Vitutusketju

  • 10 587 857
  • 56 164

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En nyt ota kantaa aiheeseen "Itseaiheutettu työttömyys Suomessa". Totean vaan, että aloitan ensi viikolla taas muutaman kuukauden pätkätyöjakson paikassa jossa on ärsyttäviä, tekopirteitä ja näsäviisaita työkavereita sekä paska palkka. Sitten sinne otetaan kesäkuun alussa vakituisten duunareitten teini-ikäisiä muksuja lorvimaan, vaikka siellä ei todellakaan olisi sellaisille mitään tarvetta. Vituttaa saatana!
 
Viimeksi muokattu:

Jääkäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kari Heikkilä työntäää kielen ulos nauraessaan..se kieli sais pysyy siel kitalaessa..ei sillä en ole otttanut lähituntumaa tämän "mestarivalmentajan" kieleen...se ei vaan houkuttele
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Pääkaupunkiseudulle karkasi salibandymestaruus Joensuun poikien käsistä jo kolmantena vuotena putkeen. Mitenköhän tuon Mehtimäen jäähallin ympärillä leijuvan kirouksen saisi pois, kun Josba ei ole voittanut pelin peliä jäähallissa ja siellä tahkottiin kuitenkin jo finaaleja kolmatta vuotta putkeen. Yleisöäkin oli tänään jo tuhat vähemmän (1800) kuin tuossa perjantain ensimmäisessä finaalissa, joten usko 2-0 lukemista mestaruuteen oli mennyt jo osalta katsojistakin.

Otteluiden lopputulokset hieman mairittelivat SSV:tä, koska Josba oli ainakin kotipeleissä selvästi hallitsevampi osapuoli, mutta kun se Ruokosen oman pään lyhytsyöttöpeli ei enää toiminut kurianalaisesti puolustanutta joukkuetta vastaan, ja liian usein Josba ajautui kulmiin nyhjäämään ja hyökkäykset jäivät mielikuvituksettomiksi...kaikki kunnia kuitenkin SSV:lle mestaruudesta...olitte parempia....ja iso käsi vielä Petri Ikoselle, joka kävi 8 sekuntia ennen loppua tekemässä uransa avausmaaln rankkarista...ja vielä kiitokset Josban urhooliselle "rumpuryhmälle" joka jo kolmantena vuonna jaksoi kannustaa ja tukea joukkuetta loppuun asti vaikka tuloksena oli jälleen hopea...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nukkumisen täytyy olla yliarvostettua. Ajattelen, ajattelen, ajattelen, ajattelen, ajattelen, ajattelen, ajattelen, ajattelen ja vielä vähän ajattelen.... Tuon seurauksena nukuin viime yönä 3½h ja nyt olen tässä odottamassa, milloin Nukku-Matti ajaa autollaan uudestaan ohi ja heittää lisää hiekkaa liikaa ajattelevan tytön silmille. Tunnin tosin olen jo tänä yönä nukkunut, kyllähän sen voimalla huominen päivä jaksetaan... Jep. Pyydän jo valmiiksi anteeksi ystäviltäni.
 

Keynet

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kasasin tuonne Sporting Newsin fantasia pleijaripeliin joukkueen Detroitista vahvistettuna yhdellä Ekmanilla.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä on väärä ketju tämänhetkiselle tunnetilalleni; nimittäin minua ei vituta --- vaan surettaa. 'Haikeaa' tulla torjutuksi. Sattuu liian paljon. Mutta en nyt viittinyt ihan omaa ketjua avata sydänsuruilleni......Olo on silti sietämättömän raskas.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Vittu vituttaa olla riidoissa äitin kanssa. Se rupes riehumaan kun pidin täällä viikonloppuna bileet parillekymmenelle ihmiselle. Ja olemme täysin eri mieltä siitä mihin minun kannattaisi lähteä opiskelemaan ja mitä ylipäätänsä tehdä loppuelämällä.
 

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö ihminen vittu osaa lukea niitä pienellä präntättyjä tekstejä vuokrasopimusta tehdessään, vittu. Maksa siinä sitten vuokraa asunnosta jossa et kerkeä kesän aikana käymäänkään! Voi vittujen vittu! Niin ja miksei saa samasta kaupungista töitä missä asuu, siitähän kaikki lähti vittu! Vittu!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenna tutor-koulutusta klo 14-18. Luvassa vuorovaikutusharjoituksia. Pokka ei tule pitämään.
Olen muutenkin niin väsynyt joka päivä, annan varmasti itsestäni vastuullisen ja aikuismaisen kuvan...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti AnaMasa
Idols tulee uudestaan. Ei, ei uusin jaksoin, vaan uusintana koko paska.

Niinpä. Vitutuksen multihuipentuma... Onneksi kesäkuussa tulee yleltä Futiksen EM-skaboja samaan aikaan, ettei tarvitse edes harkita maikkarille kääntämistä Idolsin aikana.
 

Cube

Jäsen
Pääsykokeisiin lukeminen. Vasta nyt tuli aloitettua, eikä alku ainakaan hirveästi lupaa. Aihe on itse asiassa aika mielenkiintoinen, mutta silti ajatukset harhailevat jatkuvasti, keskittymiskyky on olematon, eikä lukemisesta tunnu jäävän päähän mitään.. Eli aika perusmeininkiä. Lisäksi joka päivä tulee nukuttua n. kahteentoista, joten se lukemisen aloittaminenkin venähtää suhteellisen pitkälle päivään. Ja illalla/yöllä on tietysti sitten parempaakin tekemistä.. (ja paskat)

Vittu, jos perseilen nyt tämän yrityksen. Kesätyöt jätän suosiolla väliin tänä vuonna, että voi rauhassa panostaa pääsykokeisiin. Tuleekohan panostettua? Kirjoitusten lukulomallakin oli tarkoitus tehdä vaikka mitä, mutta lopulta homma tuli kuitattua aika minimilukemisella. Se ei olisi mitenkään vakavaa, jos en sattuisi sisään ekalla kerralla pääsemään, mutta jos homma kaatuu omaan saamattomuuteen, on kyseessä kokonaan toinen juttu..

Pitäisi varmaan huomenna mennä kirjastoon lukemaan, niin jäisi varmaan päiväunetkin väliin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tehdessäni fantasy-hoki joukkuetta pudotuspeleihin emmin pitkään Lecavalierin ja Richardsin välillä. No, toinen näistä on tehnyt 1+4 ja toinen 0+0. Arvatkaa kumman nimi on meikäläisen kupongissa? Vittu.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Cube


Pitäisi varmaan huomenna mennä kirjastoon lukemaan, niin jäisi varmaan päiväunetkin väliin.

Kolmatta kertaa yliopistoon pyrkivänä (toinen kerta tosissaan) pari vinkkiä:

a) kirjasto on yksinkertaisesti paras paikka lukea. Kaikki kodin huvitukset ja kiusaukset ovat poissa. Lisäksi ainakin minä en kehtaa lähteä sieltä tunnin päästä meneen..

b) Tee lukusuunnitelma. Paljonko luet, koska mikä on lopullinen tavoitteesi lukumäärässä. Jos olet edessä tavoitetteestasi, voit vähän löysäillä, jos jäljessä, kiristät.

c) Asenne ratkaisee. Jos sinne suoranaisesti on pakko päästä, niin kyllähän sinne silloin pääsee.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voi huorma. Lopputyon palautuspaivaa siirrettiin neljalla paivalla. Ensi viikon perjantaista seuraavan viikon tiistaille. Piti vaan dokailla koko viikonloppu ja ihmetella maailmanmenoa ja oletettavasti eraassa baarissa naytetaan kiekkoakin.

Niin, enko voi sitten palauttaa perjantaina kuitenkin? Tietenkin voin ja vakaa tarkoitus kaikesta huolimatta on, mutta kyllahan me kaikki yhtaan kouluja kayneet tiedetaan miten noitten dedlainien kanssa menee...

Ei vittu, nyt ei saa luovuttaa, pakko saada perjantaiksi valmiiksi.

edit:typo
 

Metro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ketutusta

Seuraavat asiat vituttavat ihan tosissaan:

1. Helena Petäjistö. Ai siis kuka vai? No tiedätte varmaan sen maikkarilla ainakin uutisissa vaikuttavan hienostelijan, kuka laatii paskantärkeitä raporttejaan Ranskasta naama plastiikkakirurgisen kireässä virneessä. Voiko enää turhempaa wannabe-snobia olla!

2. Helena Petäjistö

3. hmmm...tarkemmin ajatellen mikään muu ei oikeastaan saa sappeani liiemmin kiehumaan. Laiskat ihmiset ansaitsevat kuitenkin erityismaininnan tässä kohtaa.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ihmiset jotka leikkivät olevansa jotain sellaista mistä eivät todellakaan tiedä yhtään mitään. Ei tiedän pukeutuminen teitä pelasta, todellisuus tulee esiin sisältä!
 

Aksu

Jäsen
Hokinait. 20 minuuttia arvokasta lähetysaikaa paskaan ja piti vielä laittaa Alkio häpeämään ruutuun, se on hyvä jätkä. Olis menny Anu S. Aukkonen ite! Tai Juti!
 

Icetea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ässät ja Kulta-Jukan joukkueet.
Viestin lähetti Lakaisija
Vituttaa kun ei saa millään unta illalla.
Aamulla taas ei pysty heräämään ja sitten menee kaikki vituiksi.
No, onneksi huomenna sentään alkaa viikonloppu.

Sun täytyy muuttaa muutama aikavyöhyke länteen päin niin eiköhän se unirytmi siitä palaudu. :)

Nyt vituttaa kun on kipeä mutta ei kuitenkaan niin sairas että viitsii lähteä sairaslomaa anoon. Ole siinä sitten tehokas kun nenä vuotaa kuin Ilveksen puolustus.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Aksu
Hokinait. 20 minuuttia arvokasta lähetysaikaa paskaan ja piti vielä laittaa Alkio häpeämään ruutuun, se on hyvä jätkä. Olis menny Anu S. Aukkonen ite! Tai Juti!

Minua tuo ei niinkään vituttanut, vaan lähinnä huvitti. Mikä ihme oli ohjelman tarkoitus? Millä tavalla tuo ohjelma palveli katsojia, sehän oli vain kisailijoille tarkoitettu? Mitä järkeä on visailuohjelmassa, jossa katsojat eivät näe kysymyksiä vastauksista puhumattakaan? Mitään näin huonoa ei ole tullut telkkarista vuosiin. Huono, huonompi, Hockey Night.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ei helvetti kuinka ihmisellä voi aivojen tilalla olla sahanpurua. Koko pirun illan olen yrittänyt laskea matematiikan tehtäviä niissä juurikaan onnistumatta. Sitten viimein äsken tajuan, että olen vahingossa merkinnyt yhden yhteenlaskun kertolaskuksi. No, tuntihan siinäkin sitten meni kelatessa.

Nimim. lyhyt matematiikka B
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla
Huomenna tutor-koulutusta klo 14-18. Luvassa vuorovaikutusharjoituksia. Pokka ei tule pitämään.
Olen muutenkin niin väsynyt joka päivä, annan varmasti itsestäni vastuullisen ja aikuismaisen kuvan...

ai on kouluissakin nykyään, tutor toimintaa, toista se oli silloin mustina vuosina, kun itse olin paikalla.

Vapaaehtoistahan homma on, joten ota vain rennosti ja nauti asiasta, se mikä ei tapa, vahvistaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös