Siellä Kekkonen oli ikuisesti presidentti, vielä Koiviston aikana ja kuoltuaankin.
Mun faijani teki duunia Turun satamassa Koiviston kanssa aikoinaan ja mä olin silloin vähäsälli. Tosin Kekkonen oli pressa ja kaikki aika hyvin.
Siellä Kekkonen oli ikuisesti presidentti, vielä Koiviston aikana ja kuoltuaankin.
Muistelen että Koiviston ollessa Suomen Pankissa muuan VVM:n silloinen virkamiestutkija VTT N.N. kritisoi voimakkaasti Koiviston talousteesejä jossakin yhteydessä. Kyseinen VTT harrasti autojen remontointia (ja oli kypsällä iällä hankkinut amiksesta vielä autonasentajan paperit tohtoroiduttuaan). Närkästynyt Koivisto taisi kommentoida jotakin sellaista että tohtorin olisi hyvä pysytellä vain autojen rassauksessa. VTT kommentoi, että Koiviston taitaisi olla parempi vain pidättäytyä Turun sataman sosiaalisten suhteiden tutkimisessa. Paha sanoa kumpi oli herjassaan lähempänä tikkataulun keskustaa.Mun faijani teki duunia Turun satamassa Koiviston kanssa aikoinaan ja mä olin silloin vähäsälli. Tosin Kekkonen oli pressa ja kaikki aika hyvin.
Sama. Minua on vituttanut jo siitä lähtien kun tämä ämmä on levittänyt carpaccio reseptiä johon tulee majooneesia, aitona alkuperäisenä reseptinä ;)Vittu mikä akka. Vituttaa.
Pakko vielä palata tähän, kun vihdoin luin tuon Kuukausiliitteen jutun. Tuo mulkku siinä kehuskelee miten on ampunut, myrkyttänyt (käynyt oikein Venäjällä asti ja nyt ei saa enää maahan edes viisumia näiden reissujensa takia) ja jyrännyt erikoisvahvistetulla moottorikelkalla susia hävittäen kokonaisia laumoja. CV:n kuuluu myös mm. tutkijoiden seurantakopin räjäyttäminen dynamiitilla ja haaskan myrkytys, viranomaisten pakeneminen moottorikelkalla ja pantasusien jäljitys tappamistarkoituksessa.
Jutut ovat muutoinkin tasoa, että mm. tuo syrjäkylä pitäisi saada itsenäiseksi, Kekkonen on ainoa oikea presidentti, vaimo ei kunnioita, jos ei tapa suunnilleen jokaista oravaa suurempaa otusta ja muuta tasapainoista ja normaalia settiä.
Ihan uskomatonta, että tuollaisia pellejä on edes olemassa.
Aina näitä landeramboja nähdessään kiittää sitä kehitystä, että maaseutu tekee koko ajan kuolemaa.
Kovahan Urkki oli, ei siinä, mutta myös Ahtisaarta arvostan kuitenkin myöhäisemmistä melko korkealle, tosin lähinnä ulkopresidentillisten saavutusten takia.
Vituttaa Suomen Master Chefin keittiössä nokka pikällä uteleva Sikke Sumari.
Tähän vahva sama - yllättävän pitkään on saanut pyöriä televisiossa noilla sinänsä heppoisilla ruokaohjelmilla. Hiukan laajentaen, vituttaa kaikki nämä ns. tosi-tv-formaatteihin perustuvat ohjelmat ja kilpailut Suomen telkkarissa. Aina samoja naamoja siellä pyörimässä ja toteutus on todella paskaa. Mistä ihmeestä noiden tekemiseen saadaan rahaa ja kuka noita jaksaa varttia pidempää katsoa?
Sukula on varmasti osaava kokki, mutta jo pelkästään sen tekokova ilmeily noissa mainoksissa saa aika vahvan myötähäpeän aikaan.Perseestähän noi on. Top Chef oli ihan ok, jos kesti vitun ärsyttävät tuomarit jotenkin. Kauhulla jo odotan sitä Sukulan ohjelmaa, en kyllä käsitä miten kukaan täysijärkinen päästäisi Sukulaa lähellekään omaa yritystään ryssimään hommia. En mä epäile etteikö Sukula ruokaa osaisi laittaa, mutta ravintolan pyörittämiseen ja bisnekseen en siltä ottaisi neuvoja.
Sitten kun maaseutu kuolee, loppuu kaupunkilaisilta ruoka. Sitä kun ei tehdäkään tehtaissa tyhjästä.Aina näitä landeramboja nähdessään kiittää sitä kehitystä, että maaseutu tekee koko ajan kuolemaa.
Dorka! En mä kaupasta mitään puikulaperunaa tai kaurapuuroa osta. Mä ostan hampurilaisia, ranskalaisia ja muita sellaisia juttuja. Vai kasvaaks teidän pelloilla hampurilaisia häh? Ei me kaupunkilaiset mitään tyhmiä olla, maalaisjuntti!Sitten kun maaseutu kuolee, loppuu kaupunkilaisilta ruoka. Sitä kun ei tehdäkään tehtaissa tyhjästä.
Vitun kurdit jätti kananmunan raa'aksi pizzan päällä. Eipä ollu kovin nälkäkään. Soitin tietenkin lampaannussijoille antaakseni palautetta ja sain puhelimessa totaalisen raivarin. Nyt hiekkaneekeri uhkailee poliisilla. Hah hah sanon minä.
En oo muuten ikinä tajunnut tätä juttua että tilataan ruokaa joltain tai mennään syömään sellaiseen paikkaan joita kohtaan on jo lähtökohtaisesti jotain antipatioita. Siis kun keski-ikäiset äijät menee kännissä kebab-paikkaan ja aloittaa koko episodin vittuilemalla myyjille ja jatkaa sitä poistumiseen asti. Jos en itse perusta jostain tyypistä niin viimeiseksi lähden kantamaan sille rahaa ja syömään tekemiään ruokia. Mutta jollain tämä toimii näköjään ihan käänteisesti.
Ei saatana mikä olo ja paremmasta ei vielä tietoa.
Avauduinkin jo tuonne krapulaketjuun mutta nyt tämä tilanne ansaitsee viestin tänne vitutusosioonkin.
Vetäisin siis uudenvuoden juhlinnan aikana reilummanpuolisen ilmaveivin ja se tapahtui niin että kaverin talossa tulin toisen kerroksen parvekekaiteen kanssa n. 3,5-4 metristä pää edellä jäiseen kenttään, ja nyt on olo sen mukainen.
Saatana että oli vaikea kampeutua sängystä ylös ja tuo operatio nyt aamulla aiheutti semmoisen huudon/korinan että 4v tyttäreni joka seurasi tapahtuman sivusta purskahti hyteeriseen itkuun.
Tuossa rytäkässä meni siis 3 kpl kylkiluita ja komea kalju ja naama ei ole tällä hetkellä aivan yhtä komeita kun pari päivää sitten, ja aiheuttanee sen että viikkoon pariin ei tule edes kaupassa käytyä, ja tietysti tällä hetkellä yleisen olotilan vuoksi ei ole muutenkaan mitään asiaa lähteä mihinkään.
Kaiken kruunaa oikea polvi joka ilmeisesti osui alla olevan terassin kaiteeseen ja tällä hetkellä siinä ei ole pitoja eteen eikä taakse saatikka sivulle ja lisäksi näyttää että siihen on kertynyt arviolta 5l nesteitä, ja on siis n. tuplat toiseen koipeen verrattuna.
Nyt tässä odottelen pikalähetettä magneettikuviin koska oli viikonloppu kun tämä tapahtui ja ilmeisesti myllyt eivät silloin olleet käytössä.
Koko muuhun runkoon tehtii joku viipalekuvaus eikä siinä vissiin mitään hälyyttävään näkynyt ainoastaa ristiselässä joku niveä/välilevy ei ollut oikeen ruodussa, mutta voi olla vanhempaakin vikaa.
Kaikenkaikkiaan kaikki liikkuminen on tällä hetkellä helvetin tuskallista ja varsinkin kaikki ylösnousut aiheuttavat semmoisen tuskan että itkisin/huutaisin kurkku suorana koko ajan jos hengen salpautumisen vuoksi pystyisin.
Mutta tapahtumiin nähden on kyllä syytä olla kiitollinenkin koska tuossa ei missään nimessä halvaantuminen/noutaja voinut olla kovin kaukana, ja kun tarkemmin miettii noita vaihtoehtoja niin loppujen lopuksi kyllä nänä tuskat ja vitutukset saatana sentään kestää.
Sitten kun maaseutu kuolee, loppuu kaupunkilaisilta ruoka. Sitä kun ei tehdäkään tehtaissa tyhjästä.
Tuo nyt on makuasia, mutta itse syön kananmunani mieluiten keltuainen valuvana. Erityisesti pizzassa toimii parhaiten, kun kananmuna on kiinteytynyt kuumassa vain sen verran että muna pysyy joten kuten kiinni läystäkkeessä.Vitun kurdit jätti kananmunan raa'aksi pizzan päällä. Eipä ollu kovin nälkäkään. Soitin tietenkin lampaannussijoille antaakseni palautetta ja sain puhelimessa totaalisen raivarin. Nyt hiekkaneekeri uhkailee poliisilla. Hah hah sanon minä.
Niin minäkin pannulla paistetun munan, mutta karvakäsien mikälie omavastuu tuontimuna saisi olla kyllä kohtuu kova.Tuo nyt on makuasia, mutta itse syön kananmunani mieluiten keltuainen valuvana.