Vitutusketju

  • 10 586 907
  • 56 164

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Pitkästä aikaa ensimmäinen lauantai, kun olisi koko päivä aikaa lukea aamun Hesari ja Aamulehti kannesta kanteen ihan rauhassa..

Mutta...

Pihassamme oli autot sijoitettuna niin, että jakaja olisi joutunut metrin kiertämään päästäkseen postilaatikolle, niin tämä persläpi päätti jättää lehdet auton tuulilasiin. Hesarista pystyy lukemaan Liikenne-osion ja Aamulehti on täysin märkä ja lukukelvoton!

Voi saatanan saatana!

Soitin jo asiakaspalveluun ja mesosin, lupasivat toimittaa päivän aikana uuden lehden, mutta ei se ole enää sama asia! Se pitää saada lukea aamupalapöydässä! PERKELE!
 

krobbe

Jäsen
dude nosti esille asian joka vituttaisi kyllä meikäläistäkin ja todella raskaasti.

Aamuhetki kullan kallis, ja siihen kuuluu ehdottomasti juuri nuo aamun aviisit. On sattunut joskus kohdalleni ettei jakelu ole toiminut ja varsinkin pelien jälkeisinä päivinä lehdettömyys syö miestä enemmän kuin esimerkiksi tappio Ilvekselle ja se on jo paljon. No molemmat ovat onneksi todella harvinaisia tapahtumia.

Aamut ovat muuten perheellisen henkilön laatuaikaa, varsinkin joa perhe sattuu olemaan aamuunista niin kuin meillä onneksi on. Itse nousen aamu kuin aamu viimeistään 5.30 ja ah sitä ihanaa rauhaisaa hetkeä juuri noiden lehtien ja kahvikupin kera. Jos sitä lehteä ei ole on aamu kyllä täysin p:ssä.

Toivottavasti saat lehtesi pian, että saat aamusi oordninkiin dude.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti krobbe

Aamuhetki kullan kallis, ja siihen kuuluu ehdottomasti juuri nuo aamun aviisit. On sattunut joskus kohdalleni ettei jakelu ole toiminut ja varsinkin pelien jälkeisinä päivinä lehdettömyys syö miestä enemmän kuin esimerkiksi tappio Ilvekselle ja se on jo paljon. No molemmat ovat onneksi todella harvinaisia tapahtumia.

Itsehän tiedänkin varsin hyvin kuinka paljon lehdettömyys syö miestä. Olen nimittäin aikoinani työskennelyt puhelinvastaajana Hesarin asiakaspalvelussa ja voin kertoa, että monenlaista sadattelua sai kuunnella, jos lehti jäi joskus tulematta. Se mitä haluaisinkin asian tiimoilta kysyä on, että pitääkö moisesta takaiskusta huolimatta huutaa kuin hinaaja sinne puhelimeen?
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Snakster
Se mitä haluaisinkin asian tiimoilta kysyä on, että pitääkö moisesta takaiskusta huolimatta huutaa kuin hinaaja sinne puhelimeen?

Näin se asia on lähes jokaisen reklamaatioasian kohdalla. Asiakas haluaa purkaa pahanolontunnettaan ja vitutustaan jollekulle ja se asiakaspalvelija on helpoin kohde. Silloin kannattaa vain kuunnella rauhassa, antaa purkautua ja sen jälkeen yrittää hoitaa homma tyylikkäästi kotiin. Yleensä ihminen leppyy jo pelkistä pahoitteluista.

Nimim. takuuasioita vastaanottava

Ei näy muuten lehteä vieläkään, vaikka soitin 1½h sitten ja lupasivat pikimmiten toimittaa..

EDIT: Lehdet tuli. klo 9.56.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dude
Näin se asia on lähes jokaisen reklamaatioasian kohdalla. Asiakas haluaa purkaa pahanolontunnettaan ja vitutustaan jollekulle ja se asiakaspalvelija on helpoin kohde. Silloin kannattaa vain kuunnella rauhassa, antaa purkautua ja sen jälkeen yrittää hoitaa homma tyylikkäästi kotiin. Yleensä ihminen leppyy jo pelkistä pahoitteluista.

No näinhän se on, ja kyllähän tuollaisessa hommassa ennen pitkää oppii sitä huutamista ja rähinää käsittelemään. Ja kyllähän tosiaan monesti helpottaa sekin, että asiakas tajuaa, että häneen suhtaudutaan vakavissaan.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Vituttaa kun vanha polvivamma on uusiutunut ja loppuvuoden pelit siltä osalta pelattu. Lisäksi kuulin, että kaverilta viety kännykkä eilen yössä. Mitä hemmettiä joku Ahmed tekee kännykällä, johon hänellä ei ole salasanoja, eikä kukaan ei osta tuollaista vanhempaa kapulaa?! Lisäksi joudun vielä hammaslääkäriin.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Kaiser Soze
Kannoit yöllä himaan hemaisevan seksikkään pörröpään, vietit uskomattoman yön ja tänään aamulla herätessäsi joku oli vaihtanut viereeesi Hermusen.

Puritko kätesi irti?

K

Pirskeet olivat ihan kotona, oikein kunnon sellaiset. Kovin usein en järjestele, mutta sitten kun järjestän niin ovat yleensä oikein... miten sen nyt sanoisi... perusteelliset juhlat. Viimeisen vieraan lähtiessä olin kyllä niin runsaasti laitaa myöden että oksat pois. Aamulla sitten olo ei ollut siis mitä parhain, ja luvalla sanoen nyt jo päivän nro 2 iltanakaan en ole vielä ihan kondiksessa.

Täytynee ottaa korjaussarjaa kehiin, josko se siitä, tänään on meinaan Sveitsin liigan 5. ja ratkaiseva finaali, Lugano - SC Bern :-)
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
On se kumma kun mulla ei rehelliset vedot voi osua, mutta joku vitun tuurihaukka voittaa kohta Lotossa 2,3 miljoonaa. Ei taatusti ymmärrä mitään rahojen päälle. Ostaa varmaan VW Venton, laittaa loput säästöön ja lähtee Madeiralle. Saatana.
 

JPx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, klap-klap klap
Päivän kova kolmonen:

1. En saanut lippuja huomiseen peliin. Ensimmäinen väliin jäävä pleijjaripeli varmaan neljään vuoteen ja eiköhän se ole se peli, jossa mahdollisesti/varmasti nostetaan pyttyä ilmaan.

2. Pyörästä puhkesi kumi ja meni kävelyhommiksi vielä ykkösen vitutuksen päälle.

3. DVD-soitin otti ja hajosi.

Perse.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vitun pääsiäinen!!!

Pääsiäisessä ei sinällään ole mitään vikaa, mutta nyt tosiaan alkaa mökkihöperyys ja kevätmasennus vaivata, kun jo kolmatta päivää täällä istuskelee porukoiden luona maaseudulla ja ketään kaveria ei ole näkynyt moneen päivään. Kyllähän pääsiäiselle sovittiin paljonkin kaikenlaista, mutta eipä sitten kaikki ole mennytkään niin kuin suunniteltiin.

Bändin kanssa piti soitella koko pyhien aika ja harjoitella uusia biisejä kuntoon sekä viimeistellä demo. Homma oli sovittu jo jonkin aikaa sitten. Eipä sovittu juttu merkinnyt mitään laulaja-kitaristillemme. Hän jäi Jyväskylään. Ei siis soitinsessioita.

Yhtä vanhaa kaveria piti morjenstella, mutta sitten tulikin yllättäviä ja ikäviä esteitä. Kaveri oli juuri saapunut maalle, kun sai tiedon isoisänsä yllättävästä kuolemasta. Ymmärrettävästi emme nyt sitten ehtineet morjenstelemaan.

Yksi tuttavapariskunta on tullut Oulusta asti tänne pääsiäiseksi. Ovatpa vaan niin kiireisiä, ettei heitäkään ehdi näkemään. Tai ainakaan vielä ole ehtinyt. Alustavia suunnitelmia kahvin juonnista tms. on ollut jo kaksi päivää, mutta eivätpä ne ole toteutuneet. Nyt tälle illalle on suunniteltu kaljalla käyntiä, mutta eipä taida sekään toteutua.

Vietetään nyt sitten rauhallista koti-iltaa tänäänkin. Onneksi telkkarista tulee Kulkuri ja Joutsen. Katsomisen arvoinen elokuva.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Vittu. Ja vielä absolutismia lauantaina. UUH.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Sistis
Bändin kanssa piti soitella koko pyhien aika ja harjoitella uusia biisejä kuntoon sekä viimeistellä demo. Homma oli sovittu jo jonkin aikaa sitten. Eipä sovittu juttu merkinnyt mitään laulaja-kitaristillemme. Hän jäi Jyväskylään. Ei siis soitinsessioita.

Basistiko jäi ilman demoa?
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Ikijokeri
Vituttaa turhan valittajat Hockey Night-ketjussa. Joillekin siitä on tullut jo tapa. Keskittyisivät pelin seuraamiseen eikä selostajien virheiden alituiseen kyttäämiseen.

Kyllä, juuri näin. En pidä nykyistä HN-tiimiä parhaana mahdollisena, mutta hyviä selostajia on pirun vaikea löytää. Ainoa suomalaiset urheiluselostajat, joista en juuri löydä valitettavaa, ovat J-P Jalo sekä Canalin Mikko Innanen ja Juha Taivainen. Hoopihänniset ja bubiwalleniukset ovat aikamoisia säätäjiä, mutta heidän selostuksessaan katsojat eivät puutu joka helvetin sanaan.

Etenkään Saukkoseen kohdistuvaa yltiöpäistä ryöpytystä en jaksa ymmärtää. Esimerkiksi mitä tulee samojen asioiden toistoon (vaikkapa 88 NHL-ottelun Brad Smyth), niin sanonpa vaan, että yrittäkää itse keksiä aina uusia fraaseja pelaajista selostuksen täytteeksi, kun jauhat samoista äijistä syyskuusta huhtikuuhun. Saukkonen sitä paitsi toteuttaa aika pitkälti muiden suunnitelemaa konseptia. Aika harmiton veikko minusta.

Saukkosen asiantuntemus voisi olla parempikin. Sen vuoksi hänellä onkin Jutila rinnallaan. Jutin suusta ei tosin kovin paljon syväanalyysejä kuulla, ja hän onkin huomattavasti suurin vitutuksen aihe HN-porukassa. Tarjolla on vain ympäripyöreää tarinaa. Siltikään en jaksa ymmärtää jokaista kritiikin sanaa edes Jutilan osalta. Esimerkiksi irkin puolella hypetetyn ja täällä jonkun allekirjoitukseksikin päätyneen "Kängäruu!"-heiton hauskuus on mennyt meikäläiseltä ohi.

Porukalle on iskostunut niin vahvasti asenne Hockey Nightia vastaan, että Saukkosen ja Jutilan sanomisilla ei ole enää mitään väliä, paskaa sataa niskaan joka tapauksessa. Jos joku asia esitetään kuten Tauno Tasalakki olisi sen esittänyt, syytetään ennalta-arvattavuudesta. Kritisoida kyllä saa kun on siihen on aihetta. Turha kitinä vituttaa.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa olla kännissä! Ja varsinkin kun ens viikonloppuna pitää taas olla kännissä, kun kaveri täyttää 18. Ja seuraavana viikkona pitää taas olla kännissä, kun on Jypin faniristeily. Ja siitähän ei oo enää pitkä matka vappuun, kun pitää taas olla kännissä.

VITTU! Elämä menee nyt ihan hirveäksi dokailuksi! Vittu! Onko elämä tehty tätä varten prkle?! Mä oon taas kännissä, vittu!

Okei, okei, täysin väärä ketju.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kaveri on (lähes) lääkäri ja lähtee kohta Kosovoon rauhanturvaajaksi. Itte oon työtön koodari. Tässä se itsetunto nousee. Perkele.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Miguel
Saukkonen sitä paitsi toteuttaa aika pitkälti muiden suunnitelemaa konseptia. Aika harmiton veikko minusta.
Tuohon kohtaan kyllä pakko pistää korjausta.
Saukkonenhan sen "shown" itse suunnittelee ja toteuttaa.
Kaikki on siis Mikan ansiota, tai miten sitä nyt kutsutaankin.

Jos joku muu olisi HN:n takana, olisi formaatti varmasti erilainen.
Niinkauan kun Saukkonen on päättämässä HN:stä, tulee "show" olemaan tuollainen.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Murmeli
Itte oon työtön koodari. Tässä se itsetunto nousee. Perkele.

Tervetuloa PK-seudulle. Täällä on osaavalle töitä.

Been there, done that.

K
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Kaiser Soze
Tervetuloa PK-seudulle. Täällä on osaavalle töitä.

Stadissa on kaikille duunia, ketka vaan viitsii tehda. Loppuu tommonen ihmeellinen vikiseminen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pernaveikko
Stadissa on kaikille duunia, ketka vaan viitsii tehda. Loppuu tommonen ihmeellinen vikiseminen.

Ei koske vain Stadia. Työttömyys on ihan oma valinta. Pelkkää laiskuuttaan eivät työttömät viitsi töitä tehdä. Pois kaikki tuet moisilta nyhveröiltä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään lohkes hammas ja siitä tulee perkeleen iso lasku, mikä ei just tässä elämäntilanteessa 'hampaita naurata'.
Alkaa huolestuttamaan, kun oon ollu viime aikoina vitutusketjun liian vakituinen asiakas. Sekin siis vituttaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti pernaveikko
Stadissa on kaikille duunia, ketka vaan viitsii tehda. Loppuu tommonen ihmeellinen vikiseminen.

Vähän yksisilmäistä ajattelutapaa.

Kuvitellaampa, että minä taikka vaimoni jäisi työttömäksi.
Meillä ei ole täällä satakunnassa, kuin omakotitalo, ystävät, sukulaiset,lapset ja heidän ystävänsä ja harrastuksensa, ym.

Oliskos se ihan helppo päätös lähtee stadiin töihin ?
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti foxsixteen
Oliskos se ihan helppo päätös lähtee stadiin töihin ?

Ei varmasti helppo päätös, mutta valitsetko mieluummin vuosien työttömyyden kotiseudulla perseaukisena, vaiko kenties hyvän työpaikan muualta ja kenties paluun kotiseuduille myöhemmin jonain päivänä?

Olen samaa mieltä Gelnerin kanssa.
Laiskat ja saamattomat ovat työttöminä. Jos ei kotiseudulta löydy alan töitä, sitten hankitaan koulutus sille alalle josta työt löytyy tai lähdetään työn perässä sinne missä sitä on.

Työttömyys on liian monen kohdalla valinta.

K
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Kaiser Soze
Työttömyys on liian monen kohdalla valinta.
K

Ohhoh -olipahan kommentti! Itse en ole työtön, joten en kynsinhampain-verssiäpäin itseäni puolusta, mutta tiedän silti sekä omasta että ystävien kokemuksesta, että työttömyys ei tosiaankaan ole noin yleistettävässä mielessä v a l i n t a.
Oman alan hommia kun ei niin vain ole tarjolla - siis ei omalla eikä vieraallakaan maaperällä ---> jolloin paha sitä on silloin juosta minkään perässä, kun ei yksinkertaisesti ole, minkä perässä muuttaa. Ja huomautan, että sekä itse että tuntemani työasioiden kanssa tuskastelleet ovat hakeneet myös suoraan alan hommiin ilman, että ko. puljuissa olisi ilmoitettu töitä olevan tarjolla; siis sekä itse aktiivisesti että haettaviin avoimiin paikkoihin.
Ja siksi toisekseen; alan vaihtaminen ja muuttaminen; ne eivät tosiaankaan ole kovin helppoja vetoja. Onhan esimerkiksi perheellisten kohdalla otettava huomioon sekä toinen puoliso ja myöskin lapset.
Sanoisin summasummarumina, että suu soukemmalle sellaisilla, jotka eivät ole joutuneet kokemaan vuosien työttömyyttä ja joiden koulutus natsaa tarjolla oleviin aloihin. Deal?

PS. Tästä tietysti voisi avata oman ketjunsakin....
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti mauri
Sanoisin summasummarumina, että suu soukemmalle sellaisilla, jotka eivät ole joutuneet kokemaan vuosien työttömyyttä ja joiden koulutus natsaa tarjolla oleviin aloihin. Deal?

Mennään vain toiseen ketjuun jos sellainen löytyy. Itse olen lama-ajan mennyt läpi ja aina vain väitän että työttömyyys on liian monen kohdalla* oma valinta. Töitä ja koulutusta on aina tarjolla niille jotka sitä haluavat.

Itselläni on 4:s ammatti menossa ja olen vasta 33v. Landelta olen minäkin lähtenyt ensin Turkuun ja nyt olen Helsingissä. Töiden perässä mennään, eikä jäädä kotiin itkemään surkeaa kohtaloa.

K

lisätty puuttuvat sanat "liian monen kohdalla", jotka jo yläpuolella olivat paikallaaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös