Vitutusketju

  • 10 581 932
  • 56 150

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-

Kaikkiko? huolestuttavaa, vainoharhaisuus herää:). Sori chat.

Noin 12 tunnin päivän jälkeen duunit on edes suht hyvässä vaiheessa, ja mykkäkoulukin päättyi. Pienimuotoinen kiukuttelu/vittuilu tosin jatkunee vielä hetken, mutta sen kanssa pystyy elämään. Kun saisi vielä ns. sinetöityä sovinnon, ehkä ne vanhat pakkomielteet ja typerät ideatkin häipyisivät mielest... no niin, ei mtn;).

Pakkanen vituttaa edelleen, ja nyt myös huutava kissa. Pää kiinni, perkele.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Kolmisen päivää ollut oikea jalkaterä helvetin kipeä ja varpaita ei ole meinannut saada oikein koukkuun. Kukaan ei oikein uskonut kun sanoin, että siellä narisee joku kun taittaa varpaita. No nyt googlettamalla löytyi syy.

"Isovarpaan koukistuksessa ja ojennuksessa saattaa joskus tuntua narinaa jänteen pinnealueella."

Paranisi nyt pikkuhiljaa, ei tee mieli edes kävellä mihinkään ja viikonloppuna pitäisi vetää luistimia jalkaan.

Niin vituttaa siis tämä kipu.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...

Paranisi nyt pikkuhiljaa, ei tee mieli edes kävellä mihinkään ja viikonloppuna pitäisi vetää luistimia jalkaan.
...

Varmaan vituttaa sekin, ettei pääse balettiakaan harjoittelemaan tolla jalalla. Minua ei vitua mikään, paitsi hieman se, että vaimo meni jo nyt nukkumaan ja tavallaan tekisi mieli mennä perässä, mutta ei jaksa suorittaa.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Asun sellaisen urheilutalon vieressä jossa aina järjestetään nämä kaikki lukiolaisten juhlat. Noh tällä kertaa vuorossa tietysti vanhojen tanssit.
Ilmeisesti näiden kullanmussukoiden vanhemmat eivät itse osaa lukea, koska miten perkeleessä voi joka kerta juhlien aikaan parkkeerata autonsa minun parkkipaikalle vaikka pihassa lukee kolmessa kohdassa "pysäköinti sallittu vain talon asukkailla tai siellä asioiville".
Tämä ei tunnu tehoavan milläänlailla ja näinollen tälläkään kertaa en saa parkkeerattua omaa autoani omalla parkkiruudulleni. Olisihan se ollut mukava lämmittää autoa.

Huhhuh taidan soittaa poliisit.

Eli siis onnea vaan kaikenmaailman wanhojen tanssijat ja teidän vittumaiset vanhempanne.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti näiden kullanmussukoiden vanhemmat eivät itse osaa lukea, koska miten perkeleessä voi joka kerta juhlien aikaan parkkeerata autonsa minun parkkipaikalle vaikka pihassa lukee kolmessa kohdassa "pysäköinti sallittu vain talon asukkailla tai siellä asioiville".
Tämä ei tunnu tehoavan milläänlailla ja näinollen tälläkään kertaa en saa parkkeerattua omaa autoani omalla parkkiruudulleni. Olisihan se ollut mukava lämmittää autoa.

Suosittelen parkkeeraamaan auton sen auton "eteen", sillä tavalla että se ei pääse siitä lähtemään. Sitten popcornit syliin ja katselemaan ikkunasta kun ihmiset tulevat autolle ja huomaavat tilanteen. Tutut tehneet tätä paljon, ja voin sanoa, että ihmiset menee aika hiljaisiksi kun "sattumalta" tulet pihaan hetken päästä. :)

Edit: Slow as a snail :(
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tyydyin soittamaan partiosedille, jotka ystävällisesti kävi jakamassa paikalla asukkaiden paikoilla olleille autoille pikavoitot.

Nyt voi avata oluen ja hihitellä ikkunassa kun tyypit tulevat juhlimasta. Olé!!

Enää ei oikeastaan vituta yhtään.
 

-RVL-

Jäsen
Harvoin on asiaa tänne, kun ei kaikista arkipäivän harmeista ole tapana itkeä.

Nyt vaan iskenyt joku saatanan vatsakatarri tai vastaava juttu ja mm. kahvi ja ruisleipä jätettävä pois, lempijuoma- ja ruoka. Ainut mikä ei turvota tai aiheuta kipua on tällä hetkellä yksi tietty jogurtti.

Tämän siitä saa, kun harrastaa liikuntaa, ei polta eikä käytä tippaakaan alkoholia..
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Tämän siitä saa, kun harrastaa liikuntaa, ei polta eikä käytä tippaakaan alkoholia..
Kyllä kai tuollaisesta elämäntyylistä stressiä tulee, sehän sen aiheuttaa. Ryyppääminen ja laiskottelu suojaa tuomoisilta vaivoilta..
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Kyllä kai tuollaisesta elämäntyylistä stressiä tulee, sehän sen aiheuttaa. Ryyppääminen ja laiskottelu suojaa tuomoisilta vaivoilta..
Oli sitten vitsillä heitetty tai ei, niin näin entisenä streittarina on pakko kompata, ainakin omien kokemusten perusteella. Stressin tilalle tosin tuleekin sitten toisenlaiset ongelmat...
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Vituttaa kyllä taas kaikki. Piti herätä helvetin aikasin lauantaiaamuna. Vedot petti kun Bologna pilas tasurin yliajalla ja sen lisäks Ilveksen kannalta meni liigakierroskin päin persettä.

Sitten on vielä kurkku ihan helvetin kipee ja jääkaapissa ois odottamassa helvetin hyvä ja tulinen thai-ateria, jonka nieleminen tuntuu varsin kivuliaalta.. Vittu.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Vituttaa.

Kämppistä ei kiinnosta siivoaminen yms. taloustyöt. Joudun siis itse hoitamaan kahden ihmisen askareet, jos en halua että kämppä menee aivan paskaiseksi.

Toisekseen, eräs hänen kaverinsa on nyt hengaillut täällä noin viikonpäivät, ja kun tänään kysyin että milloin suvaitsisi mennä omaan kotiinsa, kuului vastaus "keskiviikkona". Siis mitä vittua. Eikä ole edes ensimmäinen kerta. Sanoin, että olisi kiva olla välillä KOTONA rauhassa ja eikö voisi mennä himaan jo aiemmin, niin vastaus kuului tyyliin "no jos xx asuu kans tääl nii kai se saa päättää ketä sil on vieraana, mitä se sua häiritsee jos me hengataan sen huoneessa". Ei vittu minkäänlaista kunnioitusta mun toiveita kohtaan, ja kämppiksen asenne nyt on tyyliin "Saan pyytää tänne ketä haluan". Ja tämä kyseinen kaveri kuitenkin asuu tässä lähimain, ei missään satojen kilometrien päässä!

Vittu että voi vituttaa, maksan tästä kämpästä puolet (tällä alueella kolmiot kohtuullisen tyyriitä) ja sitten joku vitun pelle loisii täällä vittu viikkotolkulla, saatana jos mulla on yks päivä vapaata viikossa, niin haluan silloin olla RAUHASSA, mutta kun ei niin ei.

Olen kyllä yrittänyt löytää itselleni yksiötä, mutta täällä ne ovat todella kiven alla ja nekin harvat mitkä tulevat tarjolle, menevät kuin kuumille kiville. Mitähän tässä pitäis tehdä? Heittää niskapersotteella loinen naama edellä parvekkeelta alas? Äskenkin kämppis ja sen kaverit olivat alottelemassa tässä, ja tulevat tänne yöksi, 4 jätkää. Sen tietää, että varmasti herään kun tulevat tänne. Vituttaa jo valmiiksi, kun huomenna on vielä työpäivä. Myös olohuone on huomenna varmasti täynnä läikkynyttä bisseä ja tyhjiä pulloja, eikä ne sieltä katoa ennen kuin minä ne siivoan.

Helpotti, ehkä. Vähän.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Jahas. Joku sankari pöllinyt fillarin kotipihasta. Toivottavasti tuli hieno matka laskea täältä mäestä pois, siinä ei nimittäin jarrut olleet kovin hyvässä hapessa ja takajarrut kokonaan kytketty pois päältä, eikä etujarruissa ihan hirveästi pitoa enää ollut...
 

tutzba

Jäsen
Vituttaa kesäduunit ja niiden etsiminen. Ties kuinka moneen paikkaan lähettänyt hakemuksia ja kysellyt perään, mutta mistään ei edes viitsitä kuitata työhakemusta saaduksi. Vedän itseni jojoon jos joudun viettämään toisen kesän putkeen kotona tekemättä mitään. Tosin viime kesä meni intin takia puihin, mutta silti.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vituttaa, että näihin Capitalsien päiväpeleihin on ihan älyttömän vaikea löytää hyvää streamia. Onneksi tämän päiväinen peli taisi olla viimeinen tällä kaudella.

EDIT: Noo, tuleehan telkkarista kuitenkin Idols, taidan katsella sitä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vituttaa kesäduunit ja niiden etsiminen. Ties kuinka moneen paikkaan lähettänyt hakemuksia ja kysellyt perään, mutta mistään ei edes viitsitä kuitata työhakemusta saaduksi. Vedän itseni jojoon jos joudun viettämään toisen kesän putkeen kotona tekemättä mitään. Tosin viime kesä meni intin takia puihin, mutta silti.

Jos oot opiskelija niin ota selvää mahdollisista kesäkursseista vai mitä vittua ne nyt olikaan. Jos oot työtön niin mee vaikka työmarkkinatuella harjoitteluun. Jos ei kumpikaan osu kohdalle niin tee jotain vapaaehtoistyötä: MLL, Rikosuhri Päivystys yms.

Toisaalta tolla asenteella maailma tuskin menettää paljoa vaikka vetäisitki itsesi jojoon...
 

tutzba

Jäsen
Jos oot opiskelija -- Toisaalta tolla asenteella maailma tuskin menettää paljoa vaikka vetäisitki itsesi jojoon.

Opiskelija olen. Tiedä sitten onko se huonoa asennetta jos haluan tehdä töitä kesällä enkä maata kotona sohvalla odottaen sitä, että valtio elättää. Sen verran itsekäskin vielä olen, että haluaisin työn josta saa rahaa! Viime kesänä tosiaan olin heinäkuun puolivälistä saakka syyskuun alkuun kotona, kun en saanut töitä mistään. Ei sovi minulle tuo tekemättömyys, ei sitten millään.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa kesäduunit ja niiden etsiminen. Ties kuinka moneen paikkaan lähettänyt hakemuksia ja kysellyt perään, mutta mistään ei edes viitsitä kuitata työhakemusta saaduksi. Vedän itseni jojoon jos joudun viettämään toisen kesän putkeen kotona tekemättä mitään.

Ihan sama juttu. Hakemuksia tullut läheteltyä ja vietyä paikan päällekin, mutta vituttaa elää tietämättömyydessä. Viime kesänä en itsekään mitään tehnyt ja tänä vuonna perhana pitää varmaan hakea jokaiseen yritykseen Jyväskylän alueella että johonkin pääsisi.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
^^

Sain joskus aikoja sitten kesätöitä, kun marssin läheiseen firmaan ja ilmoitin tulevani töihin heille kesäksi tuuraamaan lomille lähtijöitä. Hetken jutusteltuamme sovimme palkat ja työajat kohdilleen ja sain töitä. Kysyivät vielä seuraavaksikin kesäksi. En ole kirjoittanut ikinä hakemusta kesätöihin, vaan olen aina mennyt suoraan firman pomon/rekrytoinnista vastaavan henkilön juttusille. Onnea työnhakuun.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Jahas. Joku sankari pöllinyt fillarin kotipihasta. Toivottavasti tuli hieno matka laskea täältä mäestä pois, siinä ei nimittäin jarrut olleet kovin hyvässä hapessa ja takajarrut kokonaan kytketty pois päältä, eikä etujarruissa ihan hirveästi pitoa enää ollut...
Perkele, kerrankin kävi säkä tällaisten asioiden suhteen. Oman "salapoliisityön" kautta fillari on taas tallessa varastossa ja tällä kertaa lukittuna...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
haluan tehdä töitä kesällä enkä maata kotona sohvalla odottaen sitä, että valtio elättää. Sen verran itsekäskin vielä olen, että haluaisin työn josta saa rahaa!

Huono yhdistelmä kesäduunien haussa noin yleensäkin, nyt kun noita paperitehtaita saunalisineen ajataan alas.. Lusikka vaan kauniisti käteen, jos et joku Applen havittelema hakkeri ole. Ja jos olisit, niin tuskin tänne kirjoittelisit. Kuitenkin melko usea opiskelija joutuu ottamaan sen saman lusikan nälkäiseen käteen ja tekemään sitä duunia mitä saa. Kannattaa lohdutella itseään sillä, että vedät sitä paskaduunia, jos sen ylipäätään saat, korkeintaan pari kuukautta, kun jotkut jauhavat samaa mantraa koko työuran. Jos prioriteetit ovat johonkin tiettyn alan töihin, niin aika viime hetkiä viedään. Kyllä duuneja kuitenkin löytynee eli soittoa vaan raksoille/kattofirmoille/sun muihin duunarilafkoihin.. Töitä löytyy ja voin sanoa, että on opettavainen kokemus monessakin mielessä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Opiskelija olen. Tiedä sitten onko se huonoa asennetta jos haluan tehdä töitä kesällä enkä maata kotona sohvalla odottaen sitä, että valtio elättää. Sen verran itsekäskin vielä olen, että haluaisin työn josta saa rahaa! Viime kesänä tosiaan olin heinäkuun puolivälistä saakka syyskuun alkuun kotona, kun en saanut töitä mistään. Ei sovi minulle tuo tekemättömyys, ei sitten millään.

No lähinnä nyt pisti silmään toi itsemurhalla pelleily. Onhan se toki rankkaa eka talvet elää valtion kustannuksella ja sit kesällä ei saakaan rahaa mistään..
 

tutzba

Jäsen
Onhan se toki rankkaa eka talvet elää valtion kustannuksella ja sit kesällä ei saakaan rahaa mistään..

Ja taas väärin. Valtio toki antaa opinto- ja asumistuen, mutta siitä ei jää minulla paljoakaan käteen. En pärjäisi jos en tekisi duunia. Valitettavasti työni on vaan sellaista, että sitä ei kesällä tehdä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä kesäduunia saa, jos vain kelpaa esim. varastotyöt. Luuri käteen, ja soittelemaan. Jos silläkään ei tärppää, niin paikan päälle esittäytymään. Hakemukset ovat yleensä ihan arpapeliä.

Onnea hakuihin kaikille kesäduunia tarvitseville. Muistan miten vittumaista ja vaikeaa se oli itsellekin aikanaan. Silti halutessaan joka kesä aina jotain kesäduunia sain itselleni hommattua.

Jos ketjun aiheeseenkin jotakin: ei oikeastaan vituta mikään, ehkä hivenen tuo kova pakkanen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös