Vitutusketju

  • 10 567 663
  • 56 146

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Vituttaa miten ihminen voi olla näin tyhmä! Sadistinen nainen vailla mitään omatuntoa tai kykyä hillitä tunteitaan hakkaa kotonaan itseänsä 20 kertaa pienemmän koiran heittäen sitä pitkin seiniä ja selittää tapahtunutta medialle; "Mulla oli huono päivä." Poliisi ei käynnistänyt mitään tutkimuksia ennenkuin tapahtuman kuvannut naapuri julkaisi videon Youtubessa ja tuo kusipää pahoinpiteilijä eläintenrääkkääjä sai 40 000 tappouhkausta ja suuttuneet ihmiset piirittämään taloansa. Ihmetyttää myös tuon kuvaajan käyttäytyminen, sen sijaan että yrittäisi auttaa koiran pois tuon psykon käsistä, hän kuvaakin tapahtuman!? Ja kaikenlisäksi tuo nainen olisi saamassa vain vuoden vankeutta... Ikuinen eläintenpitokielto, tuntuvat sakot ja päälle se vankeus niin oppisi että asioista tulee seuraamuksia. Vittu!
Linkki vie muuten siihen Youtube videoon.

ps. Koira kuoli kaksi päivää hakkaamisen jälkeen, kertoo meille Iltasanomat.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Voi hevosen perä.

Osallistuin tässä vuosisadan pisimpään rekrytointiprosessiin ja tämän uskomattoman saagan lopputulemana jäin kakkoseksi. Helvetti.

Lyhyesti kerrottuna paikka aukesi syyskuulla, hakupaperit sisään, haastattelu lokakuun puolivälissä, tieto jatkoonpääsystä marraskuun alkupuolella, toinen haastattelu marraskuun lopussa ja jo tänään tieto että olen ensimmäisenä varalla. Voi kilin lapsentekoväline. Jos olisi sanonut, että olen vaikka kolmantena varalla, olisin haukkunut akan puhelimessa ihan pystyyn tästä venkoilusta, mutta nyt piti sitäkin pidätellä. Purkaudun sitten teille.

Kaiken lisäksi paikka ei aluksi vaikuttanut ihan huippukiinnostavalta. Pikku hiljaa kun hommasta kuuli, kerkesin vakuuttumaan ja toivomaan tästä ihan älyttömän paljon. Loppuvaiheissa ei ole viitsinyt enää muualle pistää papereita, kun tästä on toivonut niin paljon.

Musta joulu.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vähän samanlainen vitutus kuin Alvajärven Urholla, juuri sain tietää että en saanut hakemaani työpaikkaa jossa pääsin rekrytointiprosessissa ihan loppumetreille, kyllä tuli vitun hyvä synttärilahja. Alkaa tässä vähitellen usko mennä omiin kykyihin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vasen selkäni meni juntturaan nenänniistämistapaturmassa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo, väärin vittuunnuttu. Eihän moinen nyt saa vituttaa, kun maailmassa on sotiakin, eikö?

Vituttaa ihmiset, jotka eivät anna toisten vittuuntua rauhassa haluamastaan asiasta. Vittu.

Tähän sama. Annetaan ihmisten rauhassa purkaa vitutuksiaan eikä aleta vittuilemaan niistä. Esim. tuossa tapauksessa ei oikein hopea-sijoja tunneta, joten syystäkin kaveria harmittaa / vituttaa asia.
 

Belenoss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Ottawa ja Real Madrid
Juuri nyt vituttaa kaikki, en ole nukkunut kunnolla moneen viikkoon ja elämä muutenkin täyttä paskaa, narun jatkoks joutais. Lisäksi vituttaa se että on niin epävarma... Alkoholi vituttaa myös, naiset ja viina sellanen yhdistelmä että seuraavana päivänä vituttaa ihan kaikki. Elämäni "paras" aamu takana ihanan naisen kanssa ja nyt vituttaa... Ei vaan tajua taas elämästä vittujakaan. Mikä vittu siinäkin on että kun "tutustuu" johonkin ihanaan plikkaan niin aina alkaa vituttaa aivan saatanasti.

VITTU KUN VITUTTAA! Mua vituttaa elämä, sit mua vituttaa ihan kaikki ja sit tärkein et mua vituttaa et mua vituttaa... lisäks vituttaa että töihin pitäs lähteä. Ja vituttaa että olis pitänyt hoitaa asiat kuntoon jo vitusti aikasemmin...

Ja vituttaa niin vitusti että tänkin tekstin jouduin kolmeen kertaan kirjottamaan kun kumittelin aina vitutukset pois vaikka ei ne vittu sillä kumittamisella mihinkään mene. VITTU
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No mikäs se nyt muu vituttaisi kuin naiset?

Vittu!
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Kuivien/lähes kuivien teiden suolaaminen, tämä on kyllä ikuisuuskysymys. Kuka mulkku/mikä taho tekee näistä päätökset? Ymmärrän reunasta sitä että liukkaita teitä suolataan mutta sitä että oikeasti kuivaa tietä jossa on hiukan pölyävää lunta, en ikinä ymmärrä. Aina on auto takuulla paskassa ja näkyvyys pimeällä ajettaessa vaarallisen huono. Ei Destian tarvitse yrittää tehdä talvesta kesää, varsinkin kun monesti ko. toiminnalla liikenneturvallisuus päinvastoin heikkenee!

Pasi Viheraho jakaa seuraavassa näkemykseni youtube.com-videopalvelussa;

Ja siinä sitä paskaa taas menee...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa tuo Lukko-keskustelualue, kun siitä on vaihteeksi taas tullut naapureiden pippelinvenyttely-kilpa-areena. Ässä-fanit kuittailee menestyksestä ja Lukko-fanit kuittailee kuinka Lukolla on niin vitusti rahaa ja piiri pieni pyörii vaan... Tiedoksi vaan molemmille osapuolille: Ässät ei ole voittanut vielä paskaakaan, myös eräs nimeltämainitsematon seura taisi pari kautta sitten johtaa runkosarjaa aika pitkälle mutta kuinkas lopulta kävi? Ja Lukon pohjattomasta rahakaivosta ei ole paskankaan hyötyä kun niitä rahoja ei saada millään muutettua menestykseksi.

Joskus ei vaan jaksa tuota ikuista vääntämistä samasta paskasta...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Joulu, joululaulut, jouluvalmistelut. Missäs helvetissä se Pahaa joulua - ketju on?

Mitkä jouluvalmistelut? Töissä kitkutan nytkin, ja monta pitkää tuntia jäljellä ennen kuin joulun viettoon voin valmistautua. Kämpän "joulukoristeena" on risa olkipukki katonrajassa, joka on muuten ollut siellä yli viisi vuotta.

No, pari lahjaa kavereille ja lähiperheelle hommasin sentään, ja ostin kaupasta perunalaatikkoa, mutta aika rajoitettua ovat jouluvalmistelut olleet. Joululauluja olen tänä vuonna kuullut tasan kerran, kun uskaltauduin isompaan kauppaan viime viikonloppuna.

Joulu itsessään on hieno asia, kunhan siitä riisuu turhat Jeesus-lapset ja seimet ja keskittyy pakanallisempaan talvipäivänseisausmeininkiin. Saa syödä jouluruokaa, antaa läheisille jotain mikä ilahduttaa näitä ja pitää itse vähän taukoa. Eräänäkin jouluna katsoin jouluyönä viisi Rocky-leffaa putkeen ja aamulla sen kuudennen. Siinä sitä joulumieltä

Vituttaisi nyt ehkä enemmänkin, sillä tästä työpäivästä on varmaan tulossa vielä ongelmallinen, mutta viikon mittainen joululoma alkaa tämän työpäivän jälkeen. Se kompensoi mukavasti sitä, että itse joulunpyhät menevät pahimmalla mahdollisella tavalla (la+su sekä ainoastaan yksi vapaapäivä normiviikolla).

Mutta joulun valmistelut ovat menneet lähes täysin ohi. Niitä joululahjojakin on tilailtu pääosin netistä ilman sukellusta ostoskeskusten jännittävään maailmaan. Ostoskeskukset vituttavat muutenkin, ja ruuhka-aikoina vielä enemmän. Hysteerisen ihmiskarjan paljous on vain liikaa.
 

passenger

Jäsen
Mitkä jouluvalmistelut? Töissä kitkutan nytkin, ja monta pitkää tuntia jäljellä ennen kuin joulun viettoon voin valmistautua. Kämpän "joulukoristeena" on risa olkipukki katonrajassa, joka on muuten ollut siellä yli viisi vuotta.

No, pari lahjaa kavereille ja lähiperheelle hommasin sentään, ja ostin kaupasta perunalaatikkoa, mutta aika rajoitettua ovat jouluvalmistelut olleet. Joululauluja olen tänä vuonna kuullut tasan kerran, kun uskaltauduin isompaan kauppaan viime viikonloppuna.

Joulu itsessään on hieno asia, kunhan siitä riisuu turhat Jeesus-lapset ja seimet ja keskittyy pakanallisempaan talvipäivänseisausmeininkiin. Saa syödä jouluruokaa, antaa läheisille jotain mikä ilahduttaa näitä ja pitää itse vähän taukoa. Eräänäkin jouluna katsoin jouluyönä viisi Rocky-leffaa putkeen ja aamulla sen kuudennen. Siinä sitä joulumieltä

Vituttaisi nyt ehkä enemmänkin, sillä tästä työpäivästä on varmaan tulossa vielä ongelmallinen, mutta viikon mittainen joululoma alkaa tämän työpäivän jälkeen. Se kompensoi mukavasti sitä, että itse joulunpyhät menevät pahimmalla mahdollisella tavalla (la+su sekä ainoastaan yksi vapaapäivä normiviikolla).

Mutta joulun valmistelut ovat menneet lähes täysin ohi. Niitä joululahjojakin on tilailtu pääosin netistä ilman sukellusta ostoskeskusten jännittävään maailmaan. Ostoskeskukset vituttavat muutenkin, ja ruuhka-aikoina vielä enemmän. Hysteerisen ihmiskarjan paljous on vain liikaa.

Tämä on tietysti ammatinvalintakysymys, mutta olen joutunut lähinnä töiden puolesta osallistumaan jouluun. Henkilökohtaisesti en vietä.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Vituttaa kassajonossa kiilailevat/etuilevat ELÄKELÄISET!
Helevetin huopalippismulkku!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tämä on tietysti ammatinvalintakysymys, mutta olen joutunut lähinnä töiden puolesta osallistumaan jouluun. Henkilökohtaisesti en vietä.

Ok. En tiedä ammattiasi, mutta jos sattuisi esim. olemaan töissä jossain kauppakeskuksessa tai vastaavassa (missä roolissa hyvänsä) ja kuuntelee jouluisia jinglejä ja rallatuksia kaksi kuukautta, niin luultavasti sitä olisi jo valmis käymään käsiksi jokaiseen punanuttuiseen ho-ho-hohottavaan partaniekkaan.

Kuten sanottua, minulla ei mitään kristillistä pohjaa joulunvietolle ole (yule-sana lienee siis parempi kuin Christmas), mutta arvostan sitä lähiperheen (ja vain lähiperheen) kesken vietettävänä aattoiltana, jolloin syödään ns. kystä kyllä, jaetaan muutama lahja, käydään joulusaunassa ja käydään vielä illan päätteeksi hautausmaalla viemässä kynttilä isovanhempien haudoille ennen kuin sitten palaan omaan kotiini. Kyllä joulu aina tietynlaisen hiljentymisen ja seesteisyyden tunteen aiheuttaa. Joulupäivänä en halua ketään ihmistä tavata, olen mieluiten omissa oloissani. Tapaninpäivänä sama juttu, ellei ruoka pääse loppumaan. Se tietysti lienee minun ja lähiperheeni joulunvietossa suomalaisittain poikkeuksellista, että siihen sisältyy minimaalinen määrä alkoholia. Vaikka muuten en absolutisti ole, niin jouluisin en juo koskaan pisaraakaan. Muukin perhe ottaa lähinnä saunakaljat ja/tai aterian kanssa lasin viiniä yms.

Kenties siitä se seesteisempi joulurauhan tunnelma sitten syntyykin, ilman perheriitoja ja perinteistä "vaimo ja lapset lumihankeen"-rellestystä. Kun nyt vitutusketjussa ollaan, niin minua vituttaa erittäin suuresti kaikki ne itsekeskeiset mulkut, jotka katsovat asiakseen pilata pienten lapsiensa joulumielen ja joulun odotuksen dokaamalla päivätolkulla, kunnes lopulta tilanne kärjistyy aggressiiviseksi räyhäämiseksi, sekavaksi örinäksi tai pahimmillaan perheväkivallaksi. Saunakaljat, ruokajuomat ja mahdollinen konjamiini joulukahveilla ovat oma lukunsa, mutta viina on viisasten juoma ja aivan liian monessa suomalaiskodissa illan todennäköisin vierailija on pukin sijasta poliisi.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo eräs provoilija "omien" joukosta, edes porilaiset eivät pysty vastaamaan. Ja ne provot on vielä ihan paskoja, hävettää oikein lukea niitä. Voi kun tuo saisi bannia, nyt tyydyn vain asettamaan hänet ignore-listalle. Vaan silti ne viestit ikävä kyllä näkyy lainauksista.

Ta ta.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Kohta on puoli vuotta tullut vettä putkeen. Ja on pimeää. Vettä ja pimeää. Vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Kohta on puoli vuotta tullut vettä putkeen. Ja on pimeää. Vettä ja pimeää. Vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä ja pimeää ja vettä.


Ei joulu ole joulu ilman lunta!
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Kyllä oli taas fiksua vetästä pojan kanssa 2 tunnin päikkärit, nyt ei väsytä pätkääkään ja aamulla pitäis töihin lähtee. Voi viiri että vituttaa ja huomenna varmasti väsyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös