Vitutusketju

  • 10 587 622
  • 56 164
Vittu saatana että hajottaa lähtiä takasi inttiin "pitkän" pääsiäisloman jälkeen. ;(
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Pyhäpäivänä kauppaan

Viestin lähetti finnjewel
Jos on ensimmäisenä jonossa kaupan ulkopuolella, ja tekee ostokset nopeasti, niin välttää melko todennäköisesti kassajonon!
Ehkä näin, mutta minkä helvetin takia pitää lähteä pyhäpäivänä kauppaan? Aina kun kaupat on yhden päivän kiinni, niin ihmisille tulee vieroitusoireita. Kyllä meidän perheessä ainakin jos maito tai leipä loppuu, niin ollaan ilman seuraavaan päivään asti. Umpihullua lähteä ryysimään ennen kaupan aukeamista, että varmana ehtii eka.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
mul o velkaa...mul ei oo tuloi...mul ei oo koht asuntoo... mul o kyl ihana nainen ja pari pelipaitaa... vittu... ei hyvin mee...munlainen komea jätkä ei saa mistään kelasta tai sossusta nyt tukirahoi ku tarttis, työtä ei paskana oleval selällä / lantiolla / polvella tehdä vielä aikoihin...

synkkää synkkää, ahdistaa... pyytäkää ny kaikki vittu velkarahat pois, myyn vaikka persettä vittu
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Vituttaa palata taas arkeen huomenna.. voi vitun vittu ja kouluhommat painaa päälle ja seinät kaatuu niskaan ja töissäkin pitäs käyä.. aijai kun vituttaa.
 

Jääkäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Aika monta asiaa:

1) Oulun kärpät
2)Oulun kärppien fanit
3)Raksila
4)Eddie
5)Ari Vallin
6)Bäksrömin polvi
7)Jäkälä
8)Porot
9)Sammal
10)juntit
niin ja se että en voi/pysty hyväksymään tämän vuoden mestaria
11)OULU
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Víttu ja joo. Väsyttää suhteellisen paljon, ja tajusin justiinsa, että meikäläisellä on vielä pakkaamatta tavarat. Ja bussi kohti Tamperetta lähtee aamulla klo 9:05...

En mä mihinkään nukkumaan olisi halunnutkaan...

Oikeastaan vituttaa se, että tiedän seuraavien kolmen viikon olevan suhteellisen tuskaisia ja kiireisiä. Vaikka loma onkin ollut tylsä ja mitään tekemistä ei ole ollut, on tällainen "aivot narikassa"-meininki periaatteessa tehnyt ihan hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Vituttaa muka hyvät ystävät, haistakaa perse. Lauantaina oltiin yhdellä kaverilla ottamassa parit hassut oluet ku oli yhden kundin synttärit, siinä olutta siemailtiin ja tyyppi kenen luona oltiin kysyi että miks en oo tulossa huomiselle risteilylle? (eli siis eiliselle). Olin vähän hämilläni että minne ja koska? No sinne risteilylle minne tulee ne ja nää ja noi, eli paljon entisiä duunikavereita (vaihdoin firmaa 3viikkoa sitten) ja yks nykyinen joka oli kanssani samaan aikaan juuri edellisessä puljussa kanssa. Tottakai olisin tullut pääkolmantena jalkana jos olisin tiennyt mutta ei, ei tartte kertoo ei. Ja kaikki tietää että olisin todellakin tullut jos ois pyydetty (ainahan mä oon mukana, hittolainen). Ja sit tää kuka on nyt taas samassa duunissa ku minä (ja pidän häntä todella suuressa arvossa) ei voi mainita vittu mitään vahingossakaan. Voi vittu että syö miestä, kiitti jengi. En oo edes mikään tampio tai pönssi tai mikään riemuidiootti että sen takia ei haluta mukaan. No, enpä taas unohda tätä ihan hevillä tai rokilla.
 

Miguel

Jäsen
Käyttämäni kuntosali on ollut kiinni torstaista tähän päivään asti. Kovasti teki kuitenkin mieleni jonkin verran liikkua, joten päätin tänä iltana lähteä vuoden ensimmäiselle juoksulenkille.

Hyvä että hengissä selvisin takaisin reilun kolmen kilometrin lenkiltä. Olin syönyt kunnon aterian kolme tuntia ennen lenkkiä ja tovi ruuan jälkeen olin syönyt yhden suklaamunan. Hitaasti olivat sulaneet. Ilmeisesti kevyt punttitreeni, lyhyet uinnit ja kerran viikossa pelattava lätkä ovat kuitenkin eri sarjassa kuin juoksu, sillä pelkästä sulamattomasta ravinnosta noin huono hapenottokyky ei voi johtua. En nimittäin juossut mitenkään kovaa. Olo oli siitä huolimatta hirveä.

Pitänee siirtyä hyvin hitaasti kohti pidempiä juoksulenkkejä. Ei tässä kylläkään mitään maratoneja tavoitella, kunhan pidän kuntoa yllä. Ja onhan siinä oma nautintonsa juosta rauhallisella lenkkipolulla metsän keskellä. Se nautinto tulee tosin vasta kesän lämmön myötä.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Viestin lähetti Jääkäsi
Aika monta asiaa:

1) Oulun kärpät
2)Oulun kärppien fanit
3)Raksila
4)Eddie
5)Ari Vallin
6)Bäksrömin polvi
7)Jäkälä
8)Porot
9)Sammal
10)juntit
niin ja se että en voi/pysty hyväksymään tämän vuoden mestaria
11)OULU

Tämä lista kyllä kummasti piristää mieltä tässä kouluhommien ja arkeenpaluun keskellä! Huima sijoitus noin hienossa listassa:)

vituttaa silti palata taas arkeen hienon pääsiäisvlopun jälkeen.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Repesin kyllä Jääkäden listalle. :D

Siltikin. Hieman hatuttaa. 7 tunnin päästä taas kouluun, juuri kun lomaan ehti tottua.

Ja ne naisetkin. Taas.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jääkäden lista pelasti mun päivän... Et ole tunteittesi kanssa yksin, usko minua. Minulla on vähän samat fiilikset. Ei voi hyväksyä, ei vaan voi.

Mua ei vituta nyt enää niin paljon kun luin Jääkäden viestin. Mua vitutti aikasemmin se, että nukuin kaks tuntia pommiin ja pääsen vastan klo 10 kouluun. Vihaan lintsaamista yli kaiken, mutta kaipa tämä yksi kerta nyt menee.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ihmiset, jotka suoraan olettavat toisen osaavan puhua ruotsia! Ja kun kyseinen henkilö vielä puhui sujuvaa suomea loppujen lopuksi.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Juustohöylä

Juustohöylä ja perus edam-kimpale Citymarketista.

Höylä toimii, liiankin hyvin. Ei mitään vaikeuksia höylätä puolen sentin siivuja.

Vittu kun juusto on kallista.
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
NYT VITUTTAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Aah rakas vitutusketju, tuo rahattoman opiskelijan ilmainen psykiatri...Kerronpa tässä hauskan jutun elämästäni. 4 vuotta sitten aloitin opintoni tarkoituksenani valmistua joskus hienoksi KTM:ksi, elämä hymyili, fuksitytöt olivat nättejä ja tulipa niitä opintoviikkojakin ihan kivasti. Tammikuussa lähettelin innokkaana kesätyöhakemuksia "oman alan" duuneihin ja odotin tottakai, että työnantajat tappelevat palveluksistani kynsin hampain, sillä olinhan todella opiskellut paljon ja vieläpä hyvällä menestyksellä.Kävin parissa haastattelussa, olin valmis tekemään melkein mitä vaan ja puoli-ilmaiseksi. Mutta en kelvannut työnantajille koska he hakivat työntekijöitä, joilla olisi ollut enemmän teoreettista pohjaa (lue opintoviikkoja ja enemmän käytyjä vuosia). Niinpä vietin kesäni raksalla ja keräsin vitutusta syksyä varten.

Tämä sama kuvio toistui myös toisena vuonna ja vietin myös toisen kesän raksalla, tehden duunia jonka ainut hyvä puoli on siitä saatava palkka. Ainoana erona ko. vuonna oli se että tuplasin lähetettyjen hakemusten määrän, soittelin työnantajille aktiivisesti ja yritin oikeasti saada sitä "oman alan" duunia, koska olin huomannut ettei ne "oman alan" hommat olekaan niin helppoja saada. Palkkioksi aktiivisesta hakemisestani, jopa yksi firma lähetti minulle kirjeen, jos kertoivat ettei valinta kohdistunut minuun. Yhteen firmaan soitin perään ja he kertoivat hakevansa ihmisiä jotka ovat opintojensa loppuvaiheessa, no minulla raukalla ei ollut esittää kuin 105 opintoviikkoa kahdelta vuodelta joten olin kai hylkiö.

Kolmannen vuoden vietin vaihto-oppilaana, koska ajattelin sen hyödyttävän minua työpaikkahaaveissani. Ja vitut ja raksa kutsui taasen. Kuulemma se, ettei minua voinut haastatella oli syynä siihen, ettei minua voitu edes harkita hakemiini paikkoihin (Olin maapallon toisella puolella ja en halunnut maksaa 600 euroa lentolipusta Suomeen). Sain myös kasaan 30 opintoviikkoa vaihto-oppilasvuotenani, joten opintoviikot alkoivat olla jotenkuten kasassa ja gradu olisi melkeistään ainut puuttuva asia. Työskentelin myös osa-aikaisesti ulkomailla viettämäni vuoden aikana.

Nyt neljännen vuoden keväällä ajattelin vihdoin saavani, sitä "oikeaa duunia" ja hain vain sellaisiin paikkoihin mitkä pitivät olla pomminvarmoja. Suositukset aiemmilta pomoiltani olivat kunnossa, opintoviikot kasassa ja graduaihekin jo melkein valmiiksi mietittynä. Siis omasta mielestäni "melkein täydellinen" kanditaatti. Tällä kertaa sain kolme haastattelukutsua, joista kahdesta tuntui siltä, että valinta oli jo tehty ennen kuin olin edes päässyt haastattelutilanteeseen (eli siis joku oli jo valittu siihen hommaan). Kolmas haastattelu meni hyvin, luulin oikeasti että nyt natsaa. Paikka oli kiinnostava ja vaikka palkka olikin ihan helvetin heikko (verrattuna siihen mitä siellä raksalla saa), olin valmis ottamaan homman. No äsken tuli soitto ko. paikasta, kuulemma minulla on liian vähän oman alan työkokemusta, jotta voisivat palkata minut. Muuten kuulemma olin "hyvä hakija" ja tulevaisuuteni tulisi olemaan valoisa, vaikka he eivät minua haluakaan.

Oikeasti missä vaiheessa olisin sopiva ja se valittava hakija?Ekaksi raadan perseeni verille koulun kanssa , teen sitä duunia mitä on tarjolla valittamatta ja sen lisäksi yritän vielä tehdä itsestäni kansainvälistä sivistämällä itseäni muutenkin, esim. opiskelemalla ylimääräisiä kieliä ja muiden maiden kulttuureja. Yritän myös kerätä oman alan työkokemusta pyrkimällä niihin helvetin kesätöihin, mihin ei ikinä pääse koska jotain puuttuu. Vittu, että voikin vituttaa....

Kuten kaverini totesi, kun sitä työkokemusta jotenkin onnistuu keräämään seuraavaksi ei varmaan riitä peniksen pituus tai penkkipunnerrustulos, jotta pääsisi haluamiinsa työpaikkoihin. Oikeesti alkaa usko loppua. Menenpä vetämään salille oikein kunnon "haistakaa vittu"-treenin.

Ainiiin maailma on paha paikka ja minua vituttaa oikein kovasti
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti ApZu
Oikeasti missä vaiheessa olisin sopiva ja se valittava hakija?Ekaksi raadan perseeni verille koulun kanssa , teen sitä duunia mitä on tarjolla valittamatta ja sen lisäksi yritän vielä tehdä itsestäni kansainvälistä sivistämällä itseäni muutenkin, esim. opiskelemalla ylimääräisiä kieliä ja muiden maiden kulttuureja. Yritän myös kerätä oman alan työkokemusta pyrkimällä niihin helvetin kesätöihin, mihin ei ikinä pääse koska jotain puuttuu. Vittu, että voikin vituttaa....
Tähän vain kommenttina se että työtilanne noiden kesätöiden tai opintonsa loppusuoralla olevien suhteen ei ole hirveän helppo. Mainittakoot eräästä yrityksestä joka haki esimieskoulutukseen loppusuoralla olevia (korkeakoulu?)opiskelijoita. 5-10 piti vissiin valita ja vajaat 2000 hakemusta. Ja vastaavanlaisia esimerkkejä löytyy. Nimimerkki Niken eräs ystävä haki kolmea entry-level tason työtä, yhteen 400, yhteen 500 ja yhteen 600 hakijaa. Joten ei se helppoa ole.

Joka tapauksessa ApZu:lle tsemppiä. Kyllä se sieltä natsaa. Pidemmän päälle tilanne lienee valoisa sillä kohtahan isot ikäluokat jäävät jo eläkkeelle...

Edit: Jaa vituttaako mua? Eipä kai, Haakana ja Niskanen tulopuolella. Evertonin musavisan 5 osa tosin ei mennyt niin hyvin.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Re: Juustohöylä

Viestin lähetti tuuski
Juustohöylä ja perus edam-kimpale Citymarketista.

Höylä toimii, liiankin hyvin. Ei mitään vaikeuksia höylätä puolen sentin siivuja.

Vittu kun juusto on kallista.
Juustorakkaalla opiskelijalla on tähän vaivaan lääke, ja sen nimi on tuning. Varovaista väkivaltaa käyttäen juustosiivun paksuutta on näet mahdollista säädellä yksinkertaisesti taivuttamalla ja painamalla "juustolovea" pienemmäksi. Kustannustehokkuutta silmällä pitäen ja maistuvuutta unohtamatta optimaalisin paksuus lienee sellainen vienosti läpikuultava, suunnilleen yksimillinen siivu. Ja rahat säästyy!

Mikäs mua vituttaisi? Vaikka se, että tentteihin lukeminen on tämän ADD-lapsukaisen keskittymiskyvyllä yhtä tuskaa. 260 sivua sosiologiaa muistiinpanoineen tuskin talttuu alle vuorokaudessa.
 

Rocco

Jäsen
Nyt kyllä vituttaa... Ja tiedän että tulee vituttamaan vielä monta viikkoa...

Meillä töissä päätetään antaa asiakkaille kylkiäislahjoja mutta sitten nämä helvetin hienot jutut on niin perseelleen suunniteltuja ja toteutettuja juttuja ja mikä pahinta, ne kaatuu kaikki meidän päälle! Helvetti soikoon, kysyisivät meiltä miten hommat saadaan toimimaan! Nyt ollaan monta päivää tapeltu turhan takia niiden saatanan tunareiden kabinettipäätösten takia.

Vittu.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Niin, mikäs sitä Jokerifania voisi tällä hetkellä vituttaa? T.Laine Tapparaan. *Painokelvottomia sanoja*
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti lokki
"työttömyyys on oma valinta."
En kyllä allekirjoita tätä väitettä. Kyllä tuolla kortistossa on ihmisiä, jotka haluavat tehdä duunia, mutta kun eivät saa tehdä sitä. Onkohan kukaan tuon väitteen kannattaja koskaan ollut työttömänä? Entäs perheenjäsenet? Vituttaa tuollaiset jeesustelijat.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minua vituttaa suunnattomasti kauppojen tuotevalikoiman supistuminen.

1. Uncle Ben´s kerroskastikkeet:

Ainakaan Tapsantori ei ole pitkään aikaan myynyt suhteellisen hyvää välimeren tomaatti-basilikakastiketta. Nyt ne ovat menneet lopettamaan ainoan jäljellä olleen hyvän kastikkeen, eli Cantonin padan myymisen. Ainakaan kahteen viikkoon sitä ei ole ollut saatavilla.

2. Vital-mehut

Onko sitä vihreä tee-omena-mehua enää saatavilla mistään? Tapsantorilla sitä ei ole näkynyt. Eikä muuallakaan ole osunut silmään. Se oli parasta lääkettä pieneen krapulaan.

3. Vihreä Tee

Myöskään loistavaa Nippon Green Tea-teetä ei ole Tapsalta saanut pikään aikaan. Keskustaan asti on nykyään mentävä tee-ostoksille.

4. Suikaleliha

Suikalelihaa saa nykyään hyvin heikosti yhden hengen annoksina (300-400g). Lähes poikkeuksetta pakkaukset ovat 500g settejä. Tämä ilmiö yleistyi vuosi sitten. Onneksi viime aikoina myös 400g pakkaukset ovat taas alkaneet olemaan vähän yleisimpiä...

Ja tosiaan, tämä on vain vakiokauppani, K-market Tapsantorin tilanne. Sparissa en juurikaan käy, saatika sitten näissä muissa Herwoodin kaupoissa...

Ei sitä nääs viitsisi lähteä ostamaan ruokaansa monesta eri kaupasta... vitutusketjuun avautuminen on helpompaa...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Sistis
Suikalelihaa saa nykyään hyvin heikosti yhden hengen annoksina (300-400g). Lähes poikkeuksetta pakkaukset ovat 500g settejä. Tämä ilmiö yleistyi vuosi sitten. Onneksi viime aikoina myös 400g pakkaukset ovat taas alkaneet olemaan vähän yleisimpiä...
Mua taas ottaa kupoliin kun suurinta osaa lihoista ei saa sellaisina 600 gramman paketteina kuin tsägällä. Toisaalta noita 300 gramman pakettejakaan ei löydy joten ei voi ottaa kahta. Suurperheelläkään ei ole helppoa...
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Jaaha.. muitakin vituttaa ruokakaupat.

Voi saatana tätä jatkuvaa remontteeraamista! Käyn säännöllisesti kolmessa eri marketissa, riippuen tilanteesta. Tällä hetkellä kaksi niistä kolmesta ovat remontin alla.

Jatkuvaa poran jurnutusta ja kaikkea odottamatonta, mihin saattaa törmätä jos ei omista kuutta silmää. Pari päivää sitten meinasin kävellä päin hitsauspilliä, kun se äijä päätti olla hitsaamassa ihan nurkan takana.

Kaupoista ei löydä mitään, tavarat ovat hujanhajan, henkilökunta ei tiedä mistään mitään, koska eivät itsekään tiedä mihin tavarat on sijoitettu ja joka puolella on tyhjiä pahvilaatikoita, hyllyköitä ja kylmäaltaita joko tulossa tai menossa. Puolet tavaroista jää aina ostamatta siinä kaikessa hässäkässä.

Ja kun tämä remontti saadaan valmiiksi, niin kolmen kuukauden päästä alkaa seuraava. Ymmärrän normaalin kierron, että tavaroiden paikkoja vaihdetaan, mutta jossain kulkee raja. Vituttaa.

Käyn tästälähtien vain Stockmannin herkussa. Siellä henkilökunta tietää remontinkin aikana missä tavarat ovat.

Ja vittu nyt hajos astianpesukonekin. Voi saatana.
 
Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avaimet jäi sitten eilen illalla sisälle, kun lähdettiin kämppiksen kanssa hakemaan vuokraleffaa. 43€ + laskutuslisä. Ei helvetti, loppukuu meneekin sitten kynsiä syödessä. En mä mitään kopiokorttia tai bussilippua olisikaan tarvinnutkaan, saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös