tinkezione
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pens, Ipa, Rod Weery
En tule tuomitsemaan, mutta tuliko sinulle oikeasti yllätyksenä Pirkka-tuotteiden laatu? Jokin niissä aina mättää.
*bzzzt* Väärä vastaus. Pirkka-chilitonnikala onpi erinomaista.
En tule tuomitsemaan, mutta tuliko sinulle oikeasti yllätyksenä Pirkka-tuotteiden laatu? Jokin niissä aina mättää.
Ensinnäkin...välttäkää kaikkia kyseisen skenen tuotteita jos ne ovat Pirkka-tuotteita. Toiseksi, Santa Marian Guacamole dippi on aivan saatanan syvältä. Pirkan Sourcream & onion-maissilastut on saatanasta. Ennemmin dippaa paskinta näkkileipää mitä maasta löytyy.
Pirkka-chilitonnikala onpi erinomaista.
Guacamolehan kannattaa tehdä itse, nuo purkkikamat on ihan järkyttävää huttua. Itse yleensä ostan 1-2 avocadoa ja sekoitan sen mössön sitten kermaviiliin. Sekaan sipulia, valkosipulia ja reilusti suolaa. Ei varmaan ihan virallinen tai "oikea" resepti, mutta mun versio. Toimii, ja on mukavan raikasta.
Mitä ihmettä sä teet tolla kermaviilillä guacamolessa? 2 kypsää avocadoa, 5 kirsikkatomaattia, 1-2 valkosipulinkynttä pieneksi pilkottuna, tuore chili, pari ruokalusikallista korianterisilppua, hiukan suolaa ja limemehua. Guacamolet mössätään käsin tahnaksi ja laitetaan mausteet. Lopuksi sekoitetaan pieneksi pilkotut tomaatit. Siitä olen samaa mieltä, että se tehdään itse.Guacamolehan kannattaa tehdä itse, nuo purkkikamat on ihan järkyttävää huttua. Itse yleensä ostan 1-2 avocadoa ja sekoitan sen mössön sitten kermaviiliin. Sekaan sipulia, valkosipulia ja reilusti suolaa. Ei varmaan ihan virallinen tai "oikea" resepti, mutta mun versio. Toimii, ja on mukavan raikasta.
Eri mieltä olen niiden kanssa, joiden mielestä ne ovat kuraa.
No jos Pirkka Chipotle -kastike lasketaan texmexiksi, ja miksei laskettaisi, niin sieltä löytyy todellisia helmiäkin.No onnittelut sitten vaan noiden TexMex-tuotteiden kanssa, joita löytyy melko paljon kyseisen tuotemerkin alta. Onneksi muitakin vaihtoehtoja on mutta makunsa jokaisella.
No jos Pirkka Chipotle -kastike lasketaan texmexiksi, ja miksei laskettaisi, niin sieltä löytyy todellisia helmiäkin.
Tästä olen tainnut mainita täällä ennenkin, mutta kyllähän tuo Pirkan chipotle on kyllä älyttömän hyvä tuote. Väitän jopa, että pesee mennen tullen nämä santamariat ja muut markettien hyllyillä pyörivät purkit.
Melko paljon chipotletuotteita nauttineena olen samaa mieltä kanssasi tuosta, että päihittää nämä santamariat jne...jos niillä edes savuchilituotteita valikoimista löytyy. Tiedä sitten mitä näillä muilla tuotteilla tarkoitit.
Toisaalta tuo Pirkan chipotle häviää 6-0 monille savuchilituotteille, joita saa niihin erikoistuneista kaupoista. Eroa on todella paljon.
Elkää ostako Microsoft curved näppäimistöä, elikkä näppäimet on laitettu kaaren muotoon .... kymmensormikirjotuksen voi heittää samantien romukoppaan ja ottaa vanha kunnon grandpa tyyli (yhdellä sormella) vituttaa
Tottumiskysymys.
Sen jälkeen vituttaa normaali näppäimistö, jota käytetään 99%:ssa koneissa
Yritetään auttaa vielä tässäkin:Vituttaa myös, että ylempään liittyen ilmeisesti messengerin tai vastaavan päivityksen yhteydessä olen kaiketi koomaillut jotain ja minulle ilmestyi tuohon yläkulmaan joku helvetin tool bar ja kone hidastui merkittävästi. Itkun ja hammastenkiristyksen jälkeen sain sen poistettua (työkalut-lisäosat-poista), mutta perkele tuo puskee välillä aina takaisin. Ei aina, mutta joskus (siis kun avaan selaimen). Helppo se on tosin noin poistaa, mutta jossain se vissiin vielä luuraa. Ei toivoakaan, että saisin sen omin avuin lopullisesti helvettiin koneelta.
Niinkin teen usein, mutta kermaviilin kanssa tulee tosiaan mukavan raikas ja hiukan erilainen guacamole. Jostain syystä olen enemmän mieltynyt kermaviiliversioon :)Mitä ihmettä sä teet tolla kermaviilillä guacamolessa? 2 kypsää avocadoa, 5 kirsikkatomaattia, 1-2 valkosipulinkynttä pieneksi pilkottuna, tuore chili, pari ruokalusikallista korianterisilppua, hiukan suolaa ja limemehua. Guacamolet mössätään käsin tahnaksi ja laitetaan mausteet. Lopuksi sekoitetaan pieneksi pilkotut tomaatit. Siitä olen samaa mieltä, että se tehdään itse.
Ja olen samaa mieltä niidenkin kanssa, joiden mielestä suurin osa Pirkka-tuotteista on hyviä. Eri mieltä olen niiden kanssa, joiden mielestä ne ovat kuraa.
No eihän siinä sitten mitään. Vastustamattomasti perusteltu :)Niinkin teen usein, mutta kermaviilin kanssa tulee tosiaan mukavan raikas ja hiukan erilainen guacamole. Jostain syystä olen enemmän mieltynyt kermaviiliversioon :)
Tämä vitun nenäpäivä. Typerään tekonenään pukeutuneet idiootit ovat jo kolme kertaa hyökänneet naamalle kerjäämään rahaa, joten hieman alkaa jo leipoa saatana kiinni.
yhden vitun pyhäpäivän takia hulluna hamstraavat ihmiset oli tyhjentäneet hyllyt