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Ei tässä mitään kiirettä naimisiin olekaan. Aikaisintaan parin vuoden päästä. Puoliso vaan tuppaa odottamaan sitä ja haluaa näemmä stressata asiaa jo nyt. Vituttaa se reaktio vaan, mikä syntyi kun ilmoitin olevan liian kallis sormus. Äitillään on hemmetin kallis sormus, mutta heillä siihen olikin varaa. Nyt olettaa sitten, että se 4000 on jotenkin pikkusumma. Minä se olen meillä ollut, joka tekee päätökset hankinnoista ja ylipäänsä melkein kaikesta. Tossuilemaan en siis siirry todellakaan.

4000€ sormuksesta on kieltämättä aikatavalla. Olkoonkin sitten vihkisormus. Ihan vertailuna oma maksoi 24€ ja vaimon sentään lähes saturaisen johon se tokaisi, että eikö löytyisi halvempaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei tässä mitään kiirettä naimisiin olekaan. Aikaisintaan parin vuoden päästä. Puoliso vaan tuppaa odottamaan sitä ja haluaa näemmä stressata asiaa jo nyt. Vituttaa se reaktio vaan, mikä syntyi kun ilmoitin olevan liian kallis sormus. Äitillään on hemmetin kallis sormus, mutta heillä siihen olikin varaa. Nyt olettaa sitten, että se 4000 on jotenkin pikkusumma. Minä se olen meillä ollut, joka tekee päätökset hankinnoista ja ylipäänsä melkein kaikesta. Tossuilemaan en siis siirry todellakaan.
Toivomukset ja varsinkin vaatimukset on suhteutettava realiteetteihin. Jos naisella ovat realiteetit noin hukassa sormuksen takia, niin onko nyt varmaa että tämä on ainoa asia jossa hänellä voi suhteellisuudentaju hämärtyä? Kuulostaa pelottavalta skenaariolta joutua naimisiin tuollaisen kanssa. Sikäli kun aavistanut ihmistyypin em. kuvauksen takana, niin en ihmettelisi jos muitakin mieheen kohdistuvia tyytymättömyyden aiheita alkaisi putkahdella. Olen mielelläni väärässä tämän arvioni kanssa.

Suosittelen penkinlämmittäjälle myös avioehtoa jos ryhtyy aviosäätyyn neljän tonnin sormusta haaveksivan naisensa kanssa. Saahan sitä tosissaan haluta vaikka sadan tonnin sormusta jos rahaa on ylenmääräisesti, eipä siinä mitään.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ei pysty kyllä mitenkään ymmärtämään tuommoisia 4k€ vihkisormusvaateita jos vaatija nyt ei satu olemaan vaikkapa MySQL:n nimikko-My tai joku parishilton. Onhan se symboli yms, mutta aika helvetin typerää oikeasti pistää esim. puolen vuoden vuokria kiinni täysin hyödyttömään koristeeseen jos resurssit eivät kuitenkaan rajattomat ole. Kyllä siihen ikuiseen rakkauteen tulisi luottaa ilman useiden tonnien (täysin hyödytöntä) panttiakin. Tai sitten on arvomaailma pahasti perseellään.

Vituttaa köyhät.

Vituttaa trollit.
 

-RVL-

Jäsen
Ihan mielenkiinnosta, jos sormuksen sopiva hinta on 4000 €, niin onko ollut puhetta mikä olisi sopiva hääbudjetti? Nouseeko yli viiteenkymmeneen tonniin?

No mitä luulet, tuskin riittää edes polttareihin tuo 50 000 €. Veikkaan, että ruokaan menee n. 70 000 €. Juomat päälle, ne joku 60 000 €, jos siis haluaa jotain vähänkin parempaa. Sitten juhlapaikan, eli jonkun kivan pikku linnan vuokra viikoksi huitelee jossain 100 000 € kieppeillä. Häämatka tekee jonkun 200 000 €. Kierretään yksityiskoneella maailman ympäri kerran molempiin suuntiin. Ja miten on sitten sen hääpuvun laita, jos vuokraa niin kait sellaisen paremmankin saa parilla tonnilla pariksi päiväksi. Mitä tuo sitten tekee. rapiat puoli miljoonaa vissiin ainakin. + Mitä muuta näihin häihin nyt kuuluu, en ole alan asiantuntija. Kait tuohon sellaisen 100 000 € voi lisätä budjettiin, jos jotain pientä tulee mieleen. Ja varmaan tuollainen 4000 € sormus alkaa vituttamaan vuoden jälkeen ja seuraavana hääpäivänä pitää saada vähän parempaa. Ala vaan penkinlämmittäjä tehdä pitkää päivää.

Jos minä suunnittelisin joskus häät niin siellä olisi pappi, vihittävät ja pitääkö siellä joku todistaja olla ja se oli sitten siinä ne juhlat. Sormuksia, jos joku haluaa pitää niin ne voi vaikka leikata metallilevystä, hioa kulmat ja mankeloida sopiviksi.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Vituttaa köyhät.

Oletko nainen?

En ostaisi ikinään muijalleni 4000€ sormusta, eikä siihen todellakaan olisi varaakaan kun olen köyhä. Tuossa tapauksessa vaikuttaisi siltä, että ihastusta herättää enemmän tuo rinkula....

Vituttaa sunnuntait. Onhan tänään sunnuntai? Todella äkäinen olotila.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nyt olettaa sitten, että se 4000 on jotenkin pikkusumma. Minä se olen meillä ollut, joka tekee päätökset hankinnoista ja ylipäänsä melkein kaikesta. Tossuilemaan en siis siirry todellakaan.

Pistä morsio töihin tienaamaan tuo neljä tonnia, niin oppii rahan arvon jos/kun hän kerran tuo perheeseen muutaman satasen kuussa ja sinä loput. Äkkiäkös sitä neito ansaitsee sormusrahat vaikkapa Hesburgerin tiskillä ja pistämällä rahaa säästöön ansioistaan, kunhan niistä on ensin vähennetty sekä verot että taloutenne yhteiset kuluerät. Normaali palkansaaja saa pistettyä esim. satasen kuussa jemmaan, joten eihän neljän tonnin sormuksen hinnan säästämiseen mene kuin reilut kolme vuotta. Sitten voi miettiä asiaa uudestaan.

Suosittelen kyllä lämpimästi tiukkaa avioehtoa mahdollisten häiden varalle ja hyvissä ajoin tapahtuvaa keskustelua taloudellisista reaaliteeteista. Kenties se auttaa, jos rahan arvo valkenee naisellesi keskustelujen myötä. Jos ei valkene ja tilanne pääsee kärjistymään myöhemmin vielä pahemmaksi kun vaatimukset kasvavat, niin pahimmassa tapauksessa jatkokeskustelu aiheesta tapahtuu parin vuoden päästä Naisasiat-ketjussa.

Eipä ole mitään avioitumista näköpiirissä omalla kohdallani, mutta jos olisi, niin keskustelu aiheesta "prinsessahäät" pitäisi tukehduttaa ja tappaa välittömästi sellaisen ilmaannuttua. Monella naisella on suuruudenhullu fantasia prinsessahäistä, joihin pitäisi upottaa kerrostaloasunnon verran rahaa välittämättä siitä, kuka ne rahat oikeastaan tienaa ja mitä muuta niillä rahoilla saisi (vaikka sen kerrostaloasunnon).

Jos se rakkaus kerran on sellaista, että sitä ei voi rahalla mitata, niin sitten rakkauden sinetiksi pitäisi riittää pienempikin rahan haaskaus. Avioliitonhan pitäisi olla ennen kaikkea kahden ihmisen keskinäinen ja ns. sisäinen vakuutus, ei ulkomaailmalle tarkoitettu Las Vegas -show, jossa vain pröystäillään käytetyllä rahalla ja korujen hinnalla. Nimet alle maistraatissa ja hääjuhlaan varatut rahat vain omaan käyttöön esim. lomamatkalle. Ns. ystäville voi lähettää postikortin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös