Vitutusketju

  • 10 555 760
  • 56 140

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Malesialaisten ensiaputoiminta (linkki maikkarin sivuille) Simoncellin onnettomuudessa. Voi jeesus sentään miten käsitellään 2 moottoripyörän jyräämää jamppaa ? Eikö ambulanssia voitu ajaa radalle aivan uhrin viereen ? Miksi ei tuotu vaikka helikopteria, joita käsittääkseni on joka kisassa radalla ?
Muutenkin näytti olevan aika vähän ensiapuporukkaa ? Ilmeisesti Katon kuolemasta 03 ei olla opittu mitään, silloin kaveria retuutettiin kanssa paareilla kummallisesti. Silloin asiantuntijat sanoivat että Kato olisi pitänyt kuljettaa ilmatäytteisillä paareilla.... Ihme touhua, ei muuta voi sanoa
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttää surffata kännykällä netissä kun tää paska yhteys pätkii. Tän kännykän hinnalla olisi saanut kannettavan tietokoneen tai vaikka kymmenen kunnon panoa.
 

RDivis

Jäsen
Jälleen kerran hintalappu ratkaisee, ei idea, ajatus tai sisältö. Vai olenko nyt ihan väärillä radoilla?


Kusipäitä sukulaisina? Tai sitten yleistät räikeästi vain, jotta pääset korostamaan joulun materialististä meininkiä. Skidinä muistan määritelleeni joulun onnistumisen pakettien määrän ja laadun mukaan, mutta enpä usko, että kukaan aikuinen näin toimii.

Minulle joulu merkkaa nykyään hyvää safkaa ja hyvää syytä ajanviettoon sukulaisten kanssa. (tänä vuonna tosin jäänee pienemmäksi) Toki on mahdollista, että tää alempikin kappale ja sen sisältö saa joissain ihmisissä aikaan vitutusta.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liitynpä itsekin tähän jouluvittuuntuneiden kerhoon. Joulu on lasten juhla ja pukkiin uskoville vesseleille vuoden parasta aikaa, mutta kun ei lapsia satu olemaan niin en minä ko. hössötyksestä saa mitään mieluisaa revittyä. Ei ole myöskään mitään perhettä tai sukua jonka kanssa olisi yhteyksissä, ja kaikki kaverit tottakai viettävät joulua oman sukunsa/perheensä kanssa. Viime jouluna sain kohdata tämän katkerasti kun yhteiset joulusuunnitelmat oli naisystävän kanssa tehty jo ja elämä ihan mallillaan, kunnes aatonaattona pitkän riidan jälkeen päätimme erota. Siinä sitten vietin joulun yksinäni ja aivan paskana, kaikki liikkeet kiinni, kaupunki täysin kuollut, pimeää ja kylmää ja eihän sitä saatana kavereitakaan kehdannut soittaa kaljalle kun oli se helvetin joulukin. Ei sillä että ne olisi varmaan tulleetkaan kun oli se joulu ja kaikilla omat kuviot. Noh, sittemmin elämä on asettunut ihan ok mallille, mutta vituttaa kaikkien yksinäisten ihmisten puolesta koko juhla.

Ja sitten se kaupallisuus! Olen aika kaukana kristillisestä ihmisestä, mutta eihän sitä joulun alkuperäistä ideaa toteuteta kun ohimennen jossain lasten näytelmässä ja parissa joululaulussa. Sen sijaan nämä helvetin pukkimainokset täyttävät jokaisen jakelukanavan lokakuun lopulta lähtien. Joka tuutista myydään vaikka mitä peniskarvan kiharrinta. Kääntyisi varmaan se Jeesuskin haudassaan jos olisi sinne jäänyt. Ja se arpominen niiden lahjojen kanssa että keille pitää ostaa ja keille ei ettei vahingossakaan jää ikävään tilanteeseen kun "ei mulla oo sulle mitään". Ja joululauluja tulee joka tuutista, radiosta, telkkarista, ruokakaupassa soi joululaulut ja kaduilla lauletaan joululauluja. Ei se jouluruokakaan ole edes mitenkään erityisen hyvää, mutta silti kansan syvät rivit puputtavat porsaan persettä kaksin käsin ja koko tammi-helmikuu itketään kun on pari ylimääräistä kiloa tullut ja pitää päästä kesäksi bikinikuntoon ja akat hihittelevät yhdessä että kuinka se meidän Maukka niin tykkää siitä porkkanalaatikosta. Vittu!
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulle joulu on jo vuosia ollut ihan ok juhla. Sukulaisten kanssa päätettiin lopettaa jo vuosia sitten turhanpäiväinen pakettien vaihtelu ja kinkkuakaan en jaksa paistella. Niinpä joulu kuluu yleensä leppoisassa hengessä ilman mitään paniikkia ravata misään. Sauna lämpöseksi ja hyvää konjakkia jne. Jouluhössötyksen onnistuu välttämään kun ei kuuntele radiota ja niitä ärsyttäviä ziljoona kertaa kuultuja jouluralleja ja ostoksilla ei tarvitse ravata.

Mutta perinteinen talvisää valitus alkaa nyt. Vituttaa tämä harmaus. Nytkin usva roikkuu puunlatvojen korkeudella ja autolla ajaessa ei nää hevonvittuakaan. Äkkiä nyt kunnon pakkaskelit päälle. Lunta, kirkas taivas ja kunnon pakkaset. Pari viime talvea on ollut hienoja. Lämpöstä päälle ja raikkaaseen pakkasilmaan lenkille, lenkin jälkeen takka tai sauna lämpimäksi ja viskipaukku käteen. Keinoja nauttia pakkasesta on vaikka kuinka paljon.

Mutta loskat ja harmaus ovat täysin perseestä. Kuraa joka paikassa, vireys nollissa ja kaikki mahdollinen vituttaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Pidän joulusta, tai oikeastaan vain jouluruoan tankkaamisesta ja punaviinistä ja hyvistä kirjoista kun on vapaata. Olen kuitenkin ratkaissut omat vitutukseni pimeästä, lahjojen ostamisesta jne lähtemällä evakkoon. Jo 4 kerta taitaa olla kun pakenen kuukaudeksi Thaimaahan avopuolison kanssa. Joululounas syödään viikkoa ennen lähtöä eli joulukuun puolen välin paikkeilla.
Täytyy myöntää että kuukausi auringossa nauttien hakkaa ainakin minulle koska tahansa kotimaassa kärvistelemisen kun on pimeää kylmää, vettä, lunta, tuulta ja auringosta ei tietoakaan. Oli joulu tai ei.
Joulu siis ei oikeastaan vituta, mutta vuodenaika yleensäkin kyllä.
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulisi aika pitkä lista, mutta koetan karsia ja tiivistää. Ensinnäkin mua vituttaa se kaikki materialistinen hössötys, eli ne juuri mainitsemasi lahjat. Veronpalautuksia olisi kerrankin tulossa ihan kivasti, mutta iso osa niistäkin tärväytyy siihen, että kaikille enemmän tai vähemmän tärkeille on oltava joku paketti. Joulukortti, yhdessäolo ja "joulumieli"(mikä valhe..) eivät riitä tässä armottomassa tavaran vaihtamisen juhlassa...
Voi vitsi! Minä olen sit varmaan ihan idiootein ihminen, koska minun mielestä joulussa on parasta juuri se kauhea hössötys, koristeet ja toisille lahjojen ostaminen. Ja lahjoissa parasta se, että ne ovat juuri niitä hienoja juttuja mitä ei taatusti oikeasti tarvita eikä muuten tulisi ostettua, mutta mistä toiset haaveilee. Kun ei ole omia lapsia ja/tai miestä, niin hemmottelen sitten pikkusiskot (vaikka aika aikuisiahan nuokin jo ovat) ihan pilalle. Toiselle pikkusiskolle läppäri (toinen sai jo), toiselle pikkusiskolle varmaan joku "kalliimpi" käsilaukku, isälle taas uusi kännykkä ja äitillekin joku härpäke + pehmeitä paketteja. Ja ei, en ole varakas vaan satsaan kaiken jouluun mielelläni. Minään vuonna en ole odottanut saavani vastalahjaksi mitään saman arvoista enkä ole saanutkaan vaan minun joulumieleni tulee nimenomaan toisten hemmottelusta, ruuista, haudoilla käymisestä, rauhallisesta kotona olemisesta ja niistä hassuista joululauluista joita valitettavasti laulan nuotin vierestä koko vuoden.

Oikeasti tällä hetkellä vituttaa ihan hirveässä jumissa oleva niska joka tekee huimauksen ja päänsäryn ja johon ei tunnu mikään linimentti tai hieronta auttavan.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Piti olla takahampaan juurihoito Tilkassa tuossa kymmeneltä. Sain jonkun vitun paniikkihäiriökohtauksen siinä tuolissa ja aloin yökkimään ennenkuin lekuri sai kunnolla edes sitä puudutuspiikkiä suuhun. Uusi aika ensi keskiviikoksi ja saattaja oltava mukana, koska joutuvat antamaan esilääkityksen. Aikuiselle ihmiselle... Voi vittu, että vituttaa ja hävettää, mutta minkäs teet. Aika nasu olo.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Piti olla takahampaan juurihoito Tilkassa tuossa kymmeneltä. Sain jonkun vitun paniikkihäiriökohtauksen siinä tuolissa ja aloin yökkimään ennenkuin lekuri sai kunnolla edes sitä puudutuspiikkiä suuhun. Uusi aika ensi keskiviikoksi ja saattaja oltava mukana, koska joutuvat antamaan esilääkityksen. Aikuiselle ihmiselle... Voi vittu, että vituttaa ja hävettää, mutta minkäs teet. Aika nasu olo.

Tyttäreni (sillon 10 v.) sai viime vuonna esilääkityksen ja onneksi olin auton kanssa messissä. Käytännössä tyttö oli pilvessä pari tuntia. Jalat meni alta ja puhe sekä käytös olivat täyttä sekoilua. Silloin vitutti, kun oireista ei oltu milläänlailla varoitettu ja ilman autoa ei oltaisi kyllä himaan päästy.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Voi vitsi! Minä olen sit varmaan ihan idiootein ihminen, koska minun mielestä joulussa on parasta juuri se kauhea hössötys, koristeet ja toisille lahjojen ostaminen. Ja lahjoissa parasta se, että ne ovat juuri niitä hienoja juttuja mitä ei taatusti oikeasti tarvita eikä muuten tulisi ostettua, mutta mistä toiset haaveilee. Kun ei ole omia lapsia ja/tai miestä, niin hemmottelen sitten pikkusiskot (vaikka aika aikuisiahan nuokin jo ovat) ihan pilalle..

No kieltämättä olet ainakin tekstisi perusteella hyvin materialistinen ihminen(tai sukulaisesi ovat?), mikäli kuvittelet turhien tavaroiden lisäävän ihmisten iloa. Kaipaako jengi sinun mielestäsi muka ihan oikeasti jotain Gigantista ostetettuja sähkövehkeitä piilotettavaksi vessan peilikaappeihin tai uusia veskoja jo ennestään mittavaan laukkupinoon unohtumaan? Koko tästä 2000-lukulaisesta "tavara tekee meidät onnelliseksi" ilmiöstä tulee väkisinkin mieleen semmoinen lihava poika/tyttö, joka sängyssä maaten lohduttaa itseään ahmimalla suklaata kyynelten lomassa.

Jo 4 kerta taitaa olla kun pakenen kuukaudeksi Thaimaahan avopuolison kanssa. Joululounas syödään viikkoa ennen lähtöä eli joulukuun puolen välin paikkeilla.

Hyvä valinta! Itselläni jos olisi rahaa, niin suunnistaisin jouluksi johonkin muslimimaahan, jossa houhouhouta ym. paskaa ei vahingossakaan joutuisi kestämään. Mieluummin nimittäin kuuntelisin vaikka kaksikin viikkoa vuodessa koko loppuelämäni ajan minareettien jollotusta, kuin altistuisin enää ikinä joululauluille. Ja hei, jos menis esimerkiksi Istanbuliin, niin voisi sivusilmällä vilkuilla huippufutistakin ihan livenä.

Liitynpä itsekin tähän jouluvittuuntuneiden kerhoon..

Ja sitten se kaupallisuus! Olen aika kaukana kristillisestä ihmisestä, mutta eihän sitä joulun alkuperäistä ideaa toteuteta kun ohimennen jossain lasten näytelmässä ja parissa joululaulussa. Sen sijaan nämä helvetin pukkimainokset täyttävät jokaisen jakelukanavan lokakuun lopulta lähtien. Joka tuutista myydään vaikka mitä peniskarvan kiharrinta. Kääntyisi varmaan se Jeesuskin haudassaan jos olisi sinne jäänyt. Ja se arpominen niiden lahjojen kanssa että keille pitää ostaa ja keille ei ettei vahingossakaan jää ikävään tilanteeseen kun "ei mulla oo sulle mitään". Ja joululauluja tulee joka tuutista, radiosta, telkkarista, ruokakaupassa soi joululaulut ja kaduilla lauletaan joululauluja. Ei se jouluruokakaan ole edes mitenkään erityisen hyvää, mutta silti kansan syvät rivit puputtavat porsaan persettä kaksin käsin ja koko tammi-helmikuu itketään kun on pari ylimääräistä kiloa tullut ja pitää päästä kesäksi bikinikuntoon ja akat hihittelevät yhdessä että kuinka se meidän Maukka niin tykkää siitä porkkanalaatikosta. Vittu!

My words exactly, nostan kirjoituksellesi hattua.

Kusipäitä sukulaisina? Tai sitten yleistät räikeästi vain, jotta pääset korostamaan joulun materialististä meininkiä.

Vielä pahempaa, minulla on rikkaita ja elämässään "menestyneitä" sukulaisina. Sitä sakkia, joka on verojen suhteen marttyyri ja joka pitää kaikkia köyhiä loisina. Raha tekee ihmisistä kusipäitä ja empatiakyvyttömiä.

Summa summarum, joulu ja sota nostavat esiin ihmisen pimeimmät puolet.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Tyttäreni (sillon 10 v.) sai viime vuonna esilääkityksen ja onneksi olin auton kanssa messissä. Käytännössä tyttö oli pilvessä pari tuntia. Jalat meni alta ja puhe sekä käytös olivat täyttä sekoilua. Silloin vitutti, kun oireista ei oltu milläänlailla varoitettu ja ilman autoa ei oltaisi kyllä himaan päästy.

Jep, nämä kyllä varoittivat. Kielsivät tulemasta omalla autolla (kuskina) ja käskivät varata koko päivän vapaaksi eli duuniin ei mitään asiaa.

On minulta toiselta puolelta hammas juurihoidettu tuossa vuosi sitten eikä mitään ongelmia ollut, kuten ei tämänkään hoidon aloituksen kanssa lukuunottamatta helvetin huonoa hammaslääkäriä. Tuollaisia paniikkihäiriö juttuja (yökkimistä ja omituista pahoinvointia) mulla on ollut kyllä aikaisemminkin ja erään kauden jouduin olemaan melkein kokonaan pois esim. hallilta, kun tuntui aina siellä iskevän. Ja korostan ettei tuolla yökkimisellä ole tekemistä esim. kankkusen kanssa, vaan se alkaa tietyissä tilanteissa. Luulin jo päässeni koko paskasta, mutta näköjään en.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joulu on siis todellinen kauppiaiden, porvareiden ja helppoheikkien juhla, kun koko kansa rientää ostamaan kaikkea turhaa, koska luulee kaiken maailman tilbehöörin tekevän itsensä ja muut onnelliseksi. Onneksi ei suvussa ole tällä haavaa mitään keskenkasvuisia toukkia, joiden vinkumista ja jankutusta joutuisi aattona kuulemaan.

Ostakoon kansa mitä haluaa toisillensa lahjaksi. Mullakin on sukua ihan vauvasta vaariin saakka. Olen kuitenkin n. viimeiset 20 vuotta ostanut lahjoja ainoastaan omille vanhemmille ja kummitädille. Joulua arvostan toki, parasta siinä on kinkku, kala, joulupuuro ja tietysti olut. Ruuhkat kaupungilla vituttaa mutta nekin voi välttää, kun lähtee ostoksille jo viikkoja ennen mitä monet muut.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa monikin asia. Erikseen ne eivät todennäköisesti paljoa harmittaisi, mutta kun kaikki osuu yhteen kasaan, niin kalsarikännejä mietiskelen, vaikka periaatteessa ei pitäisi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tänään Pasilan aseman liukuportaissa takana seisova koputti olalle ja kääntyessäni sellainen vähän syrjäytyneen näköinen nuorukainen mokelsi "Voitsäjeesaaeurokakskytsenttiitaioikeestaakakseurooviiskytkumeneeaikustenhinta"-tapaista. Yleensä en todellakaan näille kerjääjille mitään anna, mutta nyt tilanne tuli jotenkin niin äkkiä ja jannu oli kieltämättä tavallista nuorempi tapaus, ei hapottunut dena tai Romanian lahja Suomen kansalle. Tokaisin katsovani ja euron kolikko löytyi, jonka sitten ojensin kaverille sanoen jotain "ole-hyvä-auttaa-toi-jo-alkuun"-tapaista. Juippi vain tuijottaa lanttia ja minua vuorotellen sekä pettyneenä(!) mölähtää takaisin hämmentyneen "Nhjöhh kääntyen pois.

Jumalauta, jos rahaa pummataan, niin a) siitä kiitetään ja b) ollaan kiitollisia siitä vähästä mitä edes sai. Ihme juntti.
 
Syksyn pimeys. Tulkoon sitten nopeasti ne lumet ja pakkaset, niin pääsee pelaamaan lätkää. No onneksi on töitä ja Jatkoajan keskustelupalsta, niin pysyy jotenkin järjissään.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Edelleen vituttaa huhtikuun 27 päivä vuonna 2011. Silloin meni parisuhde poikki. Pitkävittuinesuus on perseestä! Vittu!
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Vois olla aika vittuuntua jostakin muusta. Eli väärin vittuunnuttu.

Vituttaa myös se, että nyt nelosella pyörivä Transformers tulee tod.näk näkymään jatkossa noin 4-6 vuodessa. Milloinkas tuo Pelastakaa sm. Ryan tulee taas telkkarista? Siitä on jo aikaa...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olen matkalla Turusta Tampereelle junalla. Samaan vaunuun tuli ihana ihmisporukka. Huudattavat kännnykästä panolauluja ja keskustelevat äänekkããsti ties mistä. Hienoa viihdettä kyllä nämä ihmiset, jotka kuvittelevat omistavansa koko vaunun.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Niin hieno oli viime kausi Ilveksen kannattajana, että tätä kautta pelkäsi jo monta kuukautta sitten. Nyt on palattu normaalin vitutuksen pariin ja odotellaan sitä seuraavaa valonpilkahdusta kymmenen vuoden säteellä. Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös