Vitutusketju

  • 10 587 160
  • 56 164

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Rattlehead
Joopa joo.
Nimim. lyhyen matematiikan keskiarvo 4.6.

Vitutusketjun luonteeseen kuulunee varmastikin myös että voin kertoa mikä EI vituta. Vitutustahan se on sekin, vaikkakin negatiivista. Minua ei ole vituttanut minkäänlaiset opinnot piiiiiiitkääään aikaan.

Lälläslää.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
VÄSYTTÄÄ

Ja päivä täynnä turhanpäiväisiä kursseja. Voi voi.. Jos joskus saisi tuon uni- ja elämänrytmin kuntoon
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Oloneuvos
Köhään lahosi täksi illaksi suunniteltu oopperareissu Helsinkiin. Sviduttaa oikein urakalla! Ei sinne voi mennä jatkuvalla röhkimisellä muitakaan häiritsemään.

Voi svidun sviddu!

Sua se ooppera kiinnostanut pätkääkään, vaan väliajan konjakit. Juot himassa köhinesi kostoksi tuplasatsin ja röhit minkä lystää.

Mua ei muuten just nyt vituta mikään. Päinvastoin.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Senior
Mua ei muuten just nyt vituta mikään. Päinvastoin.

Vähän sama vika.. tai oikeestaan yks juttu.
Matti Nykänen ja sen votakka. Eikö noista helkutin ratasioista pääse ikinä eroon?
'

Edit, Lisää vitutusta. Avellan euroehdokkaaksi.. Kuka helvetti on niin tyhmä että äänestää Viiviä?

Sorry vain, mutta Ûberbabena kyllä, ei siellä missä tarvitaan ajattelemista.

K
 
Viimeksi muokattu:

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Edes alkoholi ei maita.

Hyvä hevi onneksi pelastaa snadisti.
 

KierreVapari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Aksu
Antti Tuisku telkkarissa, melkein tunnin. Voi vittu! Joo, on kaukosäädin, mutta olen kylässä. Ja pennut haluaa kattoa. Voi vittu!

Niin onhan se voinut tietenkin tunnilta tuntua, mutta kyllä se vaan 25minsaa siin oli, toki siinäkin oli ihan tarpeekis.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti KierreVapari
Niin onhan se voinut tietenkin tunnilta tuntua, mutta kyllä se vaan 25minsaa siin oli, toki siinäkin oli ihan tarpeekis.

Tunnilta tuntuisi, itse onneksi vaihdoin kanavaa, vaikka järkytysestä olin jähmettynyt ja vaivoin sain aihdettua kanavaa ja näin ollen selivydyin hengissä. katsoitko peräti ohjelmaa., kun tarkan kestonkin tiesit?

Vituttaa, kun ei jaksa lukea tentteihin, aikaa olisi rajattomasti, mutta motivaatio katosi juuri jonnekin.
 
Viimeksi muokattu:

KierreVapari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tatzka
Tunnilta tuntuisi, itse onneksi vaihdoin kanavaa, vaikka järkytysestä olin jähmettynyt ja vaivoin sain aihdettua kanavaa ja näin ollen seliydyiun hengissä. katsoitko peräti ohjelmaa., kun tarkan kestonkin tiesit?

Vituttaa, kun ei jaksa lukea tentteihin, aikaa olisi rajattomasti, mutta motivaatio katosi juuri jonnekin.

No en ainakaan myönnä että olisin katsonut..
Ja tuo motiváation puute selittynee perjantai illalla
 
Viestin lähetti Icetea
Sun täytyy muuttaa muutama aikavyöhyke länteen päin niin eiköhän se unirytmi siitä palaudu. :)

Jätkä puhuu vähän, mutta asiaa, on nimittäin niin, että nyttenkään ei nukuta paskan vertaa.
Edellisenä yönä kävi taas niin, että heräsin n. klo 2 ja huomasin päivän lipuvan ohi, kiva kiva.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Todennäköisesti ensimmäinen avautumiseni tähän ketjuun. Voi voi, työpsykologian ja johtamisen perusteiden kurssista irtoaa vain 2 opintoviikkoa, vaikka luettavaa on vaatimattomasti yli 800 sivua. Ei vittu mitä spedeilyä, ei tällaista puppelointia voi tapahtua edes yliopistojen huuhaa-linjoilla. Tämä on niin väärin!

Ps. Näillä mennään.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Kävin ostamassa pari tuntia sitten farkut tarkoituksena käyttää niitä jo tämän illan riennoissa. Vedin ne hetki sitten kinttuihin ja huomasin, että se luttutissinen kassatyttö, joka ei edes tervehtinyt kunnolla, unohti sen muovisen hälytinmöykyn pöksyihin kiinni. Olen nyt vartin pyöritellyt tota möykkyä, eikä se taida lähteä rikkomatta housuja. Vittu. Joku ammattivaras saa tollasen irti varmaan viidessä sekunnissa, mutta minä, yhteiskuntamme tukipilarien esi-isä :), en pääse maksamaani vaatekappaletta käyttämään.

Ja toinen vitutus yhden hinnalla..

Vitun kanssaihmiset! Huolehtikaa saatana edes perushygienista ennen kuin tuotte itsenne kunto- tai punttisaleille. Vitun kiva treenata, kun nokkaan tunkee pistävä elefantin valkovuodon, kebabröyhyn, röökin ja perseen lemu. Mainitaan nyt ennen kuin joku "äijä" tulee vittuilemaan, että kuvailemani ja tänään kokemani hajut on kaukana ns. normaalista salihiestä.
 

Filosofem

Jäsen
Rahaa paloi perjantaina juhliessa, illan mittaan tuli polkaistua väärää naista, kotona vasta aamuyöstä. Tänään päivällä herätessä sähköpostiin saapunut muistutus maksamattomista laskuista. Kenkäni olivat hajonneet lopullisesti. Maksoin laskut ja kaupungille kenkäostoksille. Tuloksena uudet kävelykengät ja juhlajalkineet, tilin saldoa en edes uskalla katsoa. Iltapäivällä viimeisillä käteisrahoilla iso kasa roskaruokaa ja himaan nukkumaan. Nyt herätessä viimein vituttaa. Hyvää nimipäivää itselleni!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Re: Re: Re: Re: Inttiin perkele!

Viestin lähetti Sistis
Tee se. Jos näin kävisi, niin tiedän saavani niin pahaa kuittailua eräältä live-tutultani, ettei pieni kuittailu Jatkoajassa enää pahentaisi vitutustani senttiäkään. ;)

Vituttaa eräs asia, joka myös tästäkin ketjusta havaitaan. Naiset rakastuvat renttuihin. Meitä komeita ja yksinäisiä kunnon miehiä on samaan aikaan vapaana...

No.... se on naisten oma valinta.

ÄHHIHI! ÄHHIHI! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHIHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Harvoin avaudun näin mutta nyt tuli asiaa tähän ketjuun!!!!

Kirjoitin perkele pitkän arvostelun leffaketjuun tai oikeastaan artikkelin Miyazakin leffoista ja erityisesti Tonari no Totoro:sta ja näillä on joku vitun time-out käytössä! Hyvän jutun kirjoittamiseen saattaa mennä yli 5 minuuttia vitun urpot!!! Minulla meni melkein kolme varttia siihen että hioin tekstin siistiksi ja kun klikkaan lähetä-nappia saan mukavan vastauksen "et ole kirjautunut tai blaablaablaa" mene siinä nyt sitte backspacella etsimään edellistä sivua kun herjaa pukkaa toisen perään! VITTU ETTÄ VITUTTAA!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Neekerit ja kaikenmaailman karvakadet vituttaa (talla hetkella, yleisesti ottaen ne on ystavia).

Kiva menna syomaan ja tuumasin, etta tiskit vois tiskata. Irakilainen ukko sitten liottaa saatana maalauspensseiletaan keittion lavuaarissa. Katon siina epauskosena, niin ukko kysyy, etta olisitsa tarvinnu tata lavuaaria.

Mita tohon voi sanoa? Sanoin, etta en koska eihan se ole se pointti, vittu vessakin olis ollut 8 metrin paassa. Ei vaan voi tommoselle alkaa selittaa, etta olisko hieman jarkevampaa laittaa se johonkin ampariin ja vieda sitten ulos, jos ei se vessan lavuaari kelpaa.

W ja Tony vois vahan kouluttaa perusasioita muitten toimien ohella. Kulttuurierot ja muut joo-o...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa nämä kaikenmaailma hömppäohjelmien turhat julkkikset. Seikkailija-Jutta, Gimmel-Suski, Robinson-Veijo, Idols-Hanna, Miljonääri-Jussi / Ville / Funi / Karin.. Saatana! Tulevan kesän ykkösjulkku saattaa olla syytteistä vapautettu Bodom-Nisse.
 

Perjantai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihaan pohjoista, rakastan etelää!(jokerit)
No jos heittäs jotain, niin tottakai huominen kahdeksan aamu, mutta toisaalta voisi kyllä lintsata vielä kun on varaa.
Nukkuu siinä viikonloput pois, ja pomppia sitten vaikka kymmenen maissa kouluhun.
Mä oon niin kympillä teidän...
 

Aksu

Jäsen
Vituttaa Kela ja työkkäri. Suomi on mukamas tietotekniikan mallimaa, mutta eihän täällä pystytä mitään tietoja siirtämään toisille vaan joka saatanan puulaakin pitää tunkea kopion kopiota aina samoista asioista ja jos satut asioimaan vaikka vuoden päästä uudestaan niin eihän Kela yleensä tiedä vittuakaan aiemmista asioita kuten vuokrasopimuksista jne. Vittu, että vituttaa taistella puolentoista kuukauden tuen takia kopiokoneiden, kassaneitien ja ties kenen vitun takia.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Aksu
Vittu, että vituttaa taistella puolentoista kuukauden tuen takia kopiokoneiden, kassaneitien ja ties kenen vitun takia.

Protestoi äläkä tee mitään. Siitähän saavat paskahousut opetuksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös