Vitutusketju

  • 10 646 928
  • 56 188

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen tässä nyt tehnyt hieman tutkimustyötä ns TexMex-tuotteiden kanssa ja muutama vitutuksen aihe kerrottavana.

Ensinnäkin...välttäkää kaikkia kyseisen skenen tuotteita jos ne ovat Pirkka-tuotteita. Toiseksi, Santa Marian Guacamole dippi on aivan saatanan syvältä. Pirkan Sourcream & onion-maissilastut on saatanasta. Ennemmin dippaa paskinta näkkileipää mitä maasta löytyy.

Vittu missä kantimissa nääkin tuotteet ovat. Ärsyttää suunnattomasti kun pitää heittää ruokaa pois. Tuollaista sontaa ei vaan kykene vetämään.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen tässä nyt tehnyt hieman tutkimustyötä ns TexMex-tuotteiden kanssa ja muutama vitutuksen aihe kerrottavana.

Ensinnäkin...välttäkää kaikkia kyseisen skenen tuotteita jos ne ovat Pirkka-tuotteita. Toiseksi, Santa Marian Guacamole dippi on aivan saatanan syvältä. Pirkan Sourcream & onion-maissilastut on saatanasta. Ennemmin dippaa paskinta näkkileipää mitä maasta löytyy.

Vittu missä kantimissa nääkin tuotteet ovat. Ärsyttää suunnattomasti kun pitää heittää ruokaa pois. Tuollaista sontaa ei vaan kykene vetämään.

En tule tuomitsemaan, mutta tuliko sinulle oikeasti yllätyksenä Pirkka-tuotteiden laatu? Jokin niissä aina mättää.

Itseäni vituttaa samassa oppilaitoksessa eri koulutusohjelmassa opiskelevat tupakoitsijat, jotka jäävät ulko-ovien eteen tupakoimaan, kummassakin paikkaa selvästi tarroja, missä kielletään tupakointi. Itsekkin poltan, mutta en halua kuitenkaan sen hajun tulevan kouluun sisälle ja luentosaleihin. Labroissa saan sen verran haistella outouksia, että se riittää.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
En tule tuomitsemaan, mutta tuliko sinulle oikeasti yllätyksenä Pirkka-tuotteiden laatu? Jokin niissä aina mättää.

No ei nyt aina kuitenkaan. Olethan ottanut huomioon että Useimmat Pirkka-tuotteet valmistetaan kalliimpien merkkien kanssa samoissa paikoissa, kuten HK:lla, Atrialla, Meiralla yms. ja ne ovat useimmiten täysin identtisiä kalliin merkkitavaran kanssa.
Tietysti jos kyseenalaistetaan myös merkkituotteen laatu niin, jokinhan niissä mättää, mutta ei aina.

Minä tykkään Pirkka-Colasta. Koska se on niin, Pirkka!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ensinnäkin...välttäkää kaikkia kyseisen skenen tuotteita jos ne ovat Pirkka-tuotteita. Toiseksi, Santa Marian Guacamole dippi on aivan saatanan syvältä. Pirkan Sourcream & onion-maissilastut on saatanasta. Ennemmin dippaa paskinta näkkileipää mitä maasta löytyy.

Oliko se Pirkan Guacamole, jossa on avokadoa alle prosentti? Kyllä, luitte oikein, alle prosentti. Varsinaista guacamolea, sano.

Nyt ei vituta oikein mikään, joten pakko kokea myötävitutusta Vanhan Lenin huonoista TexMex-kokemuksista. Ei mene offtopickiksi kuin vaan vähän.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pirkka-chilitonnikala onpi erinomaista.

Kyllä. Vituttaa Pirkkadissaajat, jotka eivät vaivaudu edes ottamaan asioista selvää. Vaikka löytyy sieltä huttuakin joukosta, niin tuon tonnikalan lisäksi Pirkan punainen jaffa on töykeän hyvää. Lisäksi ainakin meidän kissa on tykästynyt juuri Pirkan märkäruoka-annospusseihin. Itse en ole maistanut, mutta näyttää tuolle kissalle maistuvan paremmin kuin ns. premium -merkit. Texmex -tuotteita en ole tyypännyt, joten niistä en osaa sanoa mitään.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Guacamolehan kannattaa tehdä itse, nuo purkkikamat on ihan järkyttävää huttua. Itse yleensä ostan 1-2 avocadoa ja sekoitan sen mössön sitten kermaviiliin. Sekaan sipulia, valkosipulia ja reilusti suolaa. Ei varmaan ihan virallinen tai "oikea" resepti, mutta mun versio. Toimii, ja on mukavan raikasta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Guacamolehan kannattaa tehdä itse, nuo purkkikamat on ihan järkyttävää huttua. Itse yleensä ostan 1-2 avocadoa ja sekoitan sen mössön sitten kermaviiliin. Sekaan sipulia, valkosipulia ja reilusti suolaa. Ei varmaan ihan virallinen tai "oikea" resepti, mutta mun versio. Toimii, ja on mukavan raikasta.

No joo...niinhän tuota itsekin tulee tehtyä mutta nyt halusin päästä vähällä. Tosin käytän tuohon vielä melko runsaasti sitruunaa. Vittu mitä paskaa valmis kama. Hyi helvetti.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Guacamolehan kannattaa tehdä itse, nuo purkkikamat on ihan järkyttävää huttua. Itse yleensä ostan 1-2 avocadoa ja sekoitan sen mössön sitten kermaviiliin. Sekaan sipulia, valkosipulia ja reilusti suolaa. Ei varmaan ihan virallinen tai "oikea" resepti, mutta mun versio. Toimii, ja on mukavan raikasta.
Mitä ihmettä sä teet tolla kermaviilillä guacamolessa? 2 kypsää avocadoa, 5 kirsikkatomaattia, 1-2 valkosipulinkynttä pieneksi pilkottuna, tuore chili, pari ruokalusikallista korianterisilppua, hiukan suolaa ja limemehua. Guacamolet mössätään käsin tahnaksi ja laitetaan mausteet. Lopuksi sekoitetaan pieneksi pilkotut tomaatit. Siitä olen samaa mieltä, että se tehdään itse.

Ja olen samaa mieltä niidenkin kanssa, joiden mielestä suurin osa Pirkka-tuotteista on hyviä. Eri mieltä olen niiden kanssa, joiden mielestä ne ovat kuraa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eri mieltä olen niiden kanssa, joiden mielestä ne ovat kuraa.

No onnittelut sitten vaan noiden TexMex-tuotteiden kanssa, joita löytyy melko paljon kyseisen tuotemerkin alta. Onneksi muitakin vaihtoehtoja on mutta makunsa jokaisella.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pirkka-tuotteethan saattavat olla ihan samoja kuin hyllystä löytyvät merkkituotteetkin. Nimimerkillä: joskus Pirkka-tuotteiden kanssa tekemisissä ollut.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Afta, huuliherpes ja saatanallinen finni nenässä. Ne nyt tällä hetkellä vituttaa. Nukkumaankin haluaisin, vaan työvuro se vaan kestää.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No onnittelut sitten vaan noiden TexMex-tuotteiden kanssa, joita löytyy melko paljon kyseisen tuotemerkin alta. Onneksi muitakin vaihtoehtoja on mutta makunsa jokaisella.
No jos Pirkka Chipotle -kastike lasketaan texmexiksi, ja miksei laskettaisi, niin sieltä löytyy todellisia helmiäkin.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olenhan minä Pirkka-tuotteisiin tutustunut. Itse esim ostan juurikin Pirkka-jaffaa sun muita limsoja. Kyllä se vain esimerkiksi sipseistä huomaa sen laatueron. Enkä juurikaan dissaa Pirkkaa, mutta ostan aina sillä varauksella, että ei ehkä olekkaan niin laadukasta.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Vituttaa tuo jatkuva laman/taantuman rummutus mediassa. Suomessakin kuitenkin monella alalla menee lujaa tällä hetkellä eikä tuo jatkuva rummutus mediassa nyt niin hirveästi ainakaan auta sen estämisessä.

edit.

Vituttaa myös nämä ihmiset ketkä ei ymmärrä eroa EU:n ja Euron välillä. Vaikka nuo liittyvätkin aika kiinteästi yhteen niin yhtäläisyysmerkkejä ei voi vetää. Vaikka euro hajoasikin tämän kriisin seurauksena, niin EU tuskin hajoaa, kun kyseessä on kuitenkin aika laaja unioni eivätkä läheskään kaikki EU maat ole eurossa.

En voi sanoa itseäni miksikään eu-fanaatikoksi, mutta vituttaa ihmiset, jotka eivät edes tiedä perusasioita koko unionista, vaikka ollaan oltu jäseninäkin jo reilut 15 vuotta.

Vituttaa myös HIFK:n peliesitykset ja se etten jaksa lähteä salille vaikka pitäisi.
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
No jos Pirkka Chipotle -kastike lasketaan texmexiksi, ja miksei laskettaisi, niin sieltä löytyy todellisia helmiäkin.

Tästä olen tainnut mainita täällä ennenkin, mutta kyllähän tuo Pirkan chipotle on kyllä älyttömän hyvä tuote. Väitän jopa, että pesee mennen tullen nämä santamariat ja muut markettien hyllyillä pyörivät purkit.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tästä olen tainnut mainita täällä ennenkin, mutta kyllähän tuo Pirkan chipotle on kyllä älyttömän hyvä tuote. Väitän jopa, että pesee mennen tullen nämä santamariat ja muut markettien hyllyillä pyörivät purkit.

Melko paljon chipotletuotteita nauttineena olen samaa mieltä kanssasi tuosta, että päihittää nämä santamariat jne...jos niillä edes savuchilituotteita valikoimista löytyy. Tiedä sitten mitä näillä muilla tuotteilla tarkoitit.

Toisaalta tuo Pirkan chipotle häviää 6-0 monille savuchilituotteille, joita saa niihin erikoistuneista kaupoista. Eroa on todella paljon.
 

d2uce

Jäsen
Melko paljon chipotletuotteita nauttineena olen samaa mieltä kanssasi tuosta, että päihittää nämä santamariat jne...jos niillä edes savuchilituotteita valikoimista löytyy. Tiedä sitten mitä näillä muilla tuotteilla tarkoitit.

Muilla tuotteilla tarkoitin juuri tätä osastoa santamaria jne. Jostain syystä kuitenkin jätit tuon chipotlen mainitsematta poikkeuksena, kun kehotit kaikkia välttämään Pirkka-tuotteita.

Toisaalta tuo Pirkan chipotle häviää 6-0 monille savuchilituotteille, joita saa niihin erikoistuneista kaupoista. Eroa on todella paljon.

Kauhean iso yllätys ei varmaan ole, että jonkun erikoisliikkeen valikoima poikkeaa laadultaan merkittävästi ns. markettituotteista. Siis muissakin, kuin pelkissä savuchilituotteissa.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Elkää ostako Microsoft curved näppäimistöä, elikkä näppäimet on laitettu kaaren muotoon .... kymmensormikirjotuksen voi heittää samantien romukoppaan ja ottaa vanha kunnon grandpa tyyli (yhdellä sormella) vituttaa
 

Timppa73

Jäsen
Vituttaa myös, että ylempään liittyen ilmeisesti messengerin tai vastaavan päivityksen yhteydessä olen kaiketi koomaillut jotain ja minulle ilmestyi tuohon yläkulmaan joku helvetin tool bar ja kone hidastui merkittävästi. Itkun ja hammastenkiristyksen jälkeen sain sen poistettua (työkalut-lisäosat-poista), mutta perkele tuo puskee välillä aina takaisin. Ei aina, mutta joskus (siis kun avaan selaimen). Helppo se on tosin noin poistaa, mutta jossain se vissiin vielä luuraa. Ei toivoakaan, että saisin sen omin avuin lopullisesti helvettiin koneelta.
Yritetään auttaa vielä tässäkin:
Poista ensin "lisää/poista sovellus" valikosta Messenger Plus! Smartbar. Avaa selain ja lisäosista poista sama Messenger Plus! Smartbar. Mikäli ilmestyy uudelleen, sama toisin päin, selain ensin ja sitten lisää/poista sovellus valikosta. Boottaa kone varalta ja toivo että pääsitkö eroon for good.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mitä ihmettä sä teet tolla kermaviilillä guacamolessa? 2 kypsää avocadoa, 5 kirsikkatomaattia, 1-2 valkosipulinkynttä pieneksi pilkottuna, tuore chili, pari ruokalusikallista korianterisilppua, hiukan suolaa ja limemehua. Guacamolet mössätään käsin tahnaksi ja laitetaan mausteet. Lopuksi sekoitetaan pieneksi pilkotut tomaatit. Siitä olen samaa mieltä, että se tehdään itse.

Ja olen samaa mieltä niidenkin kanssa, joiden mielestä suurin osa Pirkka-tuotteista on hyviä. Eri mieltä olen niiden kanssa, joiden mielestä ne ovat kuraa.
Niinkin teen usein, mutta kermaviilin kanssa tulee tosiaan mukavan raikas ja hiukan erilainen guacamole. Jostain syystä olen enemmän mieltynyt kermaviiliversioon :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös