Vitutusketju

  • 10 548 240
  • 56 138

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Eli vituttaa tuollaiset saatanan pellet jotka eivät tiedä vittuakaan mitä minä oikeasti työssäni teen mutta tulevat silti kaikkitietävällä asenteella kertomaan kuinka minun pitäisi työni tehdä. SAATANA!
Insinöörit, nuo työelämän sienet. Ovat välttämättömiä pahoja, mutta harva niitä silti lautaselleen haluaa. Kuvittelevat että yhden pienen tieteenalan hallitseminen tekee heistä joka asian erikoismiehiä.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lisäksi netissä pelatessa vituttaa nuo pallinaamat, joiden pitää katsoa jokainen tekemänsä maali niin monta kertaa uusintana kuin mahdollista. Ottavana osapuolena kun on, niin tuo nostaa muutenkin korkealla olevan vitutuskäyrän aivan uusiin svääreihin.
Mr. Pallinaama tässä terve. Minä katson hyvin usein tekemieni maalien uusinnat, välillä myös vastustajan tekemät. Syitä siihen on oikeastaan kolme. Ensinnäkin, olen niin surkea pelaaja että teen hyvin vähän maaleja, yleens- 0-2/peli. Silloin onnistumisen elämys maalista on ihan kiva ja mielelläni nautin sen lyhyen hetken ihastellen uusinnasta että jumalauta, minä oikeasti tein maalin.
Toinen syy on se, että yritän uusinnoista vähän katsoa että mitenkäs se maali syntyikään, jos osaisin vaikka jatkossakin yrittää samanlaista.
Kolmanneksi, silloin harvoin kun nykyään pelaan niin ajoittuu yleensä esim. perjantai-iltaan ja siinä pelatessa on kiva nauttia muutama olut. Mikäpä sen parempi hetki ottaa välihuikkaa kuin maalin uusintaa ihastellessa?

Niin ja mikäkö minua vituttaa? Vastustajat, jotka keskeyttävät uusinnan painamalla valikkoon. Onneksi valikkoon pääsee vain kerran ottelussa, joten jos sellainen ihme käy että pelissä tulee enemmän maaleja niin niiden uusintoja vastustaja ei pääse pilaamaan. Tosin on sitäkin nähty, että sitten alkaa inboxiin satamaan viestiä siitä miten uusintoja ei saa katsoa ja olen täysi mulkku. Sen verran mulkku olenkin, että sen jälkeen katsonkin ihan satavarmasti uusinnat. Sen kerran kun vastustaja asiallisesti pyysi, että voisinko olla katsomatta uusintoja kun hänellä on vähän kiire niin luonnollisesti suostuin pyyntöön.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
piti laittaa aamulla pitkäveto tupla järjestelmällä max. voitto vähän päälle satku
Ilves-Tappara:1. 4.00€
Jokerit-Kalpa+1:2 1,95
SaiPa-HIFK:1 2,05
Kävelin Ostoskeskuksen läpi ja huomasin, ettei automaateista kuin yksi toimi ja jono oli pidempi kuin nälkävuosi, en viitsinyt jäädä odottelemaan -20 asteen pakkaseen (Helsinki) ja ajattelin, suomalaistyylin, että ei ne oikein mene kuitenkaan ja kuinkas sitten kävikään.
 

Mairouh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça
Vituttaa jos Messi ei saa rikottua ennätystä loukaantumisen takia. Noin paska tuuri vain vituttaa suunnattomasti. Vituttaa muutenkin harvinaisen paska tuuri yleiselläkin tasolla. Olisi kiva kuulla jonkun tarina mahdollisimman paskasta tuurista. Voisi tosin alkaa vituttaa vielä enemmän.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Vituttaa, etten ole maksanut IFK:n otteluissa käymisestä tällä kaudella. Tekisi mieli vaatia rahoja takaisin, mutta kun ei voi edes sitä.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jee jee, itse kun alkanut erosta selvitä, niin ystävältä kuolee isä. Saa siinä sen koulutuksen mikä on oikeasti tärkeätä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jee jee, itse kun alkanut erosta selvitä, niin ystävältä kuolee isä. Saa siinä sen koulutuksen mikä on oikeasti tärkeätä.

Itselleni sattui oma avioero ja erittäin läheisten serkkujen (silloin 12v ja 14v) isän itsemurha peräkkäisille päiville. Oli kyllä hienoa aikaa.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Mr. Pallinaama tässä terve. Minä katson hyvin usein tekemieni maalien uusinnat

Kuspiä vastustaja tässä terve. Niitä uusintoja voit katsella ottelun jälkeenkin useasta eri kulmasta ja ihan ajan kanssa. Xboxilla paina ottelun jälkeisessä valikossa "Y" ja Pleikkarilla varmaan sitä ylintä nappia, mikä se kuvio siinä nyt olikaan.

PS: En tosin viestejä kuitenkaan siitä syystä lähettele.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Pitää näköjään taas siirtyä viikoksi selailemaan ulkomaisia medioita. Suomesta käsin saa sellaisen idean, että tärkeintä tällä hetkellä on jonkun pirjo-irmelin mekko ja ilarin tekemä etiketti-virhe jossain bileissä. Oikein otsasuoni tykyttää tätä paskan määrää mitä näistä kinkereistä suolletaan.
 

Röynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Boston Bruins, AIK
Youtuben uusi lay-out. Ei jumalauta mitä paskaa, miksi vanhasta toimivasta mallista piti väkisin vääntää joku niin vitun "hieno" ja "moderni" versio, jossa ennen kaikkea käytettävyys kärsii. Siis vittu, varsinkin kun tuo uusi paska näyttää ihan kyrvältä, mutta mikäs siinä jos on niin vitun pakko uudistaa kaikkea. Mua ei taas huvita yhtään mikään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Youtuben uusi lay-out. Ei jumalauta mitä paskaa, miksi vanhasta toimivasta mallista piti väkisin vääntää joku niin vitun "hieno" ja "moderni" versio, jossa ennen kaikkea käytettävyys kärsii.
Sama.

Uudistaminen uudistamisen vuoksi on yleensä silkkaa ajan- ja rahan tuhlausta, eikä lopputulos kovinkaan usein paranna käytettävyyttä. Tämä käy jälleen hyvästä esimerkistä.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Minua taas tällä hetkellä vituttaa sellainen seikka suunnattomasti, ettei isäukkoni ole vieläkään vaivautunut käväisemään noutamassa isänpäivälahjaansa. (Ollut tarjolla marraskuun alusta tähän päivään)
Välimatka ei ole kovin kummoinen, siitä se ei ole kiinni eikä ole hänellä ajastakaan puutetta. Silti vaan näkee vaivaa soitella kerran viikossa että
"lähipäivinä sitten". Itse en mene kyläilemään koska kutsua ei ole tullut, joten senkin ajatuksen saa unohtaa.
Jos hän nyt ihmeen kaupalla tämän lukee (en tiedä seuraako J.A.:n keskustelupalstaa) niin haistakoon huilun!
Selittämiseen näkee vaivaa loputtomasti, siihen käytetyllä vaivalla ja ajalla joka on mennyt tekosyiden keksimiseen olisi jo tehnyt vierailun muutamaan kertaan. Ei siinä muuten mitään mutta pitääkö lupailla tyhjiä ja loukata jatkuvasti sillä että aina on parempaa tekemistä (muka)?

Kohta saa pelastusarmeijan Joulupata täytettä....
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Minua taas tällä hetkellä vituttaa sellainen seikka suunnattomasti, ettei isäukkoni ole vieläkään vaivautunut käväisemään noutamassa isänpäivälahjaansa. (Ollut tarjolla marraskuun alusta tähän päivään)
Välimatka ei ole kovin kummoinen, siitä se ei ole kiinni eikä ole hänellä ajastakaan puutetta.

Isänpäiväksi erillinen kutsu nykyään? Ainakin omaan maailmankuvaan käy se että juhlapäivänä juhlakalun luo mennään, eikä odoteta että han tulee kylään. No jokainen tavallaan.
Mutta toisaalta joo, ymmärrän vitutuksesi silti.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Isänpäiväksi erillinen kutsu nykyään? Ainakin omaan maailmankuvaan käy se että juhlapäivänä juhlakalun luo mennään, eikä odoteta että han tulee kylään. No jokainen tavallaan.
Mutta toisaalta joo, ymmärrän vitutuksesi silti.

Pakko selventää: normaalistihan siis asia olisi juuri noin, että minä hänen luokseen eikä päinvastoin, mutta kun äijällä on uusioperhe ympärillään ja minä en jostain syystä sinne koskaan (siis ihan oikeasti ikinä) ole tullut kutsutuksi. Monasti olen koettanut saada selvyyttä mitä pahaa olen tehnyt jotta en voisi joskus poiketa kuten muillakin ihmisillä on tapana tehdä, mutta asia on kuoliaaksi vaiettu ja tekosyitä satelee vaivautuneella tavalla.
Lopuksi hän sitten itse sanoo poikkeavansa mieluummin minun luonani tai paremminkin tulee johonkin yleiselle paikalle muutamaksi minuutiksi jos on vaikka jokin lahjanvaihto tms. asia joka pakottaa tuohon.
Enpä ole siten halunnut häiriöksi olla. Toisaalta äijä siis kyllä tasaisesti soittelee 1-2 minuutin "mitäs kuuluu"-puheluita, noin 1-2 krt/kk, niin sitä olettaisi että välimme on kunnossa, mutta taitaa olla perimmäinen syy tuohon muodolliseen yhteydenpitoon se, että saa sitten sanoa muille tutuilleen heidän kysyessään "kyllä" jos sattuvat kyselemään pitääkö minuun yhteyttä.
Tämmöistä täällä, aika friikkiä touhua vai mitä?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Youtuben uusi lay-out. Ei jumalauta mitä paskaa, miksi vanhasta toimivasta mallista piti väkisin vääntää joku niin vitun "hieno" ja "moderni" versio, jossa ennen kaikkea käytettävyys kärsii. Siis vittu, varsinkin kun tuo uusi paska näyttää ihan kyrvältä, mutta mikäs siinä jos on niin vitun pakko uudistaa kaikkea. Mua ei taas huvita yhtään mikään.

Näyttää myös siltä, ettei sieltä enää voi ladata viisuja omalle kovalevylle. Ei ainakaan näyskentele Lataa video -lisäosapalikkaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Näyttää myös siltä, ettei sieltä enää voi ladata viisuja omalle kovalevylle. Ei ainakaan näyskentele Lataa video -lisäosapalikkaa.
En ihmettele. Youtubessa alkaa olla melko määrät esimerkiksi loistavia konserttitallenteita kunnon soundein, siis tunnin tai useammankin mittaisia tallenteita. Lienee jo tullut jonkinlaisia paineita asiasta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En ihmettele. Youtubessa alkaa olla melko määrät esimerkiksi loistavia konserttitallenteita kunnon soundein, siis tunnin tai useammankin mittaisia tallenteita. Lienee jo tullut jonkinlaisia paineita asiasta.

Osasin odottaa tätä uudistusta kuin käteni alta ja kuin verkonpaikkaaja työssään.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juurikin pitkin iltapäivää on suunnaton vitutus möyrinyt sisimpääni. Kyllä näistä saatananvitun sairauksista riittäisi muillekin jakaa. Vittu! Eikä viikon jatkunut helvetillinen lumentulo yhtään ainakaan kompensoi tilannetta. Vittu!
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Vittu että vituttaa Soneran taso. Pätkii joka toinen sekunti lähetys kun yrittää Nelonen Prolta katsella peliä... Jo toinen digiboksi Soneralta menossa kun ei ensimmäinen kestänyt kahta kuukauttakaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös