Vitutusketju

  • 10 539 992
  • 56 130

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja tämähän siis on tosiaankin huhu, joka tuolla facebookin välityksellä nyt kiertää. En epäile etteikö tuo totta voisi ollakin, mutta kyllä minua suuresti ihmetyttää, että siitä asiasta ei ole mitään virallista uutista olemassa. Kuitenkin "viisi jo kuollut ja useampi kuolemaisillaan". Sen verran olen tarkkaan noita paskalehtien sivuja lukenut, että tällaisissa tapauksissa jo yhdenkin sairastuneen koiran tapaus uutisoidaan yleensä.
Jos asia on totta, niin vituttaa minuakin, mutta odottaisin kyllä jotain virallista tiedotusta asiasta.

Siilinjärvellä ilmestyvän Uutis-Jousen kotisivuille oli laitettu tiedoite, että myrkytysjutut ovat huhua. Molemmat Siilinjärven kunnaneläinlääkärit ja pari eläinlääkäriasemaa eivät ole kuulleet yhdestäkään tapauksesta.

Tapaus osoittaa aika hyvin, miten nopeaan kaikenlaiset huhut nykyään leviävät.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oli joskus, ei ole enää kuten esim. tästä Rauman eläinsuojeluyhdistyksen tiedotteesta voi todeta. Itselläni on kaksi kissaa ja koska en pysty niiden ulkoilua lain vaatimalla tavalla valvomaan, niin ne ovat sisäkissoja. Suurempi syy on toki liikenne ja kissanvihaajat, jotka edelleen luulevat, että vapaana liikkuva kissa on ns. "vapaata riistaa".

Tuota itse asiassa selvittelinkin silloin, että mitä tuollaiselle vapaana kulkevalle kissalle voi tehdä. Kunnan terveystarkastajalta olisi saanut lainaksi loukun, jolla kissan olisi voinut pyydystää ja toimittaa viranomaisten haltuun. Ongelma ehti vain poistua, ennenkuin kerkisin tekemään mitään.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Oli joskus, ei ole enää kuten esim. tästä Rauman eläinsuojeluyhdistyksen tiedotteesta voi todeta. Itselläni on kaksi kissaa ja koska en pysty niiden ulkoilua lain vaatimalla tavalla valvomaan, niin ne ovat sisäkissoja. Suurempi syy on toki liikenne ja kissanvihaajat, jotka edelleen luulevat, että vapaana liikkuva kissa on ns. "vapaata riistaa".

Tää olikin hyvä uutinen. Ei tosin auta, jos jokin kissanvihaaja ei tunne lakia tai ei välitä siitä.

Yks juttu osui silmään:
"Kissan omistajan tai haltijan on kuitenkin huolehdittava siitä, että kissa ei mene lasten leikkipaikoille, uimarannoille, urheilukentille, toriaikana torille eikä kytkemättömänä kuntopolulle."

En tiedä muitten kissoista, mutta meillä ainakin on turha opettaa mitään. Ei kissaa vaan kiinnosta. Jos em paikoissa on jotain mielenkiintoista, niin kissa kyllä menee tutkimaan. Eli oma kissa pysyy vastaisuudessakin kytkettynä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Se on taitolaji, kun vilustuttaa itsensä näillä keleillä.

Ilmastoinnithan tuon tekee, pöpöt leviää mukavasti niitä pitkin. Näin mulle ainakin on väitetty. Tuttu tyttö sairasti juuri keuhkoputkentulehduksen ja keuhkokuumeen näillä helteillä. Aika uskomatonta sinänsä.

Vituttaa kun ei saa nukuttua. Yhden aikaan nukkumaan, puol neljä heräsin ja kattelin matsin, sen jälkeen unta johonkin ysiin ja sitten ei pystynytkään enää nukkumaan. Taidan lähteä puistoon juomaan viiniä.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Tukahduttava kuumuus. En ole helleihminen sitten ollenkaan. Sanon sen nyt ja sanon sen myös tammikuun paukkupakkasten aikaan.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ilmastoinnithan tuon tekee, pöpöt leviää mukavasti niitä pitkin. Näin mulle ainakin on väitetty.

Se hienous vaan puuttuu minun tapauksessani. Hikoilin eilen illalla ensin kuin pieni sika, sitten ikkuna yöksi auki ja ilman peittoa petiin. Heräsin aamukolmen aikoihin jumalattomaan aivasteluun ja räkä on valunut pitkin päivää. Töihin lähtiessä auton mittari näytti +18 varjossa, joten onko tuo ihmekään jos pakastimeen verrattavissa olevissa lukemissa koisii.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Nämä helteet ovat kyllä aivan suoraan saatanasta. Töissä on aina vain kuumempaa joka päivä ja aamupäivät pitää viettää autossa, jossa ilmastointi on vain unelma ja ilmanpuhallin puhaltaa vain lämmintä ilmaa vaikka kuinka epätoivoisesti yrittää kikkailla säätöjä.

