Vitutusketju

• 10 698 681
  • 56 253

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tulen autolla risteykseen ja paikallinen papparainen on astumassa suojatielle. Hidastan vauhtia mutta papparainen päättääkin vetäytyä takaisin ja päästää meikäläisen autolla ensin. Painan kevyesti kaasua ja moikkaan papalle kiitokseksi. Kuitenkin tämä lähtee yllättäen ylittämään suojatietä. Ajan melkein käivärän päälle vaikka paniikkijarrutan ja nastoja lentää vittuun. Pappa katsastaa kiukkuisena ja pyörittää päätään. Toivon, että niskat menisivät nurin.

Vittu että vituttaa jälleen kerran eläkeläisvanhukset liikenteessä. Kai tääkin taas sitten oma vika oli.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Muista, että vanhemmat ihmiset ovat aina oikeassa ja vain siksi, että ovat vanhempia. Olet sinäkin roisto, kun tuolla tavalla menet kunniallista senioria säikyttelemään.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Muista, että vanhemmat ihmiset ovat aina oikeassa ja vain siksi, että ovat vanhempia. Olet sinäkin roisto, kun tuolla tavalla menet kunniallista senioria säikyttelemään.

Voih, oletpa sinä nyt mielesi pahoittanut, tässä:________ sinulle oma ilmakitara, niin ei vituta enään kaikki pikkuasiat.

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Vituttaa tuo KalPan kesäloma vaikka oli jo 3-0 johto sarjassa Bluesia vastaan! Elämä on, shaatana!

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Kävin terveystarkastuksessa ja...

Tuli tuosta mieleeni, että LKS (=Lapin Keskussairaala) ei välttämättä ole paras paikka tuottaa jälkeläisiä. Siellä on nääs selkeästi laadunvalvonnassa ongelmia. Miten on muka mahdollista, että tupakoimaton, viina juomaton, melkein koskaan punaista lihaa syömätön ja vain (lievästi) ylipainoinen alle nelikymppinen (vielä hetken) muka tarvitsee kolestroli-lääkitystä? Täh? Häh? Tähän asti olen kuvitellut, että kun priimaa tilattiin niin priimaa saatiin, mutta ei sitten näköjään. Jossain on pahasti vikaa.
No, okei tarkastin väestöliiton laskurista syntymäpäiväni viikonpäivän. Näet olen tähän asti kuvitellut sen olleen tiistai. Mutta armoton laskuri paljasti karun totuuden. MAANANTAI. Voi helevetin helevetti. LKS ei siis ole ainoastaan tupeloinut ja päästänyt surkeaa maanantai-kappaletta linjan läpi, vaan myös antoi semmoisen kuvan että nyt on vanhemilla käsissään parasta mitä maasta saa. Silleen olen sitten itseäni markkinoinut, että missä sie oikein hyvää miestä tarvit, niin tässä sulla on sellainen. Ei voi sitten tuotakaan enään tehdä, ja kait pitää entisiltäkin työnantajilta käydä pyytämässä anteeksi perusteettomia väitteitä. Että olen katkera, eikä voi oikein kenellekkään valittaa, kun tehdaskin on jo kiinni.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa vaimon naisvaltaisen (100%) työpaikan työilmapiiriä tehokkaasti myrkyttävä ämmäily, joka lähtee ihan esimiestasolta. Esimerkkinä vaikkapa soittelu muille alaisille, että "missä se Sirpa* on, ei vastaa puhelimeen?" Vaikka Sirpalle ei ole edes soitettu, ja kalenteriin (johon on pyydetty katseluoikeudet joita ei ilmeisesti osata käyttää) on merkitty, että sovitulla palkattomalla vapaalla Sirpa on. Ikinä mitään ei voi kysyä suoraan asianosaiselta, vaan kollegoilta tämän poissaollessa. Ja nyt timanttisesti määrättiin kaikkia kirjoittamaan raportti siitä, mitä on viimeisen neljän kuukauden aikana tehnyt. Pitäisi kirjoittaa siihen, että vittu sinähän se esimies olet.

*Vaimoni ei ole Sirpa. (En ole siis Teemu S.)

Voi vittu, jatkoa tälle. Vaimo teki listauksen työtehtävistään puolihuumorilla aakkosjärjestyksessä ja monisivuisena, kun ei tarkempaakaan ohjeistusta ollut annettu. Nyt listaus oli jossain palaverissa käyty läpi ja esimies oli huutanut että on erittäin huolissaan ymmärtääkö Sirpa suuria kokonaisuuksia. Uusiks meni. Paljastui tosin sekin sitten samalla, että esimies todennäköisesti vaan yrittää saada selville, mistä hän itse oikein on vastuussa, vaikkei asiasta mitään ymmärrä.

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa Postin hitaus! Uutta televisiota odottelen kotiinkuljetuksella, mutta ei kuulu eikä näy mitään. Lähetysten seurannan viimeisin havainto on edelleen Postin logistiikkakeskuksesta Vantaalta, mutta siitäkin havainnosta alkaa olla jo kaksi vuorokautta. Matkaa olisi kuljettavana alle 200km, joten kyllähän tuon paketin olisi kovempi jätkä ehtinyt kiikuttaa perille vaikka fillarilla.

Onneksi tässä on vielä tämä pääsiäinenkin välissä eli katsellaanpa sitten uudestaan tiistaina, ellei tässä jotain ihmettä tapahdu!

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Voi vittu, jatkoa tälle.
...
Paljastui tosin samalla, että esimies todennäköisesti vaan yrittää saada selville, mistä hän itse oikein on vastuussa, vaikkei asiasta mitään ymmärrä.

I so hear you - sillä (onnellisella) erotuksella, että esimiehen vaihtuessa vastaavasta ämmäilystä lähes päästiin. Ts. koko talon tasolla se on yhä voimissaan, mutta nyt täällä käytetään järkeä=enimmäkseen pyyhitään persettä kuvaamasi kaltaisilla idiotismeilla:).
Mutta ei kannata yleistää: ämmäilijöitä löytyy miehistä yhtä lailla, joskus paljon pahempiakin. Täälläkin kyttäys, byrokratia, perseenuolentahierarkia, tietotekniikkaa ja nykymenoa yleensä tajuamaton haahuilu, vastuun ja suoran kontaktin välttely jne. loppuivat "mies"pomon vaihtuessa naiseen. Tsemppiä vaimollesi anyway.

Omasta kokemuksesta olen huomannut, että paras työilmapiiri on aina ollut paikoissa, joissa miehiä ja naisia on melko tasapuolisesti.

Jep, ja muutenkin sopivasti erilaisia (tausta, mielipiteet, kokemus jne.) tyyppejä. Umpioitumisen ja sen ämmäilyn - edelleen sukupuolineutraalissa mielessä - vaara kumuloituu muuten about samaa tahtia kuin porukka samankaltaistuu.

Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi vittu, jatkoa tälle. Vaimo teki listauksen työtehtävistään puolihuumorilla aakkosjärjestyksessä ja monisivuisena, kun ei tarkempaakaan ohjeistusta ollut annettu. Nyt listaus oli jossain palaverissa käyty läpi ja esimies oli huutanut että on erittäin huolissaan ymmärtääkö Sirpa suuria kokonaisuuksia. Uusiks meni. Paljastui tosin sekin sitten samalla, että esimies todennäköisesti vaan yrittää saada selville, mistä hän itse oikein on vastuussa, vaikkei asiasta mitään ymmärrä.

Jostain syystä en ylläty kyseessä olevan 100 % naisvaltainen ala.

Omasta kokemuksesta olen huomannut, että paras työilmapiiri on aina ollut paikoissa, joissa miehiä ja naisia on melko tasapuolisesti.

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitutus on seuraavaan aivan liian voimakas sana. Kyllästynyt tai hyytynyt sopisi paremmin.

Titanic. Joo, sata vuotta jne. jne. Joo, onhan se ihan kiehtova tarina, mutta oikeasti, mitä uutta tuohon enää saadaan? Miksi otsikoissa ja dokkareissa hehkutetaan niin usein jostain Titanicin salaisuuksista ja "uppoamisen todellisista syistä"? Se osui jäävuoreen, end of story. Voihan siellä jokin väärin asennettu mutteri olla seassa, mutta ei se nyt ihan kaikkea muuta. Toki aina pitää myös jauhaa samat jutut kuten orkesterin soittamiset ja Guggenheim silinteri päässä naukkailemassa brandya kuoleman koittaessa jne. jne.

Pakko myöntää, että onhan noita aiheeseen liittyviä ohjelmia aina vuosien varrella tullut katsottua ja osa on mielenkiintoisia, mutta osa lähinnä kiusallisen huonoja. Muistan jonkun dokkarin, missä etsittiin "todellista Jack Dawsonia". Se oli vielä jonkun ihan kunniallisen tuotantoyhtiön tekele. Siinä viimeistään huomasi, että eiköhän tämä aihe ole pikkuhiljaa käyty.

Ne laivan kuvat sieltä meren pohjasta ovat kyllä aina yhtä vaikuttavia.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
HS: Sudentappaja: Tämä yhteiskunta teki minusta sen, mitä olen.

On kyllä mahtavaa logiikkaa tältä Nälkämaan nulkilta: "Jos ei laki auta, tartun rautaan. Tämä yhteiskunta teki minusta sen, mitä minä olen.".

Pakko vielä palata tähän, kun vihdoin luin tuon Kuukausiliitteen jutun. Tuo mulkku siinä kehuskelee miten on ampunut, myrkyttänyt (käynyt oikein Venäjällä asti ja nyt ei saa enää maahan edes viisumia näiden reissujensa takia) ja jyrännyt erikoisvahvistetulla moottorikelkalla susia hävittäen kokonaisia laumoja. CV:n kuuluu myös mm. tutkijoiden seurantakopin räjäyttäminen dynamiitilla ja haaskan myrkytys, viranomaisten pakeneminen moottorikelkalla ja pantasusien jäljitys tappamistarkoituksessa.

Jutut ovat muutoinkin tasoa, että mm. tuo syrjäkylä pitäisi saada itsenäiseksi, Kekkonen on ainoa oikea presidentti, vaimo ei kunnioita, jos ei tapa suunnilleen jokaista oravaa suurempaa otusta ja muuta tasapainoista ja normaalia settiä.

Ihan uskomatonta, että tuollaisia pellejä on edes olemassa.

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Ihan uskomatonta, että tuollaisia pellejä on edes olemassa.

Nauratti tossa jutussa kaikkein eniten se, että äijä kehuskelee rakentaneensa itse oman kotitalonsa. Jos on kerran kokemusta kokonaisen talon rakentamisesta niin ei luulisi olevan vaikeaa rakentaa joku muutaman metrin korkuinen suoja-aita.

Jostain syystä en ollut yllättynyt että kyseinen tapaus asustelee Kainuu/P-Karjala -akselilla...

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Vähän kyllä vituttaa välieräsarjat ja erityisesti Jokereiden tappiot. Antikliimaksi-finaalit viittä vaille paketissa.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kekkonen on ainoa oikea presidentti
Muuten en varsinaisesti jaa miekkosen näkemyksiä, mutta kyllä Kekkonen on ainoa oikea presidentti. Täällä pitäisi tehdä kuten Roomassa, jossa imperaattoreita alettiin kutsua Caesarin mukaan keisareiksi. Meillä presidenttejä pitäisi kutsua kekkosiksi. "Suomen tasavallan kahdestoista kekkonen, Saukko Niinistö!"

JYPin ja Jokereiden sarjassa voi käydä vielä miten vaan mutta, kyllähän tuo Pelicans-Blues sarja aika selvältä näyttää. Sitten vaan jännätää että kumman Blues saa finaaliin
Niin juu, Plyys antaa taas kolme eteen että tulee jännempää.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin juu, Plyys antaa taas kolme eteen että tulee jännempää.

Oletko mahdollisesti kansakoulun opettaja, kun koet aina tarvetta selittää jutut auki?

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muuten en varsinaisesti jaa miekkosen näkemyksiä, mutta kyllä Kekkonen on ainoa oikea presidentti.

Heh, olin muuten täysin varma, että tähän tartutaan. Lisäksi olin 95% varma, että se olet sinä. Eikä siis millään pahalla, koska onhan tuossa totuuden siemen mukana ja varmaan fiksuin kommentti mokoman alkueläimen suusta koko jutussa.

Kovahan Urkki oli, ei siinä, mutta myös Ahtisaarta arvostan kuitenkin myöhäisemmistä melko korkealle, tosin lähinnä ulkopresidentillisten saavutusten takia.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Muuten en varsinaisesti jaa miekkosen näkemyksiä, mutta kyllä Kekkonen on ainoa oikea presidentti. Täällä pitäisi tehdä kuten Roomassa, jossa imperaattoreita alettiin kutsua Caesarin mukaan keisareiksi. Meillä presidenttejä pitäisi kutsua kekkosiksi. "Suomen tasavallan kahdestoista kekkonen, Saukko Niinistö!"
Kun olin pikkujamppa niin vanhemmat tilasivat kotiin vähän aikaa Nykypostia. Paska lehti, mutta hulvattomia juttuja. Linja oli sekava. Yhden numeron keskiaukeamaan oli laitettu liitteeksi Urho Kekkosen juliste, siis sellainen ihan helvetin iso värilakana. Otin sen talteen ja liimailin sen huolellisesti vahvan pahvilevyn päälle. Pidin sitä sitten huoneeni seinällä 1980-luvun loppuun saakka, kunnes muutin kotoa pois opiskelemaan.

Jollakin tapaa oli hienoa, kun oma huoneeni oli ikään kuin muusta maailmasta eriytetty paikka jossa vallitsivat omat lainalaisuutensa. Siellä Kekkonen oli ikuisesti presidentti, vielä Koiviston aikana ja kuoltuaankin.

Oikeastaan Kekkosen jälkeiset presidentit pitäisi nimetä virallisissa yhteyksissä tyyliin n:s presidentti jälkeen Urho Kaleva Kekkosen. Siis Niinistö, vaikka saman seuran miehiä kanssani onkin, olisi kuitenkin "vain" Sauli Niinistö, Suomen Tasavallan 4. Presidentti jälkeen Urho Kaleva Kekkosen. Samoin ajankohtiin voisi viitata periaatteella x vuotta jälkeen Urho Kaleva Kekkosen syntymän. Tämä olisi juliaaniseen kalennteriin suhteutettua lukujen käsittelyä ajatellen kovasti helppoa, sillä Kekkonen syntyi vuonna 1900. Kuluvana vuonna tapahtuvat asiat voisi sijoittaa aika-akselin koordinaattiin 112 jUKK.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy