En muistakkaan koska olisi viimeksi vituttanut näin paljon työasioiden takia. Olen töissä yhdessä suomen suurimmista metallifirmoista plasmapolttorobotin operaattorina. Olen tällähetkellä koko hallini ainoa henkilö, joka on vakitöissä kyseisellä robotilla ja olen myös ylivoimaisesti osaavin sen käytössä. Olen omatoimisesti myös opetellut kyseisen robotin käyttämän ohjelmointikielen ja osaan muutenkin kyseisellä koneella tehdä sellaisia asioita joihin ei luultavasti koko työpaikalta pysty, kuin ihan muutama henkilö.
Tänään sitten tuli ennen ensimmäistä kahvitaukoa suhteellisen tuore tuotannonohjauksen insinööri kertomaan minulle, että olen nyt erityistarkkailussa tuottavuuteni vuoksi, koska työtahtini on kuulemma ollut viimeiset pari kuukautta paljon muita plasmarobotteja pienempi. Yritin siinä sitten selittää, että olen kyseisen ajan tehnyt lähes pelkästään "erikoishommia" ja korjaustöitä joissa kuluu paljon kauemmin aikaa valmisteluissa ja toteutuksessa, kuin normaaleissa poltto-ojhelmissa. Tästähän sitten riemu irtosi, kun tämä kyseinen valopää alkoi "kyllä minä tiedän miten nää hommat tehdään" asenteella opastamaan, että kuinka minun pitäisi työni tehdä ja että ei nissä "erikoishommissa" pitäisi sen kauemmin mennä, kuin normaalitöissäkään vaan olen vain tahallani hidastellut työntekoani. Kello oli 8:50 eli kahvitaukoni olisi alkanut 10 minuutin päästä mutta sanoin sitten kyseiselle inssille, että lähden nyt kahville ja, kun tulen takaisin niin parempi ettei ole koneellani, kun palaan.
Kahviteltuani kaikessa rauhassa kävelin suoraan osastoinsinöörin puheille ja kysyin, että onko työtahdissani tai työtavoissani ollut hänen mielestään jotain moitittavaa tai muuttamista. Osastoinssi, joka oikeasti tietää mitä koneellani teen, vastasi, että ei hänellä mitään valittamista ole ja oli suhteellisen yllättynyt kysymyksestäni. Selitin sitten juurta jaksaen mitä oli tapahtunut, jonka jälkeen osastoinsinööri pyyteli kovasti anteeksi vaikkei hän tässä syypää ollutkaan ja lupasi selvittää asian.
Loppupäivän aikana myös oma työnjohtajanikin tuli vielä pyytelemään anteeksi tuotannonohjaajan puolesta ja kun olin koko päivän ollut suhteellisen vittuuntunut kyseisen episodin johdosta niin lupasi jopa pyytää ettei kyseinen henkilö enään puutu minun tekemisiini. Myös tuo "erityistarkkailu" oli kuulemma osastoinsinöörin määräyksellä lopetettu samantien.
Eli vituttaa tuollaiset saatanan pellet jotka eivät tiedä vittuakaan mitä minä oikeasti työssäni teen mutta tulevat silti kaikkitietävällä asenteella kertomaan kuinka minun pitäisi työni tehdä. SAATANA!