Nukkumisestakaan ei tahdo tulla mitään, työaika alkaa yleensä viideltä aamulla ja loppuu puolenpäivän paikkeilla. Yritä nyt nukkua näin valoisassa ja lämpimässä. 8h "yöunet" on mahdottomuus ja töiden jälkeen turha edes yrittää.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
MTV3:n uutisten kuva joutsen emosta poikasien kanssa kahlaamassa sinilevässä: "vittu mitä paskaa!" Eikö noille maatalouden päästöille nyt oikeasti voi tehdä vittu yhtään mitään!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tossa illalla istuskelin espan puistossa ja join repusta kaljaa. Lokki perkele lensi ylitseni ja niskaani roiskahti jotain. Kyllä täällä Kallion baareissa on turvallisempaa.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Yhdyn tuohon, että kuumuus todella vituttaa. Etenkin öisin, kun ei meinaa saada nukuttua. Sellainen +20 olisi aivan riittävä lämpötila minulle. Toki näin kuumalla naiset kulkevat avonaisissa kaula-aukoissaan ja lyhyissä hameissaan/housuissaan, niin se hieman pelastaa. Kuitenkin ainakin Tampereella tuntuu, että suurin osa näin pukeutuvista on 15-vuotiaita, joten se taas vituttaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa kaikki säästä naukujat. Lisäksi vituttaa se, että kerrankin kun olen ready, willing & able jauhamaan paskaa Jatkoajassa, niin kaikki palstaveljet ja -sisaret näyttävät nukkuvan tai nussivan tai muuten olevan muualla. Jatkan siis synkkää yksinpuheluani ja vastaan saatana joka ikiseen aiheeseen!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa myös "helteistä" itkijät varsinkin kun täällä ole edes kunnon helteitä nähty eikä ne helteet oikeasti ketään vituta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa myös "helteistä" itkijät varsinkin kun täällä ole edes kunnon helteitä nähty eikä ne helteet oikeasti ketään vituta.
No tätä just tarkoitin. Mulle saisi olla joka päivä ympäri vuoden 30 astetta, kunhan vaan välillä satelisi vähän vettä. Pakkanen on perseestä, ja alle 20 plussaa on jo pakkanen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Vituttaa myös "helteistä" itkijät varsinkin kun täällä ole edes kunnon helteitä nähty eikä ne helteet oikeasti ketään vituta.
Minua taas vituttaa pakkasesta itkijät. Tarpeeksi vaatetta niskaan, niin ei taatusti palele vaikka on minkälainen pakkanen. Vain todellinen idiootti palelee, koska ei osaa pukeutua sään vaatimalla tavalla.

Kuten jo aiemminkin tässä ketjussa sanoin, niin minua kyllä vituttaa kovana liikahikoilijana aina nämä yli 25 asteen lämpötilat. Sitä ei ehkä Gellnerin kaltainen normaali ihminen ymmärräkään, mutta on melko epämielyttävää olla esim. yleisellä paikalla kun koko kropasta tippuu hiki samalla tavalla kuin vesi tippuu heti suihkun jälkeen. Ja varmasti ihmisiä vituttaa sellaista katsellakin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minua taas vituttaa pakkasesta itkijät. Tarpeeksi vaatetta niskaan, niin ei taatusti palele vaikka on minkälainen pakkanen. Vain todellinen idiootti palelee, koska ei osaa pukeutua sään vaatimalla tavalla.
Ihmiselle normaali lämpötila on ns. huonelämpö. Jos ulkona on sitä kylmempää, on luonto tehnyt tepposet. Meidän fysiikkamme kuuluu tuonne välimeren pohjoisrannikon tienoille luontaisesti, niin se vain on. Ne kusipäiset esivanhemmat, jotka kiipesivät tänne vitun pakkaseen olivat kyllä yksiä saatanan sadisteja.

Sitten kun herra Nenävuodolla on neljä alle 10-vuotiasta lasta, osannee hän arvostaa lämpötiloja, joissa koko perheen pukemiseen ei kulu tuntia.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua taas vituttaa pakkasesta itkijät. Tarpeeksi vaatetta niskaan, niin ei taatusti palele vaikka on minkälainen pakkanen. Vain todellinen idiootti palelee, koska ei osaa pukeutua sään vaatimalla tavalla.

Edelleen, tyylikkäältä näyttäminen talvikledjuissa on suht haastavaa jo ihan housuista alkaen. Ja siihen pukeutumiseen ja vaatteiden etsimiseen menee tolkuttomasti aikaa. Itselläni on parempaakin tekemistä. Toppahousuissa näytät aina idiootilta ja farkkujen alle ei mitään voi änkeä. Toiseksi, jos pakkanen on kerran niin kivaa, niin ei siltä pidä suojauta. En minäkään suojaudu helteeltä vaan nautin siitä.
Ja mitä hikoiluun tulee, niin se todella voi olla kiusallista niin itselle kuin muillekin. Kannattaa varmaan lekurille mainita ellei niin jo ole tehny.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja mitä hikoiluun tulee, niin se todella voi olla kiusallista niin itselle kuin muillekin.
Maalasin tänään(kin) appiukon taloa. Keikuin noin viidessä metrissä helvetin epävakailla ja vaappuvilla tikkailla. Lämmintä oli varjon puolella noin 29. Olin pelkissä shortseissa, ilman paitaa. Hikoilin, tietenkin, olihan kuuma ja tein töitä. Yht'äkkiä huomasin että hikeni haju vitutti jo itseänikin. Mietin hetkisen, ja päättelin että tuolta haisee pelko. En nimittäin ole koskaan viihtynyt korkealla, ja pakko on myöntää että välillä jo pelotti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sitten kun herra Nenävuodolla on neljä alle 10-vuotiasta lasta, osannee hän arvostaa lämpötiloja, joissa koko perheen pukemiseen ei kulu tuntia.
Miksi ihmeessä kenelläkään olisi saman aikaisesti neljä alle 10-vuotiasta lasta? Eihän siinä ehtisi jokaista edes huomioimaan tarpeeksi, ja se olisi heille ihan vitutusketju-kamaa.

Mutta tuskinpa minä tulen ikinä lämpöä arvostamaan ruumiintoimintojeni vuoksi, olipa elämäntilanne mikä hyvänsä. Ja sitä paitsi siinä lastentekohommassakin tulee niin perkeleen kuuma. Kuulemma.

On hyvin kummallista että on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä että jokaisella ei ole täysin samanlainen elimistö. Minulle 15-18 astetta sisällä on ihanne lämpötila. 20 on jo vähän liikaa, ja 22 asteessa alkaa hikoilu vaikka istun paikallani. Eniten vituttaa juuri tuo Gellnerin asenne, että "ei ne helteet ketään oikeasti vituta". Kyllä se vituttaa, kun ei kykene mitään arkisia asioita tekemään. Olen pahoillani, jos kaltaiseni ihmiset vituttavat teitä.

Edelleen, tyylikkäältä näyttäminen talvikledjuissa on suht haastavaa jo ihan housuista alkaen. Ja siihen pukeutumiseen ja vaatteiden etsimiseen menee tolkuttomasti aikaa. Itselläni on parempaakin tekemistä.
Toppahousuissa näytät aina idiootilta ja farkkujen alle ei mitään voi änkeä.
Miksi tyylikkyys menisi hyvinvoinnin edelle? Onko siinä jotain järkeä?

Toiseksi, jos pakkanen on kerran niin kivaa, niin ei siltä pidä suojauta. En minäkään suojaudu helteeltä vaan nautin siitä.
Kyllä, se on kivaa. Minähän en siltä niin paljoa suojaudukaan, koska sitten minulle tulisi kuuma. Mistä sinä niin päättelit?

Ja mitä hikoiluun tulee, niin se todella voi olla kiusallista niin itselle kuin muillekin. Kannattaa varmaan lekurille mainita ellei niin jo ole tehny.
Kyllä, siellä tuli käytyä viime kesänä jo pariin otteeseen.

Tämäpä tästä.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miksi ihmeessä kenelläkään olisi saman aikaisesti neljä alle 10-vuotiasta lasta? Eihän siinä ehtisi jokaista edes huomioimaan tarpeeksi, ja se olisi heille ihan vitutusketju-kamaa.
Sitä minäkin olen miettinyt että miksi helevetissä. No, kyllä kaikkia ehtii huomioimaan, kun vain tinkii omista jutuistaan. Eikä se haittaa pätkääkään. Nuorin muuttaa kotoa noin vuonna 2030, ja sitten saan taas tehdä mitä haluan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja sitä paitsi siinä lastentekohommassakin tulee niin perkeleen kuuma. Kuulemma.
Jotkuthan saa siihen kuulemma kulumaan jopa useita minuutteja, ja silloin voi toki tullakin kuuma. Onneksi mie olen päässyt vähemmällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös